Voel me erg slecht na de seks

02-12-2019 21:26 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagnacht heb ik helaas seks gehad met een jongen die ik al een tijdje ken van uitgaan, om precies te zijn nu iets van 2 jaar. We zijn altijd aan het dollen na het uitgaan en praten graag met elkaar en hebben veel lol , ik heb ook een paar keer bij hem thuis gechillt, geen seks alleen een beetje zoenen en gezellig praten. Op die zaterdagnacht zagen we elkaar bij een huisfeestje en praatten/dansten gezellig met elkaar, we hadden beiden flink wat gedronken (ik totaal wel 8 glazen ongeveer) dus ik voelde de alcohol goed. Op het huisfeestje waren we elkaar flink aan het plagen en hadden veel lol, na afloop reed ik met hem naar zijn huis, ik dacht oké ik kan wel 'even' mee naar binnen gaan want we hadden het echt leuk samen. We belandden al zoenend in zijn bed, op dat moment dacht ik al 'ow shit, eigenlijk wil ik dit niet' maar toch ging ik ermee door, ik begrijp mezelf nu eerlijk gezegd ook niet maar goed. Ik zei nog kom we gaan nu lekker slapen, maar hij bleef doorgaan met plagen en opgeilen waardoor ik echt gek werd. Om het verhaal kort te maken, we hebben dus uiteindelijk seks gehad maar de volgende dag had ik echt zo'n spijt en vandaag bijna alleen maar gehuild dat dit echt niet had mogen gebeuren, ik voel me ook echt slecht hierover en ik weet dat ik dan niet met hem mee naar huis had moeten gaan etc. etc. stomme alcohol denk ik soms ook, dat maakte me gewoon veel losser. Ik heb het vroeger ook met 3 andere jongens uit de stad gedaan en die weten dat ook, een jongen die helemaal gek op me was en dit van iemand hoorde (in de trand van.. oh ja zij heeft het ook met die en die gedaan) was hij helemaal op me afgeknapt en heeft me hierdoor gedumpt. Dit deed me zo ontzettend veel zeer en had echt maanden last van liefdesverdriet omdat ik ook echt gek op hem was. Ik voel me nu echt een slet eigenlijk als ik eerlijk ben. Nu na bijna één jaar geen seks meer te hebben gehad, is dit akkefietje me weer overkomen en ik wilde juist nu een keer met iemand seks hebben die echt voor de volle 100% voor mij gaat, maar ik had mijn gevoelens niet onder controle. Nu krijg ik denk ik weer een naam in de stad want bijna iedereen kent elkaar van het uitgaan en ik ga best vaak uit. Ik voel me zeer en zeer slecht op dit moment, omdat ik er echt verschrikkelijk veel spijt van heb en me nu echt een soort van slet voel ook omdat er ook zoveel gepraat wordt en hij het zeker aan zijn vrienden gaat vertellen wat we hebben gedaan (en die zijn nogal populair in de stad). Hebben jullie ook wel eens spijt gehad van seksuele ervaringen? en hoe zijn jullie ermee omgegaan? Of misschien iets soortgelijks meegemaakt? Ik hoop dat dit gauw los kan laten, want ik voel me op dit moment erg klote om het maar zo te zeggen.

Liefs! X
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
03-12-2019 22:43
Ja daar heb je wel gelijk in, maar heb wel een gevoel dat ze me zo zien in de stad.. ik heb nu al met een vierde jongen iets gedaan uit de stad en er wordt heel veel geroddeld altijd en voel me ook gewoon slecht omdat het in een dronken bui was en ik het nu niet zomaar zou doen omdat het voor hem niet zoveel betekend ook denk ik.... maar goed
Nou zeg, woon je op de biblebelt? Tijd om een beetje tegengas te geven tegen jongens die zelf het liefst ieder weekend een ander hebben en meiden een slet noemen.
Je vind het een leuke jongen, dus het is helemaal geen stommiteit en betekent niet dat je het 'met iedereen' zou doen. (en dan nog, jouw zaak toch, laat ze zich met hun eigen leven bemoeien)

Misschien alleen jammer dat hij niets meer wil dan dit, maar dat zie je vanzelf. Gewoon normaal blijven doen hoor. Je niet schamen maar voor jezelf opkomen!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou was zou ik de drankjes wat vaker laten staan. Denk dat die je reputatie eerder schade toe brengen dan het feit dat je deks hebt gehad.

Dat hele slet gebeuren zou verboden moeten worden. Hoeveel vrouwen ontzeggen zich zelf genot/intimiteit/lol omdat ze bang zijn dat iemand Slet op hun voorhoofd komt stempelen?
We zijn grote mensen en grote mensen hebben seks (als het goed is). Daar zouden we blij van moeten worden en van moeten genieten zonder angst voor reputatie en huwelijkskansen.
En een boel mannen zouden niet zo spastisch onzeker moeten worden van een vrouw met gedegen bed-ervaring. Lijkt me juist iets om van te genieten.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je vooral last van die keren in het verleden waar je achteraf nog vervelende gevoelens bij hebt.

Je hebt al twee jaar contact met deze jongen en nu PAS deel je het bed met hem. Dat is toch helemaal niet sletterig, jullie hebben toch heel lang gewacht?

En hoe is het verder gegaan dan? Heb je hem s ochtends nog gesproken? Hebben jullie nog contact gehad naderhand?

Ik ben wel verbaasd eigenlijk. Wij hadden 'vroeger' competities, wie het vaaktst iemand 'scoorde'. De getallen die jij noemt, dat kon bij ons in de maand voorkomen. Kennelijk zijn de tijden veranderd :proud:
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
04-12-2019 09:00
Ik ben wel verbaasd eigenlijk. Wij hadden 'vroeger' competities, wie het vaaktst iemand 'scoorde'. De getallen die jij noemt, dat kon bij ons in de maand voorkomen. Kennelijk zijn de tijden veranderd :proud:
Nou wees er trots op. Competities om dit soort dingen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Je bent idd van een andere generatie :rofl:
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
04-12-2019 09:26
Je bent idd van een andere generatie :rofl:
Als ik van jouw generatie was, had ik het net zo goed sneu gedrag gevonden hoor. Net alsof iedereen uit een bepaalde generatie hetzelfde denkt en doet.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er toch verder niet om wat mijn vrienden en ik vroeger deden? Het ging allemaal met veel respect hoor. Je hoefde alleen niet twee jaar om elkaar heen te draaien voordat je ging zoenen en je dan ook nog schuldig te voelen.

Jammer dat jij er een sticker op plakt terwijl wij dat vroeger niet deden.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Linalina schreef:
03-12-2019 23:41
ja dat vraag ik me dus af, ik denk dat mannen soms wel kijken of je een 'naam' hebt of niet... althans naar mijn ervaring wel
Dan zit je in de verkeerde bubble.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Meis, een oud-huisgenootje zei ooit tegen mij (toen ik mijzelf ook onnodig zat te straffen na een wilde avond) ''Never, ever slutshame yourself.'' Er is een hele wereld die dat doet, geef het goede voorbeeld.

Je bent niet vies of goedkoop omdat je casual seks hebt. Je bent niet meer of minder waard. En maak je in hemelsnaam niet zo druk om wat andere vinden/zeggen. Uit ervaring zijn de mensen met een oordeel over andere (zij is echt goedkoop/een slet/whatsoever) vaak óf jaloers óf gewoon niet ruimdenkend.

En elke vent die jou niet wilt vanwege het aantal bed partners dat je hebt gehad is een vent die je liever kwijt dan rijk bent.

Wees niet zo hard voor jezelf.
Diediear schreef:
04-12-2019 14:37
En elke vent die jou niet wilt vanwege het aantal bed partners dat je hebt gehad is een vent die je liever kwijt dan rijk bent.
Zo'n man ben ik dan weer liever rijk dan kwijt, mits hij het uiteraard ook op zichzelf betrekt. Ieder zo z'n voorkeuren.
Alle reacties Link kopieren
Nou als ik voor elke keer seks en als mijn vrouw voor elke keer seks zoveel schaamte moet hebben dan praat de hele stad Amsterdam nog steeds over ons.
Wat is er mis met een keer lekkere seks als het vriendje of vriendinnetje een goede klik met je heeft.
Wij hebben wel feestjes gehad waarbij de hele bende niet eens naar huis ging en we een soort spontane orgie hadden, lust en seks , drank en drugs zijn een prima combinatie.
Als iemand daar boos over wil zijn zou ik zeggen succes.
Aadnudist schreef:
04-12-2019 15:18
Nou als ik voor elke keer seks en als mijn vrouw voor elke keer seks zoveel schaamte moet hebben dan praat de hele stad Amsterdam nog steeds over ons.
Wat is er mis met een keer lekkere seks als het vriendje of vriendinnetje een goede klik met je heeft.
Wij hebben wel feestjes gehad waarbij de hele bende niet eens naar huis ging en we een soort spontane orgie hadden, lust en seks , drank en drugs zijn een prima combinatie.
Als iemand daar boos over wil zijn zou ik zeggen succes.
Iedereen heeft toch altijd wel een mening ergens over. Er zijn er ook die worden afgewezen vanwege 'niet genoeg ervaring.' Dus TO, gewoon iemand zoeken die er hetzelfde over denkt als jijzelf, scheelt een hoop gedoe. En dat geroddel lekker negeren, je moet doen wat jij wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven