Vragen naar seksverleden/ vorige bedpartners (OP verwijderd)

27-09-2019 15:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:58
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
en willen is een onregelmatig werkwoord, hij wil...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt echt een beetje eng. Pas op met hem!
Alle reacties Link kopieren
Nou wat ga je doen Disclaimer? Of zit je al met hem in het vliegtuig? Zijn gezanik over je verleden aan te horen terwijl je geen kant op kunt?
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn andere kanten van hem? Wat zijn de dingen waardoor je het al een paar maanden uithoudt? Hoe zwaar weegt dit? Als hij voor 90% superlief etc. is en dit zijn 10% onuitstaanbare kant? Het lijkt mij iets dat op te lossen is, want hij lijkt me idd super onzeker. Gewoon heel duidelijk grenzen aangeven.
anoniem_390843 wijzigde dit bericht op 28-09-2019 03:11
Reden: Verkeerd aantal maanden onthouden... nu aangepast
1.97% gewijzigd
Those who mind don't matter, and those who matter don't mind
Alle reacties Link kopieren
Nog niet in het vliegtuig. Twijfelend of zou gaan of niet.
Alle reacties Link kopieren
Uit eigen ervaring kan ik je het advies geven niet te gaan! Ik zat vorig jaar ook al aan het einde van mijn relatie terwijl er nog een vakantie stond gepland die al helemaal was betaald. Toen toch de keuze gemaakt samen op vakantie te gaan. Het voelde als 1 groot toneelstuk en een week later was het uit.

Nu zag ik het al aankomen dat de relatie zou stranden, maar door de vakantie ervoor kwam de klap nog harder aan vanwege de tijd die je extra met elkaar doorbrengt.

Mijn advies: verspeel je eigen energie niet aan een vakantie waarvan je weet dat die toch niet gaat werken. Geld blijft aan het einde van de dag ook maar geld en je gevoel is permanent.

Veel succes nog met je situatie. Hoop dat je er voor jezelf sterker uitkomt!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je aan die vakantie?? Je denkt een leuke tijd te hebben en leuke dingen te gaan doen. Het is in zijn bol geschoten en dat gaat er niet meer uit. Zeker nu je dit verteld heb niet meer. Het wordt alleen maar erger. De vakantie gaat het alleen maar door en door. Zit je daar op te wachten?? Dat is toch geen vakantie.
Dan ben je daar 24 uur samen en je kan geen kant op, hi is nu al boos en zal doorgaan en nog meer vragen en vragen en ondertussen zichzelf op te naaien

Bespaar jezelf een hoop ellende en blijf lekker thuis
Alle reacties Link kopieren
Bespaar jezelf niet alleen een hoop ellende door thuis te blijven, maar door hem uit je leven te bannen. Hij zal zijn onzekerheid alleen nog maar meer gaan voelen en zijn boosheid op jou blijven projecteren tot jij gaat geloven dat je een slechte sloerie met een fout verleden bent en er niets van je overblijft dan een onzeker hoopje mens. Echt dat is deze sneue zak niet waard. Weg met die engerd!
Disclaimer90 schreef:
27-09-2019 18:19
Ben ik naief door met hem op vakantie te gaan? Nee toch?
Ja toch wel
Alle reacties Link kopieren
Ja wel. Hij is veroordelend en onbetrouwbaar. Je aanspreken op iets waar hij geen onderdeel van uit maakt waar hij niets mee van doen heeft en wat jij niet kunt veranderen is een nare vorm van manipulatie. Dit is een nare man die de grens gaat opzoeken wanneer jij geïsoleerd bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het is uiteraard zijn recht om geen vaste relatie te hebben met iemand die veel seksuele contacten heeft gehad. Jullie passen op dat vlak misschien niet bij elkaar?

Op dat vlak is het inderdaad wel onbehoorlijk dat hij het zelf al niet heeft uitgemaakt als hij het niet meer ziet zitten. Ik zou het uitmaken zodat jullie allebei iemand kunnen zoeken die beter bij jullie past.
Alle reacties Link kopieren
nesquik schreef:
28-09-2019 19:33
Het is uiteraard zijn recht om geen vaste relatie te hebben met iemand die veel seksuele contacten heeft gehad. Jullie passen op dat vlak misschien niet bij elkaar?

Op dat vlak is het inderdaad wel onbehoorlijk dat hij het zelf al niet heeft uitgemaakt als hij het niet meer ziet zitten. Ik zou het uitmaken zodat jullie allebei iemand kunnen zoeken die beter bij jullie past.
Er even vanuit gaande dat de man in dit verhaal geen maagdelijke tienerjongen betreft is het ontzettend hypocriet om zo met je vriendin om te gaan en geen relatie te willen met iemand die al eerder relaties heeft gehad. Belachelijk krom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
En wat is dat trouwens voor aanname dat zij veel seksuele contacten heeft gehad :roll:
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
28-09-2019 19:46
Er even vanuit gaande dat de man in dit verhaal geen maagdelijke tienerjongen betreft is het ontzettend hypocriet om zo met je vriendin om te gaan en geen relatie te willen met iemand die al eerder relaties heeft gehad. Belachelijk krom gedoe.
We kunnen uiteraard niet in het hoofd van de vriend of TO kijken a.d.h.v. wat er hier al werd gepost. Misschien vindt de vriend van TO het een afknapper dat zij naast vaste relaties ook losse flings heeft gehad? TO heeft immers nergens verduidelijkt wat voor 'partners' het waren. Zijn goed recht uiteraard om dit minder te vinden en geenszins 'belachelijk krom gedoe', zolang als hij zich ook aan zijn eigen standaarden houdt. Dat laatste weet ik uiteraard niet.

Ik ben het wel met je eens dat het belachelijk is hoe hij met haar omgaat. Ofwel accepteert hij het, ofwel maakt hij het uit.
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
28-09-2019 19:52
En wat is dat trouwens voor aanname dat zij veel seksuele contacten heeft gehad :roll:
Alle posts die de vriend van TO als het ware demoniseren, zonder dat we zijn kant van het verhaal weten, zijn anders ook maar gebaseerd op aannames. Komt vaak voor op een onlineforum :roll:
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk. En dan nog zo vergaand dat ie de grootte wil weten?
Hij heeft hier geen klap mee te maken. Jij had een leven vóór hem, hij ook vóór jou. Als dat voor hem ondraaglijk is, zul je toch bij jezelf eens te rade moeten gaan of je wel bij zo'n man wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
Een vervelende eigenschap heeft hij.
Je moet hem voor eens en altijd duidelijk maken dat je hier niet van gecharmeerd bent. Dat hem dat niet aantrekkelijk maakt.

Je ex had een grotere? So what, het is niet voor niks je ex
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
28-09-2019 19:52
En wat is dat trouwens voor aanname dat zij veel seksuele contacten heeft gehad :roll:
Inderdaad. Hele rare aanname dat men hierover ineens gaat posten? Daar ging de OP niet over en nu wordt dat oordeel geveld?
Dat riekt naar het ouderwetse oordeel dat een vrouw een slet is als ze meerdere contacten heeft gehad, en een man daarentegen super stoer en macho.

Als een vent wil weten wat de grootte was van de penissen van eerdere partners, standjes die ze deden enz, heeft dat geen klap van doen met "ik wil geen partner die veel eerdere partners heeft gehad" maar met een enorm onzekere, jaloerse man die heel erg co-dependent is.
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
29-09-2019 11:02
Inderdaad. Hele rare aanname dat men hierover ineens gaat posten? Daar ging de OP niet over en nu wordt dat oordeel geveld?
Dat riekt naar het ouderwetse oordeel dat een vrouw een slet is als ze meerdere contacten heeft gehad, en een man daarentegen super stoer en macho.

Als een vent wil weten wat de grootte was van de penissen van eerdere partners, standjes die ze deden enz, heeft dat geen klap van doen met "ik wil geen partner die veel eerdere partners heeft gehad" maar met een enorm onzekere, jaloerse man die heel erg co-dependent is.
Zo is dat! En daarbij Nesquick, leert de ervaring dat juist dit soort mannen het zelf niet zo nauw nemen met die standaarden die ze wel van hun vriendin verlangen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die dubbele standaarden en het hypocriete gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Hij mag het idd uitmaken maar graven en dan boos worden is vooral klein lullig gedrag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu wel heel benieuwd of je nu dus echt nog op vakantie bent gegaan to..
Alle reacties Link kopieren
FlowerSpirit schreef:
29-09-2019 11:02
Inderdaad. Hele rare aanname dat men hierover ineens gaat posten? Daar ging de OP niet over en nu wordt dat oordeel geveld?
Dat riekt naar het ouderwetse oordeel dat een vrouw een slet is als ze meerdere contacten heeft gehad, en een man daarentegen super stoer en macho.

Als een vent wil weten wat de grootte was van de penissen van eerdere partners, standjes die ze deden enz, heeft dat geen klap van doen met "ik wil geen partner die veel eerdere partners heeft gehad" maar met een enorm onzekere, jaloerse man die heel erg co-dependent is.
Ik lees hier ook veel rare aannames en oordelen over de vriend van TO zonder dat wij de echte details van het verhaal horen. De vriend van TO zou volgens jouw 'rare aanname' een enorm jaloerse onzekere man die heel erg co-dependent is. Is het niet een beetje hypocriet om mij dan met de vinger te wijzen terwijl op basis van beperkte informatie altijd zaken anders worden ingevuld op een internetforum?

En nee, ik heb het woord slet of macho niet gebruikt, jij nu wel. Er bestaat ook zoiets als mensen (mannen en vrouwen) die liefde altijd verbinden met seks en dit als maatstaf nemen voor hun partner. Daar is niks mis mee. Misschien was de vriend van TO wel nieuwsgierig naar het verleden van TO en heeft hij helaas dingen gehoord waarop hij is afgeknapt? Dat kan gebeuren en dan moet hij het inderdaad gewoon uitmaken en iemand zoeken die beter bij hem past i.p.v. zijn partner als het ware af te straffen voor haar verleden.
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
29-09-2019 13:16
Zo is dat! En daarbij Nesquick, leert de ervaring dat juist dit soort mannen het zelf niet zo nauw nemen met die standaarden die ze wel van hun vriendin verlangen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die dubbele standaarden en het hypocriete gedoe.
Ik besef ook inderdaad dat er zo'n mannen bestaan. Daarom dat ik een voorbehoud had gemaakt in mijn vorig bericht. Ik weet natuurlijk niet de beweegredenen van de vriend van TO.

Anderzijds leert mijn ervaring nou net dat er ook mannen zijn die gewoon zelf altijd seks hebben in een relatie en op zoek zijn naar een partner die daarin hetzelfde staat. Het moet maar eens afgelopen zijn met mannen te demoniseren en af te doen als onzekere jaloerse mensen vanwege hun partnerkeuze. Als iedereen gewoon zou aanvaarden dat iedereen mag neuken met wie hij/zij wil, op basis van welke standaard ook, en iedereen een relatie mag aangaan met wie hij/zij wil, op basis van welke standaard ook, dan zou de wereld al mooier zijn.

Dit staat uiteraard los van het belachelijk gedrag van de vriend van TO. Als hij is afgeknapt moet hij het gewoon uitmaken en iemand zoeken die beter bij hem past.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
29-09-2019 13:24
Hij mag het idd uitmaken maar graven en dan boos worden is vooral klein lullig gedrag.

:HA:

passende woordspeling bij dit topic
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
nesquik schreef:
29-09-2019 14:16
En nee, ik heb het woord slet of macho niet gebruikt, jij nu wel. Er bestaat ook zoiets als mensen (mannen en vrouwen) die liefde altijd verbinden met seks en dit als maatstaf nemen voor hun partner. Daar is niks mis mee. Misschien was de vriend van TO wel nieuwsgierig naar het verleden van TO en heeft hij helaas dingen gehoord waarop hij is afgeknapt? Dat kan gebeuren en dan moet hij het inderdaad gewoon uitmaken en iemand zoeken die beter bij hem past i.p.v. zijn partner als het ware af te straffen voor haar verleden.
Precies dat! Mijn man en ik denken er ook zo over en we zouden beiden geen partner willen die daar anders in staat. Prima dat er mensen zijn die daar anders over denken, maar ik word er een beetje moe van dat je dan gelijk als bekrompen wordt bestempeld. Ieder mag toch z'n voorkeuren hebben?

Verder ook eens met de rest, als hij is afgeknapt moet hij het gewoon uitmaken. Wat TO in het verleden heeft gedaan kan niet meer veranderd worden, dus of hij accepteert dat of hij maakt het uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven