Tell him or not?

18-12-2017 21:38 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van deze topic,

Graag hoor ik serieus antwoord op de volgende casus, aangezien hier veel uit eenlopende reacties met wisselende meningen op zijn ben ik benieuwd erna:

Je zit in een relatie met een man waarmee je heel gelukkig bent , maar fantaseert veel over vrouwen op seksueel gebied, bent jong (20-25) , verder geen behoefte aan andere mannen en wilt oud worden met deze man.

Nu is het zo dat Je seks hebt gehad tijdens deze relatie met een vrouw. Hij weet hier niet van en eigenlijk wil je dit zo houden omdat het toch maar eenmalig was. Is dit iets wat je geheim kunt houden voor hem en zou hij dit als vreemdgaan zien? Hij kan er eigenlijk niet achter komen via een ander en je zult het dus zelf moeten vertellen. Je hebt er eigenlijk ook niet veel spijt van omdat je het een leuke ervaring vond zonder bijbedoelingen zoals o.a. een relatie of verdere slippers. Toch knaagt het aan je om iets achter te houden, maar is het vertellen het waard?

Als hij het als vreemdgaan ziet, loop je dus de kans om hem te verliezen of een vertrouwensbreuk op. Is dit het slippertje waard om te vertellen volgens jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij reageren als hij een slippertje heeft gehad met een andere man?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Met een man of vrouw naar bed gaan terwijl je in een relatie zit is en blijft vreemdgaan.Als je ballen hebt vertel je het,kan hij beslissen of hij wil blijven of niet.
Ja vertellen. Ik ben voor eerlijkheid. Kan hij kiezen wat hij ermee wil.


Ik geloof niet op relaties gestoeld op leugens.
Het knaagt nu al aan je..

Wil jij leven in een relatie met zo n leugen? En wil je hier bewust voor kiezen?
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
18-12-2017 21:40
Hoe zou jij reageren als hij een slippertje heeft gehad met een andere man?
Als dit mijn eigen situatie zou zijn geweest, zou ik op deze vraag ook geen antwoord weten . En ook niet op de casus hierboven vandaar de plaatsing en vraagstelling naar jullie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bespreek je de opties van trio's, jij één op één met een vrouw, open relaties, parenclubs, etc. niet? Misschien vindt hij dat soort dingen tietengeil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
" maar is het vertellen het waard? "



Mpoet je eens aan de stellen vragen waar er net effe meer mogelijk is. Die hebben zoiets ooit ook bespreekbaar gemaakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het sowieso vreemd gaan en voor mij zou het einde relatie zijn. Ik zou het ook erger vinden als mijn man vreemd zou gaan met een man dan met een vrouw.
Natuurlijk is dit vreemdgaan. Als je dit soort dingen verzwijgt voor je partner zit er sowieso al iets niet goed in je relatie.
Vreemdgaan is vreemdgaan, liegen is liegen. Niet vertellen is fout. De ander heeft er ook recht op om te weten dat je je vergrijpt aan iemand van hetzelfde geslacht. Dat is nogal belangrijke informatie.
Als je de ander verliest door het opbiechten? Dikke pech voor je, dat heb je dan aan jezelf te danken.
Waarom staat die titel zo stom in het Engels trouwens? Klinkt het dan spannender?
Vrouwen hebben geen penis, dus wat mij betreft is het geen vreemdgaan.
Amant schreef:
18-12-2017 22:14
Vrouwen hebben geen penis, dus wat mij betreft is het geen vreemdgaan.
Wat een onzin, dus lesbiennes kunnen ook niet vreemd gaan? Kolder toch.
Blondie456 schreef:
18-12-2017 22:16
Wat een onzin, dus lesbiennes kunnen ook niet vreemd gaan? Kolder toch.
Neehee. TO heeft een relatie met een man. Die andere vrouw heeft geen penis (duh).
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
18-12-2017 22:12
Waarom staat die titel zo stom in het Engels trouwens? Klinkt het dan spannender?

Maakt niet zo veel uit in welke taal de titel geschreven staat , vind ik. Gewoon typen wat er in me op komt. Net zoals jij dat ook doet, met deze vraag.
Anoniemevraagsteller schreef:
18-12-2017 22:18
Maakt niet zo veel uit in welke taal de titel geschreven staat , vind ik. Gewoon typen wat er in me op komt.

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet vertellen. Als het voor jou eenmalig was doe je hem veel pijn met iets wat voor jou afgesloten is.
Het leven is niet eerlijk
Amant schreef:
18-12-2017 22:14
Vrouwen hebben geen penis, dus wat mij betreft is het geen vreemdgaan.
Haha precies! En verder: wacht de reacties even af en negeer de eerste 10 - 20. Eerste uur krijg je altijd de moralisten die over elkaar heen vallen (altijd dezelfden, die staan altijd klaar en in de startblokken). Vaak krijg je na een tijd pas de wat meer zinnige reacties. Mijn tip: natuurlijk vertel je deze casus niet! tenzij het vaste prik word misschien..
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-12-2017 21:51
" maar is het vertellen het waard? "



Moet je eens aan de stellen vragen waar er net effe meer mogelijk is. Die hebben zoiets ooit ook bespreekbaar gemaakt.
Van tevoren.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
18-12-2017 22:28
Haha precies! En verder: wacht de reacties even af en negeer de eerste 10 - 20. Eerste uur krijg je altijd de moralisten die over elkaar heen vallen (altijd dezelfden, die staan altijd klaar en in de startblokken). Vaak krijg je na een tijd pas de wat meer zinnige reacties. Mijn tip: natuurlijk vertel je deze casus niet! tenzij het vaste prik word misschien..
Bedankt voor de tip, fijn om te weten. Ook bedankt voor jouw mening hier over!
Niet vertellen zolang je deze relatie wil behouden. Als je deze ervaring nog verder wil uitdiepen stel je vriend dan n trio voor.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
18-12-2017 22:12
Waarom staat die titel zo stom in het Engels trouwens? Klinkt het dan spannender?
Ze wil een boek in de Engelse taal uitbrengen maar heeft geen inspiratie.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
18-12-2017 23:40
Ze wil een boek in de Engelse taal uitbrengen maar heeft geen inspiratie.....
:applause:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het effe niet slim aangepakt en het knaagt nu al aan je dus uiteindelijk vertel je het toch een keer.
Als man zijnde vind ik het wel spannend om mijn vriendin met een andere vrouw te zien vrijen. Maar ik zou het wel graag vantevoren willen weten. Als jij vantevoren had gezegd, schat ik zou graag wat ervaring met een vrouw op willen doen dan had hij misschien wel gezegd dat je dat zeker moet doen. Nu is het damage control, redden wat er te redden valt.
Ik zou nu eens langzaam peilen hoe hij denkt over jou en een andere vrouw. En als hij dat niet erg vind kun je je eigen verhaal er langzaam in verwerken. En misschien wel een trio of partnerruil voorstellen. Vind hij het niks dan moet je bekennen of voor eeuwig je mond houden en je herrinering koesteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven