vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen
donderdag 19 april 2018 om 15:38
Hallo allemaal
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
vrijdag 20 april 2018 om 17:06
succes hoor, lijkt me een lastig onderwerp om over te beginnen...Misschien toch de insteek dat je het zag toen hij het zelf per ongeluk aanklikte? ja en je zal dan moeten bekennnen dat je de rest hebt gezien...
zaterdag 21 april 2018 om 00:05
Ik heb het over dat je hem zijn privacy niet gunt.claudjexoxo123 schreef: ↑20-04-2018 15:27Oliebolmetkrenten, ik heb nooit gezegd dat ik het hem niet gun. Ik vraag me alleen af waarom en waarom die filmpjes omdt hij er zo op tegen was tegen naaktvideos

zaterdag 21 april 2018 om 00:13
Ook hetero mannen kunnen van aNaal houden.Madeliefjees schreef: ↑19-04-2018 15:46Gewoon de waarheid zeggen? Dat je wat zag, daarvan schrok, en toen verder bent gaan neuzen. Waarom doet hij dit? Wat gebeurd er met die filmpjes? Is hij homo?
Ik zou er iig op afknappen.

zaterdag 21 april 2018 om 08:04
Heb je er al over gesproken? Zelf laatst ook kenbaar gemaakt aan mijn vrouw dat ik graag eens een prostaatmassage wilde ervaren. Zij heeft me toen anaal gevingerd. Zelf al eens aan de slag geweest hier mee. Moet zeggen dat het erg lekker was en kwam er ook klaar op. Denk dat het gelijk is aan het squirten bij een vrouw. Deze ervaring niet met mijn vrouw gedeeld omdat ik de drempel ook hoog vind, ondanks dat we 27 jaar al samen zijn voel ik me ook sjenant hierover. Als je vriend dit ook zo ervaart kan ik me wel iets bij voorstellen. Wellicht zijn er ook wel vrouwen die een manier van mastruberen hebben ontdekt maar dit niet aan de man durven te vertellen. Gun elkaar een beetje ruimte in het ontdekken van je lichaam. Heeft niets met homo of lesbisch te maken dat is houden van. Dit is genieten van je eigen genot en geen houden van een ander persoon.
zaterdag 21 april 2018 om 11:23
Ik zou wel vragen naar de reden van de filmpjes, of ze op internet staan en of hij ze doorstuurt maar verder....
Prostaat is net zo gevoelig als de Gspot dus nogal wiedes dat een man dat fijn vindt en wil doen. Heeft niks met homo zijn te maken. Zorg vooral dat je niet te verwijtend over komt want dan durft ie waarschijnlijk helemaal niet eerlijk te zijn en erover te vertellen en dat is toch juist wat je wilt... snappen waarom? Als je er voor voelt kan je het samen verder ontdekken en anders is dat gewoon zijn ding.
Prostaat is net zo gevoelig als de Gspot dus nogal wiedes dat een man dat fijn vindt en wil doen. Heeft niks met homo zijn te maken. Zorg vooral dat je niet te verwijtend over komt want dan durft ie waarschijnlijk helemaal niet eerlijk te zijn en erover te vertellen en dat is toch juist wat je wilt... snappen waarom? Als je er voor voelt kan je het samen verder ontdekken en anders is dat gewoon zijn ding.

zaterdag 21 april 2018 om 11:37
Ik zou op een niet verwijtende manier het gesprek aangaan. Open en transparant, als je met het vingertje gaat wijzen klapt ie dicht. Kijk wat hij te vertellen heeft, wellicht komen er zaken boven water die je anders nooit had geweten. Na dit gesprek heb je meer duidelijkheid en kan je voor jezelf bepalen of de relatie nog toekomst heeft.claudjexoxo123 schreef: ↑19-04-2018 16:05moonshine1984, snap ik. hoe zou jij het gesprek aangaan in mijn situtatie?

zaterdag 21 april 2018 om 13:38
Ik hoop dat je sarcastisch bent want anders ben je gewoon triest .spraakwaterval schreef: ↑21-04-2018 05:23Dat is ook echt weer zo'n onzinverhaal.
Die zijn allemaal latent homo.
zaterdag 21 april 2018 om 13:48
Dat is niet zo slim van hem, dan. Daar zou ik me eerder zorgen over maken dan over zijn seksuele voorkeuren.
Hopelijk is hij geen BN'er, want er is nu zelfs al een VVD-politicus betrapt op het hacken van dit soort beelden, dan is het toch akelig gemeen goed geworden om dat te doen ( het hacken, dus)
Je kunt er mee gechanteerd worden. Hopelijk ben je zelf verstandiger en zorg je ervoor niet met je gezicht in beeld te komen bij seksvideo's.
Maar goed, ik ga er serieus op in, terwijl het misschien alleen een lollig of hitsig tijdverdrijf is voor TO

zazamaenade wijzigde dit bericht op 21-04-2018 13:59
1.36% gewijzigd
nounou

zaterdag 21 april 2018 om 17:55
Want jij bepaald dat even voor iedereen. Tuurlijk johspraakwaterval schreef: ↑21-04-2018 05:23Dat is ook echt weer zo'n onzinverhaal.
Die zijn allemaal latent homo.

zondag 22 april 2018 om 07:47
Moonshine1984 schreef: ↑21-04-2018 11:37Open en transparant, als je met het vingertje gaat wijzen klapt ie dicht.
Terwijl hij met een dildo en een wit ding geen moeite had..

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 24 april 2018 om 10:34
Ik zou er niet over praten maar eerst es speuren op zijn computer en telefoon of hij homo-erotische contacten heeft.
Het hoeft zeker niet zo te zijn , want ook voor hetero mannen is anale stimulatie lekker. Maar ik denk niet dat veel hetero-mannen er video opnamen van maken!!
Als je hem confronteert dan zal hij al het bewijs materiaal vernietigen en in de toekomst voorzichtiger zijn.
Het hoeft zeker niet zo te zijn , want ook voor hetero mannen is anale stimulatie lekker. Maar ik denk niet dat veel hetero-mannen er video opnamen van maken!!
Als je hem confronteert dan zal hij al het bewijs materiaal vernietigen en in de toekomst voorzichtiger zijn.