Vriendin wil geen trio.

20-03-2018 02:24 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Na lang mee te hebben gelezen heb ik toch een account aangemaakt om zelf ook een vraag te stellen.
Om zo te horen wat anderen er van denken.

Sinds een jaar heb ik een relatie. Ben een man van 33 jaar oud en mijn vriendin is 35 en we hebben een goede relatie en we hebben het leuk met elkaar.

Nou is het zo dat toen wij net een relatie kregen we gesprekken hebben gehad over wat we al hadden gedaan en een van de dingen was dus dat we allebei al een trio hebben gehad zowel mmf als ffm. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik daar nog steeds voor open sta en dat ik het zeker nog een keer wil doen met een vrouw erbij.
Zij zelf heeft ook destijds aangegeven dat ze ook wel met vrouwen heeft geëxperimenteerd en ze dit leuk vond en dat zij er dus ook voor openstond.
Nou is het zo dat ik niet hals over kop een trio wil maar gewoon mocht het gebeuren er voor opensta.

Nu zijn we dus een jaar verder en ben ik er meerdere malen over begonnen op een normale manier.
Hierdoor hebben wij nu dus regelmatig ruzie omdat zij nu aangeeft dat ze het niet wil.
Haar reden is dat ze mij niet met een ander kan zien en ze jaloers zou worden.
Terwijl ze aan het begin van de relatie wel degelijk heeft gezegd dat ze er ook voor openstond.

Als klap op de vuurpijl zegt ze dat ze wel alleen met een andere vrouw zou willen mocht ik het goed vinden.
Wat ik normaal gesproken ook niet erg zou vinden maar aangezien zij van mening is veranderd ben ik dat ook en wil ik dat dus niet hebben.
Hierdoor vind zij mij egoïstisch en zegt ze dat ik het haar niet gun aangezien ik het toch niet erg vind.

Graag zou ik jullie mening hierover willen weten en wat zouden jullie er aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ''wat zouden jullie er aan doen''? Nee is nee.

Ik vind het ook echt zo'n kinderachtig zeur verhaal waarbij je nu je poot stijf gaat houden mbt zij die met een andere vrouw experimenteert, omdat ze jou niet je zin geeft. Dit gaat om seks, dat is niet altijd discutabel. Je kan niet iemand dwingen, omdat jij daar een harde plasser van krijgt.

Mensen veranderen van mening en een jaar geleden had ze niet de gevoelens voor jou die ze nu heeft neem ik aan en waren jullie nog meer in de 'seks is nieuw- fase'. Niet zo gek dus dat ze van mening is veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Gauw stoppen met die relatie, hoe durft ze!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
20-03-2018 02:32
Hoezo ''wat zouden jullie er aan doen''? Nee is nee.

Ik vind het ook echt zo'n kinderachtig zeur verhaal waarbij je nu je poot stijf gaat houden mbt zij die met een andere vrouw experimenteert, omdat ze jou niet je zin geeft. Dit gaat om seks, dat is niet altijd discutabel. Je kan niet iemand dwingen, omdat jij daar een harde plasser van krijgt.

Mensen veranderen van mening en een jaar geleden had ze niet de gevoelens voor jou die ze nu heeft neem ik aan en waren jullie nog meer in de 'seks is nieuw- fase'. Niet zo gek dus dat ze van mening is veranderd.


Zoals je zelf zegt mensen veranderen van mening. Maar je zegt het kinderachtig te vinden dat ik ook van mening ben veranderd.

En nogmaals gaat het er om dat we er in het begin meerdere malen over gesproken hebben. En dat ze zelf heeft aangegeven dat ze een trio leuk vind.
Ik vraag om advies en niet om kritiek.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
20-03-2018 02:40
Als één partner heel graag een vinger of ander lichaamsdeel in de kont van de andere partner wil steken, maar die wil dat niet hebben, dan gebeurt het niet.

Als één partner heel graag de andere partner wil slaan met een zweepje, maar die wil dat niet hebben, dan gebeurt het niet.

Als één partner heel graag een trio wil, maar de andere partner niet, dan gebeurt dat dus ook niet.

Hoe veel moeilijker wil je het hebben?

Je hebt helemaal gelijk dat als je parner iets niet wil het een nee is.
Alleen kan ik niet begrijpen dat ze eerst zegt dat ze er voor open staat maar het toch niet zo is.
Wij zijn altijd eerlijk naar elkaar toe en ik voel dit niet als eerlijk overkomen door eerst het ene te zeggen en daarna het andere te doen.

Dan ga ik me afvragen of ze het destijds heeft gezegd om mij een plezier te doen of dat ze er echt zo over dacht.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-03-2018 02:33
Gauw stoppen met die relatie, hoe durft ze!
Bijdehante opmerkingen heb ik niks aan dus je reactie is nutteloos.
Alle reacties Link kopieren
Mirmir1984 schreef:
20-03-2018 02:57
Zoals je zelf zegt mensen veranderen van mening. Maar je zegt het kinderachtig te vinden dat ik ook van mening ben veranderd.

En nogmaals gaat het er om dat we er in het begin meerdere malen over gesproken hebben. En dat ze zelf heeft aangegeven dat ze een trio leuk vind.
Ik vraag om advies en niet om kritiek.
Haar reden is dat ze mij niet met een ander kan zien en ze jaloers zou worden.
Terwijl ze aan het begin van de relatie wel degelijk heeft gezegd dat ze er ook voor openstond.

Als klap op de vuurpijl zegt ze dat ze wel alleen met een andere vrouw zou willen mocht ik het goed vinden.
Wat ik normaal gesproken ook niet erg zou vinden maar aangezien zij van mening is veranderd ben ik dat ook en wil ik dat dus niet hebben.

Ik vind het WALGELIJK en kinderachtig dat je probeert te manipuleren en dit als machtsmiddel probeert te gebruiken, omdat zij jou geen trio wilt geven. Jij bent niet van mening verandert, dat zeg je zelf. Je probeert haar te straffen, omdat jij je zin niet krijgt. Echt gadverdamme! Je zou je kapot moeten schamen.

Het interesseert me geen reet of je om advies vraagt en niet om 'kritiek'. Je post op een openbaar forum in een democratische rechtsstaat. Wat verwacht je dan grapjas? Dat je hier ook even kunt dicteren hoe het moet gaan, zoals je ook in je relatie probeert?
Alle reacties Link kopieren
Mirmir1984 schreef:
20-03-2018 03:03
Je hebt helemaal gelijk dat als je parner iets niet wil het een nee is.
Alleen kan ik niet begrijpen dat ze eerst zegt dat ze er voor open staat maar het toch niet zo is.
Wij zijn altijd eerlijk naar elkaar toe en ik voel dit niet als eerlijk overkomen door eerst het ene te zeggen en daarna het andere te doen.

Dan ga ik me afvragen of ze het destijds heeft gezegd om mij een plezier te doen of dat ze er echt zo over dacht.
Je zegt zelf dat zij ook niet meer met vrouwen mag experimenteren. Wat voor verknipte hypocriet ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, als dit een punt van ruzie is, niet doen. In het begin wissel je dingen uit, jullie zijn beide geen 16 jaar meer. Wat ik scheef vind gaan en daar geef ik jou gelijk in, ze wil geen trio met jou erbij omdat ze anders jaloers gaat worden, maar het wel alleen doen met een andere vrouw.
Hoe zou ze reageren als jij zegt, oke schat, jij met een vrouw, ik spreek af met een andere man.
In mijn ogen doe je dit soort dingen samen in goed overleg en anders niet! Een trio moet altijd in goed overleg gebeuren, zit te denken, waar moet jij zijn als zij met een vrouw bezig is, wonen jullie samen? Buiten een trio om, mag je dan wel alleen met een andere vrouw naar bed als ze er niet bij is? Maak duidelijke afspraken, anders klapt de relatie hierop.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
20-03-2018 03:19
Vriendinlief wil zelf wel buiten de deur klussen, maar wil geen trio omdat ze jaloers wordt als vriendlief dan met die andere vrouw bezig is.

Da's ook wel een beetje dubbel of wat.
Het is zeker dubbel, maar als ze beide van mening zijn verandert.. dan snap ik het probleem niet? Overigens vind ik dat hij dit nu als straf/manipulatie middel gebruikt en dat vind ik gewoon idioot. Als het hem niks kan schelen, maar haar wel, dan snap ik het probleem niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Wie pushed hier? To geeft aan dat ze er beiden open voor stonden, zij geeft aan dat ze jaloers zou worden om het te zien, maar wel zelf alleen wil doen. Ik zou er ook voor bedanken. In mijn ogen is het geen strafmiddel, samen of anders niet.
Als de andere partner het er niet mee eens is, dan klapt de relatie, of gaat het toch stiekem doen, met alle gevolgen van dien.
Maar na al en jaar over trio's beginnen, lijkt me al redelijk snel, pep je je sexleven eerst op, zorg voor vertrouwen, eer dat je er andere bij haalt.
Alle reacties Link kopieren
trina schreef:
20-03-2018 03:36
Wie pushed hier? To geeft aan dat ze er beiden open voor stonden, zij geeft aan dat ze jaloers zou worden om het te zien, maar wel zelf alleen wil doen. Ik zou er ook voor bedanken. In mijn ogen is het geen strafmiddel, samen of anders niet.
Als de andere partner het er niet mee eens is, dan klapt de relatie, of gaat het toch stiekem doen, met alle gevolgen van dien.
Maar na al en jaar over trio's beginnen, lijkt me al redelijk snel, pep je je sexleven eerst op, zorg voor vertrouwen, eer dat je er andere bij haalt.
Dit is precies wat ik bedoel. Perfect verwoord.
Het gaat mij er om dat we het samen doen.
En het is niet alleen dat ik er alleen een vrouw bij wil.
Als zij er een man bij wil is dat ook prima en dat heb ik ook aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
20-03-2018 03:24
Het is zeker dubbel, maar als ze beide van mening zijn verandert.. dan snap ik het probleem niet? Overigens vind ik dat hij dit nu als straf/manipulatie middel gebruikt en dat vind ik gewoon idioot. Als het hem niks kan schelen, maar haar wel, dan snap ik het probleem niet zo goed.
Het gaat mij niet om manipuleren het gaat mij om de ervaring samen.
En ik ben zeer zeker niet hypocriet want heb ook aangegeven dat er ook een man bij mag als zij er behoefte aan heeft.
Want wat ik zelf wil moet ik haar ook gunnen en dat is iets wat ik echt wel snap.
Maar zoals ik al eerder zei het gaat mij om samen en buiten dat zou ik er dan niet een punt van maken als ze het een keer alleen met een vrouw doet maar ik hoop dat je snapt dat dat ook van haar kant ook zo moet zijn. En dat zij dan ook water bij de wijn moet doen want dat is wat een relatie volgens mij inhoud. Dingen voor elkaar over hebben.
Nou is het zo dat ik niet hals over kop een trio wil maar gewoon mocht het gebeuren er voor opensta.

Nu zijn we dus een jaar verder en ben ik er meerdere malen over begonnen op een normale manier.

Je klinkt als een behoorlijke dwingeland, die niet eens wil wachten 'tot het gebeurt', maar het wil forceren. Of je vriendin nu wil of niet. Waarom mag ze niet van mening veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Sex is so overrated. Als je vriendin verder de vrouw van je dromen is, waarom dan zo drammen over een trio?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vriendin wel. Mijn vriend en ik hebben het ook wel eens over een trio gehad in het begin van de relatie. Dat het misschien een keer leuk zou zijn als we langer samen waren.
Toevallig hadden we het er vorig maand over en wat bleek: we wilden het allebei niet meer. In de jaren dat we naar elkaar toe zijn gegroeid willen we de ander absoluut niet delen met de ander. Dus ja, meningen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Mirmir1984 schreef:
20-03-2018 03:05
Bijdehante opmerkingen heb ik niks aan dus je reactie is nutteloos.
Wat je niet begrijpt is voor jou nutteloos
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Dat is het met meningen hè, die kunnen, en mogen veranderen
Net als gevoel, dat kan, en mag ook veranderen.

Iets kan eerst een fantastisch idee Zijn, en als je het dan wilt uitvoeren denk je....nee toch maar niet

Zo ook met gevoel
Je kan hotel de botel verliefd zijn op iemand, en na een jaar denken.....what was I thinking?!?

Zou zo maar kunnen dat je vriendin ban mening is veranderd en dat ze wellicht zweer binnenkort ook van gevoel (voor jou) gaat veranderen.
Want wees eerlijk, iemand die je mening niet respecteert , daar wil je toch niet bij Zijn?

Aan jou de keuze dus
Haar mening respecteren, ook al vind je het jammer, of her risico lopen dat ze denkt....what was I thinking
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als je zaken tegen elkaar af gaat wegen: als hij A niet wil, wil ik B niet. Is dat het einde van je relatie.
In een relatie gun je elkaar zaken, ook als daar voor jou niets tegen over staat
Dat wil niet zeggen, dat je alles doet en over je eigen brezen heen gaat.
Maar zoals jullie, en dan jij vooral, er nu instaat... Is deze relatie op een haar na dood. En kijk jezelf eens flink in de spiegel aan, ben jij wel geschikt om een relatie te hebben? En houd jij wel onvoorwaardelijk van je vriendin?
Nee he??
Alle reacties Link kopieren
Is er hier geen 'gulden' middenweg? Je zou je vriendin kunnen toestaan met een andere vrouw te seksen, mits jij daarbij aanwezig mag zijn en eventueel mee mag doen. Je zou het in fasen kunnen doen, eerst alleen kijken, vervolgens meedoen, waarbij je alleen seks met je eigen vriendin hebt en vervolgens verder uitbreiden in goed overleg en met haar goedkeuring!!! Ga het niet afdwingen, want dan gaat het zeker niet goed komen! Integendeel, dat betekent dan hoogstwaarschijnlijk einde relatie.
Wat wil je nou? Ze wilt het niet! Als ze het in de komende tijd toch doet, dan doet ze het tegen haar zin in. Is dat wat je wilt? Hoe kinderachtig om iemand zo te houden aan iets wat ze in het begin van de relatie heeft gezegd. Ze is van mening verandert, ze is tot de conclusie gekomen dat het haar toch niet prettig lijkt. Dat is haar goed recht. Net als dat het jou goed recht is dat jij het toch niet fijn vind als zij het met een andere vrouw doet. Hou op met zeuren en ga verder met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Westworld schreef:
20-03-2018 07:33
Hou op met zeuren en ga verder met je leven.
Dat is wel heel makkelijk gezegd.
Als we dat dus met elk onderwerp doen dan word het leven wel heel saai.
Want dan kan je met alles wel zeggen hou op met zeuren en ga verder met je leven.
Misschien valt diegene juist op jou omdat je in het begin van de relatie hebt gezegd dat je iets leuk vind en je daardoor iemand nog leuker gaat vinden.
Als iemand jou heeft gezegd dat diegene graag wil reizen en jij dit ook altijd hebt gewild.
En het moment komt daar dat je er over begint en diegene zegt nah weet je ik wil het toch niet dan heb je toch een beetje het idee dat je voor de gek bent gehouden toch. ?
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je voor de gek gehouden, maar de suggestie met de relatie te stoppen is bijdehant en negeer je :facepalm:

Lekker doorgaan dan met iemand waardoor je je belazerd voelt, echt, top
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-03-2018 07:22
Als je zaken tegen elkaar af gaat wegen: als hij A niet wil, wil ik B niet. Is dat het einde van je relatie.
In een relatie gun je elkaar zaken, ook als daar voor jou niets tegen over staat
Dat wil niet zeggen, dat je alles doet en over je eigen brezen heen gaat.
Maar zoals jullie, en dan jij vooral, er nu instaat... Is deze relatie op een haar na dood. En kijk jezelf eens flink in de spiegel aan, ben jij wel geschikt om een relatie te hebben? En houd jij wel onvoorwaardelijk van je vriendin?
Nee he??
Het is niet dat ik zaken tegenelkaar afweeg maar ik heb gezegd dat ik het niet erg zou vinden als ze alleen met een vrouw zou doen ookal vind ik het niet echt leuk dat ze dingen op sexueel gebied zonder mij doet.
Dus volgens mij zit daarin wel degelijk een gunfactor in.
Maar nu wil ze dat ik haar dit gun terwijl ze weet dat ik het niet leuk vind als ze dat soort dingen alleen doet.
Maar een trio wil ze niet omdat zij dat niet leuk vind.

Ik hoop dat je het zo een beetje beter snapt.
Soms veranderen mensen nu eenmaal van gedachte. Zoals zij het nu stelt zou het slecht zijn voor jullie relatie. Is een trio je meer waard dan je relatie?
Het idee van wilhetnietweten om te kijken (alleen kijken, niet meedoen) zou je nog kunnen voorstellen. En als ze dat niet wil dan houdt het op.

Overigens vind ik jullie allebei best kinderachtig overkomen (30+ toch?!).
Zij omdat ze boos wordt dat jij niet wil dat ze seks heeft met een vrouw. Jij omdat je het alleen niet toelaat omdat ze geen trio meer wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven