Trio gedaan vvm mag geen mmv?

12-04-2019 16:24 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe vraag je een MOD?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2019 09:05
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoals de waard is?
Tja... als je gebruikersnaam Tinder is...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zal jij je genaait voelen
Mooi voorbeeld van waarom je eerst moet onderhandelen over trio's en andere seksuele escapades buiten je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Seks is toch geen ruilhandel? Als je iets voor de één doet moet de ander er toch niet iets voor terugdoen? Wat waren de afspraken die jullie maakten voordat jullie besloten een trio te gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem wel uitleggen dat zijn houding niet eerlijk is. Maar ik zou geen trio erdoorheen drukken, als je verder een goede relatie hebt en die wil behouden.

Mensen gunnen zichzelf wel vaker iets dat ze anderen niet gunnen. Dat is wellicht onhandig, maar mijns inziens geen ramp.
apiejapie schreef:
12-04-2019 16:36
Seks is toch geen ruilhandel? Als je iets voor de één doet moet de ander er toch niet iets voor terugdoen? Wat waren de afspraken die jullie maakten voordat jullie besloten een trio te gaan doen?
Eens!
Alle reacties Link kopieren
Voor jouw verjaardag?.....voor zijn plezier zal hij bedoelen. Hij heeft er 2x van kunnen genieten. Maar goed, je lag er zelf naast toch? En hij heeft vaker 1 op 1 avondjes met haar. Ik zou het niet vertrouwen...

Maar goed, hij meet dus met 2 maten. Ik zou eens wat harder gaan onderhandelen. Of een andere vriend zoeken. Schijnbaar zitten jullie niet op 1 lijn wat dit betreft. Hij heeft zn pleziertjes gehad (of nog steeds) en jij mag het uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er nogal een groot verschil zit tussen trio mmv of vvm. Ik kan me voorstellen dat iemand VVM wel wil maar niets ziet in MMV (of andersom)

Maar los hiervan: de argumenten die hij gebruikt zijn onzin natuurlijk, dus daar mag je hem zeker op aanspreken. Ik sluit alleen niet uit dat hij misschien liever geen MMV trio wil maar dat niet durft te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een man die een BMW koopt voor zijn vrouw zonder rijbewijs
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Tinder was al mijn gebruikersnaam voor die hele app uberhauot in zicht was dus dat is een verkeerde conclusie.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee het is zeker geen ruilhandel. Er iets voor terugdoen is geen eis natuurlijk maar als het ter sprake komt en hij t wel een geile fantasie vindt die te pas en te onpas gebruikt wordt, je daar gesprekken over hebt, en die richting opdenkt en dan vervolgens met argumennten te strooien die voor hem toen wel oke waren voelt toch niet goed. Borrel met die vriendin is 1 keer per jaar, ik heb daar geen wantrouwen bij verder.
Alle reacties Link kopieren
@aikidoka nee dat doe ik niet idd.
guppekop schreef:
12-04-2019 16:43
Ik vind dat er nogal een groot verschil zit tussen trio mmv of vvm. Ik kan me voorstellen dat iemand VVM wel wil maar niets ziet in MMV (of andersom)

Maar los hiervan: de argumenten die hij gebruikt zijn onzin natuurlijk, dus daar mag je hem zeker op aanspreken. Ik sluit alleen niet uit dat hij misschien liever geen MMV trio wil maar dat niet durft te zeggen.

Vind je? Het scheelt maar één piemel.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-04-2019 16:54
Vind je? Het scheelt maar één piemel.
Ja ben ik met je eens
In beide gevallen focussen twee mensen meer op 1 dan andersom. Dat vvm als normaler gezien wordt doet niks af aan dat t een triootje blijft hoe dan ook.
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
12-04-2019 16:56
Ja ben ik met je eens
In beide gevallen focussen twee mensen meer op 1 dan andersom. Dat vvm als normaler gezien wordt doet niks af aan dat t een triootje blijft hoe dan ook.
dat hoeft helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
12-04-2019 16:59
dat hoeft helemaal niet.
Nee klopt. Meestal. Niet altijd. Ik bedoel dat er in het gebeuren zelf weinig verschil zit. Er is een derde persoon bij. Man of vrouw moet weinig uitmaken.
Het punt is dat die vriend van jou wel anderen wil neuken maar niet wil dat jij door een ander wordt geneukt. Nogal hypocriet, als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
12-04-2019 17:02
Nee klopt. Meestal. Niet altijd. Ik bedoel dat er in het gebeuren zelf weinig verschil zit. Er is een derde persoon bij. Man of vrouw moet weinig uitmaken.
en dat ben ik dus niet met je eens, ik vind het enorm veel verschil uit maken.
Alle reacties Link kopieren
' Er overheen gaan' ... :sick: Jammer dat er geen kotssmiley meer is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Als wij een MVV trio hebben is dat omdat wij dat allebei willen, en er allebei van genieten. Een MMV trio zit er bij ons ook niet in, omdat mijn vriend geen biseksuele kant heeft. Prima toch? Het is geen voor wat hoort wat. Als jij een MVV trio niet leuk vindt en een MMV trio wel, dan moet je geen MVV trio doen, klaar. En als je vriend geen MMV trio wil, dan doe je dat ook niet. Iedereen moet er zin in hebben, zoals altijd geldt mbt seks. Niets tegen je zin doen.
Wij focussen dus niet met 2 op 1.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-04-2019 17:13
' Er overheen gaan' ... :sick: Jammer dat er geen kotssmiley meer is.
Is dat t enige wat je aan dat verhaal onthoudt? Er worden hier wel lulligere dingen gezegd. Buiten dat is t mn sarcasmemodus dus jammer dan.
RikM schreef:
12-04-2019 17:06
Het punt is dat die vriend van jou wel anderen wil neuken maar niet wil dat jij door een ander wordt geneukt. Nogal hypocriet, als je het mij vraagt.


Dat is niet de essentie van een trio, het geneukt worden door een ander. Het is een spel voor 3.
Mijn vriend heeft er geen enkele moeite mee om te zien dat ik door een ander geneukt wordt. En toch wil hij geen MMV trio.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
12-04-2019 17:13
Als wij een MVV trio hebben is dat omdat wij dat allebei willen, en er allebei van genieten. Een MMV trio zit er bij ons ook niet in, omdat mijn vriend geen biseksuele kant heeft. Prima toch? Het is geen voor wat hoort wat. Als jij een MVV trio niet leuk vindt en een MMV trio wel, dan moet je geen MVV trio doen, klaar. En als je vriend geen MMV trio wil, dan doe je dat ook niet. Iedereen moet er zin in hebben, zoals altijd geldt mbt seks. Niets tegen je zin doen.
Wij focussen dus niet met 2 op 1.
Dat kan maar die andere man hoeft niets met miin vriend te doen. Geen argument om er dan maar nooit een andere man bij te vragen. Genoef mannen die hetero zijn en er bij willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven