Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:27:

[...]



Maarja, als dan plots de buuf op de koffie komt... Ik zou de slaapkamer kiezen.Dan staat er een dichte doos op tafel. En die zet je op dat moment gewoon even opzij. Meer eerlijk gezegd, als ik met die doos op tafel zou zitten wachten tot mijn man thuiskwam, dan had buuf even pech en zou ik haar vriendelijk vertellen dat het op dat moment éven niet uitkwam, die koffie...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:34:

[...]





Je kunt ook 1 van die setjes aantrekken en op de bank wachten tot hij thuiskomt..

Ik weet het, da's flauw..



Ik vind dat lastig hoor.. Ik zou me niet echt raad weten als mijn vriend (mits ik er een had lol) dit zou doen. Ieder zijn of haar ding. Maar op sexgebied zou dit voor mij een giga afknapper zijnIk zat daar dus ook aan te denken, het is misschien flauw maar wel minder beladen, dat je dan net doet of hij het voor jou gekocht heeft... :p Sorry TO ik weet het echt niet! Maar weer eens met Angela sorry, ik zou me gewoon niet meer aangetrokken voelen tot mijn man
draai het eens om: hoe zou jij het vinden als jij een (ongewoon) geheim had en bleek dat jouw vriend dat een tijdje terug al had ontdekt maar niet tegen jou heeft verteld dat hij erachter was gekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 11:31:

[...]





ik vind het opvallend hoe vaak er op dit forum wordt gesuggereerd 'dat je maar uit je relatie moet stappen'.

alsof er geen sprake is van gevoelens. of worden deze adviezen dan alleen maar gegeven door mensen die nooit echt met hun gevoel in een relatie hebben gezeten en echt van iemand hebben gehouden?



Helemaal mee eens!

Dit irriteert me vaak mateloos. Ik denk dat mensen dit dit steeds adviseren, zelf totaal niet in staat zullen zijn een relatie te hebben/houden.
waarom van die ingewikkelde en/of kinderachtige scenario's?

wat is er mis mee om tegen vriend te zeggen als hij thuis komt dat je even met hem wil gaan zitten omdat je iets wil bespreken.

dat je de zolder op ging ruimen en die doos vond. dat je daar even over nagedacht hebt en hier open en eerlijk met hem over wil praten omdat je het toch vervelend vind dat hij een geheim voor je had maar dat het onderwerp wel bespreekbaar is.
Tjonge....k zou me een hoedje schrikken! En ook ik zou mijn partner niet meer aantrekkelijk vinden, vrees ik. Wel nog steeds lief en aardig, maar niet meer sexy.

Ik zou er zeker wel over praten en aangeven wat ik weet, want als je dat niet doet, dan maak je er misschien iets heel anders van in je hoofd.



Voor mij zou het zeer hoogst waarschijnlijk einde relatie betekenen. Niet omdat hij dat niet zo mogen, wel omdat ik dat niet aantrekkelijk mag vinden..
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:40:

[...]





Helemaal mee eens!

Dit irriteert me vaak mateloos. Ik denk dat mensen dit dit steeds adviseren, zelf totaal niet in staat zullen zijn een relatie te hebben/houden.Schuldig, mijn excuus! het is ook heel makkelijk en simpel om zoiets te roepen, niet echt doordacht!
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 11:43:

[...]





Schuldig, mijn excuus! het is ook heel makkelijk en simpel om zoiets te roepen, niet echt doordacht!nou, ik zie dat retro nogal regelmatig roepen, vandaar dat ik die ook had gequote.
Alle reacties Link kopieren
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:35:

Nou zeg , mag je even van de schok bekomen alvorens te reageren?

Natuurlijk mag dat. Ik zou alleen zelf niet eerst dagen of misschien zelfs weken mijn mond houden en maar hopen dat mijn partner niets aan me merkt en dan ook eerst nog een topic openen op een forum.

Als je zo erg twijfelt of je het er met je partner over kunt hebben dan zit er al iets niet goed in je relatie.

Ik houd niet van stiekem gedoe, en TO is nu heel wat stiekemer bezig dan haar vriend. Voor hetzelfde geld is dit een doos met spullen en foto's van vroeger. En dan nog; ook als hij recent nog lingerie heeft gedragen snap ik dat het voor hem lastig is om te delen met een ander. Lastiger in ieder geval dan bespreken dat je een doos hebt gevonden op zolder.
Alle reacties Link kopieren
Zit er wat tussen dat jij leuk vindt qua setjes? Vragen of je dat eens mag lenen.





Waarom krijg ik zo'n Deja-vu gevoel bij dit topic, alsof ik dit eerder een keer gelezen heb hier.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou liever niks zeggen en het zijn geheim laten. Maar als je je man hierdoor niet meer aantrekkelijk vindt, ook als je het wat tijd hebt gegeven, dan zul je er wel over moéten praten.



Ik bedenk me opeens dat niemand het gek vindt als een vrouw het leuk vindt om af en toe mannenkleren aan te trekken. Op een vrouw die de boxer van haar man draagt, wordt toch anders gereageerd.
.
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:40:

[...]





Helemaal mee eens!

Dit irriteert me vaak mateloos. Ik denk dat mensen dit dit steeds adviseren, zelf totaal niet in staat zullen zijn een relatie te hebben/houden.



Eens.

Ik zou net als mizzpiggy net doen of ik niks had gezien.

Ik voor mij vind dat iedereen recht heeft op zijn of haar geheimen. Als mijn sexleven verder goed zou zijn zou ik het niet mijn zaak vinden.

Ik zou er iets van zeggen als ik bijv toevallig nou net een fetish zou hebben voor mannen in lingerie, dus als ik er zelf iets mee kan. Is dat niet zo dan laat ik het erbij.

Sinister is een woord dat ik gebruik voor iets dat een ander pijn kan doen of iets naars en daar schaar ik dit niet onder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 11:42:

waarom van die ingewikkelde en/of kinderachtige scenario's?

wat is er mis mee om tegen vriend te zeggen als hij thuis komt dat je even met hem wil gaan zitten omdat je iets wil bespreken.

dat je de zolder op ging ruimen en die doos vond. dat je daar even over nagedacht hebt en hier open en eerlijk met hem over wil praten omdat je het toch vervelend vind dat hij een geheim voor je had maar dat het onderwerp wel bespreekbaar is.Precies. Nergens voor nodig om het ingewikkelder te maken dan het al is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 11:44:

[...]





nou, ik zie dat retro nogal regelmatig roepen, vandaar dat ik die ook had gequote.Oke, maar ik zei ook dat ik het uit zou maken vandaar! TO heeft daar niks aan natuurlijk wat ik zou doen.. En ik snap dat je van iemand houdt en geen 5jaar zomaar weg gooit, maargoed.
Alle reacties Link kopieren
Opvallend hoeveel mensen er zo door geschrokken zijn dat dit bestaat, tot op het punt dat men zelfs de vriend van TO als 'viezerik' neerzetten en 'een ander persoon dan je dacht'. En dan maakt hij er foto's van. Wat maakt dat anders dan de legio mensen die naaktfoto's van zichzelf maken of de miljoenen dickpics die dagelijks worden verstuurd? Daarnaast kan ik me best voorstellen, vooral na de reacties in dit topic, dat je zoiets geheim houdt als het niet algemeen geaccepteerd is.



En dan alle verhalen over "De doos op tafel zetten en vertel maar". Alsof hij iets compleets verkeerds heeft gedaan. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat vriend er altijd alleen op stond en dit niet in 'onbekende' ruimtes heeft gedaan aangezien TO het accepteert. Dus het enige wat hij "fout" heeft gedaan is dat hij een wat ongebruikelijke fantasie heeft en deze in privésfeer heeft uitgevoerd. Nou Nou, wat een drama!!



TO, ik zou wel het gesprek erover aangaan in de vorm dat je zegt: 'ik had laatst zin om de zolder op te ruimen, en kwam hierbij een doos tegen. Ik wilde je in ieder geval meegeven dat ik er geen problemen mee heb en als je erover wilt praten dan ben ik er voor je'. Om het voor je te houden gaat denk ik uiteindelijk aan je knagen en op deze manier dwing je hem niet in een positie waarbij hij zich verplicht voelt zich te verdedigen. Als hij er open voor staat om erover te praten dan is die mogelijkheid er, zo niet heb jij in ieder geval aangegeven dat er niks aan de hand is.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 07 augustus 2015 @ 11:47:

Waarom krijg ik zo'n Deja-vu gevoel bij dit topic, alsof ik dit eerder een keer gelezen heb hier.Er is al eerder een topic geweest over iemands partner met dezelfde fetish. Ik weet ook nog wie dat topic toen geopend heeft. Ik weet alleen niet of het topic nog bestaat, ik kan me voorstellen dat het uit privacy-overwegingen is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 augustus 2015 @ 11:47:

Ik zou liever niks zeggen en het zijn geheim laten. Maar als je je man hierdoor niet meer aantrekkelijk vindt, ook als je het wat tijd hebt gegeven, dan zul je er wel over moéten praten.



Ik bedenk me opeens dat niemand het gek vindt als een vrouw het leuk vindt om af en toe mannenkleren aan te trekken. Op een vrouw die de boxer van haar man draagt, wordt toch anders gereageerd.



Ik denk dat dat voor mij ook van de aard van die foto's af zou hangen.



Als ik zou zien dat ze (tamelijk) recent waren en bij iemand anders thuis/in een vreemde omgeving zouden zijn genomen, dan zou ik daar toch echt meer van willen weten, want dat betekent dan (hoogstwaarschijnlijk) dat hij een sexleven buiten de deur heeft.



Zouden het "selfies" zijn die hij op onze eigen zolder heeft gemaakt terwijl hij een lingeriesetje draagt, dan zou ik daar weer minder zwaar aan tillen, maar wel benieuwd zijn met welk doel hij die foto's dan heeft gemaakt. Ik bedoel, je zet jezelf niet in een erotische setting op de foto om er verder niet meer naar te kijken of er verder niks mee te doen, lijkt me. En zou er absoluut dan niet van gecharmeerd zijn als dergelijke foto's ergens op internet rondzwierven bijvoorbeeld, zelfs niet als dat (wat zou kunnen) op een forum van mede-fetisjisten is of zoiets.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met GeleStip, zo zou ik het ook aanpakken.
Ik ben niet dol op mensen met fetisjen....dat vind ik persoonlijk onaantrekkelijk. Gelukkig zijn er vrouwen die dat geen enkel probleem vinden en die passen dan beter bij deze mannen. Ik dus niet. En ik gun iedereen de juiste partner, ook als dat zou betekenen een relatie van 5 jaar de deur uitgooien.

TO komt op mij heel begripvol over en volgens mij zit dat wel snor. Ik zou haar alleen adviseren wel te praten met hem. Omdat het anders een loopje gaat nemen met haar en dus ook met de relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Angelaatje1970 schreef op 07 augustus 2015 @ 11:40:

[...]





Helemaal mee eens!

Dit irriteert me vaak mateloos. Ik denk dat mensen dit dit steeds adviseren, zelf totaal niet in staat zullen zijn een relatie te hebben/houden.Ook eens. Iedereen heeft onhebbelijkheden. Geen enkele relatie is perfect. Als je niks van een ander accepteert kun je niet samenleven.
.
quote:impala schreef op 07 augustus 2015 @ 11:47:

Ik zou liever niks zeggen en het zijn geheim laten. Maar als je je man hierdoor niet meer aantrekkelijk vindt, ook als je het wat tijd hebt gegeven, dan zul je er wel over moéten praten.



Ik bedenk me opeens dat niemand het gek vindt als een vrouw het leuk vindt om af en toe mannenkleren aan te trekken. Op een vrouw die de boxer van haar man draagt, wordt toch anders gereageerd.



Dat kun je toch niet vergelijken? Vind een overhemd of boxer van je vriend dragen toch echt totaal iets anders dan jarretels /string/ bh/ etc. Het gaat hier ook om het feit dat hij cdronds heeft en klaarblijkelijk een doos vol lingerie en zijn mond daar over houd. Meestal dragen vrouwen een hemd van hun vriend omdat dat als sexy wordt gezien, net uit bed look,haren door de war en snel even een hemd aan van hun vriendje of overside sweater als het koud is... een boxer is idem, als je bijv topless in een boxer van je vriend slaapt...

Zou jij het prima vinden als jouw vriend jouw jarretels aantrekt of zo nu en dan jouw bh?
to, had je trouwens het idee dat het recent beeldmateriaal was of al wat ouder?

want het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij 'deze fase' achter zich heeft gelaten toen hij jou leerde kennen.



dan nog zou ik hem wel laten weten dat je dit weet, maar misschien is het dus iets uit het verleden en gestopt, hou die optie open
Mwa, 2 verschillende dingen. Die boxer heb je aan omdat het wel zo lekker en gemakkelijk zit. Niet, of meestal niet, omdat je dan een kick krijgt. Die lingerie is daarom heel anders. De intentie is anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon zeggen dat ik "joh wat vond ik nou" lingerie op zolder heb gevonden en de opnames niet noemen of niet laten blijken dat je ze gekeken hebt. Vraag of dat van een ex van hem is, of dat hij het voor jou wilde kopen maar niet durfde te geven ofzo.

Dan zie je vanzelf wel op hij open kaart wil spelen.
Alle reacties Link kopieren
Dat 'met de doos op tafel' daar word ik echt onpasselijk van. Alsof hij op het matje wordt geroepen. Ik snap heel goed dat je zoiets geheim houdt. Zelfs voor je partner. Juist voor je partner, want je ziet hier maar weer dat veel vrouwen erop afknappen.

Ik zou er ook moeite mee hebben. Geen idee of ik hem nog hetzelfde zou kunnen zien. Ik zou hopen van wel, hij is tenslotte nog dezelfde.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven