sexloze relatie

20-01-2020 11:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit met een probleem dat ik liever aan onbekende vraag om te zien of er nog mensen zijn met dit probleem.
het is als volgt
mijn vriend en ik zijn beide begin 50j.
beide zien we er nog goed uit.
nog maar 5 maandjes een koppel .

en toch vrijen we niet , of heel weinig . 1 keer per week is al veel aan het worden ...
nu, mijn vriend heeft wel redelijk last van stress, gewrichtspijnen .
hierdoor zegt hij geen zin te hebben om te vrijen .
aan de andere kant kan hij het wel opbrengen om te gaan sporten.

hij beweert bij hoog en laag dat het niet aan mij ligt .
ik wil hem wel geloven, maar blijft het er toch moeilijk mee hebben om het te begrijpen .
hij is wel lief met mij , doet vanalles voor me , eigenlijk zit het helemaal goed, enkel in de slaapkamer is het dood.

zijn er nog vrouwen die een man hebben die een laag libido ?

ik hoor jullie verhaal graag en zeker wat er gedaan kan worden .
Mijn ervaring is: als een man geen seks wil is er meer aan de hand.

Of stress, of je relatie is dood, of hij neukt met een ander ...het kan van alles zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is een probleem als minimaal 1 van de 2 het een probleem vindt.

Heeft hij erectieproblemen?
Hoe is de affectie verder, buiten de slaapkamer?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je zit in een lastige situatie...

Wat vindt hij er zelf van? Vindt hij het ook een probleem of vindt hij het eigenlijk wel prima zo?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
een groot libido-verschil is een dealbreker
kan goed komen, maar dan moet hij het niet afdoen met "geen zin"

op termijn kost dit je je relatie
Alle reacties Link kopieren
@ himalay , er is veel affectie voor de rest .
er is wel al eens een probleem geweest met de erectie ......

@malibu82 , hij voelt zich er niet zo goed mee . hij vindt het ook vervelend, maar zegt dat hij constant last heeft van pijn, en daardoor geen zin in sex.

@ lilalinda ik kan maar hopen dat het goed komt , we vertrekken op vakantie naar een warm land, ik hoop dat hij daar anders gaat zijn ( minder last van de gewrichten )
en anders vrees ik dat de relatie weinig kans heeft .
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
20-01-2020 12:40
Mijn ervaring is: als een man geen seks wil is er meer aan de hand.

Of stress, of je relatie is dood, of hij neukt met een ander ...het kan van alles zijn.

Dat is mijn ervaring helemaal niet. Ik ken meerdere hele leuke mannen die absoluut niet vreemdgaan en verder heel happy zijn maar die gewoon een lager libido hebben dan gemiddeld en/of seks niet zo bijzonder of belangrijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Dubbeljus schreef:
20-01-2020 14:11
Dat is mijn ervaring helemaal niet. Ik ken meerdere hele leuke mannen die absoluut niet vreemdgaan en verder heel happy zijn maar die gewoon een lager libido hebben dan gemiddeld en/of seks niet zo bijzonder of belangrijk vinden.
en dat is geen enkel probleem, als ze een vrouw hebben, die het wel best vindt
Maar TO wil geneukt worden...
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij chronisch pijn? Of vooral pijn door de bewegingen van het neuken op zich?

Mijn man is wat blessure gevoelig, soms wat pijntjes hier en daar, wat soms zijn weerslag heeft op onze seks, maar er is meer dan neuken..en de rest kan hij dan vaak ook prima, doet dat ook met plezier, maar zo te lezen gebeurt ook dat niet bij jullie, iig haal ik dat niet uit de OP.

Tja..Oftewel je man is niet geheel eerlijk over zijn libido, of hij heeft chronisch pijn waardoor alle zin weg is, maar daar valt met pijnstillers vaak toch wel wat aan te doen..of het boeit hem toch te weinig en ziet er geen lol in om jouw wel te verwennen. Bij dat laatste zou ik snel klaar zijn met de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het is chronische pijn dat hij heeft, is er ook 24 op 24 mee bezig .
Omdraaien in bed is al een drama .
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens aangegeven dat je sex mist in jullie relatie?
Had hij hiervoor ook een relatie? Zo ja, hoe was de sex toendertijd?
Alle reacties Link kopieren
heb ik zeker en vast al aangegeven . maar helaas is er geen verbetering .
hij heeft een relatie gehad ( nu ongeveer 2j geleden ) maar ik weet niet hoe het toen was , heb ik nog niet gevraagd ( spoort het wel om dat te vragen ?? )

het probleem is hier dat ik me vanalles begin in te beelden .
foute gedachten , heel hard twijfelen aan mezelf en aan hem.

ik blijf hopen dat het in orde komt , maar hoelang ik dat ga volhouden is een ander verhaal .
Seks is heel belangrijk in een relatie en als hij geen enkele moeite doet om er verbetering in te brengen, weet jij ineens waar je aan toe bent: een andere man die je wel lekkere seks kan bieden, want vroeg of laat bouw je seksuele frustraties op die op een andere manier ingevuld worden... door een minnaar bijvoorbeeld.
lilalinda schreef:
20-01-2020 14:12
en dat is geen enkel probleem, als ze een vrouw hebben, die het wel best vindt
Maar TO wil geneukt worden...
Precies. TO, fijn dat je hier nu al achterkomt. Lekker verder kijken naar iemand die wel zin heeft.
Charles_Gentle28 schreef:
21-01-2020 10:25
Seks is heel belangrijk in een relatie en als hij geen enkele moeite doet om er verbetering in te brengen, weet jij ineens waar je aan toe bent: een andere man die je wel lekkere seks kan bieden, want vroeg of laat bouw je seksuele frustraties op die op een andere manier ingevuld worden... door een minnaar bijvoorbeeld.
Is er eigenlijk een ondergrens? Zijn er vrouwen bij wie jij jezelf niet aanbiedt?
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
21-01-2020 13:40
Is er eigenlijk een ondergrens? Zijn er vrouwen bij wie jij jezelf niet aanbiedt?
Veel interessanter is de vraag of er ooit een vrouw op zijn aanbod is ingegaan.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
21-01-2020 13:43
Veel interessanter is de vraag of er ooit een vrouw op zijn aanbod is ingegaan.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
21-01-2020 13:40
Is er eigenlijk een ondergrens? Zijn er vrouwen bij wie jij jezelf niet aanbiedt?
;)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
21-01-2020 13:43
Veel interessanter is de vraag of er ooit een vrouw op zijn aanbod is ingegaan.
Toevallig heb ik over die vraag al nagedacht (na hengelpoging zoveel tegen te komen).

IK ben bang van wel. Anders was hij jaren geleden al gestopt toch?

Ergens vind ik het ook wel weer grappig dat de strategie niet verandert.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
21-01-2020 14:37
Toevallig heb ik over die vraag al nagedacht (na hengelpoging zoveel tegen te komen).

IK ben bang van wel. Anders was hij jaren geleden al gestopt toch?

Ergens vind ik het ook wel weer grappig dat de strategie niet verandert.
hij heeft in dit topic nog niet gezegd hoe groot zijn pielemoos is
Maar dat doe ik nu voor hem, misschien rekent hij daar op?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-01-2020 14:40
hij heeft in dit topic nog niet gezegd hoe groot zijn pielemoos is
Maar dat doe ik nu voor hem, misschien rekent hij daar op?
Dat heb ik nog nooit gelezen, hoe kan dat nou? Rikm wil hierover geen data meer lezen.
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
21-01-2020 13:40
Is er eigenlijk een ondergrens? Zijn er vrouwen bij wie jij jezelf niet aanbiedt?
:rofl: :whip:
koekies zijn lekker
lilalinda schreef:
21-01-2020 14:40
hij heeft in dit topic nog niet gezegd hoe groot zijn pielemoos is
Maar dat doe ik nu voor hem, misschien rekent hij daar op?
Nee hoor, want in dit topic is dit ook helemaal niet relevant. De karikatuur ontstaat overigens vaker door wat sommigen er van maken. Misschien lezen jullie met een andere bril zodra je mijn nick ziet.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
22-01-2020 08:13
Nee hoor, want in dit topic is dit ook helemaal niet relevant. De karikatuur ontstaat overigens vaker door wat sommigen er van maken. Misschien lezen jullie met een andere bril zodra je mijn nick ziet.

Klopt Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
22-01-2020 08:13
Nee hoor, want in dit topic is dit ook helemaal niet relevant. De karikatuur ontstaat overigens vaker door wat sommigen er van maken. Misschien lezen jullie met een andere bril zodra je mijn nick ziet.
ik heb trouwens een hele grote stijve bril
zou je eens moeten proberen, heel fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven