Vriend heeft een kleine en ik wil het uitmaken!

19-06-2021 21:50 203 berichten
Ik heb een relatie sind 3 maanden en we hadden nooit seks tot gisteren. Vind hem erg leuk, maar ik kwam tot mijn verbazing achter dat hij kleiner geschapen is. Hijs 1m94 namelijk en denk maybe 11 a 12 cm? We hebben geprobeerd seks te hebben, maar zijn penis floept er steeds uit en ik voel er weinig van. Ben ik nou erg dat ik het uit wil maken? Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt? Vind het echt slecht van me en ben bang dat ik schuldgevoel ga krijgen. Adviezen en ervaringen van andere dames zou erg fijn zijn.
anoniem_6492cffdbd2e9 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:43
5.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon uitmaken. Wel de echte reden erbij vertellen, geen kutsmoesje verzinnen.
12 cm is iets minder dan gemiddeld en voldoende om te penetreren. Jouw vagina is 10cm diep.
Probeer creatief te zijn. Als je dat niet voor hem over hebt, hoop ik dat hij het uitmaakt. Dan verdient hij beter!
Ik zou eerst even meten voor je het uitmaakt; zometeen is hij groter dan je denkt en dan heb je het voor niks gedaan.
Tot je verbazing?
Hij is 1m94 had meer verwacht. Mijn andere exen waren aan de grotere kant 17 tot 22cm
Alle reacties Link kopieren
Waarom ligt het aan zijn kleine leuter dat de seks niet lukte en jij weinig voelde? Misschien ben jij wel te wijd, heb je slappe spieren en lag je erbij als een zeester zodat je niets voelde.
Seks doe je met z’n tweeën he, en hij is nou ook niet weer zo ontzettend klein dat ie onbruikbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij de topictitel dat vriend ineens bekende een kind te hebben…voortaan ook de pijler even checken :-[
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
20-06-2021 09:40
Ik dacht bij de topictitel dat vriend ineens bekende een kind te hebben…voortaan ook de pijler even checken :-[
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken. En in tegenstelling tot een ander comment; vooral niét de echte reden vertellen. Onnodig kwetsend en het is niet alsof deze man zijn penis kan laten groeien. Je hoeft iemand niet een complex aan te praten.
swiessel schreef:
20-06-2021 08:36
Gewoon uitmaken. Wel de echte reden erbij vertellen, geen kutlulsmoesje verzinnen.
Overigens oneens verder. Vertel hem alsjeblieft niet waarom.

En tip voor de volgende keer TO: Gewoon direct neuken op de eerste date. Dan komt afhaken om z'n piemel minder hekserig over.

Bedenk je trouwens nog even dat de grote piemels van je exen die relaties uiteindelijk ook niet gered hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kyle, ik zou me niet te druk maken over de grootte van je piemel, want daar kun je toch niets aan veranderen. Verbeter vooral je andere vaardigheden
Ik zou het eerst nog een paar keer proberen. Misschien ging het de eerste (paar) keer gewoon een beetje onhandig omdat het nieuw is of omdat hij zenuwachtig was.

Mocht je het dan toch uit willen maken hierom, vertel het dan AUB NIET de echte reden. Dit kan voor het zelfvertrouwen van een man echt echt funest zijn en hem volledig de grond in boren. Dat je vriendinnetje het uitmaakt is op zichzelf al genoeg. Na drie maanden kom je nog prima weg met 'ik voel toch geen klik' of whatever. Je hoeft geen eindeloze officiële verklaring te geven. Maar kwets hem niet meer dan nodig, en al helemaal niet over zo'n gevoelig onderwerp als dit. Wie weet vindt hij hierna een meisje met een kleinere/strakkere vagina die er helemaal blij mee is, dan kan hij maar beter die relatie niet met een minderwaardigheidscomplex ingaan.
Alle reacties Link kopieren
12 cm is nou ook geen micropenis he.
Ik kan me voorstellen dat het kleiner lijkt bij zo'n grote vent.
Maar eerlijk?
Ik heb geweldige sex gehad met een man met een vrij klein exemplaar (nooit gemeten, maar denk ook zoiets), maar ook waardeloze sex met iemand met een piemel van 21 cm. (Of was die piemel nou 1,83m? Was een vreselijk egoïstische man. Volgens mij dacht hij dat vrouwen al klaar kwamen als ze zijn geval zagen. Had verder 0 vaardigheden).
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Kylie schreef:
20-06-2021 09:35
Hij is 1m94 had meer verwacht. Mijn andere exen waren aan de grotere kant 17 tot 22cm
Hou je er bij elke vent de meetlat erlangs ofzo? Ik heb me nog nooit beziggehouden met hoelang een piemel is. Zelfs van mijn man weet ik het niet. Als de seks goed is is het prima. Is de seks niet goed dan heb je de keus het erover te hebben, het uit te maken of te accepteren.
Kylie schreef:
20-06-2021 09:35
Hij is 1m94 had meer verwacht. Mijn andere exen waren aan de grotere kant 17 tot 22cm

Lichaamslengte (of bouw) zegt helemaal niets over penislengte. Dat zou wel heel makkelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet de échte reden vertellen? Dan is het voor hem duidelijk.
Mijn penis is van eenzelfde formaat (cm of 11),
en als de "relatie" in een vroeg stadium uitging, bleef voor mij altijd de vraag of het aan mij of mijn penis lag. Er is maar 1 meisje duidelijk geweest vroeger. Dat vond ik veel fijner toen
thanx schreef:
20-06-2021 09:56
12 cm is nou ook geen micropenis he.
Ik kan me voorstellen dat het kleiner lijkt bij zo'n grote vent.
Maar eerlijk?
Ik heb geweldige sex gehad met een man met een vrij klein exemplaar (nooit gemeten, maar denk ook zoiets), maar ook waardeloze sex met iemand met een piemel van 21 cm. (Of was die piemel nou 1,83m? Was een vreselijk egoïstische man. Volgens mij dacht hij dat vrouwen al klaar kwamen als ze zijn geval zagen. Had verder 0 vaardigheden).
Maar mannen met een grote die hem goed kunnen gebruiken bestaan ook. Althans mijn ex was laatste ex had 22cm en was toch schrikken toen ik van mijn huidige vriendje zag. Misschien ben ik teveel gewend
Aardbei_86 schreef:
20-06-2021 10:07
Hou je er bij elke vent de meetlat erlangs ofzo? Ik heb me nog nooit beziggehouden met hoelang een piemel is. Zelfs van mijn man weet ik het niet. Als de seks goed is is het prima. Is de seks niet goed dan heb je de keus het erover te hebben, het uit te maken of te accepteren.
Noujahik weet de breedte van mijn hand op basis daarvan kan ik inschatten. Was bij de eerste keer nieuwsgierig en durfde niet te vragen dus zocht ik een alternatief en op basis daarvan weet ik ong wel altijd
swiessel schreef:
20-06-2021 10:38
Waarom niet de échte reden vertellen? Dan is het voor hem duidelijk.
Mijn penis is van eenzelfde formaat (cm of 11),
en als de "relatie" in een vroeg stadium uitging, bleef voor mij altijd de vraag of het aan mij of mijn penis lag. Er is maar 1 meisje duidelijk geweest vroeger. Dat vond ik veel fijner toen
Werd je daar niet onzeker van?
Mag ik hem? Ik wil graag een man met iets kleiner formaat wegens een gynaecologische aandoening. Seks = pijn.

Maar ja... het is nou eenmaal een verrassing als de kleren uit gaan.

En 11 a 12 cm is nou niet bepaald een micro penis.

Mijn laatste partner was groot geschapen. Geen pretje, maar ik vond hem leuk, dus werden we een setje. Seks was vaak moeizaam.

Op een zeker moment ging hij vreemd(meerdere malen). Ik heb me altijd afgevraagd of het aan mijn disfunctionele lijf heeft gelegen (of dat hij gewoon een lul was. Ik denk het laatste. Uiteraard ;-D )
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het samen al 3 maanden leuk en met een piemel van 12 cm kun je het ook leuk hebben.
Als je geen poging waagt om dat te ontdekken, vind ik je reuze oppervlakkig, TO.
Alle reacties Link kopieren
Voor Kylie,
Onzeker was ik al, dat gaat niet weg.Ik (en hij ook neem ik aan) weet zelf ook wel dat ik een kleine penis heb.
Ik vond haar eerlijkheid waarom het over was ,hoe vervelend ook, toch wel prettig.
mallebeppie schreef:
20-06-2021 11:16
Mag ik hem? Ik wil graag een man met iets kleiner formaat wegens een gynaecologische aandoening. Seks = pijn.

Maar ja... het is nou eenmaal een verrassing als de kleren uit gaan.

En 11 a 12 cm is nou niet bepaald een micro penis.

Mijn laatste partner was groot geschapen. Geen pretje, maar ik vond hem leuk, dus werden we een setje. Seks was vaak moeizaam.

Op een zeker moment ging hij vreemd(meerdere malen). Ik heb me altijd afgevraagd of het aan mijn disfunctionele lijf heeft gelegen (of dat hij gewoon een lul was. Ik denk het laatste. Uiteraard ;-D )
Dats super vervelend voor je. Je maak vast een grapje dat je hem wil
Kylie schreef:
20-06-2021 11:57
Dats super vervelend voor je. Je maak vast een grapje dat je hem wil
Nee hoor. Het is leuke vent toch? Mooi dat ik alvast weet dat hij "maar " 11 cm heeft, dus geen verrassingen meer als de kleren uit gaan. Dan hoef ik me daar alvast geen zorgen om te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven