Vib/dildo in plaats van sex met vriend ?

18-05-2018 15:16 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriend . Hij woont 3 straten verderop, we brengen veel tijd door met elkaar. We lopen de deur bij elkaar plat , het is heel gezellig .

We hebben 5x sex gehad, wat ik niet fantastisch vond .
Ik word niet opgewonden van hem.
Hij is nogal klein geschapen.
De eerste keer penetratie vond ik maar niks . Hij kwam niet in mij klaar, dat lukte niet . Het is daarbij gebleven want een 2ex hoefde ik niet .

De tweede keer pakte ik mijn vib/dildo erbij en dat vond ik wel geweldig . In mijn eentje kom ik namelijk makkelijk klaar met mijn vib/dildo , met vriend erbij kan het ook.
Hij trok zichzelf af terwijl ik mijzelf klaarmaakte met mijn vib/dildo .

Deze manier van sex hebben vind ik geen samenspel maar we zijn beiden klaar gekomen en daar gaat het toch om?

We hebben dit nu zo 4x op deze manier gedaan. Ik vind het onbevredigend ondanks dat ik wel klaarkom (door mijn vib/dildo). Hij komt klaar door zichzelf te trekken.
Het lijkt erop dat we dit zo blijven doen . Omdat we beiden klaar willen komen maar het gaat hrlaas niet bij elkaar.

Ik twijfel of ik door moet gaan met deze relatie . Met mijn ex heel goede sex heb gehad. Daar was er echt sprake van samenspel , we konden geen genoeg krijgen van elkaar. Mijn ex is er vandoorgegaan met een ander,'maar dit terzijde .

Mijn huidige vriend is op een andere manier een schat voor mij : hij is zorgzaam en lief, we kunnen goed met elkaar overweg , we kunnen gezellig klussen met elkaar , maar er is geen opwinding . Hij neemt nooit het initiatief voor sex.
Ik krijg geen zin in hem. Wel in klaarkomen met mijn vib/dildo.

Hij lijkt het allemaal wel prima te vinden zo . Ik mis echte sex hebben met elkaar.

Ik heb dus wel behoefte aan echte sex met mijn partner , zoals ik het kende uit mijn vorige relatie .

Wat denken jullie ? Is deze manier van sex hebben vol te houden in een relatie ? We bevredigen niet elkaar maar enkel onszelf , zij het in elkaars bijzijn .
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat jullie verliefd zijn op elkaar? Als je verliefd bent, vind je diegene mega aantrekkelijk en kun je niet van elkaar afblijven. Lig je het liefst de hele dag met elkaar in bed, elkaar te verwennen. Als je dat na 2 weken al niet meer hebt wordt deze relatie helemaal niks.
I’m all about the fairytail baby
Als je te afkeurend bent naar je vriend wat betreft seksprestaties wordt het natuurlijk wel een beetje een self fulfilling profecy allemaal.
Ik hoorde laatst trouwens dat een belangrijke sekstrend van de laatste tien jaar is geweest dat de beleving van seks steeds individueler wordt, voor zowel mannen als vrouwen. Misschien is deze manier van seks hebben wel de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
19-05-2018 17:49
Als je te afkeurend bent naar je vriend wat betreft seksprestaties wordt het natuurlijk wel een beetje een self fulfilling profecy allemaal.
Ik hoorde laatst trouwens dat een belangrijke sekstrend van de laatste tien jaar is geweest dat de beleving van seks steeds individueler wordt, voor zowel mannen als vrouwen. Misschien is deze manier van seks hebben wel de toekomst.
Ik ben niet afkeurend naar mijn vriend, ik vind hem als persoon geweldig. Maar zijn sexuele voorkeur, zelfbevrediging (beiden), daar kan ik weinig mee. Ik zou niet willen dat dit de manier van sex hebben met elkaar op de lange duur. Ik vind het raar en het past niet bij mij,het bevredigt mij niet.

Mijn vib/dildo had ik puur voor mezelf gekocht, om in mijn single tijd toch nog te genieten van sex, met mezelf.
Toen nooit gedacht dat ik hem zou blijven gebruiken in de sex met mijn toekomstige partner.

Maar het kwam er dus van toen hij aangaf zich klaar te willen trekken en vroeg of ik dan ook klaar wilde komen, heb toen mijn vib/dildo erbij gepakt.
Niet met de bedoeling dat dit elke keer zo zou gaan, maar het sloop er wel in.

De toekomst om individueler sex te beleven? Waar heb je dan een sexuele partner voor?

Ik las in 1 van de reacties iets over een kunst vagina, een fleshlight. Had er nog nooit van gehoord. Zijn er mannen met ervaring daarmee en gebruik je die dan als je samen met je partner bent? Of misschien wel stiekem, dat je vrouw niet eenz weet dat je zo 1 hebt en gebruikt?

Gebruikt je vrouw ook een speeltje voor haarzelf? Alleen of ook samen?
Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
19-05-2018 16:38
Weet je zeker dat jullie verliefd zijn op elkaar? Als je verliefd bent, vind je diegene mega aantrekkelijk en kun je niet van elkaar afblijven. Lig je het liefst de hele dag met elkaar in bed, elkaar te verwennen. Als je dat na 2 weken al niet meer hebt wordt deze relatie helemaal niks.
Ja we zijn gek op elkaar.
We zijn verliefd en willen eigenlijk elk moment van de dag bij elkaar zijn.
Maar op het gebied van sex voelen we niet echt aantrekking,dat is teleurstellend.

Ik fantaseer bijvoorbeeld ook niet over hem, maar over anderen. Zelfs als ik naast hem lig met mijn vib/dildo dan denk ik aan anderen.
Dat is geen goed teken he?

Hij zei dat hij aan mij denkt als hij zichzelf trekt. Ik snap niet goed hoe, want echt naar mij verlangen lijkt hij niet te doen. Dingen met mij doen wil hij ook niet echt. Ik moet alles vragen en als hij het dan doet, dan is het omdat ik het wil en niet omdat het hem opwindt of omdat hij er (ook) van geniet.

Ik daarentegen wil dingen bij /met hem doen omdat het mij op windt. Maar dus niet met iemand zoals mijn vriend die er eigenlijk geen zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
18-05-2018 18:33
Het is hem vast niet ontgaan dat hij zijn vriendin niet kon bevredigen.
Wellicht heeft zich bij hem een drempel gevormd om verdere teleurstelling te voorkomen. Of hij vindt het ook wel best zo.
Je komt er in ieder geval niet achter door het hier te vragen.
Als hij echt zo’n goede vriend is, praat er dan over met hem, anders blijft het raar.
Zijn ex had last van een vaginisme waardoor zij geen zin had in sex. Zij had altijd pijn bij de sex.
Hij respecteerde en accepteerde dat, hij had zich ingesteld op heel weinig of helemaal geen sex meer met haar.
Zij kon wel klaarkomen met een speeltje en zo hebben zij hun weinige sex gehad. Ze hebben 6 jaar een relatie gehad, waarin ze heel weinig sex hebben gehad. Penetratie slechts 4x in die 6 jaar.

Maar omdat hij wel zijn behoefte had, trok hij zich (ook) af waar zij niet bij was.

Ik ken hem al een langere tijd, hij was een collega van mijn ex. We raakten aan de praat en meteen hadden we een klik, we konden over alles praten. Ook over (gebrek aan) sex. Zodoende weet hij ook over het sexleven wat ik had met mijn ex. En hoe kapot ik er van was toen hij vorig jaar met een ander vandoor ging.
5 maanden later strandde de relatie van mijn vriend. Dat chronische gebrek aan sex had zijn tol geeeist, daarnaast hadden ze over meer zaken jarenlange onenigheid.

We hebben samen gejankt en hebben samen met elkaar weer geleerd te lachen. Meer dan maatjes zijn we geworden. Sinds 2 weken gekozen voor elkaar in relatie. En nu blijkt dat we sexueel niet op dezelfde golflengte liggen.

Zijn er mensen met soortgelijke ervaring? Is hulp van een seksuoloog hierin misschien een goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Blijf vrienden en heb geen seks met elkaar. Ga leuke dingen doen samen maar deel niet het bed.
Knuffel met kleren aan en hou het bij goede vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het lees hebben jullie het maar 1 kans gekregen. Neem tijd om elkaar beter te leren kennen op dat vlak. En praat met elkaar over wat fijn is en wat niet.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Mar-ianne schreef:
19-05-2018 21:42
Zoals ik het lees hebben jullie het maar 1 kans gekregen. Neem tijd om elkaar beter te leren kennen op dat vlak. En praat met elkaar over wat fijn is en wat niet.
Na het lezen van de comments besef ik dat mijn bericht niet erg relevant is.
Onze tijd is nu.
Het is geen geweldige minnaar nee :|
Maar als ik verder een enorme klik met iemand zou hebben zou ik daar misschien wel genoeg aan hebben en het is niet zo dat er helemaal geen intimiteit is. Maar ik ben denk ik wat ouder dan jij dus ik kijk wellicht anders tegen dit probleem aan. Niemand kan dit voor je beslissen.
Alle reacties Link kopieren
Mar-ianne schreef:
19-05-2018 21:42
Zoals ik het lees hebben jullie het maar 1 kans gekregen. Neem tijd om elkaar beter te leren kennen op dat vlak. En praat met elkaar over wat fijn is en wat niet.
We hebben al heel veel gepraat.
Ik vrees dat zijn behoefte totaal anders ligt dan die van mij en dat we elkaar daarin niet tegemoet kunnen komen.

Hij geeft aan geen interesse te hebben in "ontdekken" . Hij weet voor zichzelf al dat hij trekken alleen voldoende vindt. Als ik dan ook klaar gekomen ben (met vib/dildo) vind hij het perfect. Dit is misschien iets wat hij aan zijn vorige relatie heeft overgehouden, want zo deden zij het.

Ik denk er dus anders over. Maar ik wil wel in overweging nemen of ik met zijn manier van sex hebben verder kan. Of dat er een andere manier is, een middenweg ofzoiets.

Als onze relatie strandt puur en alleen omdat we geen fijne sex hebben vind ik dat heel erg. We zijn namelijk op andere vlakken elkaars droommatch.

Hij gaat morgen 3 wk op vakantie. Ik ga hem missen.
Alle reacties Link kopieren
Wut? Vibrator in plaats van je vriend ?

Dat is als een kant en klare smaakloze supermarkt maaltijd in de magnetron versus een heerlijk met liefde vers huisgemaakt gerecht in een goed restaurant .
Janeypotje schreef:
20-05-2018 12:31
Wut? Vibrator in plaats van je vriend ?

Dat is als een kant en klare smaakloze supermarkt maaltijd in de magnetron versus een heerlijk met liefde vers huisgemaakt gerecht in een goed restaurant .

En dat dan de rest van je leven. Je moet er maar zin in hebben. :-[
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
20-05-2018 12:44
En dat dan de rest van je leven. Je moet er maar zin in hebben. :-[
Een gigolo heeft zijn diensten aan mij aangeboden via pb .

Dat is nou ook weer niet waar ik behoefte aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
20-05-2018 13:00
Een gigolo heeft zijn diensten aan mij aangeboden via pb .

Dat is nou ook weer niet waar ik behoefte aan heb.

Bezorgmaaltijd.
Kan lekker zijn .
Kansloos natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
20-05-2018 13:00
Een gigolo heeft zijn diensten aan mij aangeboden via pb .

Dat is nou ook weer niet waar ik behoefte aan heb.

:rofl:
Dat gebeurt hier veel hoor! Zeker als je een topic zoals dit opent.
Sinds het nieuwe forum doet mijn PB het igg niet meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het lijkt mij dat je seks met je vriend wilt en niet met een of ander apparaat.

Wil hij dan helemaal geen seks met jou ? Als hij enkel en alleen maar wil aftrekken is dat voor jou niks aan en voor seks met je vibrator hoef je niet met hem samen te zijn .
Ik zou er mee stoppen als dit zo blijft.
Paulapaula schreef:
19-05-2018 22:06
We hebben al heel veel gepraat.
Ik vrees dat zijn behoefte totaal anders ligt dan die van mij en dat we elkaar daarin niet tegemoet kunnen komen.

Hij geeft aan geen interesse te hebben in "ontdekken" . Hij weet voor zichzelf al dat hij trekken alleen voldoende vindt. Als ik dan ook klaar gekomen ben (met vib/dildo) vind hij het perfect. Dit is misschien iets wat hij aan zijn vorige relatie heeft overgehouden, want zo deden zij het.

Ik denk er dus anders over. Maar ik wil wel in overweging nemen of ik met zijn manier van sex hebben verder kan. Of dat er een andere manier is, een middenweg ofzoiets.

Als onze relatie strandt puur en alleen omdat we geen fijne sex hebben vind ik dat heel erg. We zijn namelijk op andere vlakken elkaars droommatch.

Hij gaat morgen 3 wk op vakantie. Ik ga hem missen.
Dat betekent 3 weken soloseks.
Maar dat deden jullie in elkaars gezelschap ook al.
Paulapaula schreef:
19-05-2018 20:48
5 maanden later strandde de relatie van mijn vriend. Dat chronische gebrek aan sex had zijn tol geeeist, daarnaast hadden ze over meer zaken jarenlange onenigheid.

Nou hééft je vriend jou, dus iemand die wél heel graag seks met hem wil, en nu hoeft het van hem niet meer?!
Knap dat hij en zijn ex toch een paar jaar een modus hebben gevonden om met het gemis aan seks om te gaan, maar het moet niet zo zijn dat hij daar in blijft hangen.
Als mannen met het death grip syndrome een relatie krijgen moeten ze er wel moeite voor willen doen om weer plezier te beleven aan seks met de partner. Ik zeg niet dat je vriend dit heeft maar hij staat voor een seksuele ontdekkingstocht met jou helemaal niet open.

Als hij nu echt 100% zeker weet dat seks met jou of een ander niet meer aan hem besteed is, vind ik het trouwens wel eerlijk als hij dit nu aangeeft. Maar jullie hebben de afgelopen maanden heel veel over jullie ex'en gepraat en hij weet dat jij de seks met je ex mist, dat dat voor jou dus belangrijk is in je relatie, waarom heeft je vriend niet toen al verteld dat hij het liever bij aftrekken houdt.
Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
19-05-2018 22:06

Dit is misschien iets wat hij aan zijn vorige relatie heeft overgehouden, want zo deden zij het.
Heeft zijn ex hem afgericht en de sex afgeleerd ..?
Of denkt hij dat jij net zo bent als zijn ex..?

Jullie moeten nog wennen aan elkaar , jullie zijn pas 2 week samen . Hij moet misschien wel wennen dat het anders gaat dan ie al jarenlang gewend is.
Of hij kan veranderen ? Idk
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
20-05-2018 15:06
Nou hééft je vriend jou, dus iemand die wél heel graag seks met hem wil, en nu hoeft het van hem niet meer?!
Knap dat hij en zijn ex toch een paar jaar een modus hebben gevonden om met het gemis aan seks om te gaan, maar het moet niet zo zijn dat hij daar in blijft hangen.
Als mannen met het death grip syndrome een relatie krijgen moeten ze er wel moeite voor willen doen om weer plezier te beleven aan seks met de partner. Ik zeg niet dat je vriend dit heeft maar hij staat voor een seksuele ontdekkingstocht met jou helemaal niet open.

Als hij nu echt 100% zeker weet dat seks met jou of een ander niet meer aan hem besteed is, vind ik het trouwens wel eerlijk als hij dit nu aangeeft. Maar jullie hebben de afgelopen maanden heel veel over jullie ex'en gepraat en hij weet dat jij de seks met je ex mist, dat dat voor jou dus belangrijk is in je relatie, waarom heeft je vriend niet toen al verteld dat hij het liever bij aftrekken houdt.
Jammer.
Toen wij elkaar leerden kennen hebben we veel gepraat over sex. Heel open. Maar dat ging over hoe wij sex hadden in onze toenmalige relaties. Het ging niet over hoe hij en ik samen sex zouden gaan hebben. Dat was nog helemaal nie aan de orde, we waren gewoon vrienden .

Maar ja, van praten kwam knuffelen en van knuffelen kwam samen slapen. En sex ook. Toen dat aan bod kwam merkte ik dat hij een soort van eenkennig was: zoenen, friemelen , trekken en ik mijn vib/dildo erbij en klaarkomen.
Op andere dingen die ik voorstelde of vroeg reageerde hij niet enthousiast. Pas toen hij zichzelf weer kon trekken werd hij weer enthousiast.
Om mij ook maar "blij" te maken zei hij: pak lekker je vib/dildo, dan kunnen we samen genieten en gaan klaarkomen. Na de 4e x zo sex te hebben gehad vroeg ik mij af of dit "onze" sex moest gaan zijn voor de langere duur.
Ik hoop het niet !

Ik las over dat Deathgrip syndroom dat daar gebruik van een fleshlight (een kunstkut) wordt aanbevolen. Apart , dat dat dan kan werken , dat begrijp ik niet zo.
Paulapaula schreef:
20-05-2018 16:29
Toen wij elkaar leerden kennen hebben we veel gepraat over sex. Heel open. Maar dat ging over hoe wij sex hadden in onze toenmalige relaties. Het ging niet over hoe hij en ik samen sex zouden gaan hebben. Dat was nog helemaal nie aan de orde, we waren gewoon vrienden .
Dan wist je huidige vriend toch dat jij en je ex stomende seks hadden? Dat jij niet het type bent van naast elkaar slechts liggen masturberen? Dat jij neuken, etc. in een relatie erg belangrijk vindt?
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
20-05-2018 20:37
Dan wist je huidige vriend toch dat jij en je ex stomende seks hadden? Dat jij niet het type bent van naast elkaar slechts liggen masturberen? Dat jij neuken, etc. in een relatie erg belangrijk vindt?
Ja met 'gewone sex' begon de eerste vrijpartij.
Ik dacht dat hij wel wild blij zou zijn met dat ik niet zo was als zijn ex. Dat hij op me los kon gaan . Dat hij met mij wel goede sex zou kunnen hebben.

Maar toen hij tijdens het neuken geirriteerd zei: "ik kan zo echt niet klaarkomen "stopten we ermee.
Hij is toen nog wel klaargekomen , door zichzelf te trekken . Ik toen niet, ik was uit de stemming doordat hij chagrijnig deed.

Ik dacht nog dat een volgende keer vast wel beter zou gaan. Ik kon me niet voorstellen om op deze manier altijd sex te hebben samen , maar nu na 4x datzelfde denk ik dat het niet anders gaat worden , als het aan hem ligt.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
20-05-2018 16:29

Ik las over dat Deathgrip syndroom dat daar gebruik van een fleshlight (een kunstkut) wordt aanbevolen. Apart , dat dat dan kan werken , dat begrijp ik niet zo.
He ja, gereedschapskist naast het bed met allerlei apparaten erin. Voor elk wat wils :loveys:
Zo geel als een kanariepiet
Het lijkt me dat hij vóór jullie eerste vrijpartij al wist dat hij geen neuker maar een aftrekker is (geworden). Hij had jou dat eerlijk moeten vertellen voordat jullie iets met elkaar kregen.
Dat hij tijdens penetratie chagrijnig reageerde met 'zo kan ik niet klaarkomen!' zou ik echt niet pikken. Ik was allang weg geweest en ik ben benieuwd of jullie hier nog samen uitkomen.
Denk je dat een platonische vriendschap met hem nog mogelijk is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven