Vriendin van jongen op de hoogte stellen

13-09-2018 09:09 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit met een dilemma. Ik heb pas seks gehad met een jongen. Hij gaf aan dat hij geen vriendin had, dus ik vertrouwde hem blindelings. Ik volgde hem op instagram, waar hij ook geen fotos had met een meisje. Totdat ik bij een filmpje terecht kwam, met een meisje, waarmee hij op vakantie was.

Ik ben verder gaan zoeken omdat ik nou toch wel wilde weten of alles wat hij tegen me gezegd had, waar was.
Het meisje gevonden, en gevraagd aan een vriendin of zij haar kon volgen zodat het niet zou opvallen. (Haar account stond prive).

Zij had mijn vriendin geaccepteerd, waardoor ik ook een volgverzoek had aangevraagd.
Een paar minuten later werd ik gebeld door de jongen, waarom ik vrienden van hem lastig viel. Ik gevraagd of alles wel klopte, gaf hij aan dat hij had gelogen en een vriendin had. Dus heb ik aangegeven of hij haar op de hoogte zou stellen of dat ik dat zou doen. Hij hing op en blokkeerde me overal.

Nou mijn vraag; zou ik zijn vriendin op de hoogte stellen, of niet? Wat lijkt jullie het beste om te doen?
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
13-09-2018 16:26
Doe toch normaal
???

Jij krijgt een bericht van jou 2 onbekende figuren die jou vertellen dat je vriend een cheater is en dat ie vreemd gaat....
Dan ga jij binnen 1 dag deze 2 onbekenden tekst en uitleg terug sturen ….

Yeah right :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Je kan bewijzen dat je seks met hem had door appjes etc neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
13-09-2018 16:58
???

Jij krijgt een bericht van jou 2 onbekende figuren die jou vertellen dat je vriend een cheater is en dat ie vreemd gaat....
Dan ga jij binnen 1 dag deze 2 onbekenden tekst en uitleg terug sturen ….

Yeah right :rofl:
Als ze hem naakt kunnen beschrijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet ongeloofwaardig. To klinkt als een (begin?) 20-er. Dan zijn je relaties over het algemeen geen jarenlange huwelijken.

Als jij net 6 maanden een LAT-vriendje hebt (als voorbeeld, ik heb geen idee), dan ga je anders met dat soort berichten om, dan wanneer je al 16 jaar samen bent.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
13-09-2018 16:58
???

Jij krijgt een bericht van jou 2 onbekende figuren die jou vertellen dat je vriend een cheater is en dat ie vreemd gaat....
Dan ga jij binnen 1 dag deze 2 onbekenden tekst en uitleg terug sturen ….

Yeah right :rofl:
Je moest eens weten hoe snel sommige jongelui op hun berichten reageren. En hoeveel ze delen met 'bekenden' - want wie hun volgt of een vriend van een vriend is, is dus ook hun vriend.

Ik vind dit nog steeds niet ongeloofwaardig hoor. Heb notabene ooit zelf zo'n gesprek over een vreemdgaande vent meegemaakt, toen een studievriendin van me werd aangesproken door een/de ONS van haar vriend. Dus daar doet dit me erg aan denken. Aangesproken dus - jeweetwel, eind vorige eeuw, toen je elkaar nog irl aansprak :)
Meteen daarna is mijn vriendin samen met die dame haar vriendje gaan opzoeken om hem te vertellen wat ze van hem vonden.

En een paar weken later nam mijn vriendin hem terug. Want hij was zo zielig en ze hield zo van hem en hij had het niet zo bedoeld @(
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
13-09-2018 16:58
???

Jij krijgt een bericht van jou 2 onbekende figuren die jou vertellen dat je vriend een cheater is en dat ie vreemd gaat....
Dan ga jij binnen 1 dag deze 2 onbekenden tekst en uitleg terug sturen ….

Yeah right :rofl:
Waarschijnlijk wel als ik zelf al een vermoeden had wel

En volgens mij is maar klein bericht wat er is terug gestuurd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik af en toe de Leesook scan op voer voor het kutbloemplaatjes-topic kwam ik dit tegen. Ze zijn er rap bij om jullie te citeren O_O
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/10x-d ... ightstand/
nounou
Alsof er een kladje klaarstond voor stel je voor dat er eens zo’n topic geopend zou worden Zaza :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Oke ik ben er ingetrapt :facepalm: kansloos van de Viva.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
13-09-2018 11:12
Ik zou het helemaal niet willen weten in haar plaats. Echt, waar bemoei je je mee.
Heb je gemerkt dat je wereldberoemd geworden ben?

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/10x-d ... ightstand/

Alle momenteel lopende topics over vreemdgaan en vreemgander blijken, bij toeval???, allemaal gestart te zijn door nieuwkomer én gisteren/vandaag opgestart te zijn. Nu opeens een Viva artikel waar oa Roos4.0 in voorkomt.

Lijkt wel journalistieke opzet te zijn? :cheer: :lmao:

Of puur toeval?
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Dropdrop schreef:
13-09-2018 17:30
Ik vind het niet ongeloofwaardig. To klinkt als een (begin?) 20-er. Dan zijn je relaties over het algemeen geen jarenlange huwelijken.

Als jij net 6 maanden een LAT-vriendje hebt (als voorbeeld, ik heb geen idee), dan ga je anders met dat soort berichten om, dan wanneer je al 16 jaar samen bent.
Of als https://www.viva.nl/author/sa_bf4cfa08a ... 2a7daaf1b/
:jump: :jump:

Met dit artikel?

https://www.viva.nl/sex-en-liefde/10x-d ... ightstand/

Wel leuk hoor, Frederik, als het zo zijn gelopen!

:angel:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
13-09-2018 18:52
Omdat ik af en toe de Leesook scan op voer voor het kutbloemplaatjes-topic kwam ik dit tegen. Ze zijn er rap bij om jullie te citeren O_O
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/10x-d ... ightstand/
U was eerder 👍
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
yette schreef:
13-09-2018 10:24
In dit topic valt het gelukkig wel mee met die tendens!

Ik zie het als een ander helpen. Dat doe je gewoon. Net als dat je regelt dat een gevonden portemonnee bij de eigenaar terug komt. Maar er zijn vast ook mensen die zelfs die moeite niet doen.
Mooie metafoor :)
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
13-09-2018 19:57
Oke ik ben er ingetrapt :facepalm: kansloos van de Viva.
De hele manier van schrijven kwam op mij al ongeloofwaardig over.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het willen weten... Maar tip: moei jou niet in andermans relatie. Zal jou niet in dankbaarheid afgenomen worden als je het toch doet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven