Strak?

26-02-2020 23:56 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al een tijdje iets af.. is het waar dat dunne vrouwen strakker zijn dan vrouwen die wat voller zijn? En merk je dit als manzijnde tijdens de seks? En is dit ook zo als je nog maagd bent? Of is dit echt persoonsgebonden
Alle reacties Link kopieren
Volgens die theorie bevallen slanke vrouwen moeilijker tot niet dan vollere vrouwen. Dat is natuurlijk dikke onzin. Voor iets waar een kind uit kan komen, merk je met een penis in principe geen verschil, behalve eventuele spierspanning van de omliggende spieren, verschil in natheid, etc.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die 90-60-90 meten zijn strak. Alles daarboven voelt voor een man als een nummertje maken in een bak pudding, zelfs als hij een micropipi heeft.

Schijnt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ja. Iedereen heeft Google en kan zo opzoeken dat dun en 'strak' zijn in de zin die jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt, niets met elkaar te maken hebben.
Je klinkt als een leuke, spontane persoon. Maak je alsjeblieft niet druk over dit soort dingen, wil je?

:hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-02-2020 09:34
Reden: quoten uit een ander topic
50.46% gewijzigd
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen uniek is en dat er dus van alles gemixt en gematcht wordt qua lichaamsdelen. Het lijkt me dus dat zowel dikke als dunne vrouwen een strakke dan wel "losse" vagina kunnen hebben. Hoewel ik denk dat een losse niet echt bestaat. Maak je niet druk.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn swingers en ik heb het hier ook wel eens met mijn man over gehad.
Klopt niet.
Een zeer slanke vrouw, die toch echt wel losser aanvoelde.
Een mollige vrouw die steakker voelde...
Het heeft met je bekkenbodemspieren te maken. Kun je trainen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Het heeft sowieso niks met dun of dik te maken
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit van gehoord. Dat heeft volgens mij niks met lichaamsbouw te maken. Ik heb zelf 1 kindje gekregen (10 jaar geleden) en ben volgens mijn vriend nog super strak. Hij heeft ooit eerder sex gehad met een vrouw die al een kind had gehad en die was volgens heb veel wijder, dus dat had hij bij mij ook verwacht. Maar dat zegt dus blijkbaar ook niks. Al heb ik een vriendin die daar wel last van heeft na 2 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt helemaal. En als je afvalt wordt je kut strakker en als je aankomt wijder. En na een paar keer jojoën is hij helemaal uitgelubbert.

Trouwens voor mannen ook heel sneu, als zij aankomen krimpt hun lul en je wilt echt niet weten wat daar na een paar keer jojoen van over is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Uit redelijk wat ervaring... het heeft vrijwel niks met postuur te maken..
Sommige slanke zijn ruim, sommige met een wat meer gezet postuur weer wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
27-02-2020 00:04
Volgens die theorie bevallen slanke vrouwen moeilijker tot niet dan vollere vrouwen. Dat is natuurlijk dikke onzin.
Voor optimaal baren, heb je een heup-taille ratio nodig van taille = 2/3e van heup (de klassieke 90-60).
Maar het gaat om de ratio. Mag gerust dikker of dunner zijn, als die 2/3e maar klopt
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
27-02-2020 07:41
Wij zijn swingers en ik heb het hier ook wel eens met mijn man over gehad.
Klopt niet.
Een zeer slanke vrouw, die toch echt wel losser aanvoelde.
Een mollige vrouw die steakker voelde...
Het heeft met je bekkenbodemspieren te maken. Kun je trainen.
Als Hellostyles een man is, denk ik dat het geen zin heeft als hij gaat trainen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
27-02-2020 14:22
Voor optimaal baren, heb je een heup-taille ratio nodig van taille = 2/3e van heup (de klassieke 90-60).
Maar het gaat om de ratio. Mag gerust dikker of dunner zijn, als die 2/3e maar klopt
Laat ik dat nou hebben en toch drie keer met de ks bevallen zijn! De opening van mijn bekken was toch echt te klein voor de grote baby's die eruit moesten. Dus dat gaat niet altijd op. Voordeel is wel dat ik nog lekker strak ben :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
haarklover schreef:
27-02-2020 14:36
Als Hellostyles een man is, denk ik dat het geen zin heeft als hij gaat trainen.

Dat zeg ik ook niet.
Meer een opmerking in zijn algemeenheid: je kunt het trainen
de wereld wacht om ontdekt te worden
lilalinda schreef:
27-02-2020 14:22
Voor optimaal baren, heb je een heup-taille ratio nodig van taille = 2/3e van heup (de klassieke 90-60).
Maar het gaat om de ratio. Mag gerust dikker of dunner zijn, als die 2/3e maar klopt
Haha daar ging het dus bij mij fout :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sylphide75 schreef:
27-02-2020 15:26
Laat ik dat nou hebben en toch drie keer met de ks bevallen zijn! De opening van mijn bekken was toch echt te klein voor de grote baby's die eruit moesten. Dus dat gaat niet altijd op. Voordeel is wel dat ik nog lekker strak ben :facepalm:
tis geen garantie natuurlijk

Maar ik vind het wel interessant, dat ons schoonheidsideaal beinvloed wordt, door optimale baarkans
we zijn ook gewoon aangeklede apen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Aziatisch, klein, tenger en heb vaginisme. Het voelde te strak en poging tot penetratie was pijnlijk. Het ziet er ook klein uit. Maar geen idee of mijn postuur daar aan meehelpt.
Het heeft inderdaad niet met dik of dun te maken. Maar wel met lichaamsbouw.

Bijv Aziatische on tengere slavische vrouwen zijn vaak wel strakker is mijn ervaring dan de gemiddelde Nederlandse....

Maar statistiek blijft ingewikkeld voor de meesten hier op het forum.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
28-02-2020 18:06
Het heeft inderdaad niet met dik of dun te maken. Maar wel met lichaamsbouw.

Bijv Aziatische on tengere slavische vrouwen zijn vaak wel strakker is mijn ervaring dan de gemiddelde Nederlandse....

Maar statistiek blijft ingewikkeld voor de meesten hier op het forum.
Toch typisch dat vaak beweerd wordt dat elke penis in elke vagina past. Maar in de praktijk is dat dan niet zo?
Heb je vaginisme of ben je gewoon strak?
Alle reacties Link kopieren
Als dat waar zou zijn, dan zou je als je flink aankomt meteen ook ineens veel wijder worden. Dat slaat toch nergens op?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
28-02-2020 19:22
Heb je vaginisme of ben je gewoon strak?
Twee artsen zeiden vaginisme en een ander vond het te strak. Ik heb maar 1 bedpartner gehad dus kan niet vergelijken.
Noem me controversieel of archaïsch, maar een petite vrouw heeft mijn inziens gemiddeld gezien meer kans op ook een strakkere vagina, wat precies de reden is waarom ik geen vollere vrouwen date.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
28-02-2020 21:22
Noem me controversieel of archaïsch, maar een petite vrouw heeft mijn inziens gemiddeld gezien meer kans op ook een strakkere vagina, wat precies de reden is waarom ik geen vollere vrouwen date.

Denk dat dit niet waar is.
Kan mij wel voorstellen dat aziatische vrouwen over het algemeen steakker zijn. Uit onderzoeken komt immers ook naar voren, dat de gemiddelde aziatische man een kleinere penis heeft.

Maar waarom iemand met een knoeperd van een l*l dan zo'n petite vagina moet hebben vraag ik mij dan wel af.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
29-02-2020 09:10
Denk dat dit niet waar is.
Kan mij wel voorstellen dat aziatische vrouwen over het algemeen steakker zijn. Uit onderzoeken komt immers ook naar voren, dat de gemiddelde aziatische man een kleinere penis heeft.

Maar waarom iemand met een knoeperd van een l*l dan zo'n petite vagina moet hebben vraag ik mij dan wel af.
Vraag ik me ook af. Het kan voor de man dan wel lekker strak zijn, maar is dat voor die vagina ook nog fijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven