Verlangens naar en van andere man

19-01-2019 12:49 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,

Ik heb 3 jaar een relatie en woon samen met mijn vriend.

Mijn vriend ken ik overigens al 13 jaar. We waren al die jaren stiekem verliefd op elkaar maar zijn hier nooit echt serieus op in gegaan. Wel kwamen we iedere keer weer bij elkaar uit. Uiteindelijk zijn we het avontuur toch aangegaan.

Net voor wij samen waren was ik aan het daten met een ander verder benoemd als X. Het klikte goed en we constateerde dat we beide een obsessie hadden voor sex. X was in de war en niet toe aan een vaste relatie. Dit accepteerde ik en ik ging “verder” met mijn leven. Waarna ik samen kwam met mijn vriend.

Ondanks ik erg blij en gelukkig was hebben X en ik continue contact gehouden. En onze lusten gedeeld via de app. Echt afgesproken hebben we 2 keer gedaan. Het barste van de verlangens maar er is nooit wat gebeurd omdat ik dat niet kan maken naar mijn vriend toe.

Na een poosje kreeg X ook een vriendin maar de verlangens bleven. Ook bij mij.

Mijn sex leven met mijn vriend is goed. We doen spannende dingen en hebben 2/3 keer per week sex. Het libido van mijn vriend is laag. Dit geeft hij ook aan maar toch maakt hij zin. Vanaf het begin af aan is dit voor mij te weinig. Ik weet het mijn behoefte zijn meer dan gebruikelijk. Daarnaast hoe ik van een dominante man in bed en dat is mijn vriend niet. De laatste paar weken hebben we minder sex. Ook is de sex niet heel erg spontaan en afwisselend. Mijn vriend heeft daar ook geen behoefte aan.

De laatste tijd droom ik vaak over sex met X. De verlangens worden groter maar niet alleen bij mij. Bij X zelf ook. Ik ben nu op een punt dat ik er bijna aan toe wil geven. Dat terwijl ik tegen vreemdgaan ben.

Wat moet ik doen. Moet ik met mijn vriend bespreken dat ik verlangens heb om sex te hebben met andere mannen? Moet ik vragen om toestemming? Ik zou het niet leuk vinden als hij iets met een ander zou doen.

Moet ik toegeven aan mijn verlangen en afspreken met X ?

Ik hou van mijn vriend. Maar door dit probleem krijg ik wel vaak het gevoel van twijfel. Is dit het nou? Ik wil hem niet kwijt. Dat zeker niet.

Jeetje toch een heel verhaal achteraf. Maar gevoelens zijn lastige dingen. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Liefs een wanhopige vrouw

Vreemdgaan, toestemming vragen of negeren

Totaal aantal stemmen: 105

Vreemdgaan (19%)
Bespreken (45%)
Toestemming vragen (17%)
Negeren (14%)
Anders (5%)
anoniem_381697 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 17:11
Reden: Taal foutje
3.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alle contact met x verbreken als je echt van je vriend houdt en je relatie een kans wil geven.
De energie die je nu in x stopt ga je in je partner en je relatie investeren.
Brengt dat je na een tijd niets?
Verbreek de relatie op een nette manier.
Alle reacties Link kopieren
Lalalilly schreef:
19-01-2019 12:49
Uiteindelijk zijn we het avonduur toch aangegaan.
:love: poezie!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je houdt van je vriend maar je blijft al je lusten met X via chat bespreken, is voor mij al een grens over.
En 2-3 keer per week seks, zouden mensen een moord voor doen.
X en jij blijven fantaseren over "wat als..."
Maak het uit met je vriend, jouw hoofd zit helemaal niet bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Negeren.
Je bent blij en gelukkig met je vriend. Waarom dat op het spel zetten.
Ik vind echter dat je met het contact dat je nu hebt met X ook al ver de grenzen over gaat. Dus direct afkappen.
Mijn sex leven met mijn vriend is goed. We doen spannende dingen en hebben 2/3 keer per week sex. Het libido van mijn vriend is laag. Dit geeft hij ook aan maar toch maakt hij zin. Vanaf het begin af aan is dit voor mij te weinig. Ik weet het mijn behoefte zijn meer dan gebruikelijk. Daarnaast hoe ik van een dominante man in bed en dat is mijn vriend niet. De laatste paar weken hebben we minder sex. Ook is de sex niet heel erg spontaan en afwisselend. Mijn vriend heeft daar ook geen behoefte aan.


Wat een tegenstrijdigheid in 1 alinea.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je hele relatie al dus stiekem (door)verlangd naar X.

Ik snap je hele dilemma niet, want een keertje seks met een ander doen vind ik vele malen minder erg dan het bedrog van stiekem naar iemand anders verlangen gedurende de complete relatie. Je bent deze relatie nooit werkelijk aangegaan joh. Ik snap niet hoe je het nog even zijdelings kan benoemen dat je het niet leuk zou vinden als hij iets met een ander zou doen. De hypocrisie! Zou je het dan leuker vinden als hij je morgen vertelt dat hij al de hele relatie lang naar een ander verlangt en erover fantaseert? Werkelijk?
je kan x overdag doen, de avonduren zijn dan voor je vriend
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik doen?

Een keuze maken.

Je kunt kiezen voor je vriend, maar dan zou ik alle contact met X verbreken. Dat contact staat zo te lezen behoorlijk tussen jou en vriend in, zonder dat vriend daarvan af weet.

Andere optie is vol voor X gaan. Zeg dan tegen je vriend dat er een ander is. Waarschijnlijk wil hij dan niet met je verder en dat is dan zijn goed recht.

Derde optie: met beide breken.

Optie vier, stiekem doorgaan zoals je nu doet of vreemdgaan, is niet eerlijk naar je vriend toe.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
je schrijft: het libido van mijn vriend is laag
2 a 3 maal per week is geen laag libido, of het nu spontaan gebeurd of dat hij zin maakt.
Dat het voor jou te weinig is is een ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso uitmaken met je vriend.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl:
S-Meds schreef:
19-01-2019 13:31
je kan x overdag doen, de avonduren zijn dan voor je vriend
Je kan het proberen te negeren, maar doordat het verlangen zo diep schuilt, geef ik je geen schijn van kans. Eigenlijk ben je al verloren door je wens om seks met X te hebben uit te spreken.
ouwewijsneus schreef:
19-01-2019 14:19
je schrijft: het libido van mijn vriend is laag
2 a 3 maal per week is geen laag libido, of het nu spontaan gebeurd of dat hij zin maakt.
Dat het voor jou te weinig is is een ander verhaal.
Ligt aan je definitie van libido..fysiek kan ik wel 3 of 4 keer per dag, en met sommige vrouwen wil ik dat misschien ook wel, maar met mijn vrouw hoeft dat echt niet.
Beschouw je libido als kunnen of als willen?
Voor TO: Bespreken, verboden fruit is het ergste wat er is..dat gaat steeds aantrekkelijker worden. Tenminste, als je relatie je lief is, maar daar ga ik wel van uit.

Het kan alle kanten op, swingen, open relatie, polyamorie, of misschien is het bespreekbaar maken wel genoeg om de situatie weer te veranderen. Wie weet staat je vriend wel open voor een trio en leven jullie nog lang en gelukkig.
Charles_Gentle28 schreef:
19-01-2019 14:58
Je kan het proberen te negeren, maar doordat het verlangen zo diep schuilt, geef ik je geen schijn van kans. Eigenlijk ben je al verloren door je wens om seks met X te hebben uit te spreken.
Gut wat een drama maak je ervan.. "verloren"...Mijn vrouw heeft ook lang naar een andere man verlangt..maar ze mocht van mij gewoon en toen was het zo over ook..fantasie is altijd mooier dan de werkelijkheid.
tomcat schreef:
19-01-2019 16:53
Ligt aan je definitie van libido..fysiek kan ik wel 3 of 4 keer per dag, en met sommige vrouwen wil ik dat misschien ook wel, maar met mijn vrouw hoeft dat echt niet.
Beschouw je libido als kunnen of als willen?
In mijn optiek is libido het verlangen naar, het willen.
Als je het ook kan is dat natuurlijk mooi meegenomen :idee:
Dus 3 keer per week zegt dan niet zoveel..misschien dat de vriend van TO dat voor haar doet terwijl hij zelf niet zo nodig hoeft toch..
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
19-01-2019 17:00
Dus 3 keer per week zegt dan niet zoveel..misschien dat de vriend van TO dat voor haar doet terwijl hij zelf niet zo nodig hoeft toch..

Precies dat is het geval ook. van hem hoeft het niet perse 3 keer per week. Echter hebben wij het er over gehad dat ik juist wel verlang naar meer dan een keer per week. Hij vindt het fijn maar het hoeft van hem niet zo vaak. Hij doet dit om mijn verlangens te beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
19-01-2019 13:30
Je hebt je hele relatie al dus stiekem (door)verlangd naar X.

Ik snap je hele dilemma niet, want een keertje seks met een ander doen vind ik vele malen minder erg dan het bedrog van stiekem naar iemand anders verlangen gedurende de complete relatie. Je bent deze relatie nooit werkelijk aangegaan joh. Ik snap niet hoe je het nog even zijdelings kan benoemen dat je het niet leuk zou vinden als hij iets met een ander zou doen. De hypocrisie! Zou je het dan leuker vinden als hij je morgen vertelt dat hij al de hele relatie lang naar een ander verlangt en erover fantaseert? Werkelijk?
Het is niet zo dat er wekelijks contact is met X. Het komt ook voor dat we 3 maanden geen contact hebben.

Ik zou het van hem niet leuk vinden. Dat is ook de reden dat ik er voor zorg dat er nog niets gebeurd is met X. Buiten het appen. Mijn vriend houd van saaie burgerlijke sex. Ik hou van spanning en kinky sex. X ook misschien is dat de reden dat ik blijf verlangen naar X.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
19-01-2019 16:53
Voor TO: Bespreken, verboden fruit is het ergste wat er is..dat gaat steeds aantrekkelijker worden. Tenminste, als je relatie je lief is, maar daar ga ik wel van uit.

Het kan alle kanten op, swingen, open relatie, polyamorie, of misschien is het bespreekbaar maken wel genoeg om de situatie weer te veranderen. Wie weet staat je vriend wel open voor een trio en leven jullie nog lang en gelukkig.
Vandaag besproken dat ik verlang naar spanning en kinky sex. Zijn reactie hier op was niet negatief maar ook niet dol enthousiast.

Mijn vriend houdt van saaie burgerlijke sex. X houd net als ik van spanning. Ik denk dat dit misschien het gene is wat mij aantrekt.

We hebben voor nu besproken dat we dingen gaan uitproberen om te zoeken naar dingen die voor beide fijn zijn.

Voor nu ben ik een beetje opgelucht. Ik hoop dat dit voor mij gaat werken. Het contact met X is voor nu verbroken.

Mochten er adviezen zijn lees ik dit graag!
Alle reacties Link kopieren
Lalalilly schreef:
20-01-2019 00:18


Voor nu ben ik een beetje opgelucht. Ik hoop dat dit voor mij gaat werken. Het contact met X is voor nu verbroken.

Mochten er adviezen zijn lees ik dit graag!
"Voor nu"... Je bent tijdelijk opgelucht en tijdelijk contact verbroken.
Je vriend gaat zijn best doen om kinky te zijn maar jij vind het maar zo-zo.
En X kan het gewoon. X wil het ook.
Je past beter bij X
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
20-01-2019 09:23
"Voor nu"... Je bent tijdelijk opgelucht en tijdelijk contact verbroken.
Je vriend gaat zijn best doen om kinky te zijn maar jij vind het maar zo-zo.
En X kan het gewoon. X wil het ook.
Je past beter bij X
Ik denk dat ik gewoon voorzichtig ben en niet meteen verwacht dat na een gesprek alles anders is.

En ja misschien pas ik beter bij X op sexueel gebied. Dat betekend niet dat dat op alle vlakken zo is. Het klikte toen der tijd maar na een aantal dates kan je dat niet met zekerheid zeggen.

Buiten de verlangens en de sex ben ik erg blij met mijn vriend en zoubik niets willen veranderen
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_381697 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 17:12
98.87% gewijzigd
ouwewijsneus schreef:
19-01-2019 14:19
je schrijft: het libido van mijn vriend is laag
2 a 3 maal per week is geen laag libido, of het nu spontaan gebeurd of dat hij zin maakt.
Dat het voor jou te weinig is is een ander verhaal.
Eens. En X blokkeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven