Tweede vrouw bij trio

06-07-2020 13:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit forum lees ik veel over stellen die een trio (MVV) willen of hebben gehad, maar ik lees niets van de vrouwen met wie ze het hebben gedaan. Die moeten er toch ook zijn?

Ik zal er open over zijn: ik heb het twee keer gedaan. Een keer met een stel dat mij versierde op een feestje en een keer met een bevriend stel. Dat was vorig voorjaar, vrij kort achter elkaar.

Het was beide keren heel spannend en leuk en opwindend, maar ook op bepaalde momenten raar en ongemakkelijk. Bij het "vreemde" stel schoot het wel eens midden tijdens de seks door mijn hoofd: doen ze dit vaker? Word ik gebruikt? Toch heb ik ervan genoten en ben klaargekomen. Een van de bijzonderste momenten vond ik om het meisje te beffen en de huivering door haal lichaam te voelen gaan als zij klaarkwam. Beide keren ook met de man all the way gegaan, omdat ik dat zelf wilde. Ik weet niet 100% zeker hoe het meisje zich daar bij voelde...

Dan is er ook het achteraf gebeuren... Met het "vreemde" stel heb ik daarna nog een paar keer contact gehad, maar dat is uiteindelijk verwaterd. Met het bevriende stel was het een paar weken even vreemd om elkaar te zien, maar uiteindelijk groeide we daar overheen. Nu is het een leuke herinnering.

Vorig jaar kreeg ik een relatie met een jongen. Het kwam er nooit van hem hierover te vertellen. Achteraf gezien denk ik dat dit wel een teken aan de wand was, dat hij niet de ideale man voor mij was. Inmiddels is het uit (toen we tijdens de lockdown zo goed als samenwoonden, werd het mij duidelijk dat hij niet de juiste voor mij was).

Nu ik weer single ben zit ik half serieus op Happn en denk soms glimlachend terug op die wilde ervaring van toen. Zou ik het nogmaals willen? Ik weet het niet. Ik zou het ook eens van de andere kant willen ervaren, namelijk met een partner en een tweede vrouw. Wie weet komt het ervan.

Dit wat mijn verhaal. Wie kan nog meer vertellen over hun ervaringen als tweede vrouw. Herken je iets in het bovenstaande? Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is foebolpsych een vrouw?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
18-09-2020 19:24
Misschien is foebolpsych een vrouw?
Die vissen ook
Rooss4.0 schreef:
18-09-2020 19:24
Misschien is foebolpsych een vrouw?
Misschien. Ik ken alleen niet veel vrouwen die zich vernoemen naar iets met voetbal en als eerste actie een trio-topic over de tweede vrouw binnenvallen om te benadrukken dat het ook een tweede man kan zijn, om vervolgens, quasi toevallig, een heel genderneutrale situatie te beschrijven.

Maar dat kan ook zijn dat ik gewoon niet met de juiste vrouwen om ga :biggrin:
#teamtweedeman :A:
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
18-09-2020 23:43
#teamtweedeman :A:
Met videoref? 😉
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige relatie werd ik patsboem verliefd op een vrouw en zij op mij (zij was vrijgezel maar wilde ook geen relatie met een vrouw). Ik heb met haar heel vaak sex gehad met mijn ex erbij. Dat werd zo vanzelfsprekend als ze er eens een weekend was. Er was ook 0 spanning of jaloezie. Ik hield gewoon van haar en zij van mij en we hadden lol.

Nu zou ik dat niet meer willen. Mijn huidige vriend wil ik niet delen. Dit doe ik dus ook niet meer.

Die vriendin heeft overigens nu een vriend en heeft met hem een monogame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog vrijgezel was heb ik twee keer een trio gedaan met stellen. Dat waren mooie ervaringen, maar nu ik zelf een hele lieve vriend heb, moet ik er niet aan denken om hem te delen met een andere vrouw! Een beetje dubbelzinnig, dat wel, maar zo voelt het nou eenmaal voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven