Sex vakantie

08-10-2019 16:07 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik wil graag volgende zomer een erotische vakantie boeken voor mij en mijn man. Nu heb ik een beetje rondgekeken en zie dat er een aantal resorts zijn op zowel op gran canaria als wat verder weg in Mexico.

Wij houden van luxe en ik wil graag naar een net resort waar je vrijblijvend openlijk sex met elkaar mag hebben en bijvoorbeeld leuke thema avonden gehouden worden

Heeft iemand hier ervaring mee?

Xx
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor het meedenken :-D

Ik denk dat we naar Mexico gaan. Ziet er allemaal prachtig uit en past perfect in het plaatje wat ik voor ogen had. Spannend hoor kan niet wachten om mijn man ermee te verrassen 😍

Je kan hier op hun website kijken naar het aanbod.

https://www.desireexperience.nl/fantasie-menu.html
Het ziet er inderdaad heel verzorgd uit @Katja33. Anderzijds ook erg gefocust op koppels en hun onderlingen intimiteit, dus als je op zoek bent om met anderen seks te hebben, ga je mogelijk ontgoocheld zijn.
Alle reacties Link kopieren
Cap d'Agde is het vakantieterrein dat vlakbij Agde ligt. Het bestaat uit tien quartiers.

Het achterste quartier is het quartier naturiste. De overige quartiers zijn reguliere vakantiedorpen, met terrassen, zwembaden, mooie zandstranden en in de zomer veel animatie.

Het quartier naturiste bestaat uit een grote camping met ruim 2500 plaatsen, waar helaas steeds meer vakantiehuisjes geplaatst worden. Verder zijn er betonnen appartementencomplexen, luxe hotels, winkelcentra, supermarkten, veel restaurants, terrassen en een paar zwembaden.

Het zandstrand is ruim twee kilometer lang. Het deel van het strand voorbij de camping is het bokkenstrand, oftewel de "plage des cochons", ongeveer 80 meter breed. Dit is tevens het drukste deel, in het hoogseizoen lig je er vrijwel kontje-kontje. Hier wordt gefoezeld en soms geneukt. Er is wel strandbewaking, maar die doet niet heel moeilijk. Ze grijpen wel meteen in als er een klacht over iemand wordt gedaan. Ga echter niet de duinen in, dan haalt de bereden politie je daar weg. Kun je je niet legitimeren, dan heb je erge pech en bellen ze je echtgenote om je te komen halen (meestal levert dat behoorlijke scènes op, leuk voor het strandpubliek, maar niet voor de betrokkenen).

Sex in het openbaar is in het quartier naturiste niet toegestaan. Ook op de camping hoor je dat in je tent, caravan of huisje te doen.

Ga overdag naar Glamour Beach of een poolparty, 's avonds heb je een ruime keuze uit nachtclubs.

Wat je zoekt dat kun je vinden en als je niets zoekt kun je ook nog een leuke vakantie hebben.

Wij zijn er meer dan 20 jaar naartoe gegaan. Toen zoon een jaar of 11 was voor het laatst. Pubers kun je namelijk niet meer vastbinden op de camping en we willen niet dat hij sexueel compleet geflipt opgroeit.

's Avonds gingen we nooit met zoon op pad in het naturistendorp. Hup, de auto in en naar Centre le Port, Agde, Marseillan, Marseillan Plage, Sète. Keuze, restaurants en vertier genoeg in de omgeving.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook naar de nudisten camping dat zit in een wat lagere prijsklasse.
En kan je ook doen wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Ben ooit toen n keer mee geweest met mijn schoonouders hun gingen vaker naar de nudisten camping.
We konden daar heerlijk doen waar we zin in hadden en niemand die raar staat te kijken..
Alle reacties Link kopieren
We konden daar heerlijk onze gang gaan er stoorden ons nergens aan.
Ook bofte we enorm met het mooie weer.
Alle reacties Link kopieren
Eefje1985x schreef:
10-10-2019 12:50
Ben ooit toen n keer mee geweest met mijn schoonouders hun gingen vaker naar de nudisten camping.
We konden daar heerlijk doen waar we zin in hadden en niemand die raar staat te kijken..
Een naturistencamping (wat is ook "de" nudistencamping??) is net als iedere andere camping, alleen hebben mensen geen kleren aan. Je kunt daar helemaal niet doen waar je zin in hebt. Ik weet niet hoe je daar bij komt. En geloof me, ik heb er een aantal gezien
Alle reacties Link kopieren
Op deze camping wel. Mijn toemalige vriend was toen die tijd een stuk ouder ik 24. Ik was er toen ook nog nooit geweest en had er geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
09-10-2019 23:14
Het ziet er inderdaad heel verzorgd uit @Katja33. Anderzijds ook erg gefocust op koppels en hun onderlingen intimiteit, dus als je op zoek bent om met anderen seks te hebben, ga je mogelijk ontgoocheld zijn.

Ik heb alles doorgelezen en dit voldoet denk ik aan wat wij zoeken. klopt ik heb dat ook gelezen over onderlingen intimiteit en vind het prima. Waar het mij om gaat is dat ik en mijn man op bepaalde plekken opelijk seks mogen hebben met elkaar en ons niet in hoeven te houden. En als daar af en toe iemand bij aansluit of alleen wilt kijken geen probleem, niets moet alles mag :)

Ik wil specifiek naar een luxe resort en niet naar een camping dus ik ben nu wat hotels aan het selecteren
Alle reacties Link kopieren
Eefje1985x schreef:
10-10-2019 12:50
Ben ooit toen n keer mee geweest met mijn schoonouders hun gingen vaker naar de nudisten camping.
We konden daar heerlijk doen waar we zin in hadden en niemand die raar staat te kijken..

Bedankt voor je reacties en het meedenken, ik heb echt helemaal niks met nudisten campings en de mensen die daar komen dus dat word em niet. Wel lef dat je met je schoonouders bent gedaan 😁

Ik wil specifiek naar een luxe afgesloten resort en heb er al een aantal gevonden :sun:
Alle reacties Link kopieren
Word even gratis lid van SDC.com. Op de events pagina adverteren meerdere aanbieders.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
08-10-2019 17:03
Nou, het is wel een sekscamping ook hoor. Plus het hele uitgaansleven rondom de camping bestaat uit swingersclubs
Dat is ABSOLUUT onjuist !!
De camping is geen sexcamping !!( En nu ben ik erg boos ) !!
Buiten de camping is wel veel vertier , maar wat een onzin om deze mooie camping zo door het slijk te halen .
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Veel vooroordelen over Cap D'agde.

We komen er al jááren! Met kinderen. Gaat uitstekend samen. Overdag een heerlijke familie-strand-vakantie. Volledig naakt met elle.lyxe en comfort die je je kan wensen. En soms een spannend feestje. De schuimparty van Glamour is een echte aanrader.

Huur een appartement. Die zijn netjes. En je kan het daar zo luxe maken als je zelf wil.

Leeftijd in hoogseizoen is 8 tot 88.

Cap is heerlijk. Cap is ontspannend en spannend. Cap is gezellig. Cap is mooi.

Maar Cap is vooral wat je er zelf van maakt!


.....
En cap 5 kwartier vliegen vanaf Weeze.... ook leuk....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
14-10-2019 22:53
Dat is ABSOLUUT onjuist !!
De camping is geen sexcamping !!( En nu ben ik erg boos ) !!
Buiten de camping is wel veel vertier , maar wat een onzin om deze mooie camping zo door het slijk te halen .
Tomos! Denk aan je hart!

Maar je hebt wel gelijk!!!!. Rene Olta is een familiecamping en openlijke seks betekend einde vakantie.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Iemand die in La Mirage op Gran Canaria is geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor trouwens dat er weinig full swinging is in dit soort hotels.
Persoonlijk vind ik Venus Star Resort op Gran Canaria er wel mooi uit zien.
Ligt echter niet aan zee.
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
14-10-2019 22:53
Dat is ABSOLUUT onjuist !!
De camping is geen sexcamping !!( En nu ben ik erg boos ) !!
Buiten de camping is wel veel vertier , maar wat een onzin om deze mooie camping zo door het slijk te halen .
Relax zeg, erg boos worden?? ik haal de camping helemaal niet door het slijk. Ik geef aan hoe ik het heb ervaren. En ik heb daar zelf geen problemen mee, maar als je daar niet op zit te wachten, tja.

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat mensen openlijk seks met elkaar hebben op de camping.
Alle reacties Link kopieren
Ter informatie; ik bwn nog nooit in Gambia geweest en laat mij dus ook niet in het openbaar nemen op het strand.

Ik was sarcastisch wat sommige personen is ontgaan want ik krijg naar aanleiding van mijn comment privéberichten. Niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Katja33 schreef:
10-10-2019 14:44
Waar het mij om gaat is dat ik en mijn man op bepaalde plekken opelijk seks mogen hebben met elkaar en ons niet in hoeven te houden.
Huisregels:
https://www.desireexperience.nl/huisregels.html
Gelieve zich te onthouden van seksuele activiteiten in de openbare ruimtes.
Alle reacties Link kopieren
Judy_Hopps schreef:
18-10-2019 13:36
Huisregels:
https://www.desireexperience.nl/huisregels.html
Gelieve zich te onthouden van seksuele activiteiten in de openbare ruimtes.
Bedankt ik heb alles al zorgvuldig doorgelezen en het lijkt mij heel logisch dat je in openbare ruimtes geen seksuele activiteiten mag hebben . Daarom gaf ik ook aan " bepaalde ruimtes" en hun voldoen hieraan.

:sun:
Alle reacties Link kopieren
ChristianeF schreef:
18-10-2019 12:23
Ter informatie; ik bwn nog nooit in Gambia geweest en laat mij dus ook niet in het openbaar nemen op het strand.

Ik was sarcastisch wat sommige personen is ontgaan want ik krijg naar aanleiding van mijn comment privéberichten. Niet doen!

Nou had gekund toch 😜. Zo raar is dat niet hoor. Iedereen gaat op zijn of haar eigen behoeften af, zijn er vast genoeg die dat wel doen en lekker van genieten.

En rare berichten hebben we een delete knop voor 🚫
Alle reacties Link kopieren
Katja33 schreef:
10-10-2019 14:49
Bedankt voor je reacties en het meedenken, ik heb echt helemaal niks met nudisten campings en de mensen die daar komen dus dat word em niet. Wel lef dat je met je schoonouders bent gedaan 😁

Ik wil specifiek naar een luxe afgesloten resort en heb er al een aantal gevonden :sun:
Je hebt er niks mee, maar wel een uitgesproken mening! Ik vind jou een eng en onaangenaam type.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar jaar, dan kan zoon alleen op vakantie en wij weer naar Oltra.

Een puber kun je helaas niet meer vastbinden op de camping, vandaar een paar jaar andere naturistenterreinen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
21-10-2019 01:10
Nog een paar jaar, dan kan zoon alleen op vakantie en wij weer naar Oltra.

Een puber kun je helaas niet meer vastbinden op de camping, vandaar een paar jaar andere naturistenterreinen.
.....en toch kennen wij zo door de jaren heen ook heel w a t ouders met puberkinderen. Gaat eigenlijk hartsikke goed. Zien we ook steeds meer die de vakantie in zwembroek beginnen en met roodverbrande billen eindigen.

Camping is seksloos deel (tje) van het strand niet. Uitgaan weer wel. Pubers verdienen er goud geld met babysitting!
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven