vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen

19-04-2018 15:38 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
Lijkt mij een lastig standje hopeloos om het tegelijk te filmen.
Alle reacties Link kopieren
ja de filmpjes dat is mijn grootste vraag. ik vind het fijn als hij er gewoon open en eerlijk over is, maar ik weet niet of hij zich er misschien voor schaamt ofzo dat hij het doet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het maar gewoon moet vertellen wat je gezien hebt.

Zelf zou ik er niet zo blij van worden, maar goed dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
8102 wat bedoel je precies, welk standje?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een gesprek aangaan seksualiteit dan praat je opener en weet je hoe je de ander kunt verassen in de toekomst. Vraag hem wat hij fijn vind? Persoonlijk zou ik hem wel vragen waarom hij spannend vind om zich te filmen.
anoniem_272131 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 16:02
21.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ladylola ja ik denk het ook, dat is het beste.
ik ook niet, krijg er gewoon een beetje een naar gevoel van en word er ook idd niet zo blij van
Alle reacties Link kopieren
en wat als je het filmpje opzoekt en open laat staan op de pc. en dan wachten tot hij achter de pc gaat zitten?
Ik zou zo zeggen, hoe krijgt hij het voor elkaar om dit zo te filmen.
Ik ben nog al een beelddenker maar heb geen flauw benul van hoe je dit voor elkaar moet krijgen. Zelfs niet in gedachte. Of er moet een webcam of iets dergelijks hangen.
Gesprek aangaan. Voor mij was het een afknapper geweest, al helemaal omdat ie het filmt.
Alle reacties Link kopieren
grenada dat kan evt ook ja
Alle reacties Link kopieren
edda8 schreef:
19-04-2018 15:43
:woa: Ik zou hier erg over schrikken en uitmaken.
Meteen uitmaken, serieus? Er zijn zo veel mannen die dit fijn vinden.
Alle reacties Link kopieren
8102, oh zo. ja hij filmt het met webcam vd laptop dus dat is makkelijker qua filmen ipv een mobiel
Alle reacties Link kopieren
moonshine1984, snap ik. hoe zou jij het gesprek aangaan in mijn situtatie?
Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd..
queenarachnia wijzigde dit bericht op 19-04-2018 16:06
94.94% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
19-04-2018 16:05
Gewoon camera voor je neerzetten?
Het is toch van achter neerzetten ;-)
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
19-04-2018 16:05
Het is toch van achter neerzetten ;-)
Haha, ja kan ook. :P
Alle reacties Link kopieren
maar uitmaken zal ik niet doen om deze reden, dat gaat wel heel ver.
sommige mannen vinden idd stimulatie vd anus of prostaat heel fijn.
maar conclusie is dus het gesprek aangaan,vertellen wat ik gezien heb en dan vragen waarom en waarvoor precies en waarom hij het filmt?
Alle reacties Link kopieren
Hij masturbeerde met iets in zijn kont... Nou en?? Laat die jongen. Daarom doet hij het waarschijnlijk stiekem omdat jij er panisch over doet.
Alle reacties Link kopieren
we hebben het nog nooit over dildo's of iets dergelijks gehad. dus ik heb er eerst nooit panisch over gedaan. panisch is een groot woord. ik had het gewoon niet echt verwacht en ik schrok er gewoon een beetje van toen ik de filmpjes zag en de spullen. en de grootste vraag bij mij is waarvoor filmt hij het?
Alle reacties Link kopieren
Hij zal anale stimulatie wel gewoon lekker vinden. Ik heb mezelf ook wel ns zo gefilmd, gewoon omdat ik nieuwsgierug was hoe het eruit zag, en ook omdat ik t wel opwindend vond. Beetje experimenteren, zeg maar.

In principe gaat het je natuurlijk niks aan, hij heeft je die filmpjes niet laten zien. Steek de volgende keer als je 'm pijpt eens voorzichtig een vinger in zn kont, dat zal hij wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Duratys, ja denk het ook.
Alleen heb jij dit filmpje of deze filmpjes ook bewaard of iets meegedaan verder?
Ik weet niet of hij er verder iets mee heeft gedaan maar hij heeft 5 filmpjes.
klopt het gaat me in principe niets aan, hij heeft me de filmpjes niet laten zien.
dat kan ik inderdaad wel doen ja.
whitewolves schreef:
19-04-2018 15:45
Waarom dat nou weer? Hij mag toch best mastruberen??? Als hij dat lekker vind met dildo en dan filmen is toch niet erg.. :facepalm:
Ik vraag me ook af wat hier nou zo erg aan is.
Ok het lijkt mij geen fijne manier van zelfbevrediging maar dat moet ie lekker zelf weten.

En wat er mis is aan masturbatie als je niet single bent snap ik ook niet zo goed.
(Ik denk zelfs dat het heel gezond is, en beter dan wanneer hij jou gaat dwingen als ie behoefte heeft. Is toch niks mis met dat ie af en toe de hand aan zich slaat. Ja dat filmen vind ik ook apart maar goed nogmaals ieder zn ding...)

TO dat heeft niks met jou te maken, of dat hij iets zou missen.
Echt je maakt je vind ik druk om helemaal niks.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 16:29
0.26% gewijzigd
QueenArachnia schreef:
19-04-2018 16:04
Meteen uitmaken, serieus? Er zijn zo veel mannen die dit fijn vinden.
Hij gaat vreemd... met zichzelf... :proud:
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heb ik ze niet meer, maar ze hebben wel n tijd ergens in een mapje gestaan ja. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
To,

Wat een bijzonder verhaal zet je neer. Ik kan er niks aan doen. Maar het komt op mij ongeloofwaardig over.
Verder succes in de forum discussie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven