Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Doornroosje75 schreef:
06-12-2019 17:53
Je bedoelt dat onderzoek, waarbij maarliefst 33 jongemannen hun voorkeur uitspraken op basis van gemanipuleerde plaatjes?
Dat de testgroep klein en weinig gevarieerd is, maakt het als onderzoek niet zo betrouwbaar. Wat mij verder opviel aan de gemanipuleerde plaatjes is dat de vrouwen die een zwaarder BMI getekend kregen, vooral in omvang toenamen bij taille en heupen. Armen en borsten bleven gelijk. Vond ik niet zo realistisch.
Er zijn wel meer van dit soort onderzoekjes en allemaal komen ze uit bij slanke vrouwen als meest aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
06-12-2019 19:40
Er zijn wel meer van dit soort onderzoekjes en allemaal komen ze uit bij slanke vrouwen als meest aantrekkelijk.
Toch verschillen de resultaten soms wel. In Texas zijn ze blijkbaar iets meer van de rondingen dan in Australië: https://man-man.nl/perfecte-vrouwenlichaam-gewicht/ ;-D
Ik geloof je meteen als je zegt dat een gezond BMI lichaam ook als aantrekkelijk wordt gezien. Het is vooral dat gedweep met een lage BMI wat me irriteert.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Doornroosje75 schreef:
06-12-2019 20:00
Toch verschillen de resultaten soms wel. In Texas zijn ze blijkbaar iets meer van de rondingen dan in Australië: https://man-man.nl/perfecte-vrouwenlichaam-gewicht/ ;-D
Ik geloof je meteen als je zegt dat een gezond BMI lichaam ook als aantrekkelijk wordt gezien. Het is vooral dat gedweep met een lage BMI wat me irriteert.
Ik heb niets gezegd over BMI in dit verband voor de goede orde.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
06-12-2019 20:17
Ik heb niets gezegd over BMI in dit verband voor de goede orde.
Jij niet. Degene die de link naar dat onderzoek plaatste wel.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
BMI is volslagen onzin. Ben je heel tenger gebouwd dan zit je al snel op ondergewicht en ben je grof gebouwd of heb je veel spiermassa ben je al snel te dik.

Een lengte + gewicht zegt ook niet alles. Ik ben even groot als mijn moeder, maar bij hetzelfde gewicht zie ik er gezond uit en zij nog veel te dik. Reden daarvoor is heel simpel; een andere bouw en spiermassa.

Maar TS; een vriend die zo naar tegen je doet moet je gewoon aan de kant zetten. Je bent veel te jong om in een moeizame seksloze relatie te zitten. De enige die bepaald of je wat aan je gewicht moet doen ben je zelf.
DS1971 schreef:
01-12-2019 17:02
Toch wel bijzonder. Zeg dat je dik niet aantrekkelijk vindt en je krijgt de wind van voren. Maar slank ‘een zak botten’ noemen lijkt dan weer geen probleem.
Eens! Ik vind zak botten,dikzak,manwijf etc... ook erg grof. We zijn allemaal mensen ongeacht ons uiterlijk.
zoetjerminder schreef:
06-12-2019 15:00
+1. Een vollere vrouw kan zoveel mooier zijn dan een (hele) slanke. Het gaat om veel meer dan gewicht
Iedereen is op zijn manier mooi ongeacht kledingmaat,lengte,kleur haar etc...


Trouwens,erg zonde! To opent een topic en komt maar een keer reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven