Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit niet normaal. Je verdient meer en beter.
Ik zou allang vertrokken zijn
Alle reacties Link kopieren
Uh... met die meneer zou ik niet kunnen lachen. Een partner die me vertelt dat hij me seksueel niet aantrekkelijk vindt, niet wil zoenen en alleen in actie wil als zijn fetisj boven gehaald wordt is een egoïstische lamlul. En dit heeft helemaal niets met verschil in libido te maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Laat je asjeblieft niet aanpraten dat je te dik bent. Wat een onzin.

Ik denk dat het de vraag is of dat voor jou genoeg is, een relatie met weinig seks. Hij verandert niet.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt toch geen relatie met iemand die jou onaantrekkelijk vindt? Echt meid, maak het uit en zoek een man die jou wel aantrekkelijk vindt, dat verdien je.
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal en maak het uit. Wie wil er nou een relatie met iemand die zegt dat hij je niet altijd even aantrekkelijk vindt en verliefd is geworden op je innerlijk?

En jij vraagt je af of dat normaal is?? Wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Wauw!!

Nou beter dat je dat nu weet, tijd om te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Sja.. je hebt 'al' een jaar een relatie en je woont inmiddels ruim een half jaar samen. Lekker moment om zo'n bom te droppen, had hij beter voor het samenwonen kunnen doen.

Ik zou niet gelukkig worden van zo'n opmerking. Kan me voorstellen dat jij er onzeker van wordt, waardoor seks voor jou minder prettig gaat voelen. Je bent je dan steeds bewust van je rolletjes en dergelijke.

Het kan dat hij dat minder aantrekkelijk vindt, maar hoelang gaan jullie dit dan volhouden? Gaan jullie béide akkoord met minder seks, omdat hij jou nou eenmaal niet aantrekkelijk vindt? Ga jij bij elke slankere dame waar hij naar kijkt denken "ohjee. straks loopt hij achter háár aan?".

En dan ben je nog niet eens zo heel erg dik. De kans dat je dikker wordt, naarmate je ouder wordt, is aanwezig. Veel mensen worden wel wat dikker. En dan, als jij dat wordt? Wat als je zwanger wordt en daarna moeilijker weer op gewicht komt? Wat als..

Ik zou hier even goed bij jezelf over nagaan, of jij gelukkig blijft in zo'n relatie. En hij trouwens ook.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je niet (meer) sexueel aantrekkelijk. Gewicht lijkt me een beetje een excuus daarbij maar is natuurlijk wel horkerig om te melden. Ik denk dat deze relatie zonde is van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou überhaupt geen seks willen hebben met iemand die zegt mijn lijf niet mooi te vinden. Waarom zou jij dat wel willen?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Is hij wel in vorm dan? Als hij wel een gezond en in vorm lichaam heeft mag hij, in mijn mening, dat als standaard hebben.
syntax18 schreef:
12-10-2019 20:49
Is hij wel in vorm dan? Als hij wel een gezond en in vorm lichaam heeft mag hij, in mijn mening, dat als standaard hebben.
Maar wat moet je dan met een partner die niet aan je standaard voldoet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk echt dat dit het einde is van jullie relatie.. Kun jij, nu jij dit weet, nog ontspannen en vrij zijn tijdens de seks? Of ga je je nu de hele tijd afvragen of je “vetjes” niet te zichtbaar zijn in die houding? En of je er wel mooi genoeg bij ligt?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hier kort over zijn: kap met hem en neem een man die tegen een dikkere vrouw absoluut geen bezwaar heeft.

Neem er meteen een die precies evenveel seks wil als jij ongeacht je figuur, dat later heus nog weleens dikker of dunner zal worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-10-2019 22:22
Reden: trollhinten
97.94% gewijzigd
Wat een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ben een man en ik zou je echt niet te dik vinden met het gewicht en lengte die je noemt. En met je libido is niks mis, want één keer per maand vind iedereen veel te weinig. Kortom, wat een lapzwans is die vent van jou. Je bent nog jong, steek er niet te lang energie in. Je kunt beter krijgen!
Nou ja, wat al die anderen al zeggen:
* Hij is een lapzwans
* Jij bent niet dik
* 1x per maand is weinig

Run, Forrest, Run!
Bitmanz schreef:
12-10-2019 21:23
Nou, ik ben een man en ik zou je echt niet te dik vinden met het gewicht en lengte die je noemt. En met je libido is niks mis, want één keer per maand vind iedereen veel te weinig. Kortom, wat een lapzwans is die vent van jou. Je bent nog jong, steek er niet te lang energie in. Je kunt beter krijgen!
Nee hoor.
To,is je vriend zo perfect dan? En is hij wel in vorm? En hij vind je niet aantrekkelijk zoals je bent. Met zo iemand zou ik niet verder willen.
Geraldine schreef:
12-10-2019 21:38
To,is je vriend zo perfect dan? En is hij wel in vorm? En hij vind je niet aantrekkelijk zoals je bent. Met zo iemand zou ik niet verder willen.
Moet je dan perfect zijn alvorens je een voorkeur mag hebben voor een bepaald lichaamstype? Je kiest niet waar je opgewonden van wordt hé.
Het is jammer als verder de klik er wel is en de relatie hierop stukloopt, maar ik moet toch echt begeerd worden in een relatie. Punt erachter TO.
Alle reacties Link kopieren
Nandina* schreef:
12-10-2019 21:29
Run, Forrest, Run!
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
12-10-2019 21:35
Nee hoor.
Niet alles zo letterlijk nemen hè.
Tintelfris schreef:
12-10-2019 21:50
Moet je dan perfect zijn alvorens je een voorkeur mag hebben voor een bepaald lichaamstype? Je kiest niet waar je opgewonden van wordt hé.
Het is jammer als verder de klik er wel is en de relatie hierop stukloopt, maar ik moet toch echt begeerd worden in een relatie. Punt erachter TO.
De reden dat ik dit schreef was omdat de vriend van To kritiek heeft op haar lichaam. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar onzeker van wordt. En nergens heb ik geschreven dat iemand ''perfect'' moet zijn. Dat is niemand hoor. Verder eens dat ze beter een ander iemand kan gaan zoeken die haar accepteert zoals ze is.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 21:58
7.08% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven