Speeltje mee op vakantie

07-03-2024 22:36 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoihoi,

Wij zijn net terug van vakantie en hier hebben we seks gehad. Goede seks.
Maar tegenwoordig gebruiken we er toch graag een vibrator of dildo bij voor wat extra genot.

Ik heb alleen zoo geen zin om aan de beveiliging te moeten uitleggen wat er in mijn koffer zit wanneer deze eruit wordt geplukt..

Hoe doen jullie dit?
Dat begrijpt de beveiliging zelf ook wel, hoef je niet uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
ze gaan het ding er echt niet uitvissen en inspecteren. net zoals ze dat ook niet doen met bv je haarborstel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haal de batterijen uit je vibrator, om onverwacht trillen in je koffer te voorkomen.

Stop je speeltjes in een plastic zak, als dan je koffer wordt opengemaakt kijken ze in die zak, ze gaan hem niet leegschudden.
En niks wat ze nog nooit hebben gezien hoor.

Misschien hebben ze weer wat te vertellen aan de eettafel, maar jij komt ze toch niet meer tegen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Moet het perse in je handbagage dan
Alle reacties Link kopieren Quote
Absori schreef:
07-03-2024 23:25
Moet het perse in je handbagage dan

Veel mensen reizen met alleen handbagage. Maar ook de ruimbagage kan in jouw bijzijn gecontroleerd worden nadat je het van de band hebt gehaald.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weleens in een podcast een heel grappig verhaal hierover gehoord. Twee beambtes treffen een vibrator aan maar een van de twee (oudere dame) wist niet wat het was, moest de collega (jongeman) het uit gaan leggen. Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou er echt schijt aan hebben als ik jou was. Jouw leven, jouw spullen en het is niet strafbaar of gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaditismijnnaamniet schreef:
07-03-2024 22:36
Hoihoi,



Ik heb alleen zoo geen zin om aan de beveiliging te moeten uitleggen wat er in mijn koffer zit wanneer deze eruit wordt geplukt..
Is dat wel eens gebeurd dan?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
07-03-2024 23:27
Veel mensen reizen met alleen handbagage. Maar ook de ruimbagage kan in jouw bijzijn gecontroleerd worden nadat je het van de band hebt gehaald.
Dan zoeken ze gericht naar een voorwerp dat ze op de scan gezien hebben. En ook op die plek. Een mes, een schaar..
Op een een plastic dildo slaat de scanner niet aan.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
1. Geen hond die vragen stelt
2. Dan koop je toch ter plekke iets?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk in tourisme.

Ooit was er een Koppel vergeten uit te checken en op excuse gegaan. Het hotel was volgeboekt voor de nacht erna. Wij die mensen opgebeld van wat nu? Mogen wij je baggage inpakken zodat we kunnen poetsen voor de volgende gast? Ja hoor geen probleem en 1000 maal sorry. Om vervolgens een heel arsenaal aan speeltjes op de kamer te vinden. :rofl:

We hebben geen vragen geteld maar de hilariteit was allom. Het halve personeel is in die kamer komen kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
En bij een ander toeristisch bedrijf, wat airbnb's verzorgd, vergaten gasten regelmatig hun speeltjes in de airbnb. :rofl:

Daar gingen we wel vragen om stellen. Maar vreemd genoeg wilde men nooit dat het nagestuurd wrrdmet de post. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap niet zo goed waarom het zo lachwekkend is Edelweis. Met dit soort reacties stel je de TO bepaald niet gerust.
Seksspeeltjes zijn heel normaal, en zeker op vakantie. Gewoon meenemen TO, er is niemand die vragen stelt over een speeltje van kunststof.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
edelweis schreef:
08-03-2024 07:08
Ik werk in tourisme.

Ooit was er een Koppel vergeten uit te checken en op excuse gegaan. Het hotel was volgeboekt voor de nacht erna. Wij die mensen opgebeld van wat nu? Mogen wij je baggage inpakken zodat we kunnen poetsen voor de volgende gast? Ja hoor geen probleem en 1000 maal sorry. Om vervolgens een heel arsenaal aan speeltjes op de kamer te vinden. :rofl:

We hebben geen vragen geteld maar de hilariteit was allom. Het halve personeel is in die kamer komen kijken.
sjiek van het personeel (not))
Alle reacties Link kopieren Quote
noorderlicht76 schreef:
08-03-2024 08:10
sjiek van het personeel (not))
Idd wat ontzettend onprofessioneel om iedereen in die kamer te laten kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
martje55 schreef:
08-03-2024 08:25
Idd wat ontzettend onprofessioneel om iedereen in die kamer te laten kijken.
Nou zeg dat wel! Bizar dat dit gebeurd. Een beetje professionaliteit mag je wel verwachten van een hotel.
Alle reacties Link kopieren Quote
En door dit soort verhalen worden mensen huiverig om een speeltje mee te nemen . Lachen met de collega’s om iets wat gewoon bij het kruitvat en de Hema in de schappen ligt . Ofwel doodnormaal :
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het ooit weleens meegemaakt. Koffer (van man) eruit gepikt. In een kamertje opengemaakt met 2 beveiligers in Turkije. Uit moeten leggen wat het was, beveiligers schaamden zich achteraf en wij kregen excuses.

Sindsdien heb ik dat nooit meer meegenomen op een vliegvakantie. Want ik schaamde me ook dood wat eigenlijk nergens op slaat.

Dit is wel al zo'n 18 jaar geleden ofzo.
Vliegen doen we niet meer maar met auto/camper gaat altijd iets mee hoor. Lekker genieten samen op vakantie!
Alle reacties Link kopieren Quote
edelweis schreef:
08-03-2024 07:16
En bij een ander toeristisch bedrijf, wat airbnb's verzorgd, vergaten gasten regelmatig hun speeltjes in de airbnb. :rofl:

Daar gingen we wel vragen om stellen. Maar vreemd genoeg wilde men nooit dat het nagestuurd wrrdmet de post. :biggrin:

Jij neemt ze dus zelf nooit mee begrijp ik? Of je hebt er geen?
Alle reacties Link kopieren Quote
We leven toch niet meer in de jaren '50 van de vorige eeuw? Vibrators en ander spul liggen gewoon bij de Etos te koop. Daar komt nog bij dat een beveiliger na een tijdje alles al wel heeft zien langskomen.

Niet moeilijk over doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
07-03-2024 23:57
Dan zoeken ze gericht naar een voorwerp dat ze op de scan gezien hebben. En ook op die plek. Een mes, een schaar..
Op een een plastic dildo slaat de scanner niet aan.

Bij ruimbagage kán iets al eerder op de scanner te zien zijn, en houden ze je in de gaten als je je bagage pakt. Of bij een random controle. Of omdat een snuffelhond iets heeft geroken. Dan ga je naar een aparte plek en daar controleren ze je koffer.
Op Schiphol bijvoorbeeld vlak voor je de schuifdeuren naar de aankomsthal doorgaat.

Ze gaan dan echt niet ter plekke op de grond bij de bagageband je tas open maken en doorzoeken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Helemaal mee eens dat er geen enkele reden is je te schamen. Maar elkaar wijs maken dat iets over de hele wereld normaal is, omdat de Nederlandse Hema en Etos het normaal vinden, is ook weer een tikje naïef.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou misschien niet je allergrootste zwarte dildo meenemen. Verder zien die dingen ter toch best discreet uit. Of koop een kleintje voor de vakantie met alleen een trilfunctie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog nooit een vraag over gehad in 20 jaar reizen met speelgoed.
Alle reacties Link kopieren Quote
NosceTeIpsum schreef:
08-03-2024 08:43
We leven toch niet meer in de jaren '50 van de vorige eeuw? Vibrators en ander spul liggen gewoon bij de Etos te koop. Daar komt nog bij dat een beveiliger na een tijdje alles al wel heeft zien langskomen.

Niet moeilijk over doen.
Precies.
Zo'n beveiliger slaat er echt niet op aan.
Die lui zien duizenden passagiers op een dag. Ze zitten met hun handen tussen honderden billen, benen en borsten. Ze kijken echt niet op van een dildo meer of minder.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven