Vriendin wilt niks weten van Fetish

30-04-2020 17:39 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ondertussen nu bijna 2 jaar samen met mijn vriendin en vond het tijd om een van mijn fetishes te laten weten.

Ik heb een fetish voor dominante vrouwen (Femdom) en voor crossdressing/Sissyfication.
Dit houd in het kort in dat een van mijn fetishes is gedomineerd worden door een vrouw, terwijl ik gekleed ben als een sletterige vrouw/slaaf

Mijn vriendin vind dit totaal niets en wilt er niets van weten.
Nu zit ik met een vreemd gevoel, omdat dit altijd een geheim van me geweest is en ze er direct fel op tegen staat.

Wat moet ik doen
Ah, ben je dit nu op alle forums in Nederland aan het posten?
Alle reacties Link kopieren
Als ik geen spruitjes lust, dan eten we samen dus geen spruitjes. Gelukkig is er nog veel meer groente bij de groenteboer.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Sojasaus schreef:
30-04-2020 21:10
Als ze niet wil dan wil ze niet. Je hebt blijkbaar al 2 jaar zonder gedaan dus zo gigantisch 'ik kan niet zonder deze fetish' zal het niet zijn..
Nou ja, als dit is waar TO van houdt dan zal hij er vroeg of laat iets mee willen gok ik zomaar.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
30-04-2020 22:20
Mijn hemel.

Ga in therapie in plaats van je vriendin mee te willen slepen in een bizarre fetish.
Waarom?
Hij doet er toch niemand kwaad mee?
Hij sleept haar niet mee, heeft het eerlijk verteld, lijkt me best lastig als je een seksuele voorkeur hebt die door de norm in de samenleving (huisje, boompje beestje en 1,6 kind uitpoepen) wordt veroordeeld en belachelijk gemaakt.

Waarom hij daar in vredesnaam voor in therapie zou moeten...geen idee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
TO is gevlogen denk ik....enfin....next!!!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat jouw vriendin dit niks vind. Ik zou hier zelf ook niet echt blij mee zijn eigenlijk.
En waarom wil je zo graag vrouwen kledij aan eigenlijk? :wtf:
Het verbaast me om sommige reacties te zien. Waarom iemands voorkeuren veroordelen? Wat maakt het uit dat het niet jouw ding is? Hij stelt een vraag, lijkt me dat je daar normaal op kan antwoorden.
Het verbaasd mij ook wat voor nare reacties hier zijn. Ieder zijn ding toch?

Maarum TO,

Praat met der en als ze dat niet wilt en je vind dat je daarin tekort komt, misschien moet je dan iemand anders zoeken?
Heb je nog op de site gekeken die ik stuurde?
Alle reacties Link kopieren
Roleplay fetish, deze is extreem zeker als je dan ook nog zou verwachten dat ze zou instemmen met pegging*

Ook al staat dat niet in de OP, maar begrijpelijk dat je vriendin fel op tegen is.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
VanPoeshoven schreef:
01-05-2020 18:25
Het verbaast me om sommige reacties te zien. Waarom iemands voorkeuren veroordelen? Wat maakt het uit dat het niet jouw ding is? Hij stelt een vraag, lijkt me dat je daar normaal op kan antwoorden.
Kende je het fenomeen ‘Mens’ nog niet? Vrijwel iedereen veroordeelt iets wat niet normaal is. En de wens van TO is niet de norm van de gemiddelde heteroman, en daarmee dus ook een beetje raar.
Babette2017 schreef:
02-05-2020 00:47
Kende je het fenomeen ‘Mens’ nog niet? Vrijwel iedereen veroordeelt iets wat niet normaal is. En de wens van TO is niet de norm van de gemiddelde heteroman, en daarmee dus ook een beetje raar.
Ik wil nog wel ‘s een boompje met je opzetten wat precies de norm van de gemiddelde heteroman is, maar goed. Ben het met je eens dat de fetish vrij extreem is en misschien beter thuis in het BDSM topic, maar niemand schiet wat op met opmerkingen als ‘ga in therapie’ of ‘ik zou ervan opdrogen’.
We zitten tenslotte op een forum over seks, niet in de kerk.
Oh, vandaar dat die hostie maar niet door komt!
Alle reacties Link kopieren
Moreina schreef:
30-04-2020 22:20
Mijn hemel.

Ga in therapie in plaats van je vriendin mee te willen slepen in een bizarre fetish.
Wat is er zo bizarre aan en welke therapie raad je aan?

Hij zal in de toekomst nog eens wat delen met z'n vriendin.

Blijven denken dat hetero mannen niet van anaal houden.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
01-05-2020 00:11
Misschien eerst stapje voor stapje beginnen ipv direct de hele fantasie.

Als ze daarvoor open staat tenminste.
+1
Alle reacties Link kopieren
Marmo schreef:
18-05-2020 15:18
Wat is er zo bizarre aan en welke therapie raad je aan?

Hij zal in de toekomst nog eens wat delen met z'n vriendin.

Blijven denken dat hetero mannen niet van anaal houden.
Ik zou met name vallen over het feit dat ik zoiets te horen krijg na twee jaar.
Dat is wat mij betreft bizar.
En ik zou huiverig zijn: wat broeit er nog meer onder de oppervlakte. Het is verdorie geen voorkeur voor slapen met blote voeten.
conversation = awareness
Miss_Communicatie schreef:
18-05-2020 16:43
Ik zou met name vallen over het feit dat ik zoiets te horen krijg na twee jaar.
Dat is wat mij betreft bizar.
En ik zou huiverig zijn: wat broeit er nog meer onder de oppervlakte. Het is verdorie geen voorkeur voor slapen met blote voeten.
Gezien de reacties hier en het feit dat het niet normatief is, kan ik best voorstellen dat hij het niet eerder heeft verteld.

Wat hierboven gezegd wordt: Babysteps. Maar als vriendin vanilla is, gaat het 'm niet worden, tenzij jullie openstaan voor een open relatie ofzo. Ik heb echt wel wat relaties zien stuklopen hierop.
Plopper schreef:
18-05-2020 17:01
Gezien de reacties hier en het feit dat het niet normatief is, kan ik best voorstellen dat hij het niet eerder heeft verteld.

Wat hierboven gezegd wordt: Babysteps. Maar als vriendin vanilla is, gaat het 'm niet worden, tenzij jullie openstaan voor een open relatie ofzo. Ik heb echt wel wat relaties zien stuklopen hierop.
Ja en nee. Ik ben bij het daten wel direct vrij open en eerlijk geweest over een aantal zaken: wordt het hem niet, dan is dat jammer. Ik kan wel begrijpen dat je het niet direct de eerste minuut van een date zegt, maar ik vind het nog steeds niet de handigste zet om na twee jaar er ineens mee te komen.

Aan de andere kant: hoe, wat en wanneer heeft TO nou eigenlijk gezegd en wat is precies de reactie van v geweest? Ik geloof niet dat ik onder vanilla val, maar als ik gewoon rustig naar Boer zoekt Vrouw of zo zit te kijken en mijn vriend vertelt ineens dat hij into sissyfication is, dan zou ik toch ook wel even een momentje nodig hebben en niet vijf minuten later ineens een diepgaand gesprek erover kunnen hebben.
Marquise schreef:
18-05-2020 18:44
Ja en nee. Ik ben bij het daten wel direct vrij open en eerlijk geweest over een aantal zaken: wordt het hem niet, dan is dat jammer. Ik kan wel begrijpen dat je het niet direct de eerste minuut van een date zegt, maar ik vind het nog steeds niet de handigste zet om na twee jaar er ineens mee te komen.

Aan de andere kant: hoe, wat en wanneer heeft TO nou eigenlijk gezegd en wat is precies de reactie van v geweest? Ik geloof niet dat ik onder vanilla val, maar als ik gewoon rustig naar Boer zoekt Vrouw of zo zit te kijken en mijn vriend vertelt ineens dat hij into sissyfication is, dan zou ik toch ook wel even een momentje nodig hebben en niet vijf minuten later ineens een diepgaand gesprek erover kunnen hebben.
Ik ben er ook open over, hoor. Maar mijn kinks zijn vrij "mainstream", afgezien van het feit dat ik een dominante vrouw ben, die soms switcht als ze er zin in heeft. Dat doe ik om het kaf van het koren te scheiden en de haantjes gelijk af te kappen.

Tot ik ben gaan daten in de kinkwereld. Mijn laatste scharrel en huidige vriend komen daar ook vandaag.

En je hebt een goed punt, we weten niet wat er gezegd is. Ik kan echter wel begrijpen dat er bij sissyfication wat meer komt kijken, de mannen die ik ken die dat leuk vinden zijn allemaal (op 1 of 2 na) vrij onzekere types en schamen zich best voor die fetisj/kink.
Ja, herkenbaar al ken ik mijn vriend weer niet van de kinkcommunity en ben ik daar na meerdere teleurstellende ervaringen ook wel beetje klaar mee. :)

Uiteindelijk valt er natuurlijk niet zo veel te zeggen wat TO nu moet doe. Praten lijkt me wel zo handig maar zelfs dat hangt van de volledige context af. Stel, TO heeft het als een voldongen feit voor vriendins voeten gegooid en ze heeft het er maar mee te doen, dan kan ik ook wel begrijpen dat ze geen zin meer heeft in een verder gesprek want echt ruimte voor vragen, bedenkingen et cetera van haar kant is er dan ook niet echt.
Marquise schreef:
18-05-2020 20:28
Ja, herkenbaar al ken ik mijn vriend weer niet van de kinkcommunity en ben ik daar na meerdere teleurstellende ervaringen ook wel beetje klaar mee. :)

Uiteindelijk valt er natuurlijk niet zo veel te zeggen wat TO nu moet doe. Praten lijkt me wel zo handig maar zelfs dat hangt van de volledige context af. Stel, TO heeft het als een voldongen feit voor vriendins voeten gegooid en ze heeft het er maar mee te doen, dan kan ik ook wel begrijpen dat ze geen zin meer heeft in een verder gesprek want echt ruimte voor vragen, bedenkingen et cetera van haar kant is er dan ook niet echt.
Snap ik. Ik denk dat ik sowieso wel vrij makkelijk praten heb, want mijn kinks werken niet door in mijn dagelijks leven. Ik ken echt wel mensen die het nodig hebben om goed te kunnen functioneren. Dat heb ik niet, het is voor mij alleen de seks.

Impact play doe ik wel voor de fun, maar dat is een hobby. Ik kan prima zonder. Maar slaan is gewoon leuk.

Dus het heeft niet heel veel invloed op mijn leven (vind ik zelf) al zal mijn dominantie vast in mijn persoonlijkheid terug te vinden zijn. Maar een vanilla seksleven zou voor mij een dealbreaker zijn.

Lastig, lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven