Swingen, daten zonder wappen kan bijna niet meer.

21-10-2019 15:33 35 berichten
Hoi,

Op aanraden van oa swingers op deze site hebben mijn vriendin en ik ons enkele maanden geleden ingeschreven op SDC en andere sites waardoor wij in contact willen komen met andere swingers.
Het meeste maken wij gebruik van SDC.
We krijgen positieve reacties op ons profiel en zitten ook vaak te chatten etc.
De speeddates gaan voornamelijk over ontmoetingen in een club of op een tranceparty in combinatie met de gebruikelijke pillen, ballonen etc.
Ook de reacties die wij krijgen op ons profiel gaan vaak over wappen.
Wij respecteren iedereen en veroordelen niemand die seks wil combineren met drugs maar het lijkt er wel op dat niemand meer zonder kan.
Wij denken dat we meer van het swingen genieten als we het bewust meemaken en de dag erna nog weten met wie we seks hebben gehad.

Zijn wij nu zo ouwerwets in onze opvattingen of is wappen nu echt zo geweldig?
Alle reacties Link kopieren
dedoper schreef:
21-10-2019 21:42
Als ze het daarom doen lopen ze ook de kans dat ze dingen doen die ze eigenlijk liever niet wilde doen of achteraf spijt van hebben.
Indien dat gebeurt is het heel jammer omdat swingen heel erg lekker kan zijn en daarbij moet je jouw grenzen niet overschrijden.
Ik krijg niet het idee dat je veel notie hebt van de werking van bv xtc. Ik weet ook niet of je erin geinteresseerd bent eigenlijk.

Ik kan je wel vertellen dat je er geen ander mens van wordt en dat je grenzen gewoon je grenzen zijn en blijven. Je bent juist ontzettend helder, je heel erg bewust van jezelf, je partner en je omgeving en je blijft gewoon nadenken en begrenst. Ken jij ook maar iemand die onder invloed zaken is aangegaan waar hij of zij spijt van heeft?
...
Mijn ervaring met xtc is dat mannen hem soms niet meer omhoog krijgen en dat het soms lastig is om klaar te komen,
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
21-10-2019 21:55
Mijn ervaring met xtc is dat mannen hem soms niet meer omhoog krijgen en dat het soms lastig is om klaar te komen,
Oh beslist.
Maar dat heeft niks met grenzen overgaan te maken. En ook met een ietwat falende erectie kun je een heerlijke avond hebben.
...
Rooss4.0 schreef:
21-10-2019 21:56
Oh beslist.
Maar dat heeft niks met grenzen overgaan te maken. En ook met een ietwat falende erectie kun je een heerlijke avond hebben.
True dat
Rooss4.0 schreef:
21-10-2019 21:53
Ik krijg niet het idee dat je veel notie hebt van de werking van bv xtc. Ik weet ook niet of je erin geinteresseerd bent eigenlijk.

Ik kan je wel vertellen dat je er geen ander mens van wordt en dat je grenzen gewoon je grenzen zijn en blijven. Je bent juist ontzettend helder, je heel erg bewust van jezelf, je partner en je omgeving en je blijft gewoon nadenken en begrenst. Ken jij ook maar iemand die onder invloed zaken is aangegaan waar hij of zij spijt van heeft?
Ik ben niet vreemd met xtc maar dat is niet belangrijk.
Xtc is ook niet de enige drug die bij het wappen wordt gebruikt. Ik zie reacties voorbij komen van boze rook, ghb, special K, ballonen etc.
Er zijn zelfs party’s waarbij hele schema’s zijn wanneer wie wat zal gebruiken.
Ik denk daarbij dat het meer gaat om de drugs dan om de seks.
Dat mannen hem niet meer omhoog krijgen met gebruik van xtc klopt ook maar daarvoor nemen ze dan weer de blauwe pilletjes mee. Gezellig met de pillendoos onder de arm naar een party.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gek beeld heb jij zeg.

Maar goed, geen wappers voor jullie dus. Dan hoop ik dat jullie ook geen alcohol nuttigen.
Alle reacties Link kopieren
Broodjekroket2 schreef:
23-10-2019 08:25
Dan hoop ik dat jullie ook geen alcohol nuttigen.
Waarom hoop je dat?
...
dedoper schreef:
22-10-2019 23:26
Gezellig met de pillendoos onder de arm naar een party.
Wel mooi dat je geen oordeel hebt. Ben benieuwd hoe sarcastisch je zou zijn met een oordeel
Alle reacties Link kopieren
Oordeel of niet, dat staat toch iedereen vrij?
Ik hoef ook geen wappers. Heb er laats zelfs een date voor gecanceld
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
23-10-2019 10:03
Oordeel of niet, dat staat toch iedereen vrij?
Ik hoef ook geen wappers. Heb er laats zelfs een date voor gecanceld
Zeker. Maar ik vind het grappig dat TO beweert er geen oordeel over te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven