Tietneuken aka boobyfuck aka Russian sex

19-10-2010 09:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burns is een echte borstenman, en vindt het derhalve heerlijk om van tijd tot tijd zijn vrouw tussen haar boobs te neuken.



Maar wat vinden jullie vrouwen (en natuurlijk ook mannen) van deze vorm van sex?



Kunnen jullie het waarderen dat een man over jullie boobs komt, of is het bv slechts onderdeel v.h. voorspel, of vindt je er niks aan?



Gebruiken jullie glijmiddel of massage-olie?
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
Geen reet aan.
geen reet aan, ook niet als voorspel
Alle reacties Link kopieren
Erwt houdt niet van mannen die in de derde persoonsvorm over zichzelf praten. Erwt houdt ook niet zo van mannen die het alleen maar over boobs hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onderwerp,en dat al voor ik mijn koffie heb gehad dat gaat

even nog niet samen.
Alle reacties Link kopieren
Geen fuck aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 19 oktober 2010 @ 09:43:

Erwt houdt niet van mannen die in de derde persoonsvorm over zichzelf praten. Erwt houdt ook niet zo van mannen die het alleen maar over boobs hebben.



Hé, dat is mijn tekst!

Helemaal eens dus.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie het waarderen dat een man over jullie boobs komt, of is het bv slechts onderdeel v.h. voorspel, of vindt je er niks aan?



Komt de persoon "jij" in de zin vóór de persoonsvorm "wandelen", dan gebruik je stam+t. Komt de persoon echter ná de persoonsvorm, zoals in een vraagzin, dan gebruik je alleen de stam.
Alle reacties Link kopieren
Burns moet nog veel leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het anders best knap, typen en rukken tegelijkertijd.
boobs? Oeps, niets aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 19 oktober 2010 @ 09:43:

Erwt houdt niet van mannen die in de derde persoonsvorm over zichzelf praten. Erwt houdt ook niet zo van mannen die het alleen maar over boobs hebben.Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Dames, dames.....

Wat een zure reakties toch.

Maar goed, ik ben niet zo snel beledigd, mocht je mijn schrijfstijl niet kunnen waarderen.



Ik had eigenlijk wel gedacht dat mijn topic hier wel op z'n plaats was, en misschien zelfs iets aan de softe kant. Tenminste, als ik zo de swingersex/anale-&poepsex topics voorbij zie komen.



Misschien iemand met een inhoudelijke reaktie?
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk vind ik er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Inhoudelijke reacties genoeg. Ik vind het geen reet aan. Net als velen. Maar by all means, als jij het leuk vindt en je partner ook, vooral doen.



Men hier is meer van de double anal gangbangs enzo. Dat klaarkom over tietjes is een beetje Yes forum niveau
Alle reacties Link kopieren
misschien is het nog te vroeg in de ochtend. Straks als "kijknaarmij" wakker wordt zal het vast storm lopen hier.
Het voegt niets toe.Er zitten niet echt zenuwuiteinden tussen de boobs... (Inhoudelijk genoeg?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 19 oktober 2010 @ 09:55:



Wat een zure reakties toch.Wat is er zuur?
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 19 oktober 2010 @ 09:43:

Erwt houdt niet van mannen die in de derde persoonsvorm over zichzelf praten. Erwt houdt ook niet zo van mannen die het alleen maar over boobs hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zijn mijn Boobs niet groot genoeg voor gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Het kan mij niet bekoren.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
wat is hier russisch aan? Russisch ei?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 19 oktober 2010 @ 10:02:

wat is hier russisch aan? Russisch ei?



Hier hoef jij je niet druk over te maken. Ooievaars hebben geen borsten. Anders hadden ze de baby's zelf wel gevoedt.



Overigens vind ik de Topic inderdaad (zoals Schattekop) al zei erg "Yes-niveau" !



Dit neemt trouwens niet weg dat ik het niet heerlijk vindt...



bertisnielief ! En w@t vindt je niet heerlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven