Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
02-12-2019 22:34
Je lult je zelf vast, die topics waren al weg toen je je hier meldde. Gek dat je weet wat ik bedoel.
Ik weet niet Wat je bedoeld welke topic?? Ik heb me hier voor het eerst aangemeld om me af te schrijven moest ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren
amai, al alleenstaande op uw 20 jaar, gezien uw verleden met slechte mannen zou ik het snel uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
02-12-2019 22:36
20 en alleenstaande moeder? nou je hebt wel wat anders te doen dan seks in een kelder met een eland lijkt me
Ja ik heb een dochtertje van 3 wat is daar mis mee ik moet toch ook mijn centjes verdienen
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:22
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen
ja alles kan je overkomen, een kind, een eland, een kelder een viva account

floep

op een dag heb je er een of zit je er in
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:39
Ja ik heb een dochtertje van 3 wat is daar mis mee ik moet toch ook mijn centjes verdienen
klopt...
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:39
Ja ik heb een dochtertje van 3 wat is daar mis mee ik moet toch ook mijn centjes verdienen
precies. je centjes verdien je niet door te rampetampen met een rendier
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:39
Ja ik heb een dochtertje van 3 wat is daar mis mee ik moet toch ook mijn centjes verdienen
Als het een rijke eland is, heb je een punt.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:37
Ik weet niet Wat je bedoeld welke topic?? Ik heb me hier voor het eerst aangemeld om me af te schrijven moest ik even kwijt
Zuig maar lekker verder.
Alle reacties Link kopieren
En tja ik kwam een leuke man tegen kan toch gebeuren het is niet zo dat ik een huwelijk kapot wilt maken absoluut niet dit is ons gewoon overkomen en nee hij heeft geen action boxer hoe komen sommigen erop hahaha
Alle reacties Link kopieren
Dan zul je dit binnenkort wel op je stoep verwachten
Afbeelding

Erg lullig voor zijn vrouw en dochtertje en dan ook nog zo voor de feestdagen, bah.
.
Alle reacties Link kopieren
Maar Catharina, de meeste mensen die hier een topic openen checken en reageren om de zoveel tijd even. Jij hebt wel erg veel tijd voor iemand die haar boterham nog moet smeren voor morgen op kantoor...
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:37
Ik weet niet Wat je bedoeld welke topic?? Ik heb me hier voor het eerst aangemeld om me af te schrijven moest ik even kwijt
Dat begrijp ik. Seks met een eland en een kantoor is jou niet echt iets wat je in je dagelijks leven bespreekt. Heb je ook wel eens een trio met ze?
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:43
En tja ik kwam een leuke man tegen kan toch gebeuren het is niet zo dat ik een huwelijk kapot wilt maken absoluut niet dit is ons gewoon overkomen en nee hij heeft geen action boxer hoe komen sommigen erop hahaha
hahahahahahahahahahahahaha ja hoe komen ze er op
en het was ook geen eland maar een os
en daar waar je kelder zei bedoelde je herberg
en er stond een ster aan de hemel
Alle reacties Link kopieren
Herlees je OP luidop en schaam je. Niet enkel voor de inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:22
Hij is erg lief voor mijn en zo een leuke man. Ik snap het niet dat sommigen mensen zo'n punt van maken dit kan iedereen overkomen

Tuurlijk meid, laat het maar je lekker overkomen. Dadelijk mag je hem onderdak gaan verschaffen en zijn vuile sokken wassen. Je bent trouwens stiefmamma geworden, gefeliciteerd! Kost natuurlijk wel wat aan alimentatie zo'n kind, en zijn vrouw zal ook niet van de lucht gaan leven denk ik?
Gelukkig heeft hij jou.. misschien kun je er alvast een baantje bij zoeken?
Maar maak er vooral geen punt van.
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
En dat slechts 18 minuten na het openen van dit topic. Bijzonder. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-12-2019 23:20
En dat slechts 18 minuten na het openen van dit topic. Bijzonder. :popcorn:
Hij was er toen al mee bezig hij slaapt nu bij zijn maatje hij stuurde me nog een foto van dat hij op de bank lag en mij miste
*Kuch*bullshit*kuch*
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 23:24
Hij was er toen al mee bezig hij slaapt nu bij zijn maatje hij stuurde me nog een foto van dat hij op de bank lag en mij miste

Je moet wel iets harder je best doen om het nog enigszins geloofwaardig te maken hoor.
Sommige dingen mag je hier helaas niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
O, wat een romantiek weer :flirting:
Robert ten Brink is te vroeg voor Kerst dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 23:24
Hij was er toen al mee bezig hij slaapt nu bij zijn maatje hij stuurde me nog een foto van dat hij op de bank lag en mij miste
Toch wel een digpick he?
Lekker hoor meis, jouw toekomst ziet er goed uit. En anders kan je nog als fantasy schrijfster aan de slag. (Wel even je taal bijspijkeren).
parbleumondieu schreef:
02-12-2019 23:39
O, wat een romantiek weer :flirting:
Robert ten Brink is te vroeg voor Kerst dit jaar.

Deze dan maar? Afbeelding

TO kan zich ook nog even uitleven met de Sinterklaasliedjes:
* Hij komt, hij komt
* Het heerlijk avondje is gekomen
* Wie zoet is, krijgt lekkers
* Sinterklaas die oude heer zijn jongeheer

Afbeelding
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 00:11
31.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 23:24
Hij was er toen al mee bezig hij slaapt nu bij zijn maatje hij stuurde me nog een foto van dat hij op de bank lag en mij miste
hij laat zijn kinderen in de steek vlak voor kerstmis, ben je fier op uzelf ofwa? gaat achter vrije mannen zitten...
Alle reacties Link kopieren
Weer een eerste bericht van iemand,
Volgens mij zijn dit soort berichten gewoon bedacht door de redactie van Viva om een smeuïg verhaal te kunnen maken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 23:24
Hij was er toen al mee bezig hij slaapt nu bij zijn maatje hij stuurde me nog een foto van dat hij op de bank lag en mij miste

Oh' echt, je zit nu gewoon hardop te fantaseren!
Dit geloof ik echt voor geen meter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven