Vrienden hadden seks op onze bank

15-07-2018 23:12 467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Allereerst ik ben compleet nieuw hier. Sorry als ik iets fout post oid!

Goed, de titel zegt het al; onze vrienden hadden seks op onze bank.

Ik woon samen met mijn vriend en we hebben net een compleet nieuw bankstel gekocht die je uit kan klappen als slaapbank. Afgelopen weekend hadden we vrienden over de vloer en die konden daarom dus een keertje blijven slapen.
Het betreft hier de beste vriendin van mijn vriend en haar vriend.

Na een avond met iets teveel alcohol hebben we de slaapbank uitgeklapt en opgedekt en zijn mijn vriend en ik naar bed gegaan.
We lagen nog geen 5 minuten op bed totdat ik allemaal.. tsja.. soppige geluiden uit de woonkamer hoorde komen. En steeds meer “vreemde” geluiden. Enfin dat kan verder zelf ingevuld worden.

Ik ben van mezelf erg preuts en zou het nooit in mijn hoofd halen om bij een ander op de bank seks te hebben.. dus ik lag mij helemaal op te vreten. Twijfelend of ik naar binnen zou lopen of zou proberen te gaan slapen. Ik koos het laatste, echter lukte dit niet.
Uiteindelijk toen zij “klaar” waren kon ik gaan slapen.

Vanochtend heb ik het aan mijn vriend verteld en die reageerde er enorm luchtig op, dat hij het wel grappig vond en zich met een ex er ook weleens schuldig aan had gemaakt. Ik sprak mijn ongenoegen uit maar werd een beetje uitgelachen.
Ik vroeg aan hem of hij het wilde opgooien bij hun dat we ze hadden gehoord en niet zo blij ermee waren.. nouja het werd een beetje lacherig ontvangen maar ik durfde er verder niet mijn mening over te geven.

Lang verhaal kort; ik heb dus toen de vrienden thuis waren gekomen haar een berichtje gestuurd dat ik er echt niet blij mee was en dat ik nu zelfs een naar gevoel heb bij de bank en bij hun. Het voelt zo pervers. Maar ik word niet begrepen. Ze heeft als argument; ik zou het ook oke vinden als het bij mij zou gebeuren, dus ging er vanuit dat jullie het ook prima vonden..

Wat vinden jullie hiervan? Ik voel mij echt niet begrepen of ik ga twijfelen dat ik gewoon echt extreem preuts ben.
Izanami schreef:
15-07-2018 23:25
Het is gewoon voor mij het idee dat ze zichzelf niet even voor een nacht in konden houden. Dat we (bijna) allemaal weleens seks hebben snap ik zelf ook wel, maar het gaat mij vooral om de reactie vanuit haar. Ze had op zijn minst even kunnen peilen of we daar geen bezwaar van zouden maken. En ze wisten dat we nog maar net op bed lagen dus de kans dat we het zouden horen, was ook extreem groot.

Dat het nou hun ding is om betrapt te worden is hartstikke leuk, maar ik voel mij hier niet prettig bij..
Ik vind het logisch hoor dat je het niet prettig vindt en ik vind het dan ook onfatsoenlijke gasten zonder gevoel voor decorum.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 23:56
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
15-07-2018 23:34
En dan ? Dan had je “ nee “ gezegd ?
Op een subtiele manier kun je wel laten blijken dat erg zuinig op je nachtrust en spullen bent.
Alle reacties Link kopieren
Zolang er maar geen vlekken op zitten had het me weinig uitgemaakt.

Maar als je het vervelend vind om op zo'n bank te zitten naderhand kun je eigenlijk ook niet naar hotels/centerpark huisjes. Statisch gezien is denk ik op elke centerparcs bank/hotelbed wel geneukt :-D
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-07-2018 23:31
Wow, ik ben verbaasd dat er toch nog best veel mensen zijn die het niet erg vinden als vreemden op hun (nieuwe, ook nog) bank gaan liggen neuken.
Ik hoef het niet te horen, maar ik heb liever dat ze het op een opgemaakte bank doen dan dat ze met hun blote gerrit de eettafel gebruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Izanami schreef:
15-07-2018 23:36
Op een subtiele manier kun je wel laten blijken dat erg zuinig op je nachtrust en spullen bent.
Hadden ze het dan in je badkamer mogen doen?
Of je bed mogen lenen?

Of had jullie buurman hen bezig moeten zien in je tuin?
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 23:38
10.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is een slaapbank en dus ook een bed. En ja in een bed word er gesekst. Vind je dat nou echt zo'n ramp??? Dan moet je geen slaapbank nemen en geen mensen laten slapen. Je word geil en je ligt naast elkaar. Moet je jezelf dan altijd maar inhouden? Kom op zeg. Heb je zelf nooit seks ergens gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik had het erger gevonden als ze op mijn nieuwe bank hadden gekotst. Dat krijg je er veel moeilijker uit.
Alle reacties Link kopieren
Izanami schreef:
15-07-2018 23:36
Op een subtiele manier kun je wel laten blijken dat erg zuinig op je nachtrust en spullen bent.
Nu even concreet graag ? Wat zou je gezegd hebben als zij lacherig gezegd zouden hebben dat de nacht nog jong was, bijv. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Izanami schreef:
15-07-2018 23:33
Ja inderdaad vreemden. Ik heb ze nog maar 2 keer ontmoet. Het was de eerste keer dat ze bleven slapen. Goede indruk heb ik nu van ze. Het ligt blijkbaar aan mij dat ik ze nu anders aankijk.
Ach het is de beste vriendin van je vriend. Je kent de verhalen.

Waarom verandert gelijk je hele indruk? Het was een leuke en gezellige avond. Het moeten dus wel leuke mensen zijn. Leuke mensen die seks hebben. Gewoon gezond lijkt me. En ze zijn kennelijk gelukkig samen. Ze voelen zich thuis bij jullie. Ik zie alleen maar positieve dingen...
Alle reacties Link kopieren
Jake99 schreef:
15-07-2018 23:35
Het waren vrienden, geen vreemden. En inderdaad het zou mij echt weinig kunnen schelen als vrienden hier op mijn bank seks zouden hebben. Dat ze er maar van zouden genieten.

Er was sprake van alcohol. Dan zijn we toch allemaal makkelijker en minder geremd...
Doe je dat zelf ook, bij anderen in de woonkamer liggen ketsen?

Ik dacht serieus dat dat alleen iets voor pubers of studenten die nog geen eigen huis hebben was. Gelukkig blijven er bij mij nooit stellen slapen en dat ga ik nu ik dit weet ook nooit aanbieden. Voor hetzelfde geld lopen mijn kinderen zo binnen waar wildvreemden liggen te neuken, echt ongehoord dat je dat bij anderen thuis doet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ongemanierd. Heeft niks met preuts zijn te maken..

Feit dat ts ze amper kent en ze hun kon horen. Ik ben allesbehalve preuts maar komop, hou je even in als je te gast bent.
Alle reacties Link kopieren
Als ze het nou heel stil hadden gedaan....maar dat kunnen sommige mensen niet goed geloof ik. Geen idee waarom

Misschien waren die twee hier al eens besproken in een van de vele "onze buurvrouw houdt het hele gebouw uit de slaap" topics :)
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
15-07-2018 23:37
Zolang er maar geen vlekken op zitten had het me weinig uitgemaakt.

Maar als je het vervelend vind om op zo'n bank te zitten naderhand kun je eigenlijk ook niet naar hotels/centerpark huisjes. Statisch gezien is denk ik op elke centerparcs bank/hotelbed wel geneukt :-D



Wat dacht je van een Van Der Valk hotelkamer?
Daar vind je genoeg sperma resten om alle donorklinieken de komende vijf jaar mee te voorzien
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden een leuke avond, liggen in een ander bed. Andere omgeving.
Denk dat je dan juist wel zin krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
15-07-2018 23:42



Wat dacht je van een Van Der Valk hotelkamer?
Daar vind je genoeg sperma resten om alle donorklinieken de komende vijf jaar mee te voorzien
Nou is toch een ontzettend gezellig idee? Ik vind het knus. Al dat geneuk van iedereen :heart:
fashionvictim schreef:
15-07-2018 23:39
Doe je dat zelf ook, bij anderen in de woonkamer liggen ketsen?

Ik dacht serieus dat dat alleen iets voor pubers of studenten die nog geen eigen huis hebben was. Gelukkig blijven er bij mij nooit stellen slapen en dat ga ik nu ik dit weet ook nooit aanbieden. Voor hetzelfde geld lopen mijn kinderen zo binnen waar wildvreemden liggen te neuken, echt ongehoord dat je dat bij anderen thuis doet.

Ja gerust. Als ik bij mijn beste vriendin ben is dat geen enkel probleem en zoals ik al zei hier mag het ook gewoon.

Seks kan je overal hebben hoor. Niet alleen thuis in je eigen bed.

Wildvreemden, heerlijk overdreven weer -> beste vriendin van vriend.

Volgens mij gaan kinderen eerder naar de slaapkamer van hun ouders dan naar de woonkamer hoor...
Alle reacties Link kopieren
Dat het zo luidruchtig ging is wel asociaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
15-07-2018 23:44
Dat het zo luidruchtig ging is wel asociaal.
Aso is dat opstartster die vrienden gewoon zit te beluisteren.

Als ze dan toch niet kon slapen, had ze beter zelf haar partner ge-entertaind :-).
(Of mag je ook geen seks hebben als je in je eigen bed ligt, maar er vrienden in de leefkamer slapen?)
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
15-07-2018 23:42
Nou is toch een ontzettend gezellig idee? Ik vind het knus. Al dat geneuk van iedereen :heart:



Het heeft wel iets dat zeg 10% van de Nederlandse bevolking daar is verwekt :)
blijfgewoonbianca schreef:
15-07-2018 23:44
Dat het zo luidruchtig ging is wel asociaal.

Ja precies. Ik zou wel heel zachtjes gedaan hebben. Dat is toch net even spannender ook, dat je het een soort van stiekem en zachtjes doet.
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
15-07-2018 23:42



Wat dacht je van een Van Der Valk hotelkamer?
Daar vind je genoeg sperma resten om alle donorklinieken de komende vijf jaar mee te voorzien
Ja, maar je eigen bank thuis of een hotelkamer of vakantiehuisje zijn toch niet met elkaar te vergelijken?

Als er dan toch op mijn nieuwe bank geneukt moet worden dan doe ik dat nog altijd liever zelf.

Naast dat ik het sowieso ongemanierd vind om in andermans woonkamer te gaan lopen ketsen vind ik het ook nog eens net zoiets als de nieuwe jurk of schoenen van je vriendin ongevraagd lenen en er in uitgaan voordat ze ze zelf aan heeft gehad. Dat doe je gewoon niet.
Am Yisrael Chai!
Tornacense schreef:
15-07-2018 23:46
Aso is dat opstartster die vrienden gewoon zit te beluisteren.

Als ze dan toch niet kon slapen, had ze beter zelf haar partner ge-entertaind :-).
(Of mag je ook geen seks hebben als je in je eigen bed ligt, maar er vrienden in de leefkamer slapen?)
Nee duh, dat mag niet. Houd je toch gewoon 1 avondje in zeg. Tsjee...
Alle reacties Link kopieren
Het was beter geweest om op het moment zelf te roepen of ze konden dimmen / dat je ze kon horen.

Nu, na je appje is het ineens een heel DING.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral aso dat jullie het hebben kunnen horen, dat is iets wat eigenlijk niet kan en niet netjes is.

Dat ze seks hebben in dat bed vind ik niet iets waar je je druk om moet maken.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-07-2018 23:47
Ja, maar je eigen bank thuis of een hotelkamer of vakantiehuisje zijn toch niet met elkaar te vergelijken?

Als er dan toch op mijn nieuwe bank geneukt moet worden dan doe ik dat nog altijd liever zelf.

Naast dat ik het sowieso ongemanierd vind om in andermans woonkamer te gaan lopen ketsen vind ik het ook nog eens net zoiets als de nieuwe jurk of schoenen van je vriendin ongevraagd lenen en er in uitgaan voordat ze ze zelf aan heeft gehad. Dat doe je gewoon niet.
Zou een “ echt “ logeerbed in een logeerkamer gevoelsmatig anders voor jou zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven