Vrouw niet geil te krijgen

20-09-2017 17:54 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Complimenten over haar uiterlijk. Een kadotje , bos bloemen. Kriebelen over haar rug. Een dikke knuffel. Kamer opruimen, de was doen en klaar zitten tussen de waxinelichtjes met een wijntje. Een lekkere zoen. Direct erop duiken. Voorzichtig met wat handwerk beginnen.

Allemaal geprobeerd. Maar niets helpt. Natuurlijk ook wel besproken, maar ze weet ook niet waarom ze dr niet geil van wordt. Ze is lekker nuchter om t zo te zeggen. Doe maar gewoon dan doe je......

Kom met iets onverwachts. Iets dat een echte verrassing is, staat er dan op het Internet.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Andere vrouw?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Werd ze het voorheen wel??
Alle reacties Link kopieren
Mijn God, daar droogt zelfs de Noordzee van op. Waxinelichtjes en de kamer opruimen? Ze wordt niet geil van Bijenkorf-romantiek of van de poetshulp. Joh
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-09-2017 17:56
Andere vrouw?
Andere man, wedden?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet erg opwindend TO.
Alle reacties Link kopieren
Heb je haar al gevraagd waar ze dan wél geil van wordt? Ik glij ook niet van de bank omdat mijn man de kamer opruimt of de was doet. Ook een bosje blommen doet het echt niet voor mij hoor.. :P
Alle reacties Link kopieren
Help ik heb op alle knopjes gedrukt, alle draadjes erin en uit gedaan, opnieuw aan en uit gezet... maar ze doet het niet! Het neukt niet, hoe komt dit?
Wie wordt er nou geil van kadootjes, bloemen of de kamer opruimen.
Als ze niet warm of koud van je wordt kun je haar wijntjes voeren tot ze in coma ligt maar dan gebeurt er niks.
Misschien krijg je af en toe een beurt omdat ze het sneu vindt dat je al die moeite voor niks doet.
Alle reacties Link kopieren
Yuliyababy schreef:
20-09-2017 18:01
Help ik heb op alle knopjes gedrukt, alle draadjes erin en uit gedaan, opnieuw aan en uit gezet... maar ze doet het niet! Het neukt niet, hoe komt dit?
Even de klantenservice bellen :idee: :rofl:
Misschien moet je minder waxinelichtjes aansteken en gewoon beter leren neuken.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
20-09-2017 18:00
Heb je haar al gevraagd waar ze dan wél geil van wordt? Ik glij ook niet van de bank omdat mijn man de kamer opruimt of de was doet. Ook een bosje blommen doet het echt niet voor mij hoor.. :P
Dit. Wel fijn en vooral niet mee stoppen.

Maar als je me geil wilt krijgen ga je me stevig zoenen en strelen. En ondertussen iets zeggen/kreunen als: ‘schat, heerlijke jurk, je ziet er prachtig uit, maar ik wil je NU naakt'. Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
En als je haar nou gewoon eens negeert ipv teveel je best doen? :)
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel lief natuurlijk, wat je allemaal doet voor haar. Maar ja, daar blijft het bij :sleep:
Alle reacties Link kopieren
En hoe zie jij eruit?

Leuke kleding, heb je een paar mooie gespierde armen waarmee je haar stevig tegen je aan kunt drukken? Gedouched, geschoren, geurtje op en tanden gepoetst en geflost?

Echt, als een man dat goed voor elkaar heeft is er niet veel nodig hoor. Maar misschien kan je wel gewoon slecht zoenen en/of neuken.
redbaron wijzigde dit bericht op 20-09-2017 18:09
42.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
20-09-2017 18:04
En als je haar nou gewoon eens negeert ipv teveel je best doen? :)
Ja want van genegeerd worden worden die vrouwtjes écht botergeil!!!
Goeie tip! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Yuliyababy schreef:
20-09-2017 18:01
Help ik heb op alle knopjes gedrukt, alle draadjes erin en uit gedaan, opnieuw aan en uit gezet... maar ze doet het niet! Het neukt niet, hoe komt dit?
Ik vrees dat je een tamelijk goede analyse hebt gemaakt.

Bedankt voor de tips en de gezelligheid. Ik hen mn portie voor vandaag wel weer gehad. Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Aan haar vragen of ze nog fantasieën heeft die ze wil uitproberen?
Langer voorspel? Denk aan minimaal 45 minuten.
Haar verrassen met een hotelletje? En daar seks hebben?
Voorstellen om een man of een vrouw erbij uit te nodigen?
Avondje cabaret voorstelling en daarna samen quality time hebben zonder even ergens anders aan te denken?

Maar vooral P R A T E N met haar? En dan bedoel ik, dat wat zij zegt niet op te lossen maar luisteren naar haar gevoel, tussen de regels door?
Heb je al met haar gecommuniceerd over hoe zij zich de laatste tijd voelt?
Zijn er dingen die haar dwars zitten? Werk, kids, familie, financiële problemen, van alles? is ze gelukkig met zichzelf, haar lichaam en haar leven? Dat soort dingen :)

Nu komt het vooral over alsof er iets bij haar moet veranderen om maar aan jouw behoefte te voldoen.
Rich as a jew, hung like a moose...
Nou eerlijk? Ik word van je OP ook niet echt geil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het super dat je zo je best doet, kan menig man nog een puntje aan zuigen.

Het is alleen jammer dat je aan al deze zaken een beloning hangt, jij doet de was en zij geeft seks. Jij een cadeau, zij seks. Zoiets? Je hebt gemerkt dat dat niet werkt, daar kun je dus mee stoppen.
Vraag 1 is, heeft zij ook een probleem met haar libido? Als dat namelijk niet het geval is kan je ondersteboven aan het gordijn hangen met een roos in je mond, een fles champagne in je ene en een pan boerenkool in je andere hand maar dat zal niet helpen. Denk ik.

En als zij het ook jammer vindt wordt het tijd om naar een oplossing te kijken, een cursusje massage of samen dansen. Een therapeutje wil ook nog wel eens het gesprek op gang helpen.
...
Alle reacties Link kopieren
Is zij weleens geil bij jou geweest of is dit altijd al zo geweest?
Tjongejonge wat een vrieskou hier.
Alle reacties Link kopieren
http://fhm.nl/nieuw-onderzoek-na-een-ja ... s-met-jou/
Ziet ze ook nogal bleek en beweegt ze opvallend weinig? Dan zou ik om te beginnen de dokter 's bellen.
Maar serieus: wil ze zelf nooit?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-09-2017 18:32
Tjongejonge wat een vrieskou hier.
Word jij wel geil als je vriend de was doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven