Vriendin heeft seks gehad met mijn fuckbuddy

27-06-2020 21:49 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Viva’ers,

Een paar dagen terug ben ik naar het terras gegaan met een vriendin. Later op de avond voegde mijn fuckbuddy zich bij ons toe voor een drankje. Zij zijn aan het einde van de avond ineens samen stom dronken verdwenen en naar zijn huis gegaan en hebben seks gehad, vertelde mijn vriendin de volgende dag. Ik bleef alleen achter op straat, heb ze meerdere keren geprobeerd te bellen, maar ze namen niet op.

Ik heb geen gevoelens voor mijn fuckbuddy, maar toch voel ik me al een paar dagen vervelend door de situatie. Ik zou zelf nooit seks hebben met bedpartners die vriendinnen hebben (gehad). Ongeschreven regel.

Zouden jullie deze vriendin vergeven en het voorval vergeten? Of is dit een no-go en einde vriendschap? (Ben nog niet heel lang bevriend met deze persoon, fuckbuddy ken ik nu een half jaar)
Ze heeft nog 4 fuckbuddies over. Zijn ze leuk? Misschien anders daar een avondje onder liggen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft vriendin in kwestie al uitleg gegeven btw? Of iets van een excuses? Haar houding na dit akkefietje zou ik allesbepalend vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook soort van ongeschreven regel dat je niet met de man, vriend, sexbuddy van vriendinnen gaat. Ik heb dit ook keer meegemaakt met een scharrel. Scharrel was daarna voor mij exit, de vriendschap met vriendin was me net wat meer waard, maar echt waarderen kon ik het niet. En zeker in dit geval dat ze je laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal Amy Groskamp er eens op nalezen, wat de etiquette precies is met fuckbuddies.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
27-06-2020 22:24
als je maar in 1 gat wordt geacht te fucken dan heet dat verkering
Dus als je verkering hebt mag je alleen of vaginaal, of anaal, of pijpen? Ik leer steeds meer hier op het forum!

Wat een paternalistisch gezeur trouwens over fuckbuddies. Als ze het een FWB had genoemd, was het dan wel OK?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Dat maakt geen bal uit. Punt is dat TO vraagt om de (ongeschreven) regels. Maar die zijn er niet voor FWB's/Fuckbuddies omdat het geen helder begrip is.

Het is maar net is wat je onderling hebt afgesproken (en naar de buitenwereld hebt gecommuniceerd)
óu sont les neiges d'antan

Burrito25 schreef:
27-06-2020 22:49
Dit is ook mijn mening inderdaad.

Zij is op dit moment ook met 4 mannen bezig, waarom moet ze dan seks met mijn buddy? Ik ga ook niet achter die van haar aan.
Waarom niet? Fijn toch juist. Kun je waarschuwen voor rare dingen (helicoptertong) of dat ie saai is (maar wel lekker neukt)
Vroeger deden we dat wel. R? Joh prima maarre, geen gesprek mee te voeren. Later aan te telefoon. Je had helemaal gelijk. Zijn motor, werk, werk, motor ... meer conversatie had ie niet :rofl:
Fijn dat je dat vroeger gewoon ongestraft kon doen. Blij dat ik dat nog heb mee mogen maken :D
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
27-06-2020 23:43

Maar in het vervolg als jij een fuckbuddy en jij wilt dat die in geen enkele situatie ooit met een vriendin van jou het bed deelt. Zeg hem dit dan. Ik zou ook meteen al je vriendinnen op de hoogte brengen. En wissel ook meteen foto's uit, dan weet je ook zeker dat het niet per ongeluk gebeurd, omdat ze niet weten wie de ander is.
Niet sjiek om foto's uit te wisselen zonder toestemming van de gefotografeerde.
Zou je fuckbuddy foto's laten zien van vriendinnen of vriendinnen foto's laten zien van fuckbuddy of allebei?
Because schreef:
27-06-2020 22:04
Een fuckbuddy....echt, doe normaal.
Als je dit soort normen en waarden erop nahoudt, hoef je ook niks van anderen te vinden hoor.
100 % mee eens
Hoe reageert je vriendin op dit hele gebeuren nadat ze weer helder was?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
27-06-2020 23:49
Wij hebben ook nog wel eens uitgewisseld.

Ja? Hebben wij dezelfde man gehad? Als je bent wie ik denk dat je bent dan weet ik even niet welke man dat zou zijn.

Please enlighten me.....(kan per pb).
S-Meds schreef:
27-06-2020 22:24
als je maar in 1 gat wordt geacht te fucken dan heet dat verkering
:HA:

TO, heb je intussen al contact gehad met 1 van de 2? Of allebei?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
28-06-2020 02:10
Niet sjiek om foto's uit te wisselen zonder toestemming van de gefotografeerde.
Zou je fuckbuddy foto's laten zien van vriendinnen of vriendinnen foto's laten zien van fuckbuddy of allebei?
Je denkt toch niet werkelijk dat dat serieus was o_o

Dat heet overdrijving en sarcasme, maar ik zal de volgende keer wel wat smileys toevoegen ;)

Het punt dat ik wilde maken is dat zelfs bij goede communicatie je nooit helemaal kunt uitsluiten dat het toch gebeurd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lekker puberaal gedrag.
Maar zat er anderhalf meter tussen op dat terrasje? :HA:
merano schreef:
28-06-2020 01:16
Dat maakt geen bal uit. Punt is dat TO vraagt om de (ongeschreven) regels. Maar die zijn er niet voor FWB's/Fuckbuddies omdat het geen helder begrip is.

Het is maar net is wat je onderling hebt afgesproken (en naar de buitenwereld hebt gecommuniceerd)

Is het hele punt van ongeschreven regels niet dat je zelf aanvoelt wat je wel en niet kunt maken?

Ik snap wel dat TO niet blij is, ik vind het ook een naaistreek (pun intended).
Onbeleefd, ze hadden je best even mogen meevragen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-06-2020 09:20
Is het hele punt van ongeschreven regels niet dat je zelf aanvoelt wat je wel en niet kunt maken?

Ik snap wel dat TO niet blij is, ik vind het ook een naaistreek (pun intended).
Alleen is dat aan voelen verdomde lastig als die ingeschreven regels per persoon verschillen.

Dat zomaar vertrekken vind ik overigens ook een naaistreek.
Maar als hij haar in de kroeg was tegen gekomen had ik echt het probleem niet gezien.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
28-06-2020 09:07
Je denkt toch niet werkelijk dat dat serieus was o_o

Dat heet overdrijving en sarcasme, maar ik zal de volgende keer wel wat smileys toevoegen ;)

Het punt dat ik wilde maken is dat zelfs bij goede communicatie je nooit helemaal kunt uitsluiten dat het toch gebeurd.
Okay, herlezen van je post zie ik sarcasme, dacht wel dat het serieus was ja :-$

Een andere manier om dit te voorkomen is de ongeschreven regel eens 'geschreven' te maken. Dan kan zeker in zo'n situatie worden volstaan met 'dit is Henk, mijn fuckbuddy'. of 'zo komt henk, mijn fuckbuddy'.
lollypopje schreef:
28-06-2020 09:34
Alleen is dat aan voelen verdomde lastig als die ingeschreven regels per persoon verschillen.

Dat zomaar vertrekken vind ik overigens ook een naaistreek.
Maar als hij haar in de kroeg was tegen gekomen had ik echt het probleem niet gezien.

Zo lastig is dat niet hoor. Als je uitgaat samen met je vriendin en je gaat er plots vandoor met haar neukertje terwijl zij naar het toilet is dan ben je gewoon geen leuke vriendin. Dat kan echt iedereen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-06-2020 09:43
Zo lastig is dat niet hoor. Als je uitgaat samen met je vriendin en je gaat er plots vandoor met haar neukertje terwijl zij naar het toilet is dan ben je gewoon geen leuke vriendin. Dat kan echt iedereen bedenken.
Dat ben ik helemaal eens.

De ongeschreven regel dat je echter helemaal nooit mag neuken met de persoon waar je vriendin ook mee neukt, daar is dan wel weer discussie over.

Dat je dat in deze situatie niet doet en al helemaal niet door er zonder iets te zeggen vandoor te gaan, dat vind ik gewone beleefdheid. Als vrienden van mij er opeens vandoor gaan en zonder iets te zeggen vind ik dat een naaistreek of ze nu neuken of niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
27-06-2020 22:39
't Is een fuckbuddy. 't Hele principe is dat je niet verliefd wordt/bent op mekaar, enkel elkaar ziet voor de seks.
Ja dus? Als hij seks met haar vriendin heeft heeft hij het dus niet met TO. Dus zou ik kwaad zijn.
Klaar mee
lollypopje schreef:
28-06-2020 09:46
Dat ben ik helemaal eens.

De ongeschreven regel dat je echter helemaal nooit mag neuken met de persoon waar je vriendin ook mee neukt, daar is dan wel weer discussie over.

Dan vraag je het toch even? 'Heb je bezwaar als...'
Ben je nou vrienden of niet?
Alle reacties Link kopieren
Je had bij het voorstelrondje de nadruk anders moeten leggen, niet "Dit is Henk, mijn FUCKbuddy", maar "Dit is Henk, MIJN fuckbuddy".

Die vriendin is niet leuk, dat ze zomaar wegloopt zonder wat te zeggen. Van Henk vind ik niet zoveel. Als je een mens met de benaming "fuckbuddy" al tot voorwerp reduceert, kun je niet anders verwachten dan dat hij doet waarvoor hij bestemd is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-06-2020 09:52
Dan vraag je het toch even? 'Heb je bezwaar als...'
Ben je nou vrienden of niet?
Dat hangt net van de situatie af, als het spontaan ontstaat ga ik niet eerst die vriendin bellen.

Maar ik ben dan ook eerder gewend dat je het zelf aangeeft als je het niet prettig vind dat het gebeurd. Vooral omdat in mijn omgeving de mensen die er problemen mee hebben eerder de uitzondering op de regel zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Of er nou wel of niet geneukt wordt en door wie, vind ik nieteens belangrijk.

Je vriendin en iemand anders, waar je genoeg om geeft om mee te neuken, zijn samen met jou op stap. En opeens zijn ze van de aardbodem verdwenen. Nemen niet op en jij blijft in je eentje achter.
Dit klinkt niet als een heel leuke vriendschap.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven