Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
Alle reacties Link kopieren
W203 schreef:
04-12-2019 22:05
Zo, maar daar ben je toch door het oog van de naald gekropen hoor.
Hoewel algemeen bekend is dat eland-stieren niet echt monogaam zijn, kunnen de vrouwelijke exemplaren daarentegen erg territoriaal reageren.
Dat is in de natuurlijke omgeving al gevaarlijk, laat staan als er eentje een kantoor binnen dringt!
Knap dat je haar zonder kleerscheuren het kantoor uit hebt gekregen, dat had heel anders af kunnen lopen!
Dat h..r moet je niet persoonlijk opvatten, die geluiden maken elanden nu eenmaal, al helemaal in de bronsttijd
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Toch nog sinterklaas kunnen vieren met me kleine meisje en me vriend hij is wel erg emotioneel om zijn dochtertje hij had haar graag erbij gewild, toch hebben we een gezellige avond gehad vandaag
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:37
Toch nog sinterklaas kunnen vieren met me kleine meisje en me vriend hij is wel erg emotioneel om zijn dochtertje hij had haar graag erbij gewild, toch hebben we een gezellige avond gehad vandaag
Wat wil je nog met dit topic en de updates die je geeft?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
05-12-2019 20:39
Wat wil je nog met dit topic en de updates die je geeft?
Ik wil gewoon mijn verhaal vertellen over mij en mijn vriend die ik ontmoeten in het kantoor is daar iets mis mee???
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:37
Toch nog sinterklaas kunnen vieren met me kleine meisje en me vriend hij is wel erg emotioneel om zijn dochtertje hij had haar graag erbij gewild, toch hebben we een gezellige avond gehad vandaag
Nou, eind goed al goed. Fijn hoor :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:41
Ik wil gewoon mijn verhaal vertellen over mij en mijn vriend die ik ontmoeten in het kantoor is daar iets mis mee???
Nou dit is geen blog/dagboek, dit is een forum en het is dus de bedoeling dat je niet alleen updates post maar dat je ook reageert op mensen die op jou reageren.

Als je enkel je verhaal wilt vertellen, moet je maar een blog aanmaken of een dagboek kopen.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:37
Toch nog sinterklaas kunnen vieren met me kleine meisje en me vriend hij is wel erg emotioneel om zijn dochtertje hij had haar graag erbij gewild, toch hebben we een gezellige avond gehad vandaag
..
eidde wijzigde dit bericht op 05-12-2019 21:52
Reden: Verkeerd
4.41% gewijzigd
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:41
Ik wil gewoon mijn verhaal vertellen over mij en mijn vriend die ik ontmoeten in het kantoor is daar iets mis mee???
Dit is een forum, geen dagboek.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:37
Toch nog sinterklaas kunnen vieren met me kleine meisje en me vriend hij is wel erg emotioneel om zijn dochtertje hij had haar graag erbij gewild, toch hebben we een gezellige avond gehad vandaag

Denk je wel eens aan zijn dochtertje? Voor haar is sinterklaas voor altijd verpest. Want dat was toen papa haar in de steek liet.

Schaam jullie.
I wanna live my life with the volume full!
Het leven lijkt me toch altijd zo leuk en makkelijk als je in je eigen sprookjes gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
05-12-2019 20:41
Ik wil gewoon mijn verhaal vertellen over mij en mijn vriend die ik ontmoeten in het kantoor is daar iets mis mee???
Nou, het voegt niet zoveel toe... Je vraagt geen hulp of advies en volgens mij zit niemand op verdere updates te wachten. Je verhaal is namelijk niet zo prettig voor mensen om te lezen. Maar dat schijn je niet te begrijpen...
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
05-12-2019 22:16
Nou, het voegt niet zoveel toe... Je vraagt geen hulp of advies en volgens mij zit niemand op verdere updates te wachten. Je verhaal is namelijk niet zo prettig voor mensen om te lezen. Maar dat schijn je niet te begrijpen...
+1

Ik vind dit bovendien het meest domme topic dat ik ooit heb gelezen. Maar ik heb voor mezelf besloten dat dit een kind van 10 is. De schrijfstijl. Het spellen. Het niet vol uit durven schrijven van het woord hoer. Het niet goed lezen omdat er maar weinig gereageerd word maar wel 'updates' worden gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ontzettend dom en laag mens is het.
Zonder verstand of geweten.

Walgelijk.
Nou ik heb dus altijd al eens willen weten hoe het is om zo te schrijven want dan denk je van tsja waarom zou je ook interpunctie gebruiken ik weet het niet net als de vraag waarom zou je van andermans man afblijven geen idee gewoon lekker seksen in de kelder en nu is zijn gezin verscheurd nou ja dat is dan maar even een gevolg kun jij natuurlijk niks aan doen maar goed gelukkig lekker sinterklaas gevierd is het toch nog allemaal goed gekomen meid
Alle reacties Link kopieren
Haha Loekie ja eind goed al goed ik doe even met je mee en ze leven nog lang en gelukkig nou ja ik vind het gewoon het ergste voor het kindje maar dat kan haar niks schelen en hem ook niet dus 2 sukkels bij elkaar en ze verdienen elkaar en hoe je eraan komt kom je er ook weer af denk dat het snel vervelen gaat einde
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Endatvooriemanddiekantoorwerkdoetikhoopdatzeniethoefttetypenofschrijvenmaargewoondekoffierondbrengt
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
06-12-2019 08:51
Endatvooriemanddiekantoorwerkdoetikhoopdatzeniethoefttetypenofschrijvenmaargewoondekoffierondbrengt
:rofl:

Ik heb even moeten quoten want ik kon de hele lijn niet zien.
Stomme leesook :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan jullie trouwen?! Mogen wij ook komen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is gewoon fictie van een Noorweger vanonder diens brug.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we zijn erg tot elkaar aangetrokken...

Haha pff tja dan moet je wel he, en de consequenties aanvaarden want dit gaat natuurlijk helemaal mis haha raar verhaal zeg.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
04-12-2019 21:38
Nog maar een keer; wat doe jij in Godsnaam op kantoor?
Interieurverzorgster zei ze
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
06-12-2019 14:34
Interieurverzorgster zei ze
Ze verzorgt wel meer op kantoor :P
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
06-12-2019 14:39
Ze verzorgt wel meer op kantoor :P
lol.

heyyy zoetjeminder langgeleden :D
Alle reacties Link kopieren
Ben je al zwanger? Het kakt een beetje in hier.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven