Tweede vrouw bij trio

06-07-2020 13:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit forum lees ik veel over stellen die een trio (MVV) willen of hebben gehad, maar ik lees niets van de vrouwen met wie ze het hebben gedaan. Die moeten er toch ook zijn?

Ik zal er open over zijn: ik heb het twee keer gedaan. Een keer met een stel dat mij versierde op een feestje en een keer met een bevriend stel. Dat was vorig voorjaar, vrij kort achter elkaar.

Het was beide keren heel spannend en leuk en opwindend, maar ook op bepaalde momenten raar en ongemakkelijk. Bij het "vreemde" stel schoot het wel eens midden tijdens de seks door mijn hoofd: doen ze dit vaker? Word ik gebruikt? Toch heb ik ervan genoten en ben klaargekomen. Een van de bijzonderste momenten vond ik om het meisje te beffen en de huivering door haal lichaam te voelen gaan als zij klaarkwam. Beide keren ook met de man all the way gegaan, omdat ik dat zelf wilde. Ik weet niet 100% zeker hoe het meisje zich daar bij voelde...

Dan is er ook het achteraf gebeuren... Met het "vreemde" stel heb ik daarna nog een paar keer contact gehad, maar dat is uiteindelijk verwaterd. Met het bevriende stel was het een paar weken even vreemd om elkaar te zien, maar uiteindelijk groeide we daar overheen. Nu is het een leuke herinnering.

Vorig jaar kreeg ik een relatie met een jongen. Het kwam er nooit van hem hierover te vertellen. Achteraf gezien denk ik dat dit wel een teken aan de wand was, dat hij niet de ideale man voor mij was. Inmiddels is het uit (toen we tijdens de lockdown zo goed als samenwoonden, werd het mij duidelijk dat hij niet de juiste voor mij was).

Nu ik weer single ben zit ik half serieus op Happn en denk soms glimlachend terug op die wilde ervaring van toen. Zou ik het nogmaals willen? Ik weet het niet. Ik zou het ook eens van de andere kant willen ervaren, namelijk met een partner en een tweede vrouw. Wie weet komt het ervan.

Dit wat mijn verhaal. Wie kan nog meer vertellen over hun ervaringen als tweede vrouw. Herken je iets in het bovenstaande? Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
06-07-2020 19:02
Kees, we hebben een vergadering gehouden en we vinden het rot on het je te vertellen, maar: ain't never gonna happen.

Dan weet je dat maar alvast.
Ik heet geen Kees maar ja...
Jammer, jij was wel die oude fiets geweest om het op te leren.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
06-07-2020 20:04
:rofl:
We gingen zo goed met elkaar de laatste tijd. Beetje jammer....
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
06-07-2020 19:02
Kees, we hebben een vergadering gehouden en we vinden het rot on het je te vertellen, maar: ain't never gonna happen.

Dan weet je dat maar alvast.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het enorm spannend.
We hadden afgesproken op neutraal terrein (via datingsite).
We wisten alle 3 waar we voor kwamen.
Van te voren nog gevraagd of er "no-go's" waren. Deze waren er niet.
Even, nerveus kennis gemaakt.
En uiteindelijk naar het hotel gegaan.
Hier nog wat gezeten. Voor hun was ook de 1e keer.
En niemand durfde te beginnen.
Toen dacht ik "fuck it", ben opgestaan, heb haar hand genomen en ben gaan zoenen met haar.
Haar man keek genietend mee.
Al gauw verdwenen de kledingstukken en is iedereen goed aan zijn trekken gekomen tijdens de sex.
De volgende ochtend zaten we samen aan het ontbijt, met een smile van oor tot oor.
Dat was de 1e afspraak van vele.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
07-07-2020 08:34
Ik vond het enorm spannend.
We hadden afgesproken op neutraal terrein (via datingsite).
We wisten alle 3 waar we voor kwamen.
Van te voren nog gevraagd of er "no-go's" waren. Deze waren er niet.
Even, nerveus kennis gemaakt.
En uiteindelijk naar het hotel gegaan.
Hier nog wat gezeten. Voor hun was ook de 1e keer.
En niemand durfde te beginnen.
Toen dacht ik "fuck it", ben opgestaan, heb haar hand genomen en ben gaan zoenen met haar.
Haar man keek genietend mee.
Al gauw verdwenen de kledingstukken en is iedereen goed aan zijn trekken gekomen tijdens de sex.
De volgende ochtend zaten we samen aan het ontbijt, met een smile van oor tot oor.
Dat was de 1e afspraak van vele.
Klinkt supergeil
zomerkees schreef:
11-07-2020 21:05
Klinkt supergeil
ew

@TO ik ben ook een paar keer 3e geweest maar nooit me ongemakkelijk gevoeld. Waren overigens niet altijd stellen.
Condooms altijd gebruikt ja. Maar als de klik er niets is dan gewoon niet doen.
Met mijn vent zie ik een trio niet snel gebeuren. Maar hij zou het niet erg vinden als ik een 3e bij zet maar dan is het meer voor mij en niet voor hem. Hij kijkt hoogstens en thats it en dan is het al geen trio meer haha.
Meestal hebben stellen onderling wel afspraken. Wel altijd fijn om van te voren te weten. Geld natuurlijk ook voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
zomerkees schreef:
06-07-2020 15:54
Ik kan me voorstellen dat het voor de man ook heel aantrekkelijk kan zijn om zijn partner te zien genieten met een ander.
Precies. Dit is een prikkelend, opwindend aspect. Althans, dat kan het zijn. Het vereist niet eens een trio waarin alle 3 een actieve rol hebben. En kan met allerlei variaties en gradities ergens in een breed spectrum zitten tussen geile opwinding en intense cuckolding.
Alle reacties Link kopieren
Het mooie van mijn trios met stellen vond ik het gevoel dat je meedeelt in iets heel intiems.
Wel moet ik zeggen dat het toch iets ongemakkelijker was bij het onbekende stel dan bij het bevriende stel. Het onbekende stel was heel en deed alles om mij op mijn gemak te stellen, maar ik dacht toch wel heel vaak, jeetje wat doe ik nu.

Het bevriende stel ken ik al jaren. Zij waren al samen sinds hun tienertijd en ik wist dat ze elkaar hadden ontmaagd en nooit met een ander waren geweest. Ik was dus voor hen allebei de eerste andere seksuele partner. Dat maakte het extra bijzonder en liefdevol. We hebben zelfs geen condooms gebruikt. Het vertrouwen was er.
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
23-07-2020 11:00
Het mooie van mijn trios met stellen vond ik het gevoel dat je meedeelt in iets heel intiems.
Wel moet ik zeggen dat het toch iets ongemakkelijker was bij het onbekende stel dan bij het bevriende stel. Het onbekende stel was heel en deed alles om mij op mijn gemak te stellen, maar ik dacht toch wel heel vaak, jeetje wat doe ik nu.

Het bevriende stel ken ik al jaren. Zij waren al samen sinds hun tienertijd en ik wist dat ze elkaar hadden ontmaagd en nooit met een ander waren geweest. Ik was dus voor hen allebei de eerste andere seksuele partner. Dat maakte het extra bijzonder en liefdevol. We hebben zelfs geen condooms gebruikt. Het vertrouwen was er.
Dat vind ik persoonlijk geen teken van vertrouwen, maar van niet nadenken.
Bedoel als jij het met hen zonder condooms doet, hoe weten zij dan zeker dat jij dat niet ook met anderen doet?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
23-07-2020 11:12
Dat vind ik persoonlijk geen teken van vertrouwen, maar van niet nadenken.
Bedoel als jij het met hen zonder condooms doet, hoe weten zij dan zeker dat jij dat niet ook met anderen doet?
Dat is het hele punt van vertrouwen. Dat je elkaar gelooft. Ik ben trouwens ook niet heel losbandig en heb altijd condooms gebruikt, behalve bij langere relaties
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
23-07-2020 16:13
Dat is het hele punt van vertrouwen. Dat je elkaar gelooft. Ik ben trouwens ook niet heel losbandig en heb altijd condooms gebruikt, behalve bij langere relaties
En zelfs met condooms kan het misgaan.

En daarbij hoe goed ik iemand ook ken, de enige persoon van wie ik zeker ben hoe het seksleven er uit ziet ben ik zelf. Alleen al om die reden doe ik het altijd met condoom. Al is het mijn beste vriend.

Overigens is er ook nog het risico van falende anticonceptie. Je zult niet de eerste zijn die daardoor zwanger raakt.

Ik blijf er bij, vertrouwen is leuk, gezond verstand belangrijker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
GJ1994 schreef:
23-07-2020 16:13
Ik ben trouwens ook niet heel losbandig en heb altijd condooms gebruikt, behalve bij langere relaties
Heel belangrijk om daaraan te denken en toch condooms te gebruiken, ondanks dat het trio spontaan gebeurt. Zelfs bij het wisselen van sekspartner trek ik telkens een nieuw aan. En zo worden er heel wat verpakkingen opengescheurd op zo'n avond...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben een keer een trio gedaan met een goede vriendin, vele jaren geleden. Het was fantastisch en helemaal niet raar.

We hadden het misschien nog wel vaker gewild, maar het kwam er niet van. Er over praten en fantaseren bleek overigens ook een leuke turn on in bed.

We zijn nu veel ouder, we hebben twee kinderen en we zijn nog steeds bevriend met de vriendin in kwestie, hoewel ze wel ver weg woont. Als we elkaar zien, kijken we elkaar even ondeugend aan, zo van, dat was toch wel bijzonder en vergeten we nooit mee.
We hebben aantal trio's gehad met verschillende vrouwen en het bijzondere vind ik dat er altijd een andere dynamiek ontstaat. Blijkbaar ontstaat er door de derde persoon een totaal nieuwe situatie met onderling andere verhoudingen. Ik denk wel dat je dan ook wel voor een trio moet gaan en niet voor een 1-2-tje.

Het fijne is dat het heel relaxed is in mijn ervaring, juist omdat er onderling geen verplichtingen of verwachtingen zijn. En je ervaart samen zowel mannelijke als vrouwelijke inbreng. Heel anders dan 1 op 1 (of 2-2). Het nadeel vind ik dat het wat sneller een vluchtige relatie is. We hebben met een aantal vriendinnetjes wel vaker gedate maar uiteindelijk is het niet iets wat lang stand houdt. Wat logisch is omdat er natuurlijk ook vaak een andere relatie om de hoek komt kijken.
Alle reacties Link kopieren
anoniemuitutrecht schreef:
17-08-2020 14:21
Mijn vriend en ik hebben een keer een trio gedaan met een goede vriendin, vele jaren geleden. Het was fantastisch en helemaal niet raar.

We hadden het misschien nog wel vaker gewild, maar het kwam er niet van. Er over praten en fantaseren bleek overigens ook een leuke turn on in bed.

We zijn nu veel ouder, we hebben twee kinderen en we zijn nog steeds bevriend met de vriendin in kwestie, hoewel ze wel ver weg woont. Als we elkaar zien, kijken we elkaar even ondeugend aan, zo van, dat was toch wel bijzonder en vergeten we nooit mee.
Vind het wel dapper dat je dat aandurfde met je vriend en een goede vriendin. Ik weet niet of ik het ooit op die manier had gewild. Gebeurde het bij jullie spontaan of was het iets wat jullie al eens over hadden gepraat/gefantaseerd?
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
18-08-2020 16:45
Vind het wel dapper dat je dat aandurfde met je vriend en een goede vriendin. Ik weet niet of ik het ooit op die manier had gewild. Gebeurde het bij jullie spontaan of was het iets wat jullie al eens over hadden gepraat/gefantaseerd?
Haha... Ja je hoort wel eens verhalen van mensen bij wie het blijkbaar spontaan is gebeurd, maar nee, bij ons zat dat er niet in. Mijn vriend en ik hadden er over gefantaseerd en over gepraat en toen ben ik het eens heel voorzichtig bij haar gaan peilen, en afspraken gemaakt wat met en hoe ver we wilden gaan.
Alle reacties Link kopieren
anoniemuitutrecht schreef:
19-08-2020 14:06
Haha... Ja je hoort wel eens verhalen van mensen bij wie het blijkbaar spontaan is gebeurd, maar nee, bij ons zat dat er niet in. Mijn vriend en ik hadden er over gefantaseerd en over gepraat en toen ben ik het eens heel voorzichtig bij haar gaan peilen, en afspraken gemaakt wat met en hoe ver we wilden gaan.
Mijn twee trio's waren niet gepland. In ieder geval niet door mij... Het was wel duidelijk dat beide keren het stel mij op het oog had. Dat vond ik behoorlijk vleiend, maar zeker in het geval van het bevriende stel dacht ik achteraf wel na over dingen als, hoe zouden ze dit besproken hebben? Hebben ze nog meer vriendinnen overwogen en misschien zelfs benaderd?
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
20-08-2020 16:06
Mijn twee trio's waren niet gepland. In ieder geval niet door mij... Het was wel duidelijk dat beide keren het stel mij op het oog had. Dat vond ik behoorlijk vleiend, maar zeker in het geval van het bevriende stel dacht ik achteraf wel na over dingen als, hoe zouden ze dit besproken hebben? Hebben ze nog meer vriendinnen overwogen en misschien zelfs benaderd?
Zou dat erg zijn als dat zo was?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
GJ1994 schreef:
20-08-2020 16:06
Mijn twee trio's waren niet gepland. In ieder geval niet door mij... Het was wel duidelijk dat beide keren het stel mij op het oog had. Dat vond ik behoorlijk vleiend, maar zeker in het geval van het bevriende stel dacht ik achteraf wel na over dingen als, hoe zouden ze dit besproken hebben? Hebben ze nog meer vriendinnen overwogen en misschien zelfs benaderd?

Je lijkt het wel allemaal heel ingewikkeld te maken. Doe je dat ook met een 'gewone' scharrel? Waarom stel je jezelf deze vragen? Wat zou je willen met de antwoorden? Waarom is dat belangrijk? En als het zo belangrijk is, waarom vraag je het ze niet gewoon?
Alle reacties Link kopieren
GJ1994 schreef:
06-07-2020 13:25
Op dit forum lees ik veel over stellen die een trio (MVV) willen of hebben gehad, maar ik lees niets van de vrouwen met wie ze het hebben gedaan. Die moeten er toch ook zijn?
Een terecht vraag. Het gaat altijd over de stellen die het willen en/of doen, maar nooit over de tweede man of vrouw die zich daarin begeeft.

Ik ben best wel vaak benaderd door stellen voor een trio, op feestjes, in clubs of door vrienden en zelfs op Tinder. Ik weet niet wat het is, maar op een of andere reden heb ik dat aan me hangen. Niet dat ik zo onweerstaanbaar mooi ben, dat zie ik zelf ook wel, maar iets aan me straalt toch iets uit blijkbaar. Of mijn naam gaat zonder dat ik het weet door een roddelcircuit...

Ben ik er op in gegaan, is natuurlijk de vraag. Antwoord: niet vaak, wel een paar keer. Ik vind een trio wel iets heel bijzonders. Een stel deel het meest intieme wat ze doen met jou. Dat is heel erg opwindend en kan heel teder zijn. Maar dan moet het wel een stel zijn waarbij je de aansluiting en aantrekkingskracht voelt.

Er hangt een beeld rond trio van hedonisme en ultieme geilheid, maar eerlijk waar, het gaat ook om vertrouwen en een emotionele en spirituele connectie tussen drie mensen en die is er niet zomaar.
voetbalenpsychologie wijzigde dit bericht op 18-09-2020 10:05
0.54% gewijzigd
Wat een bijzondere combinatie van nick en eerste post.
Alle reacties Link kopieren
VoetbalEnPsychologie schreef:
18-09-2020 10:04
Een terecht vraag. Het gaat altijd over de stellen die het willen en/of doen, maar nooit over de tweede man of vrouw die zich daarin begeeft.

Ik ben best wel vaak benaderd door stellen voor een trio, op feestjes, in clubs of door vrienden en zelfs op Tinder. Ik weet niet wat het is, maar op een of andere reden heb ik dat aan me hangen. Niet dat ik zo onweerstaanbaar mooi ben, dat zie ik zelf ook wel, maar iets aan me straalt toch iets uit blijkbaar. Of mijn naam gaat zonder dat ik het weet door een roddelcircuit...

Ben ik er op in gegaan, is natuurlijk de vraag. Antwoord: niet vaak, wel een paar keer. Ik vind een trio wel iets heel bijzonders. Een stel deel het meest intieme wat ze doen met jou. Dat is heel erg opwindend en kan heel teder zijn. Maar dan moet het wel een stel zijn waarbij je de aansluiting en aantrekkingskracht voelt.

Er hangt een beeld rond trio van hedonisme en ultieme geilheid, maar eerlijk waar, het gaat ook om vertrouwen en een emotionele en spirituele connectie tussen drie mensen en die is er niet zomaar.
Correctie, daar gaat het voor jou om. Genoeg mensen doen het weldegelijk enkel en alleen puur uit geilheid.
Dus ik zou het toch maar bij de voetbalpsychologie houden ;)

Overigens herken ik mij wel in jouw eennalaatste alinea en vind ik het ook het mooiste als er een diepere connectie is, maar gewoon uit geilheid kan ik ook soms best waarderen :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
VoetbalEnPsychologie schreef:
18-09-2020 10:04
Een terecht vraag. Het gaat altijd over de stellen die het willen en/of doen, maar nooit over de tweede man of vrouw die zich daarin begeeft.

Ik ben best wel vaak benaderd door stellen voor een trio, op feestjes, in clubs of door vrienden en zelfs op Tinder. Ik weet niet wat het is, maar op een of andere reden heb ik dat aan me hangen. Niet dat ik zo onweerstaanbaar mooi ben, dat zie ik zelf ook wel, maar iets aan me straalt toch iets uit blijkbaar. Of mijn naam gaat zonder dat ik het weet door een roddelcircuit...

Ben ik er op in gegaan, is natuurlijk de vraag. Antwoord: niet vaak, wel een paar keer. Ik vind een trio wel iets heel bijzonders. Een stel deel het meest intieme wat ze doen met jou. Dat is heel erg opwindend en kan heel teder zijn. Maar dan moet het wel een stel zijn waarbij je de aansluiting en aantrekkingskracht voelt.

Er hangt een beeld rond trio van hedonisme en ultieme geilheid, maar eerlijk waar, het gaat ook om vertrouwen en een emotionele en spirituele connectie tussen drie mensen en die is er niet zomaar.

Apart dat je daar zo vaak voor gevraagd wordt. Een trio met een tweede man hoor je sowieso al minder vaak.
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
18-09-2020 14:18
Wat een bijzondere combinatie van nick en eerste post.
Enkel de vishengel mist nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven