Vind jij een SV ook zo vervelend?

08-07-2009 12:51 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erger jij je er ook zo aan?

'iedereen' doet maar wat met een ander.

Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig maar een SV'tje heeft.

Wat doe je de maatschappij en vooral je eventuele partner wel niet aan?

Het moet toch niet gekker worden. Lol hebben met een ander terwijl je ook thuis op de bank had kunnen zitten. Er zijn toch genoeg soaps op TV om je samen te kunnen vermaken.

En in die soaps doet ook al iedereen het met iedereen.



Al die vrije sex! Vreselijk toch?



N.B. Deze topic is alleen voor discussie over het hebben van een SV, zodat het minnaarstopic daarvan verschoond blijft.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 08-07-2009 12:54
Reden: Toevoeging ;-)
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
amen!
Zooooo dagallemaal, en het in 1x zo maar on topic op het juiste topic gepost. Hulde!
Alle reacties Link kopieren
En toch doet Dagallemaal mij heel sterk aan iemand denken!
Alle reacties Link kopieren
.
Vertel eens, stewardess
Alle reacties Link kopieren
*
Ok
quote:dagallemaal schreef op 08 juli 2009 @ 15:07:





ooit las ik hier een opmerking van iemand die er achter kwam dat haar man haar al jaren aan het bedonderen was met een sv.





Dat woordje "ooit"....... dagallemaal is blijkbaar een oude bekende hier dus zijn mening over vreemdgangers kennen we al lang!



Oh en sorry voor off topic btw.
Alle reacties Link kopieren
Was dat niet LadyLion die door haar vreemdgaande man van haar beste jaren was bestolen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roland1971 schreef op 08 juli 2009 @ 13:54:

[...]





Dat bedoelde ik dan ook. Ik had dan ook even moeten zeggen: dat mensen eerder blijven vluchten in 'domme' dingen...



Je gaat toch niet met een ander naar bed als je gelukkig bent in je huwelijk?

Als je niet gelukkig bent in je huwelijk waarom blijf je dan?

Waarom dan stiekem een ander er op na houden?

Voor de sex? Je kunt toch jezelf bevredigen? Je gaat toch niet alleen voor de sex je gelukkige huwelijk op het spel zetten?
Alle reacties Link kopieren
Zo lang "ben" ik hier nog niet. Ik dacht eigenlijk dat Dagallemaal een man was. Waarom weet ik niet.



Hee KJ wat verwoordt jij dat mooi zeg . En je hebt dus nog steeds contact met sv?
Alle reacties Link kopieren
@stew... nu maak je mij ook nieuwsgierig...



Zwaai naar run
Alle reacties Link kopieren
@ Ninah, ik bedoel niet dat Dagallemaal Ladylion is, maar wel over haar schrijft. Volgens mij is Dagallemaal ook een man.



KJ, xxx
Alle reacties Link kopieren
o jee stew... nah.. denk je?



Maar hier ook wel het gevoel dat we met een manspersoon te doen hadden...
Alle reacties Link kopieren
zwaait terug naar Lucky en vraagt zich af wie het is.....
Volgens mij is dagallemaal gewoon de nieuwe nick van de (gebande) datmeenjeniet!



Zijn woordkeus is hetzelfde, zijn interpunctie en het niet gebruiken van hoofdletters, zijn manier van schrijven ......

Sja...... doe je zoveel moeite, val je nog door de mand



Jammer hoor, dagallemaal.



Dahag!
Alle reacties Link kopieren
ik zeg: Tot ziens!
Alle reacties Link kopieren
Waarom erger je je eraan? Ik heb meerdere SV'tjes. Zij vinden het prettig en ik ook. Wat is daar mis mee dan als beide partijen het op die manier leuk vinden???



Aanvulling: Ohh aha........maar ik ben single dus! :-)
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee Birgit, het discussiepunt is hier toch wel de SV'tjes als je al wel een relatie hebt (die nergens vanaf weet)...



Geniet jij nou maar lekker van je SV'jes!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer van alles gemist....... Ik zie allemaal namen langskomen uit een gezellig verleden

(werken kost echt te veel vrije tijd)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jolinda schreef op 08 juli 2009 @ 16:18:

Je gaat toch niet met een ander naar bed als je gelukkig bent in je huwelijk??Dit is geen algemene waarheid, sommigen denken daar anders over.
Alle reacties Link kopieren
Dus een SVtje blijkt iemand te zijn die bezet is en naar bed gaat met een ander. Ik dacht dat je dan gewoon minaar/ minnares heet? Of anders bijvrouw/ bijman. SV is in deze context gewoon een verkeerder term in mijn ogen.



Een SVtje is iemand (voor mij dan) die vrijgezel is en -naar gelang de behoefte- geniet van een ander of anderen dvm sex. En beiden zijn dan single.



Neuken buiten de deur terwijl je een partner hebt (die zelf niet op de hoogte is van je acties buiten de deur), is nog altijd iemand die vreemdgaat.



En zolang als TO al op het forum huist is hij degene die in zijn eigen relatie vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
Als een sv vervelend is, moet je hem omruilen. Dat is mijn mening.

Zelf vind ik het ook niet vervelend, als één van de 2 een partner heeft die er niets van weet of het niet goedkeurt, dán wordt het een ander verhaal. Alhoewel, niet mijn leven, niet mijn probleem denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 08 juli 2009 @ 20:15:

Dus een SVtje blijkt iemand te zijn die bezet is en naar bed gaat met een ander. Ik dacht dat je dan gewoon minaar/ minnares heet? Of anders bijvrouw/ bijman. SV is in deze context gewoon een verkeerder term in mijn ogen.



Een SVtje is iemand (voor mij dan) die vrijgezel is en -naar gelang de behoefte- geniet van een ander of anderen dvm sex. En beiden zijn dan single.



Neuken buiten de deur terwijl je een partner hebt (die zelf niet op de hoogte is van je acties buiten de deur), is nog altijd iemand die vreemdgaat.



En zolang als TO al op het forum huist is hij degene die in zijn eigen relatie vreemdgaat.Ik ben het hier zo ontzettend mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven