Sperma lekt meerdere dagen uit vagina

03-08-2021 10:28 99 berichten
Hoi forumlezers,

ik heb een vraag waarvan ik echt nergens het antwoord op kan vinden en mijn vriendinnen kunnen zich ook niet hierin vinden. Ik heb altijd na de seks dat er wel sperma uit me komt, en ik ga ook altijd meteen plassen en persen etc, dus echt met het idee dat alles eruit is, maar altijd duurt het minimaal 2 en vaak zelfs 3 dagen voor alles eruit is. In die dagen lek ik het op willekeurige momenten over de dag en ik voel me altijd zo smerig dan. Ik stink gewoon meerdere dagen na de seks, ook al douche ik netjes erna. Het komt gewoon later er nog uit. Alsof ik het vasthoud. Ik zoek hier een tip voor want ik vind het enorm vervelend. Is het een idee om een tampon in te doen zodat alles gewoon meteen geabsorbeerd wordt en ik het dan na de maximale periode van een tampon dragen eruit haal, of werkt dat niet zo..? Ik kan me werkelijk waar niks anders bedenken. Tegenwoordig draag ik gewoon inlegkruisjes na de seks, maar ik draag die toch het liefst zo min mogelijk i.v.m. ''het broeierige''... En dat helpt verder ook niet met het stinkende.

Ik hoop dat iemand dit herkent en iemand tips heeft! Alvast bedankt!
Ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar heb je wasbare inlegkruisjes geprobeerd? Dat is niet broeierig. Goede merken vind je op websites waar ook wasbare luiers verkocht worden, zoals nappy’s en wasbaar wonderland. Gebruik het zelf veel tijdens de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het wel hoor. Een half uurtje een tampon in en dan weg. Hoezo zou je daar risico op TSS door oplopen? Alles is (nog) vochtig dus je beschadigd niks.

Ik zou echt niet 3 dagen na de seks nog vies willen ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Mariejan schreef:
03-08-2021 13:24
Ik doe het wel hoor. Een half uurtje een tampon in en dan weg. Hoezo zou je daar risico op TSS door oplopen? Alles is (nog) vochtig dus je beschadigd niks.

Ik zou echt niet 3 dagen na de seks nog vies willen ruiken.

Ik zou inderdaad niet de maximale draagtijd gebruiken, maar even een (half) uurtje kan toch geen kwaad? Dat zou ik wel proberen. En anders toch maar niet meer in je klaar laten komen.
Wasbare inlegkruisjes, na de seks flink springen (rondje rennen), hurken onder de douche en douchestraal erop of vaginale douche met alleen water.
Alle reacties Link kopieren
Ah vervelend lijkt me dit. Ik ken het fenomeen niet want heb het maar paar keer zonder condoom gedaan. Verder eigenlijk altijd Met ivm allergie voor sperma. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen geen optie is maar dan zou ik vlak voor het klaarkomen eruit gaan en ergens anders klaarkomen. Dit lijkt me erg vervelend en ik zou er geen trek in hebben elke keer eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad na de seks met de massagestraal van de douchekop schoonspoelen en m.b.v. je vingers inwendig leegmaken.
Als ik dit niet doe dan heb ik geheid de dagen daarna een geïrriteerde vagina.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop gedoe hebben veel mensen na de seks. Ik wil dan gewoon lekker slapen, niet hurken, springen, niezen, massagestralen inzetten.
LadyLola schreef:
03-08-2021 12:22
Ik heb het ook, altijd gehad. Ik stoor me er niet zo aan. Overigens geen twee drie dagen later nog.
dus als jij het 2 à 3 keer per week doet, ben je constant aan het nadruppen.

(Wie weet is zo het inlegkruisje uitgevonden)
Slagroomsoesje1988 schreef:
03-08-2021 14:14
Wasbare inlegkruisjes, na de seks flink springen (rondje rennen), hurken onder de douche en douchestraal erop of vaginale douche met alleen water.
trampolinespringen, samen met man wat synchroon zwemmen, ...

Volgens mij veel naar de Olympische Spelen gekeken dezer dagen.
Nou ik verbaas me er ook over dat voor het zingen de kerk uitgaan dan geen logische optie is (tenzij kinderwens natuurlijk). Je gaat toch niet drie dagen lekken omdat meneer zijn kwakje enkel in de vagijn kwijt zou kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Sommige hebben daar inderdaad inderdaad wat meer last van. Kan echt enorm meuren na een paar dagen als het dan eruit loopt.

Niezen, lachen, springen en daarna afspoelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik spoel als ik me die dag nog ergens fatsoenlijk moet vertonen na met een vaginaal douche met water en een klein beetje azijn, het water moet ongeveer net zo zuur proeven als je vagina van nature. Is me ooit eens aangeraden door een gynaecoloog en werkt perfect. Ook nooit meer een schimmelinfectie of bacteriële vaginose(door de hogere pH van sperma) gehad.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
03-08-2021 11:40
Spoelen met een vaginale douche met alleen water erin? Of met je vinger het eruit halen als je doucht?
Dit doe ik dus ook. Condooms? Yuk. Vinger werkt niet afdoende. Tampons heb ik tegenwoordig verder niet meer nodig. Inlegkruisjes garanderen een vaginale infectie, nog los van het feit dat je alsnog lekt. Ik heb geen zin in dat spul in mijn mond en ook niet elders. Spoelen gaat al jaren goed en is ook vlot geregeld, ik heb na een fijne vrijpartij echt geen interesse in een rondje hardlopen.

Even spoelen, probleem opgelost.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Condooms.
Klingklokje schreef:
03-08-2021 15:34
Ik spoel als ik me die dag nog ergens fatsoenlijk moet vertonen na met een vaginaal douche met water en een klein beetje azijn, het water moet ongeveer net zo zuur proeven als je vagina van nature. Is me ooit eens aangeraden door een gynaecoloog en werkt perfect. Ook nooit meer een schimmelinfectie of bacteriële vaginose(door de hogere pH van sperma) gehad.
Ik zou er wel expliciet bij zeggen dat je dit met natuurazijn doet. Toch? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
03-08-2021 12:59
Bij mij helpt hurken en dan hoesten of niezen, kwam ik perongeluk achter 🤣
Hahahaah!
Alle reacties Link kopieren
Inlegkruisje
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen soa? Omdat je het ook over stank hebt.
Of bacteriële vaginose kan ook dit soort klachten veroorzaken.

Verder zou ik dan gewoon inlegkruisjes dragen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Typisch weer iets waarvan de vrouw het voor de man moet oplossen. Laat hem gewoon lekker in een zakdoek/tissue/sok klaarkomen. Echt bah. Meerdere dagen een lekkende kut voor zijn gerief, why.
mammezel schreef:
03-08-2021 14:57
trampolinespringen, samen met man wat synchroon zwemmen, ...

Volgens mij veel naar de Olympische Spelen gekeken dezer dagen.
Niet zoveel werk toch. Na het naknuffelden/naspel ipv direct douchen even rondje buiten rennen :rofl: . Ik krijg altijd veel energie van seks en zie rondje hardlopen als een stukje extra naspel. Voordeel is dat boel er dan direct uitloopt (wel even inlegkruisje in). Daarna nog even de douchestraal erop en 3 kwart is weg.
Snap wel dat dit in de avond na 2200 misschien minder aanlokkelijk is.
Kees— schreef:
03-08-2021 16:41
Typisch weer iets waarvan de vrouw het voor de man moet oplossen. Laat hem gewoon lekker in een zakdoek/tissue/sok klaarkomen. Echt bah. Meerdere dagen een lekkende kut voor zijn gerief, why.
En dat ook. Soms heb ik daar om 0700 echt geen zin in (idee dat ik dan hele dag weer met inlegkruisjes loop te klooien). Kan ook op een andere plek geworpen worden.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik een vrouwencondoom.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Man komt dus zelden in me klaar. Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Zou een menstruatiecup een oplossing kunnen bieden?
Alle reacties Link kopieren
leya1987 schreef:
03-08-2021 20:39
Zou een menstruatiecup een oplossing kunnen bieden?

Vast, maar zo’n ding draag ik echt niet voor m’n lol. Het is een fijn alternatief voor een tampon, maar ik kan niet rennen of tillen want dan zakt hij naar beneden.

Ik zou een condoom gebruiken of elders klaarkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven