Vind jij een SV ook zo vervelend?

08-07-2009 12:51 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erger jij je er ook zo aan?

'iedereen' doet maar wat met een ander.

Het lijkt erop dat iedereen tegenwoordig maar een SV'tje heeft.

Wat doe je de maatschappij en vooral je eventuele partner wel niet aan?

Het moet toch niet gekker worden. Lol hebben met een ander terwijl je ook thuis op de bank had kunnen zitten. Er zijn toch genoeg soaps op TV om je samen te kunnen vermaken.

En in die soaps doet ook al iedereen het met iedereen.



Al die vrije sex! Vreselijk toch?



N.B. Deze topic is alleen voor discussie over het hebben van een SV, zodat het minnaarstopic daarvan verschoond blijft.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 08-07-2009 12:54
Reden: Toevoeging ;-)
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je nou een SV of en VG ?
Alle reacties Link kopieren
Was VG ook al weer Bronny?
Alle reacties Link kopieren
VreeeeeeeeeeeeemdGangerrrrrrrrrr..............
Alle reacties Link kopieren
Oooooh dat is het. Had alle combi's al gehad behalve de meest voor de hand liggende. Tttsssk gebruik je hersenen Dushi
Alle reacties Link kopieren
quote:Kortjakje schreef op 08 juli 2009 @ 18:47:

*Waarom erger je je eraan? Ik heb meerdere SV'tjes. Zij vinden het prettig en ik ook. Wat is daar mis mee dan als beide partijen het op die manier leuk vinden???*





Maar misschien vinden die SV-tjes het wel helemaal niet leuk als ze van elkaar afweten?!...





@Stew: XXX (ik wil nog steeds wel die borrel ;) )



@Ninah, soms nog contact, is goed (maar soms ook niet)2 weten het de ander heeft het niet gevraagd. Ik zeg het niet uit mijzelf, maar als ze ernaar vragen ben ik eerlijk ja.
Alle reacties Link kopieren
En ik verwacht ook niet dat ik de enige ben waar zij het mee doen hoor.
quote:Miss thang schreef op 08 juli 2009 @ 13:24:

En singles die een single sv hebben? Hebben die ook een minderwaardigheidscomplex?Nee, als je mijn tekst goed leest gaat het niet om de wens an sich, maar hoe mensen zichzelf erg goed praten terwijl ze hun basis (gezin) enorm belazeren. Dan nog heb je een verschil tussen de mensen die een keer vreemd zijn gegaan en de notoire vreemdgangers zoals Thomba. En die laatste categorie heb ik het over.
quote:mrsLucky schreef op 08 juli 2009 @ 13:27:

domnm, hoe kun je nou zo oordelen over iets waarvan je in principe niet weet hoe de vork in de steel zit.



Iedereen die 'iets' verkeerd doet in zijn leven doet dit niet omdat het verkeerd doen an sich zo leuk is. Er is een verklaring voor.

Soms zou het toch wel fijn zijn als mensen in ieder geval begrip konden tonen voor de keuzes die iemand anders maakt in plaats van met de botte bijl ergens op in te hakken.



Je kunt pas iemands keuze respecteren als je de ins en outs kent. Jij respecteert zo te zien alleen maar de recht door zee keuze... Dat is mij te gemakkelijk.



Natuurlijk is het 'bedriegen' van iemand niet goed te praten daar ben ik het mee eens, maar begrip voor iemands beweegredenen zou al een stap in de goede richting zijn voor wederzijds respect.De beweegredenen zijn de excuses die mensen voor zichzelf maken om de boel te besodemieteren. Ultimo de makkelijkste weg voor de belazer, ongeacht de schade voor een ander. Maar dan nog, wat ik hierboven al schreef, heb je de personen die een keer vreemdgaan en de notoire vreemdgangers zoals Thomba. Die niet zozeer verliefd zijn geworden op een ander, maar er op uit zijn om vreemd te gaan en de boel te belazeren. Actief op zoek naar een neukpopje.
Overigens msLucky, ik heb respect voor mensen. Ik heb alleen niet altijd respect voor de keuzes die zij maken. Staat los van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helaholalalala schreef op 08 juli 2009 @ 15:19:

Zooooo dagallemaal, en het in 1x zo maar on topic op het juiste topic gepost. Hulde!

Gaaaap......en maar schreeuwen in dat andere topic.....en ondertussen gewoon hetzelfde doen.......



Kijk, voor Ninah kan ik zeker respect opbrengen. Ook een "tegenstander" op het andere forum , maar wel gewoon met respect hier posten, en de discussie opgang houden.



Vind het wel een grappig topic hier. Komen interessante meningen voorbij....

Al dat geneuzel over iemands beweegredenen niet kennen, blablabla...... Vertel die beweegredenen dan eens om vreemd te gaan en je partner te bedriegen. Vaak komt men niet verder dan: spanning, verslaving en aandacht....... En volgens mij zijn er gewoon geen beweegredenen om iemand zo te vernederen/bestelen/bedriegen....(Maar hé, ik sta er open voor, vertel, vertel....)En dat weten ze dan uiteindelijk ook wel, maar durven dan inderdaad niet in de zogenaamde spiegel te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn sv ontzettend vervelend op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeno2 schreef op 08 juli 2009 @ 19:31:

[...]



Dit is geen algemene waarheid, sommigen denken daar anders over.Hoi Zeno, zou jij me uit kunnen leggen dan waarom iemand sex met iemand wil stiekem terwijl je, je soulmate in je partner gevonden hebt? Snap ik niet zo goed? Als je zo'n goede band hebt met je partner en je het risico loopt je soulmate voorgoed kwijt te raken door sex te hebben stiekum met een ander dan laat je dat toch? Zo belangrijk is sex toch niet? Er zijn genoeg andere mogelijkheden? De legio sex speeltjes zijn er niet voor niets. Daar zou ik dan voor kiezen als mijn soulmate me geen sex meer kan bieden. Als ik een ander ontmoet en ik voel me zo goed bij die persoon, of ik zou perse sex willen hebben met die persoon terwijl mijn vriend dit niet wil, dan zou ik bij mijn vriend weg gaan. En anders die ander vergeten. Dat is misschien even erg klote jammer dan. Zou het zelf een smerige rotstreek vinden als mijn vriend me stiekum zou bedriegen met een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jolinda schreef op 09 juli 2009 @ 09:51:

[...]





Hoi Zeno, zou jij me uit kunnen leggen dan waarom iemand sex met iemand wil stiekem terwijl je, je soulmate in je partner gevonden hebt? ...

Misschien ligt het eraan dat mensen vanuit hun opvoeding nog te veel aan de oude idee hangen dat seksuele exclusiviteit een onmisbaar onderdeel van iedere duurzame relatie zou zijn?



Stiekem gedoe is sowieso nooit goed te praten, maar soms moet je er wel begrip voor opbrengen... partners evolueren immers niet altijd even snel in hun denken. Soms maken ze de fout om er niet genoeg over te praten waardoor het onderwerp in de taboesfeer blijft hangen en dat bevordert dan weer stiekem gedrag... praten is de boodschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mac123 schreef op 09 juli 2009 @ 09:48:

Ik vind mijn sv ontzettend vervelend op dit moment.



Ah ja ik dacht ook dat het hierover ging ...



Gelukkig maar van niet ... anders in kortste tijden een bannetje, zoveel woede is niet gemaakt voor mijn nette vocabulaire
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hebben van een vakantievierende sv vervelend. Niet het hebben van een sv op zich alhoewel, soms ......
quote:Zeno2 schreef op 09 juli 2009 @ 12:34:

[...]



Misschien ligt het eraan dat mensen vanuit hun opvoeding nog te veel aan de oude idee hangen dat seksuele exclusiviteit een onmisbaar onderdeel van iedere duurzame relatie zou zijn?



Stiekem gedoe is sowieso nooit goed te praten, maar soms moet je er wel begrip voor opbrengen... partners evolueren immers niet altijd even snel in hun denken. Soms maken ze de fout om er niet genoeg over te praten waardoor het onderwerp in de taboesfeer blijft hangen en dat bevordert dan weer stiekem gedrag... praten is de boodschap.



Het is niet goed te praten. PUNT.

Als partners niet even snel evolueren dan dient de vooruit gestreven persoon wachten tot de ander kan inhalen! De kans geef je het niet eens. Oneerlijke strijd waarvan de partner niet eens doorheeft dat ei gevoerd wordt.
Seks met een andere, meerdere mensen, ik vind het allemaal prima. Mits het niet stiekem gebeurd.

Ik heb me nog nooit zo vernederd, zo mijn zelfvertrouwen vernietigd zien worden, mijn gevoel voor eigenwaarde verloren, mijn mensenkennis verloren als op het moment dat ik ontdekte dat mijn toenmalige partner mij al maanden besodemieterde.



En als je echt van iemand houdt, dan begrijp ik niet dat je diegene dat wil aandoen.
En het allerergste vind ik nog wel dat hij me de vanzelfsprekendheid om iemand te vertrouwen heeft afgenomen. Voor altijd.
quote:IvyRosa schreef op 09 juli 2009 @ 16:52:

En het allerergste vind ik nog wel dat hij me de vanzelfsprekendheid om iemand te vertrouwen heeft afgenomen. Voor altijd.Daarom vind ik die excuses ook zo misselijk
Alle reacties Link kopieren
quote:IvyRosa schreef op 09 juli 2009 @ 16:45:

Seks met een andere, meerdere mensen, ik vind het allemaal prima. Mits het niet stiekem gebeurd.

Ik heb me nog nooit zo vernederd, zo mijn zelfvertrouwen vernietigd zien worden, mijn gevoel voor eigenwaarde verloren, mijn mensenkennis verloren als op het moment dat ik ontdekte dat mijn toenmalige partner mij al maanden besodemieterde.



En als je echt van iemand houdt, dan begrijp ik niet dat je diegene dat wil aandoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 09 juli 2009 @ 16:38:

Als partners niet even snel evolueren dan dient de vooruit gestreven persoon wachten tot de ander kan inhalen! De kans geef je het niet eens. Oneerlijke strijd waarvan de partner niet eens doorheeft dat ei gevoerd wordt.

Klinkt prachtig, maar je vergeet dat mensen maar mensen zijn en geen engelen. In de praktijk kan een en ander je gewoon overkomen, zonder dat je het gepland hebt.



Maar het hoeft inderdaad geen maanden te duren voordat je je partner op de hoogte brengt...
Overkomen geloof ik niet in. Je maakt altijd nog de keuze dat het je overkomt.

Ik vind dat zo'n ontzettend lamlendig excuus voor het feit dat diegene gewoon geen zin had om bij de gevolgen stil te staan en te leven in het moment.
Alle reacties Link kopieren
quote:IvyRosa schreef op 09 juli 2009 @ 16:52:

En het allerergste vind ik nog wel dat hij me de vanzelfsprekendheid om iemand te vertrouwen heeft afgenomen. Voor altijd.Dat klinkt erg bekend... alhoewel ik hoop dat het niet voor altijd zal zijn. De daad - de handeling zelf dus - met iemand anders, daar is best over heen te komen. Dat iemand die je je vertrouwen geeft dit schaadt, dat krenkt echt tot op het bot weet ik inmiddels.
Inderdaad, de seks is het hem niet. Maar dat vertrouwen. Ik denk wel dat het altijd is, al is het wantrouwen niet meer overheersend na al die jaren.
Waarom zou je een nieuwe partner niet durven te vertrouwen? Wat jouw ex gedaan heeft, zegt toch niks over een eventuele nieuwe partner? Ik begrijp dat je gevoel diep zit, maar als je niemand durft te vertouwen doe je jezelf te kort. Je zult niet in staat zijn 100% te geven en 100% te ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven