vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen
donderdag 19 april 2018 om 15:38
Hallo allemaal
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
donderdag 31 mei 2018 om 00:05
Nou om dan te reageren op je post. Nee, ik maak geen filmpjes van mezelf want zo wanhopig ben ik niet. Heel simpel. Why on earth zou ik een filmpje van mezelf moeten maken? Om te zien of ik het goed deed? Om op mezelf te geilen? Serieus...
En nee die kinderachtige shit van 'stuur je het niet naar je vriend?' Daar doe ik ook niet aan. We zijn geen 16 meer. Als we bij elkaar zijn rukken we de kleding van elkaars lijf daar hebben we echt geen filmpje voor nodig

Maar he doe wat je moet doen..
donderdag 31 mei 2018 om 11:23
@summerjam:
Nou, ik maak heel af en toe wel eens een filmpje, waarom? Gewoon omdat ik dat geil vind.
Maar ieder zijn meug.
Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet gelijk homo of lesbisch of wat dan ook vbent als je een filmpje maakt.
Verder hoef je daar niet op te regeren als zijnde wanhopig of kinderachtig.
Nou, ik maak heel af en toe wel eens een filmpje, waarom? Gewoon omdat ik dat geil vind.
Maar ieder zijn meug.
Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet gelijk homo of lesbisch of wat dan ook vbent als je een filmpje maakt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 31 mei 2018 om 11:27
En óók niet omdat je als man van anale seks houdt. Dat is hetzelfde als zeggen dat iedere vrouw die het lekker vindt om gebeft te worden (al dan niet stiekem) lesbisch is.
donderdag 31 mei 2018 om 14:37
thanx schreef: ↑31-05-2018 11:23@summerjam:
Maar ieder zijn meug.
Ho stop... jij hebt nergens geleden dat ik vrouwen lesbisch vind als ze zichzelf filmen. Wel goed lezen dus. En ja.. een man die een voorwerp in zn hol heeft vind ik gay. Sorry not sorry.
Over een paar weken opent TO een topic met "me vriend is uit de kast gekomen" wedden?
En ik mag reageren op wat en wie ik wil. Het is een openbare forum dus als mijn reacties wat hard zijn voor jou.. door scrollen svp.
Ciao!
donderdag 31 mei 2018 om 14:46
En dit vind ik dus echt enorm domme aannames. Waarom is een man dan meteen gay? Er zijn toch ook veel vrouwen die dat lekker vinden, denk je dat het voor mannen minder gevoelig is? Ooit gehoord van prostaatmassage/stimulatie? De zenuwen van een man zijn daar minder gevoelig dan van vrouwen?summerjamm schreef: ↑31-05-2018 14:37En ja.. een man die een voorwerp in zn hol heeft vind ik gay. Sorry not sorry.
Over een paar weken opent TO een topic met "me vriend is uit de kast gekomen" wedden?

donderdag 31 mei 2018 om 16:49
Deze opmerking zegt al genoeg over hoe jij bent als persoon. Bekrompen, kortzichtig, naïef. Succes ermee.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 14:37En ja.. een man die een voorwerp in zn hol heeft vind ik gay. Sorry not sorry.

donderdag 31 mei 2018 om 17:34
Ciao!summerjamm schreef: ↑31-05-2018 14:37Ho stop... jij hebt nergens geleden dat ik vrouwen lesbisch vind als ze zichzelf filmen. Wel goed lezen dus. En ja.. een man die een voorwerp in zn hol heeft vind ik gay. Sorry not sorry.
En ik mag reageren op wat en wie ik wil. Het is een openbare forum dus als mijn reacties wat hard zijn voor jou.. door scrollen svp.
Ciao!

de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 31 mei 2018 om 20:04
Nee, je kent me niet gebaseerd op 1 mening die ik geef. Ik ben recht door zee en als ik iets vind, vind ik dat. Wat jij ermee doet of ervan vind zal me werkelijk waar aan me reet roesten...

donderdag 31 mei 2018 om 20:08
Jawel hoor. Die ene mening zegt al genoeg, namelijk.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:04Nee, je kent me niet gebaseerd op 1 mening die ik geef. Ik ben recht door zee en als ik iets vind, vind ik dat. Wat jij ermee doet of ervan vind zal me werkelijk waar aan me reet roesten...![]()
donderdag 31 mei 2018 om 20:11
QueenArachnia schreef: ↑31-05-2018 14:46En dit vind ik dus echt enorm domme aannames. Waarom is een man dan meteen gay? Er zijn toch ook veel vrouwen die dat lekker vinden, denk je dat het voor mannen minder gevoelig is? Ooit gehoord van prostaatmassage/stimulatie? De zenuwen van een man zijn daar minder gevoelig dan van vrouwen?
Kijk en dat is t m nou. We glijden af van de topic. Dat mannen soms liever hebben dat hun chick met een vinger in dat gebied aan het wroeten is ok. Dat is iets wat je SAMEN doet. Maar hier hebben we het over een vent die met een dildo zichzelf aan het bevredigen is. Ok.. Over fantasie gesproken hè. Wat zou die vent gedacht hebben? Dat zn vriendin met een vinger daaronder bezig is? Hell no! Die denkt aan een grote neger die m keihard van achteren aan het wipwappen is. Dus ja, Gay as hell!
Je moet verder denken dan je neus lang is. Geen ene man denkt aan zn vriendin als ie een dildo in zn reet heeft!
Je bent t met me eens of niet.. Maar de logica in deze situatie van TO klopt. TO geeft geen antwoord dus we zullen dus ook nooit weten hoe het afgelopen is.

vrijdag 1 juni 2018 om 20:32
Mannen die andere mannen gay noemen. Mijn ervaring is dat juist dat soort mannen - die ook nog eens ciao zeggen - vaak op hun 40e uit de kast komen.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:04Nee, je kent me niet gebaseerd op 1 mening die ik geef. Ik ben recht door zee en als ik iets vind, vind ik dat. Wat jij ermee doet of ervan vind zal me werkelijk waar aan me reet roesten...![]()

vrijdag 1 juni 2018 om 20:37
Hoe weet jij dat allemaal?summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:11
Je moet verder denken dan je neus lang is. Geen ene man denkt aan zn vriendin als ie een dildo in zn reet heeft!
Eh, nee de logica van jou is gebaseerd op een drogreden: de naturalistisch drogreden nog wel! Van logica en redeneren heb je geen kaas gegeten. Van seks, liefde, intimiteit en enige levenswijsheid ook niet zoveel.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:11Je bent t met me eens of niet.. Maar de logica in deze situatie van TO klopt.
vrijdag 1 juni 2018 om 23:36
Shit man, dat heb ik nooit geweten van mezelf. Is er nog meer wat ik stiekem denk? Vertel me dat dan even.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:11
zaterdag 2 juni 2018 om 00:42
summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:11...
....
Er zijn mannen die eraan denken dat ze door hun vriendin met een voorbind-dildo geneukt worden. Echt, de mens is een wonderlijk wezen.
Niets is wat het lijkt, niets is voor de hand liggend

nounou

zaterdag 2 juni 2018 om 00:44
Sommigen hebben meer met zo’n ei.zazamaenade schreef: ↑02-06-2018 00:42Er zijn mannen die eraan denken dat ze door hun vriendin met een voorbind-dildo geneukt worden. Echt, de mens is een wonderlijk wezen.
Niets is wat het lijkt, niets is voor de hand liggend![]()

maandag 4 juni 2018 om 11:49
Ik geloof dat Summerjam inmiddels al wat dildo's versleten heeft en niet meer op het forum terugkomt. Hij heeft zijn bestemming gevonden!claudjexoxo123 schreef: ↑03-06-2018 22:24@ Summerjam, jouw aannames dat hij dan uit de kast zou komen etc en elke man die iets in zijn ‘hol’ stopt gay is dat is echt een foute aanname. Hetero mannen kunnen anale stimulatie ook fijn en opwindend vinden zoals meer mensen hier al zeidne
maandag 4 juni 2018 om 12:34
nou dat is niet zo bijzonder, dat snapt toch iedereen dat hij daar aan denkt.summerjamm schreef: ↑31-05-2018 20:11Wat zou die vent gedacht hebben? Dat zn vriendin met een vinger daaronder bezig is? Hell no! Die denkt aan een grote neger die m keihard van achteren aan het wipwappen is.
als ik seks met me ex had dacht ik ook altijd daar aan. deed me ogen erbij dicht. hij wou altijd dat ik hem aankeek maar dan is het lastiger om in de fantasie te blijven.