Te Klein Geschapen

20-05-2007 22:14 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al ruim 3 jaar samen met mijn vriend. Maar het is erg lastig om vaginaal klaar te komen omdat hij een te kleine penis heeft. In mijn vorige relaties heb ik hier nooit problemen mee gehad en kwam bijna altijd vaginaal klaar. Ik heb steeds minder zin in sex omdat ik toch al weet dat ik niet zal klaar komen. Clitoraal lukt meestal wel, maar ik mis het toch om tijdens de sex klaar tekomen. Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand tips of standjes waarbij dit misschien zou lukken?
Alle reacties Link kopieren
Nah...een ding: heb niet het hart je vriend enigszins te laten merken en dan in de zin van NOOIT dat je zijn piemp te klein vind, want hij kan hier helemaal niets aan doen. Ik ga er even voor het gemak vanuit dat jouw vriend geen micro-piemel heeft dus je gaat gewoon met deze jongen naar bed...googled op allerlei mogelijke standjes bv. die van de diepste penetratie (achterlangs, hondjes) en verras hem hiermee. Je spreekt jezelf ook even stevig toe dat jullie creatiever moeten worden en kinderachtig ïk-heb-hierdoor-geen-zin-meer-gedrag voor kleine meisjes is en niet voor een leuke jonge griet.

Zie het als een uitdaging om meer passie en intimiteit in je relatie te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer je b.v. om clitoraal en vaginaal tegelijk klaar te komen? Alleen vaginaal klaarkomen is bij mij ook niet gemakkelijk (terwijl mijn man best goed geschapen is), maar door mezelf clitoraal te stimulieren lukt het dus wel heel goed. Ik ken mijn lijf en zo lukt het gewoon het beste. Wat je voelt hangt trouwens ook van het standje af. Jij op je rug met je benen in zijn nek maakt je vagina strakker en ook op zijn hondjes b.v. Je moet met sex blijven experimenteren. Waar je nu niets aan vindt kun je straks reuze lekker vinden. Praat erover met je vriend (en nee, niet zeggen dat hij niet groot genoeg geschapen is, killing voor een man) en ga wat uitproberen samen. Hij wil ook dat je geniet (tenminste ...goede vent wel:)). Suc6.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als jij op je rug ligt met je benen in zijn nek het lijkt alsof zijn penis echt veel groter is. Mijn vriend is heel redelijk geschapen en wij doen dit dus ook zelden omdat het dan gewoon pijn doet. Maar voor jullie is dit misschien wel een heel goed standje!
Alle reacties Link kopieren


Nah...een ding: heb niet het hart je vriend enigszins te laten merken en dan in de zin van NOOIT dat je zijn piemp te klein vind, want hij kan hier helemaal niets aan doen. Ik ga er even voor het gemak vanuit dat jouw vriend geen micro-piemel heeft dus je gaat gewoon met deze jongen naar bed...googled op allerlei mogelijke standjes bv. die van de diepste penetratie (achterlangs, hondjes) en verras hem hiermee. Je spreekt jezelf ook even stevig toe dat jullie creatiever moeten worden en kinderachtig ïk-heb-hierdoor-geen-zin-meer-gedrag voor kleine meisjes is en niet voor een leuke jonge griet.

Zie het als een uitdaging om meer passie en intimiteit in je relatie te krijgen.







Wat is dit voor een politiek correct geleuter..???



Een (veel) te kleine penis kan wel degelijk een groot probleem vormen. Natuurlijk is het "lullig" voor die man, en natuurlijk gaat ze niet zeggen: Je hebt een Pinkeltje, ik kom niet klaar van je.



Maar dat neemt niet weg dat het een probleem is. Ik zelf knap gewoon echt af op een hele kleine.

Het vervelende is dat je wel houdt van je vriend neem ik aan? Ik bedoel, je relatie is meer dan sex alleen. Maar dat impliceert niet, dat het niet belangrijk is. Ik weet niet zo gauw een oplossing, maar probeer het probleem niet te ontkennen voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Maakt dat jou zoveel uit Zamirah? Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen

ervaring heb met een man met een kleine maar kan me niet voorstellen

dat dit voor mij erg belangrijk zou zijn, dus voor mij zou het geen

politiek correct geleuter (leuke woordkeuze;)) zijn. Belangrijker vind ik of een man als totaal seksuele aantrekkingskracht voor me heeft.





Vraag voor de TO: hoe klein is de piemel van je vriend dan?
Alle reacties Link kopieren
Euhm sorry... maar ik ben uberhaupt nog nooit vaginaal klaargekomen. Ik heb daar nooit problemen mee gehad (dacht eerlijk gezegd dat het vrij normaal was :?) Het kan toch ook op genoeg andere manieren? Beetje experimenteren enzo? Ik snap niet zo goed waarom je het als zo'n grote ramp ziet. Of ben ik nou ineens raar dat het mij nog nooit gelukt is?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit voor een politiek correct geleuter..??? Nee Zam, da's dat geblaat van jou. Och hemel, nooit gezien...... zijn piemp is te klein...en daar kom je na drie jaar achter! Ze gaat al drie jaar met hem naar bed!!!

En ach, wat vervelend (?) dat je nu van die kerel houdt, want anders (ik vul het voor het gemak even in: kon je 'm zo gemakkelijk dumpen want een kleine piemel in een groot probleem). Dit gelul van jou komt mij vrij eendimentionaal over.....dit meiske heeft meer aan mijn tips om eens een ander standje te zoeken en zichzelf eens stevig toetespreken dat je met zo'n verongelijkste ïk-heb-geen-zin-meer-houding bij een relatie van drie jaar niet past (anders had je die knul gelijk het raam moeten uitknikkeren). 


 En wat nou....je moet niet het probleem ontkennen? Deze knul heeft nu eenmaal zo'n geslacht AL DRIE JAAR dat ze met hem naar bed gaat, uitrekken of opvullen in geen optie, dat accepteer je of niet........ of.....wijsneus, je zoek een ander standje, googled het een en ander en wordt iets meer crea-bea op sexgebied.
Alle reacties Link kopieren
Misschien past die "ik heb geen zin meer houding " juist wel heel goed bij een relatie van 3 jaar...

Misschien zit er wel wat meer achter. Na 3 jaar is de spanning er per slot van rekening wel van af.



Verder is het blijkbaar nog steeds not done om anno 2007 toe te geven dat een te kleine lul ( ik haat het woord piemel, dat hoort bij jongetjes van 4 jaar) een groot probleem kan zijn.

Dat is geen geblaat, dat is gewoon eerlijk. En voor mij is sex erg belangrijk. Dus ook het formaat lul.



Verder ben ik zelf ook gezegend met een orgasme door neuken. En vind het essentieel dat er veel en goed geneukt wordt. Dus ik begrijp TO heel goed. Ik heb niet zoveel met oraal en vingeren e.d.

Dan is een aardig formaat niet onbelangrijk.

Mag een ieder hierover trouwens zijn eigen mening hebben, blijkbaar speelt het vaker, want TO en ik zijn vast niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
En dan de opmerkong: zoek eens een ander standje...wat weet jij over de standjes van een ander, neem me even niet kwalijk.

Ik weet niks over TO haar standjes, maar ik zelf doe aan heul veul standjes.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties. Zamirah, ik ben het volledig met je eens. Het is inderdaad niet anno 2007 om open toe te geven dat iemand te klein is geschapen en dat dat een probleem oplevert. Size does matter! Ik heb inderdaad al 3 jaar sex met hem en omdat ik gek op hem ben, was wel een probleem maar schoof het voor me uit. Nu na 3 jaar begin ik bepaalde sensaties te missen. Omdat ik wel altijd bij andere relaties heftig meerdere malen vaginaal klaar kwam. Tijdens sex raakt hij net niet het klaar kom plekje en dat is erg frustrerend. Ik ga zeker bovenstaande standjes proberen. Thanks allemaal....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dit probleem ook heel goed begrijpen hoor. En ik vind dat je dit ook best uit mag spreken. Tuurlijk hoef je hem geen complex aan te praten, je kan zoiets op vele manieren zeggen natuurlijk maar als dit voor jou een probleem wordt moet je er toch iets mee doen want nu gaat het ten koste van jullie sexleven.

En laten we eerlijk wezen, hij zal toch best wel weten dat hij niet voorin de rij heeft gestaan bij het uitdelen van de penissen??



Mijn man heeft ooit eens geoopperd om een "opzetstuk" op zijn penis te zetten, bij bij wijze van speeltje, om eens een echt grote lul te hebben. Geen idee of dit bestaat (vast wel) en of dit werkt want wij zijn er nog niet aan toe gekomen, maar misschien is dit wat??

Mijn man is normaal geschapen maar kan het zich goed voorstellen dat ik wel eens een enorme pik wil voelen. Met zo`n opzetstuk blijven de bewegingen hetzelfde dus volgens mij zou het moeten werken.

Ik heb weleens gezegd dat het mij wel leuk lijkt eens met een echt grote pik te neuken, en hij kon zich dat goed voorstellen en voelde zich echt niet beledigd hoor, je mag in een goede relatie/sexleven je wensen toch wel uitspreken!!?!



Als je met hem verder wilt, en daar ga ik vanuit, zal je toch iets moeten vinden wat voor beide bevredigend is, anders wordt het toch frustrerend lijkt me. En altijd oraal en manueel terwijl je weet dat je knallend vaginaal kan klaarkomen.....ik begrijp heel goed dat je daar van baalt. Niks zo lekker dan vaginaal klaarkomen, daar weet ik alles van.



Succes hoor, het lijkt me erg lastig. Wie weet heb je wat aan mijn tip.
Alle reacties Link kopieren
Jee Zamira, da's toch wel behoorlijk bot, dat je de man maar gewoon moet zeggen dat zijn penis te klein is. Moet een man bij een vrouw zeggen dat hij haar borsten te klein vindt en dat hij wil dat ze ze laat vergroten! Neem aan dat dan bij jou ook het huis te klein is! Sorry maar botweg zeggen dat het 'niet genoeg' is, is voor niemand leuk en kan behoorlijk hard aankomen. Het is niet iets waar hij wat aan kan doen ofzo. Zou zelf best in de put raken als mijn vriend na drie jaar zou zeggen dat bijv. mijn borsten niet groot genoeg zijn voor hem.



Nuancering is iets anders dan 'politiek correct', je mag best vinden dat zijn penis te klein is, maar dat zo maar botweg zeggen, dat is kwetsend, als je van de beste man houdt dan wil je hem dat niet aandoen. En als je hem dus niet wil kwetsen, dan ben je niet 'politiek correct', maar gewoon goed bezig in je relatie.



Dat je aangeeft dat je graag eens een vaginaal orgasme zou willen hebben, is iets anders. Dat kun je gerust zeggen en vragen of hij daar samen met je aan wil werken. Dan kun je ook gaan experimenteren met andere standjes, want sommige werken nu eenmaal beter voor een vaginaal orgasme dan anderen. Naast de reeds genoemde standjes is 'vrouw bovenop' vaak ook een goede voor het (vaginaal) orgasme, hij zit dan zo diep mogelijk in je en jij kunt hem zo sturen dat hij de juiste kanten van je vagina raakt.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dit probleem ook heel goed begrijpen hoor. En ik vind dat je dit ook best uit mag spreken. Tuurlijk hoef je hem geen complex aan te praten, je kan zoiets op vele manieren zeggen natuurlijk maar als dit voor jou een probleem wordt moet je er toch iets mee doen want nu gaat het ten koste van jullie sexleven.

En laten we eerlijk wezen, hij zal toch best wel weten dat hij niet voorin de rij heeft gestaan bij het uitdelen van de penissen??

Als hij dat al weet, waarom het dan uitspreken? Dan wordt het alleen maar vervelender voor hem! Vrouwen zijn vaak van het type: " Vind je me niet te dik?" als ze zich dik voelen, maar als een man dat toegeeft, nou dan barst ze meteen in tranen of woede uit. Mannen zeggen misschien niet "vind je mijn penis te klein" als ze dat zelf zo ervaren, maar ik kan me voorstellen dat de bevestiging net zo kwetsend is.



Niet elke man is gezegend met een flinke penis, net als niet iedere vrouw maat 36 met dubbel D cup heeft. Iedereen is verschillend, thats nature, maar we kunnen er natuurlijk wel gewoon met zijn allen het beste van proberen te maken. Dus als hij niet groot genoeg geschapen is, dan moet hij misschien wat meer zijn best doen en zal ook de vrouw misschien wat meer haar best moeten doen. Lees: niet stilliggen en verwachten dat hij haar naar het hoogtepunt voert, maar zelf ook moet sturen naar de voor haar gevoelige plekjes.
Alle reacties Link kopieren




quote: jacky79 reageerde



Ik kan dit probleem ook heel goed begrijpen hoor. En ik vind dat je dit ook best uit mag spreken. Tuurlijk hoef je hem geen complex aan te praten, je kan zoiets op vele manieren zeggen natuurlijk maar als dit voor jou een probleem wordt moet je er toch iets mee doen want nu gaat het ten koste van jullie sexleven.

En laten we eerlijk wezen, hij zal toch best wel weten dat hij niet voorin de rij heeft gestaan bij het uitdelen van de penissen??



Als hij dat al weet, waarom het dan uitspreken? Dan wordt het alleen maar vervelender voor hem! Niet om hem in te wrijven dat hij klein geschapen is, maar om bespreekbaar te maken dat zij de sex hierdoor minder lekker vindt. Wil dit probleem opgelost worden zal zij dit toch moeten vertellen. Vrouwen zijn vaak van het type: " Vind je me niet te dik?" als ze zich dik voelen, maar als een man dat toegeeft, nou dan barst ze meteen in tranen of woede uit. Mannen zeggen misschien niet "vind je mijn penis te klein" als ze dat zelf zo ervaren, maar ik kan me voorstellen dat de bevestiging net zo kwetsend is.



Niet elke man is gezegend met een flinke penis, net als niet iedere vrouw maat 36 met dubbel D cup heeft. Iedereen is verschillend, thats nature, maar we kunnen er natuurlijk wel gewoon met zijn allen het beste van proberen te maken. Dus als hij niet groot genoeg geschapen is, dan moet hij misschien wat meer zijn best doen en zal ook de vrouw misschien wat meer haar best moeten doen. Lees: niet stilliggen en verwachten dat hij haar naar het hoogtepunt voert, maar zelf ook moet sturen naar de voor haar gevoelige plekjes.
Alle reacties Link kopieren
Jee Zamira, da's toch wel behoorlijk bot, dat je de man maar gewoon moet zeggen dat zijn penis te klein is. Moet een man bij een vrouw zeggen dat hij haar borsten te klein vindt en dat hij wil dat ze ze laat vergroten! Ja ho ho, niemand heeft hier gezegd dat hij zijn pik moeten laten vergroten. En als een vrouw kleine borsten heeft dat is dat evengoed een feit. Maar: in het geval van TO leidt de kleine penis naar een functioneel probleem nl de sex is niet helemaal bevredigend omdat ze niet voldoende voelt. Om een oplossing te zoeken moeten ze toch echt in eerste instantie praten. Neem aan dat dan bij jou ook het huis te klein is! Sorry maar botweg zeggen dat het 'niet genoeg' is, is voor niemand leuk en kan behoorlijk hard aankomen. Het is niet iets waar hij wat aan kan doen ofzo. Zou zelf best in de put raken als mijn vriend na drie jaar zou zeggen dat bijv. mijn borsten niet groot genoeg zijn voor hem. Hier heb je het dus, groot genoeg waarvoor? Borsten groot of klein, het maakt voor de daad niet veel uit. Het gaat hier niet om mooi of niet mooi vinden.



Nuancering is iets anders dan 'politiek correct', je mag best vinden dat zijn penis te klein is, maar dat zo maar botweg zeggen, dat is kwetsend, als je van de beste man houdt dan wil je hem dat niet aandoen. En als je hem dus niet wil kwetsen, dan ben je niet 'politiek correct', maar gewoon goed bezig in je relatie. Ik vind dit om de hete brei heen draaien, waarom? In een relatie van 3 jaar kun je dat toch wel ter sprake brengen? Ik neem aan dat er genoeg vertrouwen en liefde is in de relatie en niet iedereen neemt dit soort "nieuws" gelijk kwetsend op.



Dat je aangeeft dat je graag eens een vaginaal orgasme zou willen hebben, is iets anders. Dat kun je gerust zeggen en vragen of hij daar samen met je aan wil werken. Dan kun je ook gaan experimenteren met andere standjes, want sommige werken nu eenmaal beter voor een vaginaal orgasme dan anderen. Naast de reeds genoemde standjes is 'vrouw bovenop' vaak ook een goede voor het (vaginaal) orgasme, hij zit dan zo diep mogelijk in je en jij kunt hem zo sturen dat hij de juiste kanten van je vagina raakt.

Succes
Alle reacties Link kopieren
@ Jacky,



er zijn wel degelijk mannen die te kleine borsten van vrouwen onbevredigend vinden. Die compleet geilen op 'dikke tieten' en sex met een vrouw zonder een stuk minder leuk vinden. Ik zie dat als precies hetzelfde als sex met een man met een (te) kleine penis: het is gewoon minder lekker. TO zou graag zien dat haar vent een grotere had, da's precies hetzelfde als mannen die willen dat hun vrouw grotere borsten heeft. Borsten vervullen nu eenmaal ook een functie tijdens de sex: misschien niet fysiek, maar wel optisch.



Als een man al weet dat hij een kleine penis heeft, waarom dat nog benadrukken? Aan zijn lengte kan hij toch niets doen (als we de chirurgische ingrepen even achterwege laten), dus waarom dat als punt naar voren brengen? Wat voor nut dient dat, de penis gaat er echt niet langer op worden? Als TO bij deze man wil blijven én toch haar sexleven wil verbeteren, zullen ze beide meer hun best moeten doen. Als zij een vaginaal orgasme van hem wil krijgen zullen ze daar dus op een andere manier aan moeten werken. Nou dat is dan toch hetgeen wat ze aan moet geven! Dat is niet om de brei heenlullen, maar direct to the point en oplossingsgericht denken.



Wat zou nou meer succes opleveren:

"Schat je penis is te klein, ik kom niet vaginaal klaar en ik mis dat."

of



"Schat, ik zou graag eens vaginaal klaar willen komen, zullen we daar samen aan gaan werken?"
Alle reacties Link kopieren




quote: Relena reageerde



Nuancering is iets anders dan 'politiek correct', je mag best vinden dat zijn penis te klein is, maar dat zo maar botweg zeggen, dat is kwetsend, als je van de beste man houdt dan wil je hem dat niet aandoen. En als je hem dus niet wil kwetsen, dan ben je niet 'politiek correct', maar gewoon goed bezig in je relatie. Ik vind dit om de hete brei heen draaien, waarom? In een relatie van 3 jaar kun je dat toch wel ter sprake brengen? Ik neem aan dat er genoeg vertrouwen en liefde is in de relatie en niet iedereen neemt dit soort "nieuws" gelijk kwetsend op.

Nee niet iedereen zal het misschien kwetsend opvatten, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Bovendien als iemand na drie jaar zegt dat zijn penis te klein is om echt goed te kunnen genieten, kom dat misschien nog wel harder aan: blijkbaar komt zij al drie jaar te kort. Is zij al drie jaar ontevreden met het sexleven, nou da's toch geen opbeurende medeling. Waarom zou een man zich dat niet aantrekken?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me zinvoller eerst eens te horen hoe groot de penis van haar vriend is. Kunnen we eerst vaststellen of die echt klein is of dat Woosha in haar vorige relaties grote penissen heeft gehad...Want ik schrik nog wel eens als ik lees wat men tegenwoordig met al die onnatuurlijke schoonheidsnormen als "normaal" ziet.



Als hij echt klein is zal hij dat zelf inmiddels ook wel weten. Want mannen onderzoeken dat en vergelijken hun afmetingen met wat ze daarover lezen. Dus afhankelijk van hoe open hij daarover is kan zoiets bespreekbaar worden gemaakt.



Woosha doet er echter niet verstandig aan te praten over ex'en die groter geschapen waren en haar wel een vaginaal orgasme konden geven. Niets ligt bij (de meeste) mannen zo gevoelig als vergelijkingen maken met andere mannen over seksuele prestaties. Wat zij wel zou kunnen doen is de wens uitspreken dat zij wel eens wil proberen vaginaal klaar te komen. Alsof dat eerder nog is gelukt maar zij erover heeft gelezen en dat wel eens wil proberen. Ze is trouwens gezegend dat ze dit uberhaupt al kan ervaren. Want bij veel vrouwen lukt dit zowieso niet. Dus ergens is dit wel een luxe-probleem en zou ik niet eisen om elke keer vaginaal klaar te willen komen.



Wat je naast andere standjes zou kunnen proberen is om bijvoorbeeld een dunne zachte dildo te gebruiken tijdens het neuken. Tegelijk ja. Kan ze ook voorhouden alsof ze dat wel eens wil voelen.. dubbele penetratie... Denk dat veel mannen dat wel opwindend idee vinden. Of om een hele natuurgetrouwe dildo te kopen die wel groot genoeg is en hem die te laten "bedienen". Het mooiste zou zijn als hij erkend niet zo groot geschapen te zijn. Dan zijn er inderdaad specifieke verlengstukken of condooms om wat meer lengte of dikte te creeren (het is vaak de dikte die het hem doet want de gevoelige plekken die voor een vaginaal orgasme zorgen liggen niet echt diep in de vagina). Of die werken weet ik niet.



Belangrijk blijft denk ik, dat dit vaginaal orgasme binnen deze relatie een extraatje blijft. Woosha meestal op de andere manieren haar orgasme krijgt maar soms met haar partner probeert het vaginaal te krijgen. Want wordt dit steeds het doel opzich dan is de kans op spanningen en dus relatieproblemen denk ik erg groot.
Alle reacties Link kopieren
Alweer een poosje geleden dat ik hier keek en weer gaat het over de penis, maar geeft niet. Woosha ik denk dat je wel heel voorzichtig moet zijn om hem niet te kwetsen, mijn mannetje is ook matig geschapen, maar toen hij een keer gezien had hoe ik van een lange penis wel klaar kon komen (vaginaal) besefte hij en ik dat wat wij nog nooit hadden beleefd wel kon. We hebben er daarna eerlijk over gepraat en besloten een grote dildo te kopen waar ik wel genoeg aan heb. En heb je er al eens aan gedacht dat jij mischien wel een wijde vagina hebt, ook vagina"s verschillen in grootte. Maar heel diep in m'n hart moet ik wel bekennen dat een echte forse penis toch boven alles gaat. Maar ja zo is de natuur, en hem om zijn penis verlaten komt echt niet in me op.
Alle reacties Link kopieren
Alweer een poosje geleden dat ik hier keek en weer gaat het over de penis
Er zijn ook nog 500 andere topics waarvan er 490 niet over de penis gaan hoor... :) Zou een beetje gek zijn als er van de 500 topics niet een over penissen zou gaan...
Alle reacties Link kopieren
Tjsa, en dan is het voorstlelen van een dildo natuurlijk ook 'not done'...

Dat is alleen wel het enige dat ik kan bedenken. Mijn vriend en ik (vriend wel goed geschapen, ik heb geluk) doen nog wel eens een 2e ronde: hij komt klaar, en als ik geluk heb ben ik dat ook 9maar zeker niet altijd). Daarna mag hij mij 'met de hand', of een ander voorwerp nog even verder helpen...
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar ik vind dit een waanzinnig stomme discussie. Hoeveel vrouwen komen er nu eigenlijk vaginaal klaar, dwz door penetratie? En daarbij, voor degenen die dat lukt (of beweren dat ze dat lukt): hoe belangrijk is het formaat van de penis daarbij, gegeven dat de de plekjes die mogelijkerwijs een orgasme kunnen veroorzaken zich niet meer dan een centimeter of 5 binnen in de vagina bevinden? De rest van de vagina is namelijk gewoon een holle ruimte waarin uiteindelijk een voorwerp van het formaat babyhoofd kan verdwijnen.



Schei toch uit.



Ik geloof best dat een forse penis op zich visueel opwindend en wellicht stimuleren kan werken, maar dat je minimaal, laat ons zeggen, 12 centimeter nodig hebt om dat illusionaire vaginale orgasme te kunnen krijgen is gewoon kul.
Alle reacties Link kopieren
Auwts Aupair, wie heeft jou hier wat aangedaan??? Beetje gezelliger kan ook wel. Je komt me nogal gefrustreerd over, ook op andere topics lijk je ruzie te zoeken.

Blijkbaar lukt het jou niet enkel vaginaal klaar te komen, nou da's dan idd vervelend voor je, maar om het vaginale orgasme dan maar geheel te ontkennen??? Er zijn zeker vrouwen die het wel lukt, die enkel vaginale stimulatie van de penis nodig hebben en dat is dan mooi voor hen. Als ze dat dan eenmaal hebben ontdekt/ondervonden is het logisch dat ze zoiets willen blijven beleven. Dat TO bij deze nieuwe vriend het ook wil ervaren is logisch, ze zullen er dan alleen wat meer hun best voor moeten doen. We proberen hier tips te geven om dat te laten slagen.



Je hebt gelijk als je zegt dat de receptoren voornamelijk aan het begin van de vagina zitten, het gaat dan ook niet echt om de lengte van de penis maar meer om de dikte. De penis moet dik genoeg zijn om de gevoelige plekken van de vaginawand te raken. Grootte draait in dit geval niet om lengte maar wel om omvang. Geloof niet dat het visuele aspect in dit geval er veel me te maken heeft (behalve dat het sommige vrouwen meer opwind).
Alle reacties Link kopieren


Tjsa, en dan is het voorstlelen van een dildo natuurlijk ook 'not done'...

Dat is alleen wel het enige dat ik kan bedenken. Mijn vriend en ik (vriend wel goed geschapen, ik heb geluk) doen nog wel eens een 2e ronde: hij komt klaar, en als ik geluk heb ben ik dat ook 9maar zeker niet altijd). Daarna mag hij mij 'met de hand', of een ander voorwerp nog even verder helpen...
Ik zie niet zo in waarom een dildo 'not done zou zijn' (tenzij hij zelf al duidelijk heeft aangegeven dat dat zijn zelfvertrouwen aan zou tasten)? Je kunt toch altijd voorstellen het spannend te vinden om er eens een speeltje erbij te pakken? Hoef je toch niet te zeggen dat zijn penis te klein is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven