Vib/dildo in plaats van sex met vriend ?

18-05-2018 15:16 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriend . Hij woont 3 straten verderop, we brengen veel tijd door met elkaar. We lopen de deur bij elkaar plat , het is heel gezellig .

We hebben 5x sex gehad, wat ik niet fantastisch vond .
Ik word niet opgewonden van hem.
Hij is nogal klein geschapen.
De eerste keer penetratie vond ik maar niks . Hij kwam niet in mij klaar, dat lukte niet . Het is daarbij gebleven want een 2ex hoefde ik niet .

De tweede keer pakte ik mijn vib/dildo erbij en dat vond ik wel geweldig . In mijn eentje kom ik namelijk makkelijk klaar met mijn vib/dildo , met vriend erbij kan het ook.
Hij trok zichzelf af terwijl ik mijzelf klaarmaakte met mijn vib/dildo .

Deze manier van sex hebben vind ik geen samenspel maar we zijn beiden klaar gekomen en daar gaat het toch om?

We hebben dit nu zo 4x op deze manier gedaan. Ik vind het onbevredigend ondanks dat ik wel klaarkom (door mijn vib/dildo). Hij komt klaar door zichzelf te trekken.
Het lijkt erop dat we dit zo blijven doen . Omdat we beiden klaar willen komen maar het gaat hrlaas niet bij elkaar.

Ik twijfel of ik door moet gaan met deze relatie . Met mijn ex heel goede sex heb gehad. Daar was er echt sprake van samenspel , we konden geen genoeg krijgen van elkaar. Mijn ex is er vandoorgegaan met een ander,'maar dit terzijde .

Mijn huidige vriend is op een andere manier een schat voor mij : hij is zorgzaam en lief, we kunnen goed met elkaar overweg , we kunnen gezellig klussen met elkaar , maar er is geen opwinding . Hij neemt nooit het initiatief voor sex.
Ik krijg geen zin in hem. Wel in klaarkomen met mijn vib/dildo.

Hij lijkt het allemaal wel prima te vinden zo . Ik mis echte sex hebben met elkaar.

Ik heb dus wel behoefte aan echte sex met mijn partner , zoals ik het kende uit mijn vorige relatie .

Wat denken jullie ? Is deze manier van sex hebben vol te houden in een relatie ? We bevredigen niet elkaar maar enkel onszelf , zij het in elkaars bijzijn .
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
18-05-2018 17:46
Jij zegt dat hij niet klaar kan komen door penetratie. Maar jij toch ook niet? Hij heeft zijn hand nodig, jij je vieb. Dit is dan toch een probleem wat jullie allebei hebben?
Ja.

De vraag is, of dit samen goed kan blijven gaan.
Hij lijkt hiermee wel tevree te zijn. Geeft geen enkel signaal dat hii het anders wil of dat hij meer dan dit met mij wil.

Mij knaagt het dat we geen "normale" sex hebben, dat hij niet eens naar mij lijkt te verlangen . En ik ook niet naar hem .
Klaarkomen op deze manier voelt niet "samen". Al vallen we wel na het klaarkomen in elkaars armen in slaap.

Toen mijn ex regelmatig wel klaar kwam in/bij mij en ik (vaak) niet, voelde dat meer samen dan zoals het nu gaat.
Ik kom klaar maar dit voelt niet als samen sex hebben , want ik doe het met vib/dildo en niet met hem.

Ex en ik deden van alles met en bij elkaar. Konden onszelf urenlang vermaken. Met mijn huidige vriend is het minimaal. We raken elkaar nauwelijks sexueel aan. Hij geeft ook nooit aan wat hij wil. Ik wel maar als hij me dan bijv. beft doet hij dat voor mij en niet voor zichzelf .
Knuffelen gaat wel heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
18-05-2018 17:41
Over van alles , we kunnen geweldig goed praten met elkaar.

Hij vertelde dat hij in zijn vorige relatie nauwelijks sex had . Zij had zelden zin. Ze deden het hooguit 1x per 2 maand .
Hij had zich daarbij neergelegd en een eigen sexleven opgebouwd dmv masturberen waar zij niet bij was.
Het lijkt erop dat hij geen interesse heeft in sex met mij, hij masturbeert liever . Of is het zo gewend geraakt , ik weet t niet. Hij is 7 mnd single geweest waarin hij geen sex heeft gehad met anderen.

Ik daarentegen had een heel actief sexleven met mijn ex. Wij deden het ca. 4x per week.
Ik ben gaan masturberen met mijn vib/dildo toen ik single werd, 11 mnd geleden . In mijn single periode heb ik ook geen sex gehad met anderen want eigenlijk wilde ik mijn ex terug. Ik heb tevergeefs op hem gewacht en inmiddels weet ik dat het beter is zo. Ik wil hem absoluut niet terug.

Ik ben verliefd geworden op mijn huidige vriend en meer dan dat zijn we maatjes geworden , maar sexueel gezien wil het niet klikken.
Met praten bedoel ik over dit onderwerp. Je gist nu maar wat, maar heb het er eens over met hem.
Damned if I don’t
Je vergelijkt hem wel heel erg met je ex. Weet je 100% zeker dat je je ex niet meer terug wilt?
Vriend wegdoen en je collectie viebs uitbreiden! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Het is hem vast niet ontgaan dat hij zijn vriendin niet kon bevredigen.
Wellicht heeft zich bij hem een drempel gevormd om verdere teleurstelling te voorkomen. Of hij vindt het ook wel best zo.
Je komt er in ieder geval niet achter door het hier te vragen.
Als hij echt zo’n goede vriend is, praat er dan over met hem, anders blijft het raar.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Denk dat jullie eens goed moeten praten hierover.
Doe eens gek, ga samen bij elkaar dingen ontdekken. Kan met en zonder speeltjes
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
18-05-2018 18:28
Je vergelijkt hem wel heel erg met je ex. Weet je 100% zeker dat je je ex niet meer terug wilt?
Hij heeft mij ingeruild voor een ander. Ik weet 100% dat ik hem niet terug wil.
Maar de sex was te goed, helaas.

De manier van sex hebben vergelijk ik. Vergeleken met vorige sexuele ervaringen in relatie vind ik deze sex karig en onbevredigend en ook raar. Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt .

Ik kom dan elke keer wel klaar (met vib/dildo) , in vorige relaties kwam ik 3 op de 10x klaar.
Klaarkomen vind ik zelf niet het belangrijkste. Genieten van samen sexen wel.

Voor wat betreft de grootte van mijn huidige vriend: ik heb eerder een vriend gehad met een nog kleinere, maar daarmee had ik wel gewoon fijne sex. Er was samenspel.

Het gaat er om wat ermee gedaan wordt, dus niet zozeer het formaat doet er toe.
Mijn huidige vriend lijkt er niet veel mee te willen doen. Hij staat bijv. ook niet te popelen om gepijpt te worden . Mijn exen vonden het geweldig als ik dat deed, vroegen er om . Mijn vriend vraagt er nooit om.

Als ik het doe lijkt het dat ik de enige ben die het leuk vind.
Trekken vind hij geweldig, en dan klaarkomen is voor hem "doel bereikt". Soms komt hij eerst, soms ik. Soms tegelijk maar dat voelt helemaal niet "samen".

Als ik met mijn vib/dildo bezig ben heb ik fantasieën in mijn hoofd waarin hij niet voorkomt.
Mijn ex komt daar wel in voor of bekende Nederlanders waar ik mee samen werk. Ik vertel dit niet want ik wil hem niet kwetsen.
Ik heb geen flauw benul waar mijn vriend aan denkt als hij zichzelf trekt waar ik bij ben.
Alle reacties Link kopieren
Als je hem zo leuk vindt dat je hem niet kwijt wilt kun je nog een poging wagen de sex beter te maken. Neem zelf een keer het initiatief! Fluister eens in zijn oor wat je allemaal graag zou willen. Probeer nog eens samen sex te hebben.

Best kans dat het dan beter gaat!

Mocht het steeds weer op een teleurstelling uitlopen dan kun je beter geen relatie meer met hem hebben en een nieuwe partner zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Tarya83 schreef:
18-05-2018 17:49
En hij? Vindt hij het wél bevredigend zoals het gaat nu?
Hebben jullie ook weleens gepraat over wat jullie lekker vinden tijdens seks? Wie weet zit je allebei wel vol spannende ideetjes die misschien wel op elkaar aansluiten, maar ben je ongewild ‘verkeerd’ gestart.
Ja, hij vind het prima zoals het nu gaat.
Het is net of hij buiten dat trekken niks anders wil.

Ik heb aangegeven dat ik toch wel meer samenspel wil. Dat ik het fijn vind als we naar elkaar zouden verlangen en we samen naar ons hoogtepunt kunnen gaan.
Toen ik dat zei leek het of hij water zag branden.
Hij snapte niks van mijn verhaal.

Hij zei : "maar je komt toch heerlijk klaar? je geniet daar toch van?"
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-05-2018 18:30
Vriend wegdoen en je collectie viebs uitbreiden! ;-D
Jij weet welke goed zijn ? :D Heb je een goede vib tip voor mij? Ikzelf heb de funfactory tiger.
Alle reacties Link kopieren
madeliefje333 schreef:
18-05-2018 19:01
Als je hem zo leuk vindt dat je hem niet kwijt wilt kun je nog een poging wagen de sex beter te maken. Neem zelf een keer het initiatief! Fluister eens in zijn oor wat je allemaal graag zou willen. Probeer nog eens samen sex te hebben.

Best kans dat het dan beter gaat!

Mocht het steeds weer op een teleurstelling uitlopen dan kun je beter geen relatie meer met hem hebben en een nieuwe partner zoeken.
Ik ben vaak degene die het initiatief neemt. Ik raak opgewonden van zoenen en geef dan aan dat ik meer wil dan zoenen alleen.
Hij krijgt een erectie maar lijkt niet te willen neuken of er wat anders mee te willen .

Maar ik ben er dus achter gekomen dat ik eigenlijk geen zin meer heb in sex met hem omdat het steeds uitdraait op met zijn tweeën masturberen.
Na een paar stoten vind hij het neuken wel weer welletjes en van andere dingen samen doen komt het niet. Ik pak mijn vib/dildo en hij trekt. Zo komen we "samen" klaar.

Vanavond slaapt hij weer bij mij , ik weet nu al dat ik geen zin heb in de sex zoals wij dat 4x achtereen hebben gedaan.
Ik wil dit niet meer op deze manier.

Ik ga hier vanavond eens goed over praten met hem.
Paulapaula schreef:
18-05-2018 19:17
Jij weet welke goed zijn ? :D Heb je een goede vib tip voor mij? Ikzelf heb de funfactory tiger.
De satisfier (womaniser is een zelfde type) is de beste die ik ooit heb gehad!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-05-2018 19:49
De satisfier (womaniser is een zelfde type) is de beste die ik ooit heb gehad!
Thanks!
Die werkt alleen op de clit?

Ik heb er graag een dildo(functie) bij, het liefst een goed vullend formaat of die trilt op de g spot.
Tips ?
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie hadden maar 1x sex geprobeerd maar dat werd niks?

En daarna hebben jullie alleen maar in elkaars bijzijn gemasturbeerd?
Noem je dat sex in jullie relatie ?
Dat noem ik bij elkaar logeren.
Ieder zijn ding , maar dan in 1 bed.
Zo geel als een kanariepiet
Lelo Soraya
Alle reacties Link kopieren
Zo'n speeltje er bij de 2e x al bij pakken terwijl jullie elkaar lichaam nog helemaal niet kennen...?

Bij mij kwam zo'n speeltje pas na jaren erbij toen man en ik samen nieuwsgierig waren of zo'n ding ons seksleven nog fijner kon maken. Niet meteen al in het begin. Ik vind het vreemd dat je liever je vibrator hebt dan dat je seks met je vriend wilt en dat hij zich liever aftrekt dan dat hij met jou sext. Dat zit niet goed.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nu 2 weken samen zijn, is hij misschien ook nog wel wat verlegen?
Mijn ervaring is dat seks vaak moet groeien. Elkaar leren kennen, ontdekken wat de ander lekker vindt, wat jij lekker vindt en hoe je samen het het fijnste vindt.
Zelden vond ik de eerste keer geweldig.

Ben je verliefd op hem? Zo ja, geef het tijd en praat erover.
Zo nee, dan kun je beter vrienden blijven.
Alle reacties Link kopieren
Er samen over praten, maar als er over een maand geen verbetering is zie ik het niet positief in. Zo'n verschil in seksuele beleving gaat je zeker opbreken. Helemaal in het begin van een relatie lijkt het mij dat je ontzettend geil van elkaar moet worden. Seks is niet met iedereen spetterend, maar het moet wat mij betreft op zijn minst bevredigend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jij moet er ook moeite voor doen.
Het kan niet zo zijn dat het de eerste keer fantastisch is ( ja, soms wel), en dat zo blijft.
Je zegt terecht het is een samenspel.
Een goed team moet op eljaar ingewerkt zijn. Daar moet je wel de tijd voor nemen en oefenen.
Hij is kleiner geschapen? Dan nog, ik had ooit een partner met een kleinere, maar hij compenseerde dat ruimschoots.
Je moet hem wel de kans geven natuurlijk.
Ik zou er onzeker van worden als mijn vriendin er telkens ( vooral in het begin) een vib bij pakt.
Je zegt dat klaarkomen het doel is.
Ben ik de enigste die dat anders ziet?
Het is meer zoiets als; het doel is niet de eindbestemming, maar de reis er naar toe.
Als ik puur wil klaarkomen, laat me dan maar alleen, gewoon even 5 minuten en hupsakee.
Op deze manier gaat het niet werken.
Maar je mist ook de geile aantrekking, en dat denk ik niet dat je kunt trainen.
Dus eerlijk gezegd denk ik niet dat dit een lang leven is beschoren.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Waarom praten jullie hier niet over met elkaar? Het is logisch dat de seks met je ex anders is als je elkaar al maanden of misschien wel jaren kent en op elkaar in gespeeld bent. Met een nieuw iemand is het toch altijd weer aftasten?
Ik vind het nogal wat dat je hem gelijk afwijst na een keer en er vervolgens maar een vibrator bij pakt. Ook al heeft hij geen zin om in jou te stoten, waarom klim je dan niet bovenop hem? Of als hij niet vraagt of je hem wilt pijpen, kun je het toch ook uit jezelf doen? Zeg hem waar je zin in hebt.
Als jullie allebei zo passief blijven, gaat deze (seksuele) relatie niet werken.
Praten kun je ook met je tante. Als ik een vriend neem moet hij daarom wel kunnen neuken. Dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
19-05-2018 08:32
Jij moet er ook moeite voor doen.
Het kan niet zo zijn dat het de eerste keer fantastisch is ( ja, soms wel), en dat zo blijft.
Je zegt terecht het is een samenspel.
Een goed team moet op eljaar ingewerkt zijn. Daar moet je wel de tijd voor nemen en oefenen.

Dit. Je moet elkaar(s lichaam) wel leren kennen. Echt lekkere seks heb je meestal pas als je elkaar beter kent en helemaal vertrouwd bent met elkaars lichaam.

Ik vermoed ook dat jullie allebei zo gewend zijn aan het rukken/het gebruik van een vibrator dat 'normale' seks niet meer voldoet voor jullie. Google maar eens op 'death grip'. Eenzelfde soort gewenning is er ook voor vrouwen bij veelvuldig gebruik van een vibrator. Het lijkt me dus zaak dat jullie de komende tijd juist even niét masturberen, om zo weer het plezier in 'echte' seks terug te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
chirpy schreef:
19-05-2018 09:21
Waarom praten jullie hier niet over met elkaar? Het is logisch dat de seks met je ex anders is als je elkaar al maanden of misschien wel jaren kent en op elkaar in gespeeld bent. Met een nieuw iemand is het toch altijd weer aftasten?
Ik vind het nogal wat dat je hem gelijk afwijst na een keer en er vervolgens maar een vibrator bij pakt. Ook al heeft hij geen zin om in jou te stoten, waarom klim je dan niet bovenop hem? Of als hij niet vraagt of je hem wilt pijpen, kun je het toch ook uit jezelf doen? Zeg hem waar je zin in hebt.
Als jullie allebei zo passief blijven, gaat deze (seksuele) relatie niet werken.
Ik heb gisteravond met hem gepraat .

Hij gaf aan dat hij eigenlijk geen behoefte heeft aan sex zoals (veel) stellen sex hebben.
Neuken, pijpen etc hoeft van hem niet.
Ik voelde mij persoonlijk afgewezen : wil hij dan geen sex met mij ?

Hij vind "samen" klaarkomen (door masturbatie) de ultieme gezamenlijke sexbeleving. Hij is tevreden met hoe het ging . Hij is heel graag samen met mij , vindt mij superaantrekkelijk.
Ik kan niet begrijpen dat hij geen sex met mij wil . Ik ken deze manier van sex hebben totaal niet in relaties . Dit voelt zo afgescheiden voor mij.

Ik heb aangegeven dat ik in mijn relatie juist wel een gezamenlijke sexbeleving wil, de dingen die we samen met - en bij elkaar doen.

We verschillen dus enorm qua behoeften.
Dit verschil kwam gister pijnlijk naar boven.

We zijn gaan slapen , hebben enkel geknuffeld. Door ons gesprek waren we beiden niet in de sex stemming.

Vanmorgen na het ontbijt is hij weggegaan, we hebben afgesproken er beiden over na te denken . Of we nog verder met elkaar willen /kunnen.
Hij gaat zondag op vakantie, 3 weken . Dat geeft ons de tijd om er goed over na te denken.

Van deathgrip heb ik nog nooit gehoord, ik ga dat eens uitzoeken . Ik denk niet dat ik dat heb want ik wilde wel neuken maar omdat ik merkte dat hij er geen zin in had , verdween mijn zin ook.
Hij kan het mogelijk wel hebben.
Ik wist niet dat dat bestond, het lijkt mij een sexuele stoornis .

Na die eerste keer liet hij mij "laat maar zitten" sterk merken dat ik een 2e keer geen zin had om het te proberen. Hij kwam niet klaar en was daardoor merkbaar gefrustreerd. Een tweede keer op iemand klimmen die er duidelijk geen zin in heeft... Nee, sex doe je met zijn 2.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb "deathgrip" opgezocht .

https://www.vice.com/en_us/article/nn97 ... n-myth-293
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik gek.
Als je een nieuwe vriend hebt meteen je vibrator er bij pakken.
Zou jij het niet gek vinden als jouw vriend zijn kunst vagina erbij pakt ? Heeft hij die ? Zo'n fleshlight bijvoorbeeld ?
Ik vind het maar gek.

Jullie moeten van mekaar genieten. Toch niet van hulpstukken ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven