Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Je neukt een eland?

En een kantoor?

Echt hoor, ik word oud.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 22:20
1.64% gewijzigd
Ik zou nooit een seksrelatie beginnen met een kantoor en al helemaal niet met het kantoor van mijn collega.
Sudrì schreef:
02-12-2019 22:10
Maar seks met een kantoor? Heb een hoop gekke dingen gehoord, maar hier kan ik me echt niets bij voorstellen.
https://archinect.com/features/article/ ... -buildings

B: At a young age, my first love was a building. She was an older type but as I've come to understand architecture more, I prefer the modern ones way more. My current love is a modern office building, she is very unique.
Star² schreef:
02-12-2019 22:11
Afzakbroek heeft ie zeker?
Duh. En action onderbroeken.
SHIFTY schreef:
02-12-2019 22:13
Ik zou nooit een seksrelatie beginnen met een kantoor en al helemaal niet met het kantoor van mijn collega.
Nee als het dan misgaat is dat vet genant
Alle reacties Link kopieren
Wat maak je je druk? Jij bent verliefd, hij is verliefd, hij is bij zn vrouw weg.
Eind goed al goed. Straks lekker samen onder de kerstboom.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, Kelder ? Bedoel je niet een SM kelder ? Mag je zijn sexslaafje zijn ?
Murrmurr schreef:
02-12-2019 22:13
https://archinect.com/features/article/ ... -buildings

B: At a young age, my first love was a building. She was an older type but as I've come to understand architecture more, I prefer the modern ones way more. My current love is a modern office building, she is very unique.
Maar hoe seks je er dan mee?
Aan de snelheid waarmee jij vervelt?
Nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:22
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen
Snap je dat echt niet ??
Open deur: Als jouw vriendje een lekker wijf tegenkomt en daarmee gaat rotzooien, hoe zou jij dat vinden ?
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 22:12
Je neukt een eland?

En een kantoor?

Echt hoor, ik word oud.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk en hij heeft zeker ook een onderbroek van de Action aan. Zelfde manier van reageren als in andere topics.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:22
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen
Snap ik ook niet hoor. Overkomt mij ook vaak, kan ik niks aan doen.
Go for it girl! (Betekent: ga ervoor).
En dat kindje? Ach, die went er wel aan dat papa er niet meer is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Uhh ik zeg maar niks... :facepalm:
Punten,komma's, hoofdletters? Wat een niveau weer :roll:
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:22
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen
Maar, wat wil je met je topic? Wat is je vraag?

Bel een vriendin ofzo.

Trouwens, wat vind je leuk aan een vreemdganger?
eidde wijzigde dit bericht op 02-12-2019 22:31
8.01% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
02-12-2019 22:26
Tuurlijk en hij heeft zeker ook een onderbroek van de Action aan. Zelfde manier van reageren als in andere topics.
Hahaha nou dat zeker niet. Ik ben zelf 20 hij is 33
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
02-12-2019 22:29
Punten,komma's, hoofdletters? Wat een niveau weer :roll:
Hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn .....

Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:31
Hahaha nou dat zeker niet. Ik ben zelf 20 hij is 33
Je lult je zelf vast, die topics waren al weg toen je je hier meldde. Gek dat je weet wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:31
Hahaha nou dat zeker niet. Ik ben zelf 20 hij is 33
Wat heeft dat met een onderbroek van de action te maken?
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
02-12-2019 22:34
Je lult je zelf vast, die topics waren al weg toen je je hier meldde. Gek dat je weet wat ik bedoel.
Nou dit idd. Nog dom ook...
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:31
Hahaha nou dat zeker niet. Ik ben zelf 20 hij is 33
20 en alleenstaande moeder? nou je hebt wel wat anders te doen dan seks in een kelder met een eland lijkt me
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-12-2019 22:36
20 en alleenstaande moeder? nou je hebt wel wat anders te doen dan seks in een kelder met een eland lijkt me
:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven