Vraagje anale seks

11-03-2020 11:38 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag over anale seks. Zoekfunctie forum geprobeerd, maar ja.....

De vraag (voor "een vriendin" natuurlijk :biggrin: )

Pas elke piemel in elke kringspier?

Ik bedoel, we ze proberen het al een tijdje, lezen het één en ander, maar we ze krijgen het er gewoon niet in. Alsof het gewoon niet past, dat "hij" te groot is, of zij te krap, dat kan ook natuurlijk.

Sommige topics hier over anale penetratie word nogal eens gesuggereerd dat als je maar echt wil, alles lukt. Zij niet ontspannen genoeg, hij te 'enthousiast', te weinig glijmiddel etc. Maar het kan toch ook gewoon niet passen, zoals je een camper ook niet in een franse parkeergarage krijgt.... (heul sleche beeldspraak, maar ja....)
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Laat hem je ook vingeren, je clit dan, dan ontspant de boel meteen. Ik lig het liefst op mijn zij, doggystyle erin trek ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
11-03-2020 12:15
Ieder haar mening. Ik kan er heel erg van genieten. En mijn partner gelukkig ook.
Mee eens. Ik kan ook erg genieten van anaal. Helemaal als me man op ontploffen staat. Dan gaat het er wat wilder aan toe.
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
11-03-2020 12:11
Verder is anale seks enorm overrated. Vinger erin is best lekker, pik erin niet, wat mij betreft. Ook niet als 't geen pijn doet.
In de juiste houding kom ik er van klaar, echt waanzinnig
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-03-2020 13:31
In de juiste houding kom ik er van klaar, echt waanzinnig
Ik ook. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-03-2020 13:31
In de juiste houding kom ik er van klaar, echt waanzinnig
Hier ook! Maar wat is voor jullie de juiste houding dan? Bij mij als ik plat op me buik lig en volledig kan ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
11-03-2020 13:31
In de juiste houding kom ik er van klaar, echt waanzinnig
Puur van anaal of icm andere stimulatie?
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
11-03-2020 13:50
Puur van anaal of icm andere stimulatie?
Voor mij icm stimulatie, maakt het allemaal zoveel intenser.

TO, voor als je terug bent, je kunt met partner ook die grens opzoeken met zijn vingers en glijmiddel.
Beginnen met 1 vinger, dan rustig 2 enz.
2east schreef:
11-03-2020 12:02
:-D we hebben wel beide een full-time baan....
Haha. Om de paar dagen een kwartiertje kan voldoende zijn.
Alle reacties Link kopieren
MwMaatsen schreef:
11-03-2020 13:42
Hier ook! Maar wat is voor jullie de juiste houding dan? Bij mij als ik plat op me buik lig en volledig kan ontspannen.
Op mijn linkerzijde. Andere houdingen lukt me ( nog ) niet.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-03-2020 14:19
Op mijn linkerzijde. Andere houdingen lukt me ( nog ) niet.
Herkenbaar ja. Soms gebeurd dat hier ook zo. Maar meestal is hij wat ongeduldig en lig ik al snel plat op me buik. Met stimulantia moet je een beetje uitkijken. Is mijn mening. Heb wel vaker gehad met bv teveel wijntjes op dat het toch wat losser gaat en daarna een pijnlijke ster heb, whahaha.
Alle reacties Link kopieren
MwMaatsen schreef:
11-03-2020 14:37
Herkenbaar ja. Soms gebeurd dat hier ook zo. Maar meestal is hij wat ongeduldig en lig ik al snel plat op me buik. Met stimulantia moet je een beetje uitkijken. Is mijn mening. Heb wel vaker gehad met bv teveel wijntjes op dat het toch wat losser gaat en daarna een pijnlijke ster heb, whahaha.
Ja hij draait me idd wel eens op mijn buik ,dat gaat nog wel, maar doggy niet, dat is nog te heftig.
Alle reacties Link kopieren
Hier lukt het inmiddels.... weer.
Ooit gedaan, ging prima, geen problemen.
En toen een keer out of the bleu.... verkeerde gaatje. Man wat deed dat pijn! Ik was natuurlijk totaal niet voorbereid of ontspannen. Heb zitten huilen hoor.
Door die ervaring is het jaren niet meer gelukt.
Inmiddels lukt het vrij goed weer.
Het is iets wat c.a. 3 a 4 keer per jaar gebeurd. Ik moet dan echt geil zijn. Olie gebruiken en ontspannen.
Heel veel ontspannen.
Als de eikel er een keer in zit is het goed.
Dan past de rest ook, stukje bij beetje.
Dan kan het hard en in alle standjes.
Wat ik zelf niet fijn vind is als de piemel er telkens helemaal uit wordt gehaald en dan weer erin. Ik moet dan iedere keer weer helemaal ontspannen.
* diep uitademen bij ontspannen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Glijmiddel is mn belangrijk en dan doel ik op siliconen glijmiddel, dat blijft glijden nl.
Op waterbasis lost op en dat voelt niet zo prettig als je nog aan het uitproberen bent.

Ik kan er ook erg van genieten (als ik echt geil ben) en als het eenmaal lukt maakt de maat niet echt meer heel erg uit is mijn ervaring.
Maar een doordeweekse neuk achterlangs vind ik dan weer minder... Ik ben een anale weekend neukster :jump:
Sjulia schreef:
11-03-2020 12:19
Het heeft absoluut te maken met ontspanning. Maar het is moeilijk ontspannen wanneer je weet dat er een penis je kont in gaat. :-D Hoe geiler hoe beter.
Precies! Of het fysiek mogelijk is, wordt voor een deel ook bepaald door wat het verstand zegt. En dan komt al eens schrik voor bij het zien van een grote penis in erectie. Bij de pogingen die ik ondernam lukte het vaker niet dan wel, ondanks voorbereiding (eerst vaginale penetratie, oprekken met 1 vinger, condoom gebruiken, glijmiddel enz...). Het voelt alsof de eikel tegen een muur aan botst, onmogelijk past hoe hard je ook duwt.
:facepalm:
Glijmiddel en een aanloop.
Charles_Gentle28 schreef:
11-03-2020 18:41
Precies! Of het fysiek mogelijk is, wordt voor een deel ook bepaald door wat het verstand zegt. En dan komt al eens schrik voor bij het zien van een grote penis in erectie. Bij de pogingen die ik ondernam lukte het vaker niet dan wel, ondanks voorbereiding (eerst vaginale penetratie, oprekken met 1 vinger, condoom gebruiken, glijmiddel enz...). Het voelt alsof de eikel tegen een muur aan botst, onmogelijk past hoe hard je ook duwt.
:rofl:

Jij weet echt niet van ophouden. Lachwekkend gewoon.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
11-03-2020 19:25
Glijmiddel en een aanloop.
:lol:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Charles_Gentle28 schreef:
11-03-2020 18:41
Precies! Of het fysiek mogelijk is, wordt voor een deel ook bepaald door wat het verstand zegt. En dan komt al eens schrik voor bij het zien van een grote penis in erectie. Bij de pogingen die ik ondernam lukte het vaker niet dan wel, ondanks voorbereiding (eerst vaginale penetratie, oprekken met 1 vinger, condoom gebruiken, glijmiddel enz...). Het voelt alsof de eikel tegen een muur aan botst, onmogelijk past hoe hard je ook duwt.
Een te grote penis kan ook schade aanrichten. (Anale prolaps)
-Shifty- schreef:
11-03-2020 19:25
Glijmiddel en een aanloop.
:rofl:

(visueel ingesteld :flag: )
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je alcohol drinkt, maar dat wilt ook nog wel eens helpen :D

En zoals de meeste zeggen, begin klein met 1 vinger en daarna de duim, en sowieso veel glijmiddel
Het klinkt misschien onnozel, maar persen is de truc.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-03-2020 18:41
Precies! Of het fysiek mogelijk is, wordt voor een deel ook bepaald door wat het verstand zegt. En dan komt al eens schrik voor bij het zien van een grote penis in erectie. Bij de pogingen die ik ondernam lukte het vaker niet dan wel, ondanks voorbereiding (eerst vaginale penetratie, oprekken met 1 vinger, condoom gebruiken, glijmiddel enz...). Het voelt alsof de eikel tegen een muur aan botst, onmogelijk past hoe hard je ook duwt.
Hallo... daar zijn we weer.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
11-03-2020 19:25
Glijmiddel en een aanloop.
:rofl:
Ik zie nu zoiets voor me, mikken wordt dan nog wel een dingetje
https://youtu.be/61yqW__VmK8
Alle reacties Link kopieren
Charles met zijn angstaanjagende piemel ook altijd :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven