Tietneuken aka boobyfuck aka Russian sex

19-10-2010 09:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burns is een echte borstenman, en vindt het derhalve heerlijk om van tijd tot tijd zijn vrouw tussen haar boobs te neuken.



Maar wat vinden jullie vrouwen (en natuurlijk ook mannen) van deze vorm van sex?



Kunnen jullie het waarderen dat een man over jullie boobs komt, of is het bv slechts onderdeel v.h. voorspel, of vindt je er niks aan?



Gebruiken jullie glijmiddel of massage-olie?
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Mr. Burns is toch gay?
Alle reacties Link kopieren
De meeste vrouwen vinden het héérlijk; het is toch algemeen bekend dat de erogene zone van vrouwen zich tússen haar borsten bevindt en als een man maar lang genoeg zijn zeentje er tussen door laat glijden ze keer op keer gillend klaarkomt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn borsten is Russische sex ook compleet onmogelijk. Ik geloof niet dat ik of vriend daar wat aan missen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 19 oktober 2010 @ 09:55:

Dames, dames.....

Wat een zure reakties toch.

Maar goed, ik ben niet zo snel beledigd, mocht je mijn schrijfstijl niet kunnen waarderen.



Ik had eigenlijk wel gedacht dat mijn topic hier wel op z'n plaats was, en misschien zelfs iets aan de softe kant. Tenminste, als ik zo de swingersex/anale-&poepsex topics voorbij zie kome



Misschien iemand met een inhoudelijke reaktie?





Dit is inderdaad veel te soft voor ons,moet jij toch weten als geregeld de forums leest.

En waar heb je glijmiddel voor nodig,heb je soms ribbels op je

piemel ofzo.

Verzin eerst maar eerst maar wat leuks en kom dan maar weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinevieve schreef op 19 oktober 2010 @ 10:28:

Bij mijn borsten is Russische sex ook compleet onmogelijk. Ik geloof niet dat ik of vriend daar wat aan missen.Ligt niet aan jouw borsten, jouw vriend heeft een te smalle pielemans.
Alle reacties Link kopieren
Tja, als mijn man er lol aan zou beleven (wat niet zo is), dan magtie (soms hoor). Maar zelf doet het me drie keer niks.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat vinden jullie vrouwen (en natuurlijk ook mannen) van deze vorm van sex? Ik word niet opgewonden van dat 'geneuk' tussen mijn borsten.



Kunnen jullie het waarderen dat een man over jullie boobs komt ja hoor, beter dan in mijn mond, of is het bv slechts onderdeel v.h. voorspel jij bent dan toch al klaar, dus over voorspel hebben we het niet meer , of vindt je er niks aan? Nee dus



Gebruiken jullie glijmiddel of massage-olie? Nee, want ik vind er niets aan.



Neemt niet weg dat ik het best wel een keer zou willen doen als de ander dat heel geil vind, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde.
quote:stout1975 schreef op 19 oktober 2010 @ 10:29:

[...]





Ligt niet aan jouw borsten, jouw vriend heeft een te smalle pielemans.
Alle reacties Link kopieren
Anders speel je toch gewoon een fijn spelletje Russisch roulette.





Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Mac123 muv het "beter dan in mijn mond". Ik vind beiden prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 19 oktober 2010 @ 10:56:

Helemaal eens met Mac123 muv het "beter dan in mijn mond". Ik vind beiden prima.Joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alba schreef op 19 oktober 2010 @ 10:25:

Mr. Burns is toch gay?Nee, zijn assistent Smithers wel.
Ik vind er ook niet zoveel aan. Maar als manlief het vreselijk leuk zou vinden, dan wil ik er best plezier in hebben.



Maar ik word er zo giechelig van als ik de hele tijd met een pik in mijn kin word geport.
Alle reacties Link kopieren
Niks aan! Het is net een 'Kiekeboe' spelletje!

"Hé, daar is ie! Hé, nu is ie weer weg ....." (nou heb ik ook cup F, dus zo werkt het bij mij echt :P)
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel om over tieten te spuiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 19 oktober 2010 @ 09:55:

Dames, dames.....

Wat een zure reakties toch.

Maar goed, ik ben niet zo snel beledigd, mocht je mijn schrijfstijl niet kunnen waarderen.



Ik had eigenlijk wel gedacht dat mijn topic hier wel op z'n plaats was, en misschien zelfs iets aan de softe kant. Tenminste, als ik zo de swingersex/anale-&poepsex topics voorbij zie komen.



Misschien iemand met een inhoudelijke reaktie?ik vind het GÓÓR
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 19 oktober 2010 @ 09:43:

Erwt houdt niet van mannen die in de derde persoonsvorm over zichzelf praten. Erwt houdt ook niet zo van mannen die het alleen maar over boobs hebben.
Alle reacties Link kopieren
to komt waarschijnlijk erg veel tekort en komt hier wat halen om zich op af te trekken vanavond
Alle reacties Link kopieren
quote:pijnboompitje schreef op 19 oktober 2010 @ 11:20:

Niks aan! Het is net een 'Kiekeboe' spelletje!

"Hé, daar is ie! Hé, nu is ie weer weg ....." (nou heb ik ook cup F, dus zo werkt het bij mij echt :P)







Bwhahaha!!!
Alle reacties Link kopieren
@mitch67, nee hoor, ik kom helemaal niks tekort, maar toch bedankt voor de alleraardigste reaktie.



Zou wat zijn, als iedere TO een topic zou openen om 's avonds zelf aan de slag te kunnen gaan, maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken / schrijven.



Reden waarom ik (!!!) erover begin: mijn vrouw vroeg er gisteren zelf om. Zij vindt het geil om samen te doen, en kan er oprecht van genieten.



Maar als ik de 'serieuze' reakties lees, vinden de meeste dames er niet veel aan.
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
Dan is er kennelijk geen andere dame bij wie je je pik tussen de tietjes mag leggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Burns schreef op 19 oktober 2010 @ 11:36:





Maar als ik de 'serieuze' reakties lees, vinden de meeste dames er niet veel aan.



Het is leuk om iets te doen wat de ánder echt fijn vindt, maar nee, wij vrouwen komen er nou niet bepaald van klaar, ofzo.

Vergelijk het maar met dat jouw vrouw het heerlijk vindt om aan je oorlel te frunniken, ofzo. Niet vervelend, en best geil als haar dat hemelenhoog brengt, maar meer ook niet, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden eens in een spontane en geile bui eens gedaan. Vrouw keek vreemd op en reageerde later dat het wel makkelijk schoonmaakt. En zelf...? Ik kreeg een soort van schuldgevoel, alsof er een duidelijke rolverdeling was ontstaan. Daarnaast zag ik, achteraf, de meerwaarde er niet van.

We hebben er niet meer over gesproken en van mij uit zal dit ook niet herhalen.
Alleen een onbewoond eiland is onbeleefd!

Wees iemand, wees jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Schuldgevoel? Rolverdeling?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven