Vragen naar seksverleden/ vorige bedpartners (OP verwijderd)

27-09-2019 15:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb
anoniem_390964 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:58
98.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO zit nu, na een dag vol ongezonde spanning in zonnig Antalya, te vrezen voor weer een avond buikkrampen gevolgd door een slapeloze nacht.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
29-09-2019 16:05
Precies dat! Mijn man en ik denken er ook zo over en we zouden beiden geen partner willen die daar anders in staat. Prima dat er mensen zijn die daar anders over denken, maar ik word er een beetje moe van dat je dan gelijk als bekrompen wordt bestempeld. Ieder mag toch z'n voorkeuren hebben?

Verder ook eens met de rest, als hij is afgeknapt moet hij het gewoon uitmaken. Wat TO in het verleden heeft gedaan kan niet meer veranderd worden, dus of hij accepteert dat of hij maakt het uit.

Maar dat is toch helemaal niet wat hier geschreven wordt en waar dit topic over gaat? Lees de OP en de reacties van TO anders nog eens.

Dit topic gaat niet over het aantal bedpartners van TO en of deze wel/niet binnen een relatie waren. Er staat nergens dat TO veel seksuele contacten heeft gehad en dat haar huidige vriend daar een probleem mee heeft. En niemand hier heeft gezegd dat je bekrompen bent als je alleen seks wil binnen een relatie en daar je partner op uit zoekt.

TO's vriend heeft een probleem met de grootte van de penissen van haar voormalige bedpartners en stuurt haar foto's zodat TO kan aangeven of ze overeen komen met het formaat van haar voormalige bedpartners. Hij wil ook weten hoe vaak en in welke standjes. En hij wordt boos als TO hier niet in mee wil gaan.

Waarom TO's vriend zich zo gedraagt weten we niet. Er is een iemand die het niet zo gek lijkt te vinden en het gewoon schaart onder "nieuwsgierigheid naar het verleden". Echter de meeste hier vinden zijn gedrag echt niet acceptabel (en denken dat het voort zou kunnen komen uit bijvoorbeeld jaloezie of onzekerheid of dubbele standaard).

Ook ik vind de vragen en het gedrag van TO's vriend absurd en het valt in mijn ogen op geen enkele manier goed te praten. Of deze man nou wel/niet alleen seks heeft binnen een relatie en wel/niet hetzelfde verwacht van zijn partner maakt hierbij echt niet uit. Deze specifieke man gedraagt zich gewoon vervelend naar TO.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
plumplum schreef:
29-09-2019 17:18
Maar dat is toch helemaal niet wat hier geschreven wordt en waar dit topic over gaat? Lees de OP en de reacties van TO anders nog eens.

Dit topic gaat niet over het aantal bedpartners van TO en of deze wel/niet binnen een relatie waren. Er staat nergens dat TO veel seksuele contacten heeft gehad en dat haar huidige vriend daar een probleem mee heeft. En niemand hier heeft gezegd dat je bekrompen bent als je alleen seks wil binnen een relatie en daar je partner op uit zoekt.

TO's vriend heeft een probleem met de grootte van de penissen van haar voormalige bedpartners en stuurt haar foto's zodat TO kan aangeven of ze overeen komen met het formaat van haar voormalige bedpartners. Hij wil ook weten hoe vaak en in welke standjes. En hij wordt boos als TO hier niet in mee wil gaan.

Waarom TO's vriend zich zo gedraagt weten we niet. Er is een iemand die het niet zo gek lijkt te vinden en het gewoon schaart onder "nieuwsgierigheid naar het verleden". Echter de meeste hier vinden zijn gedrag echt niet acceptabel (en denken dat het voort zou kunnen komen uit bijvoorbeeld jaloezie of onzekerheid of dubbele standaard).

Ook ik vind de vragen en het gedrag van TO's vriend absurd en het valt in mijn ogen op geen enkele manier goed te praten. Of deze man nou wel/niet alleen seks heeft binnen een relatie en wel/niet hetzelfde verwacht van zijn partner maakt hierbij echt niet uit. Deze specifieke man gedraagt zich gewoon vervelend naar TO.
Als je de OP zelf eens had gelezen, had je gezien dat ze vraagt naar onze mening over de situatie. Ik heb gewoon een bepaalde hypothese aangegeven om te verklaren waarom hij zich zo gedraagt. De meeste hier vinden zijn volledige gedrag onaanvaardbaar en gaan ervan uit dat hij een pathetisch jaloers en onzekere man is, terwijl ik een andere zienswijze hierop geef waarbij haar verleden een rol kan spelen. Uiteindelijk kunnen we geen sluitende mening geven aangezien we niet alles over de situatie weten.

TO geeft aan dat zij en haar vriend vrij open waren, en vanuit die optiek heeft hij ook gevraagd naar haar seksverleden. Daar is niks mis mee. Hij mag dit uiteraard vragen en hij mag het ook jammer vinden als zij niet alles wil vertellen. Als TO volledig eerlijk is en hij dan zaken hoort waarop hij afknapt is dat jammer, maar dan betekent dat gewoon dat ze niet goed genoeg bij elkaar passen voor een vaste relatie. Hij had het dan ook moeten uitmaken i.p.v zich op te jagen over iets wat niet kan worden gewijzigd. Dus het vragen naar en afknappen op haar verleden kan ik begrijpen, in de relatie blijven en gefrustreerd zijn vind ik daarentegen ook absurd.
Alle reacties Link kopieren
Nou... tot in detail willen weten met wie, wat, waar, wanneer, hoe en het formaat van de penis, heeft echt niks meer te maken met willen peilen of iemand “losbandig” is, of dat iemand alleen seks heeft binnen relaties..
Wat een engnek. Pas een beetje op jezelf TO!
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
29-09-2019 20:26
Nou... tot in detail willen weten met wie, wat, waar, wanneer, hoe en het formaat van de penis, heeft echt niks meer te maken met willen peilen of iemand “losbandig” is, of dat iemand alleen seks heeft binnen relaties..
Inderdaad. De discussie ging dus gewoon off-topic.
Alle reacties Link kopieren
nesquik schreef:
29-09-2019 20:09
Als je de OP zelf eens had gelezen, had je gezien dat ze vraagt naar onze mening over de situatie. Ik heb gewoon een bepaalde hypothese aangegeven om te verklaren waarom hij zich zo gedraagt. De meeste hier vinden zijn volledige gedrag onaanvaardbaar en gaan ervan uit dat hij een pathetisch jaloers en onzekere man is, terwijl ik een andere zienswijze hierop geef waarbij haar verleden een rol kan spelen. Uiteindelijk kunnen we geen sluitende mening geven aangezien we niet alles over de situatie weten.

TO geeft aan dat zij en haar vriend vrij open waren, en vanuit die optiek heeft hij ook gevraagd naar haar seksverleden. Daar is niks mis mee. Hij mag dit uiteraard vragen en hij mag het ook jammer vinden als zij niet alles wil vertellen. Als TO volledig eerlijk is en hij dan zaken hoort waarop hij afknapt is dat jammer, maar dan betekent dat gewoon dat ze niet goed genoeg bij elkaar passen voor een vaste relatie. Hij had het dan ook moeten uitmaken i.p.v zich op te jagen over iets wat niet kan worden gewijzigd. Dus het vragen naar en afknappen op haar verleden kan ik begrijpen, in de relatie blijven en gefrustreerd zijn vind ik daarentegen ook absurd.

Volgens mij vindt niemand het hier vreemd dat TO's vriend heeft gevraagd naar haar seksverleden, inclusief TO zelf. Ik denk dat in de meeste serieuze relaties het seksverleden van beiden wel ooit open besproken wordt, omdat je wilt weten hoe je partner er in staat en of je overeen komt. Ofwel, nieuwsgierigheid naar het seksverleden van de ander met als doel degene beter te leren kennen.

Maar de vragen die TO's vriend aan TO stelt herken ik dus totaal niet. En andere forummers duidelijk ook niet. Jij bent de enige in dit topic die deze zeer specifieke vragen - want het gaat in dit topic dus niet om het vragen naar seksverleden in algemene zin - niet raar vindt en op dit punt een afwijkende mening heeft. In de OP vraagt TO inderdaad naar een mening over haar specifieke situatie en de specifieke vragen die haar vriend aan haar stelt. Dus in het kader van dit topic ben ik gewoon heel benieuwd waarom deze vragen voor jou niet veel te ver gaan en jij deze, bekeken vanuit jouw perspectief, onder normale nieuwsgierigheid vindt vallen.

Waarom is voor jou "Hij wilt graag weten hoe groot de penissen waren van de vorige partners" een normale vraag in een gesprek over elkaars seksverleden?

En waarom vindt jij het niet raar dat hij op TO afknapt (zoals jij het benoemt), omdat één van haar voormalige bedpartners groot geschapen is? In mijn ogen zegt dat namelijk helemaal niks over TO, maar over het lijf van iemand die helemaal niets met haar huidige relatie te maken heeft.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
plumplum schreef:
30-09-2019 20:20
Volgens mij vindt niemand het hier vreemd dat TO's vriend heeft gevraagd naar haar seksverleden, inclusief TO zelf. Ik denk dat in de meeste serieuze relaties het seksverleden van beiden wel ooit open besproken wordt, omdat je wilt weten hoe je partner er in staat en of je overeen komt. Ofwel, nieuwsgierigheid naar het seksverleden van de ander met als doel degene beter te leren kennen.

Maar de vragen die TO's vriend aan TO stelt herken ik dus totaal niet. En andere forummers duidelijk ook niet. Jij bent de enige in dit topic die deze zeer specifieke vragen - want het gaat in dit topic dus niet om het vragen naar seksverleden in algemene zin - niet raar vindt en op dit punt een afwijkende mening heeft. In de OP vraagt TO inderdaad naar een mening over haar specifieke situatie en de specifieke vragen die haar vriend aan haar stelt. Dus in het kader van dit topic ben ik gewoon heel benieuwd waarom deze vragen voor jou niet veel te ver gaan en jij deze, bekeken vanuit jouw perspectief, onder normale nieuwsgierigheid vindt vallen.

Waarom is voor jou "Hij wilt graag weten hoe groot de penissen waren van de vorige partners" een normale vraag in een gesprek over elkaars seksverleden?

En waarom vindt jij het niet raar dat hij op TO afknapt (zoals jij het benoemt), omdat één van haar voormalige bedpartners groot geschapen is? In mijn ogen zegt dat namelijk helemaal niks over TO, maar over het lijf van iemand die helemaal niets met haar huidige relatie te maken heeft.
Ik vind het vreemd dat ik me zou moeten verantwoorden voor een mening omdat deze toevallig in dit topic afwijkt tegenover de mening van de mensen die de moeite hebben genomen om hier te antwoorden. Was het beter en aanvaardbaar geweest als ik net als de meesten hier de vriend van TO gewoon had afgedaan als een stuk onzeker stront?

Ik lees in de openingspost dat TO en haar vriend heel open zijn over alles naar elkaar. Waarom mag hij dan geen gedetailleerde vragen stellen over het seksleven en zelf een mening hebben over hetgeen hij al dan niet hoort? Het is niet dat hij haar heeft gevraagd om een lijk te verstoppen of iets illegaals te doen... Ik vind het in dat opzicht opmerkelijk dat velen hier stellen dat het verleden van TO echt niet uitmaakt. Waarom mag de vriend van TO dan geen vragen stellen over iets wat zogezegd voor haar geen belang of waarde heeft, terwijl hij dit wel wil weten of belangrijk vindt? Het verbaast me in dat opzicht niet dat de vriend van TO het verdacht vindt en jaloers werd wanneer ze over haar verleden weinig kwijt wil terwijl ze over de rest wel open zijn naar elkaar. Hij zal wellicht het gevoel hebben gehad dat ze iets te verbergen had (of dit al dan niet terecht is is uiteraard een andere vraag).

In elk geval vindt ik dat iedereen, mannen en vrouwen, zelf mogen bepalen welke waarde zij hechten aan het verleden van hun huidige of toekomstige partner, zolang ze hierin niet hypocriet zijn. Als de vriend van TO een bepaald negatief oordeel hecht aan het feit dat zij al grotere piemels heeft gehad( en zij dit zelfs eerst verzwijgt en dit dan toch vertelt), heeft hij alle recht om iemand anders te zoeken die wel aan zijn standaarden voldoet, welke deze standaarden ook zijn en hoe vreemd deze ook lijken voor anderen. Dit maakt hem niet automatisch een belachelijke klootzak of wat dan ook. Ik heb van mannen en vrouwen trouwens genoeg andere belachelijke vereisten gehoord voor hun partner die niet er se iets zeggen over iemands persoon,maar die blijkbaar wel in het algemeen aanvaard zijn.
Ik ben persoonlijk ook erg nieuwsgierig naar het seksverleden van mijn vriend. Gewoon omdat ik het leuk vind om over seks te praten. De informatie die ik krijg zal ik ook nooit tegen hem gebruiken, zoals ik las van iemand in de comments, ik vraag er tenslotte zelf om! Ik ben dus erg open over seks, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het van je partner niet wil weten of dat je je niet comfortabel voelt om het hier zelf over te hebben. Hoe dan ook, zou dit geen issue moeten zijn!

Het kan idd gaan over onzekerheid. Dat hij zich wel vergelijk met jouw bed partners om zelf beter uit de hoek te komen.

Ik vind zijn vragen daarentegen wel heel erg ver gaan! Zeker als hij filmpjes gaat opsturen ter vergelijking. Ook erg vreemd dat hij kwaad wordt als jij niet reageert hoe hij dat wil.

Is het een constante ruzie en wrijving tussen jullie of alleen als hij er weer over begint?
Alle reacties Link kopieren
Nesquik waar haal jij vandaan dat ze vaag deed over haar verleden? Ze geeft zelf aan dat ze open was over het aantal bedpartners.

Dat ze geen details over formaat en handelingen wil geven, vind ik niet raar. Dat is toch hartstikke privé tussen haar en degene met wie ze die handelingen verrichte. Ik zou het ook niet tof vinden als mijn exen uitvoerig met nieuwe liefdes gaan bespreken wat wij destijds deden en hoe ik er in bed uit zie.

Dat hij geen relatie wil met iemand die met veel mannen seks heeft gehad (wat je uit de op niet kunt halen over to), mag idd. Dan moet hij het gewoon uitmaken. Boos worden omdat een partner uit het verleden (waar to misschien wel 10 jaar een relatie mee heeft gehad, of misschien alleen een ONS, maar dat weten we niet want dat staat nergens) een grotere lul heeft, is kinderachtig en triest. Als je dan zulke debiele vragen stelt, en daarover door blijft dammen, dan moet je niet boos worden over het antwoord, zeker aangezien to helemaal niks kan doen aan het feit dat die lul groter was.

Dat jij zulk gedrag prima vindt, moet je zelf weten. To vindt van niet, en ik (en blijkbaar velen anderen) adviseer haar om niet verder te gaan met een man die zich zo gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
01-10-2019 08:04
Nesquik waar haal jij vandaan dat ze vaag deed over haar verleden? Ze geeft zelf aan dat ze open was over het aantal bedpartners.

In haar openingspost zegt ze dat ze op de vragen geen antwoord heeft gegeven, enkel dat ze 'niks tekort komt'. In een andere post heeft TO aangegeven dat ze na lang aandringen van haar vriend uiteindelijk heeft geantwoord en o.m. het formaat van een van haar partners meegedeeld. Uiteraard heeft TO niet vanuit kwaad opzet eerst niet geantwoord, maar in zijn geval kan hij het inderdaad vreemd vinden dat zij pas na aandringen bepaalde informatie wil vertellen, terwijl ze over het algemeen open zijn over alles.

Dat ze geen details over formaat en handelingen wil geven, vind ik niet raar. Dat is toch hartstikke privé tussen haar en degene met wie ze die handelingen verrichte. Ik zou het ook niet tof vinden als mijn exen uitvoerig met nieuwe liefdes gaan bespreken wat wij destijds deden en hoe ik er in bed uit zie.

Dat begrijp ik, en de vriend van TO heeft ook het recht om een bepaald oordeel te hebben over het al dan niet gebrek aan informatie of de inhoud van haar antwoord. Hij mag dit evengoed jammer of belachelijk vinden. Dat iets hartstikke privé zou zijn in iemands ogen is in deze irrelevant, zeker als bepaalde mensen hier aanvoeren dat het verleden niets uitmaakt. Blijkbaar is het verleden dan toch belangrijk genoeg om verborgen te houden?

Dat hij geen relatie wil met iemand die met veel mannen seks heeft gehad (wat je uit de op niet kunt halen over to), mag idd. Dan moet hij het gewoon uitmaken. Boos worden omdat een partner uit het verleden (waar to misschien wel 10 jaar een relatie mee heeft gehad, of misschien alleen een ONS, maar dat weten we niet want dat staat nergens) een grotere lul heeft, is kinderachtig en triest. Als je dan zulke debiele vragen stelt, en daarover door blijft dammen, dan moet je niet boos worden over het antwoord, zeker aangezien to helemaal niks kan doen aan het feit dat die lul groter was.

Daar heb je gelijk in, in mijn vorige posts heb ik ook nooit het tegendeel beweert. Waar lees jij dat ik het ok vindt dat hij het niet uitmaakt en zijn frustraties op deze manier uit? Ik geef enkel aan dat hij hierop mag afknappen zonder als een stuk stront te worden aanzien, hetgeen misschien zou verklaren waarom hij deze vragen heeft gesteld. Het waarom van zijn vragen vormt echter geen rechtvaardiging voor zijn handelen achteraf. Hij had het inderdaad gewoon moeten uitmaken.

Dat jij zulk gedrag prima vindt, moet je zelf weten. To vindt van niet, en ik (en blijkbaar velen anderen) adviseer haar om niet verder te gaan met een man die zich zo gedraagt.

Ik ben het ermee eens dat TO het gewoon zelf moet uitmaken. Dan kunnen ze beiden iemand zoeken die ze verdienen en die beter bij hun passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoor
Ik heb nog nooit nar seks verleden van mijn partners gevraagd
(enige waar ik vroeger wel benieuwd naar was is of de vrouw al seks heeft gehad) Maar heb mijn partner al vij lang gelden ontmoet en wij zijn blijven plakken aan elkaar zeg maar.

Maar het zou mij totaal niet interesseren hoe het voor mij was.
Wat misschien wel fijn is om te weten of de seks drive een beetje overeenkomstig is?
Niet dat 1 van de 2
2-3 keer in de week normaal vind op den duur en de andere 1 keer per maand.
Dan kan je wel eens wat probleempjes krijgen :) (nou ja lees het forum maar)

Dus ik vind het totale onzin dat dat gevraagd wordt,
En hierin moet je naar mijn idee ook totaal niet meegaan.
Alle reacties Link kopieren
ikke606 schreef:
02-10-2019 07:46


Dus ik vind het totale onzin dat dat gevraagd wordt,
En hierin moet je naar mijn idee ook totaal niet meegaan.
maar Waarom vind je het onzin??
je vraagt toch ook naar vakanties van vroeger, waar zat je op school, welke sport deed je?
Het is toch ook normale interesse in je nieuwe verkering?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-10-2019 07:59
maar Waarom vind je het onzin??
je vraagt toch ook naar vakanties van vroeger, waar zat je op school, welke sport deed je?
Het is toch ook normale interesse in je nieuwe verkering?
Ik vind (let op! Mijn mening!), dit iets wat in een relatie blijft. Tussen 2 personen.
Ja, in langete relaties worden exen wel eens besproken, maar ik zou het ook niet fijn vinden als mijn +&- punten uitgebreid worden doorgenomen door mijn ex en zijn nieuwe partner.
Stel nou dat dit een nieuw topic wordt?
" mijn ex vriend verteld al zijn scharrels en relaties over hoe ik me gedraag/kreun/beweeg tijdens sex. Bovendien verteld hij in detail hoe mijn vagina er uit ziet, hoe mijn borsten hangen enz."
Zouden we dit normaal vinden?

TO: je ex had een grotete lul, maar je vriend is er een!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Nou wat intereseren mij haar oude partner nou ze is daar weg en ze is dan bij mij.
Dus blijkbaar vind ze iets aan mij op dat moment.
(en hopelijk verder dan ook nog)

Dat ze relaties had snap ik nog wel, en dan hoor je nog wel eens wat
Maar hoe of wat de seks met die person(en) voor mij intereseerd me niks.

Ik ga ervan uit dat je met de seks elkaar toch moet ontdekken en ik denk dat het per partner verschillend kan zijn,maar ook kwa levens fase.
Je vind elkaar daar wel (of niet in) en dat heeft niks met het verleden te maken.

EN nou dan had die vorige vent een grotere/kleinere en deed je standje lig dood 2 min klaar of uren lang. dat kan je toch niet spiegelen aan je nieuwe relatie, dat is weer compleet nieuw daarin ga je opnieuw ontdekken wat je samen fijn vind lekker vind. dat is juist het leuke

Wat heb je aan de informatie hij had grote kleine was bazig of juist onderdanig etc. Ik deed het vroeger uren (stel dat je dat nu anders wil)
Of dat de klik anders is.

pfff ontdek het gewoon samen en praat met elkaar over elkaar experimenteer met elkaar en zie waar het uitkomt (dat is juist het leuke)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd hoe de vakantie is..
Alle reacties Link kopieren
Laten we het er maar op houden dat wij het niet eens gaan worden Nesquik, want ik kan echt niks met je verhaal. Ik blijf bij mijn standpunt dat de details waar hij om heeft lopen drammen hem echt niks aan gaan en niks te maken hebben met peilen hoe vrij iemand is seks. En dat to geen intieme details over haar seksleven voor hem heeft willen geven, maar na steeds aandringen toch maar heeft gegeven om van het gezeik af te zijn, vind ik niet vaag doen. Het enige wat zij daar beter anders had kunnen doen, was geen antwoord geven en het toen al uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
02-10-2019 08:45
Laten we het er maar op houden dat wij het niet eens gaan worden Nesquik, want ik kan echt niks met je verhaal. Ik blijf bij mijn standpunt dat de details waar hij om heeft lopen drammen hem echt niks aan gaan en niks te maken hebben met peilen hoe vrij iemand is seks. En dat to geen intieme details over haar seksleven voor hem heeft willen geven, maar na steeds aandringen toch maar heeft gegeven om van het gezeik af te zijn, vind ik niet vaag doen. Het enige wat zij daar beter anders had kunnen doen, was geen antwoord geven en het toen al uitmaken.
Helemaal eens!

En to: vraag anders eens aan je vriend hoe hij het zou vinden als je zulke details zou bespreken over hem? B.v. als deze relatie niet werkt?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
02-10-2019 08:45
Laten we het er maar op houden dat wij het niet eens gaan worden Nesquik, want ik kan echt niks met je verhaal. Ik blijf bij mijn standpunt dat de details waar hij om heeft lopen drammen hem echt niks aan gaan en niks te maken hebben met peilen hoe vrij iemand is seks. En dat to geen intieme details over haar seksleven voor hem heeft willen geven, maar na steeds aandringen toch maar heeft gegeven om van het gezeik af te zijn, vind ik niet vaag doen. Het enige wat zij daar beter anders had kunnen doen, was geen antwoord geven en het toen al uitmaken.
Jouw mening kan ik helaas ook niet volgen, het is ook geen ramp dat we verschillende meningen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafklapper. Dat je globaal iets over iemands verleden wil weten is één, maar dat je elk ding tot in de details moet bespreken en beschrijven is wel bizar ja.
We used to be friends...
Vind het ook niet normaal/leuk maar valt me wel vaker op dat mannen dat soort dingen precies willen weten. In het verleden ook wel mee te maken gehad (voornamelijk de vraag hoeveel bedpartners).
Ik zou zelf geen antwoord geven op dit soort detailvragen. Schendt ook de privacy van je ex dates (hoe zou jij het vinden als ex dates tot in detail jouw lichaam bespreken met een nieuwe vriendin?).
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is dat hij haar veroordeeld en manipuleert ipv dat hij het accepteert of uit maakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2019 09:56
Reden: Op de man
97.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor sommigen is het kennelijk moeilijk om je in de situatie van een ander, laat staan een vrouw, te verplaatsen.

Ben benieuwd hoe de vakantie is. Is hij een beetje te pruimen TO of laat hij nog meer onaangename trekjes zien?
Alle reacties Link kopieren
Ninx123 schreef:
02-10-2019 09:21
Vind het ook niet normaal/leuk maar valt me wel vaker op dat mannen dat soort dingen precies willen weten. In het verleden ook wel mee te maken gehad (voornamelijk de vraag hoeveel bedpartners).
Ik zou zelf geen antwoord geven op dit soort detailvragen. Schendt ook de privacy van je ex dates (hoe zou jij het vinden als ex dates tot in detail jouw lichaam bespreken met een nieuwe vriendin?).
Min indruk is dat nog best veel mannen - bewust of onbewust - willen dat jij helemaal van hem bent. En aantal bedpartners dat je voor hem hebt gehad is dan belangrijk, formaat van hun apparaat, of en hoe vaak je bij ze klaarkwam etc.

En liefst horen ze dan iets als: 1 bedpartner, was niet veel soeps in alle opzichten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven