Vrouw wil helemaal geen seks

19-05-2017 16:30 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw wil al heel lang (jaren) geen seks meer met me. Soms gewoon omdat ze geen zin heeft of te moe is (dat kan voorkomen), vaak omdat ze me uiteenlopende fouten verwijt (terecht of niet). Als ik probeer om er gewoon over te praten (dat we samen een probleem hebben), wuift ze het weg of draait ze eromheen.

De enkele gelegenheid dat we samen alle tijd hebben (weekendje weg), komt er ook niets van. 'Dat de kinderen zijn logeren, betekent toch niet ineens dat we seks moeten hebben?'.

Ik wil ze niks verplichten, maar in hoeverre hoort seks volgens jullie bij een huwelijk?
Alle reacties Link kopieren
Die mensen zullen er best zijn leclair, die van een tepelstreling oid een orgasme krijgen, feit is volgens mij wel dat dat voor de meeste vrouwen niet zo is.
Wat ik wel belangrijk vind is dat wederzijdse partners enigszins kunnen meegaan in wat zijn of haar partner fijn vindt "tussen de lakens".
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
johannes1973 schreef:
28-05-2017 21:11
Inmiddels laat ik heel regelmatig en ondubbelzinnig merken dat ik meer wil, maar ze wuift het iedere keer weg.
In tegenstelling tot wat de meesten hier adviseren, zou ik veel duidelijker mijn grenzen stellen. Zelf heb ik ook in een seksloze relatie gezeten. Ik ging er volledig aan kapot. Het breekt je mannelijkheid af. Ik heb gezegd, we gaan naar een relatie therapeut. Dat heeft ze 1x gedaan, maar daar kreeg ze lastige vragen waar ze nog niet aan toe was. Toen ze niet meer wilde gaan, heb ik de relatie verbroken.

Dus ik zou het helemaal niet voorzichtig brengen, dat heb je al genoeg gedaan. Jouw ballen zitten in haar handtas en dat moet afgelopen zijn. Ik zou gewoon zeggen: we gaan oplossingen zoeken en als je niet wilt, dan moet ik helaas mijn eigen beslissingen maken.
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
29-05-2017 21:25
Die mensen zullen er best zijn leclair, die van een tepelstreling oid een orgasme krijgen, feit is volgens mij wel dat dat voor de meeste vrouwen niet zo is.
Wat ik wel belangrijk vind is dat wederzijdse partners enigszins kunnen meegaan in wat zijn of haar partner fijn vindt "tussen de lakens".
Attribuutje, dat laatste is zonder meer waar.
En wat die tepelstreling betreft heb jij ook gelijk, het gaat om het hele streel plaatje of massage plaatje. Bij elke man of vrouw liggen die gevoelens anders.
JE hoeft er niet persé van te kunnen klaarkomen, maar het kan je wel degelijk enorme opwinding verschaffen. IK heb het aan den lijve ondervonden :D

Dacht voorheen 'ja duhhhh zal wel. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan melden dat het spel inmiddels echt op de wagen is. Nu nog een moment vinden om er in alle rust over verder te praten. Komend weekend verwacht ik verder te komen.

'Mijn abonnement opzeggen' is momenteel niet verstandig, we hebben namelijk net een ander huis gekocht. Bovendien heb ik nog teveel hoop dat het goed gaat komen. Ook de kinderen maken dat ik er niet te licht over wil denken.

Ik ben het ermee eens dat we niet koste wat kost verder moeten gaan. Maar voordat ik de stap naar scheiden maak, wil ik zeker weten dat ik echt alles heb geprobeerd om het te repareren. Ook al ben ik rijkelijk laat.

Als ik nieuws heb, zal ik dat ook hier melden. Intussen zal ik de overige reacties proberen te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Johannes

Zet eerst alles op 1 rijtje.
Wat je al eerder schreef, je houdt van haar. Maar bent inderdaad te goedgeefs geweest.
Er zijn genoeg gulden midden wegen. Maar ja als zij seksueel dood is, heb je een heel ander verhaal.
Alle succes van de wereld.

Praat over alles dat is het meest belangrijke. Ik hoop voor jou, dat ook je vrouw eerlijk en open is.
monsterpinguin schreef:
29-05-2017 22:51
In tegenstelling tot wat de meesten hier adviseren, zou ik veel duidelijker mijn grenzen stellen. Zelf heb ik ook in een seksloze relatie gezeten. Ik ging er volledig aan kapot. Het breekt je mannelijkheid af. Ik heb gezegd, we gaan naar een relatie therapeut. Dat heeft ze 1x gedaan, maar daar kreeg ze lastige vragen waar ze nog niet aan toe was. Toen ze niet meer wilde gaan, heb ik de relatie verbroken.

Dus ik zou het helemaal niet voorzichtig brengen, dat heb je al genoeg gedaan. Jouw ballen zitten in haar handtas en dat moet afgelopen zijn. Ik zou gewoon zeggen: we gaan oplossingen zoeken en als je niet wilt, dan moet ik helaas mijn eigen beslissingen maken.
Helemaal mee eens, het leven gaat door....
Alle reacties Link kopieren
johannes1973 schreef:
21-05-2017 12:40
Ik ga het ook echt niet heel veel langer uitstellen. Maar het is natuurlijk niet iets dat je tussen de soep en de aardappelen zegt. Zolang het niet escaleert gaat het nog, maar het risico is groot dat het emotioneel wordt. En dan zorg ik er liever voor dat we lang genoeg met zijn tweeën zijn om het goed uit te praten. Liefst mrt een happy end natuurlijk 😉
Je klinkt echt als een lieve man, ik hoop dat het goed komt tussen jullie. Houd ons op de hoogte :P
Johannes, verwacht geen "happy end", ook al hebben jullie een goed gesprek, ze zal waarschijnlijk geen seks willen om dat te "vieren". Of het goed komt kan ik niet inschatten, maar het zal zeker tijd nodig hebben denk ik.
Maar goed....de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Alle reacties Link kopieren
monsterpinguin schreef:
29-05-2017 22:51
In tegenstelling tot wat de meesten hier adviseren, zou ik veel duidelijker mijn grenzen stellen. Zelf heb ik ook in een seksloze relatie gezeten. Ik ging er volledig aan kapot. Het breekt je mannelijkheid af. Ik heb gezegd, we gaan naar een relatie therapeut. Dat heeft ze 1x gedaan, maar daar kreeg ze lastige vragen waar ze nog niet aan toe was. Toen ze niet meer wilde gaan, heb ik de relatie verbroken.

Dus ik zou het helemaal niet voorzichtig brengen, dat heb je al genoeg gedaan. Jouw ballen zitten in haar handtas en dat moet afgelopen zijn. Ik zou gewoon zeggen: we gaan oplossingen zoeken en als je niet wilt, dan moet ik helaas mijn eigen beslissingen maken.
Ook helemaal mee eens Johannes, je lijkt me een hele lieve man, te lief!!
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
leclair schreef:
29-05-2017 09:38
Hoogste tijd voor een niet mis te verstaan gesprek !!.
Ik heb geen tijd nodig voor goede seks, maar voor een goed gesprek. Als dat goede gesprek maar een keer op gang komt, kan het later met de seks ook weer goed komen.

Een kant van het probleem is dat zij dat gesprek liefst ontwijkt. Ze zal zeker niet uit zichzelf aanbieden om het er eens over te hebben.
Alle reacties Link kopieren
KeaAlpine schreef:
29-05-2017 10:36
Overigens, de pil en ad kunnen een negatief effect hebben, maar onderschat de reden dat ze die ad neemt ook niet.
Dat onderschat ik ook zeker niet. Het is ook een reden dat ik haar een tijd lang 'met rust gelaten heb'. Ik wil ook niet per se dat ze stopt met ad (of de pil) om haar libido omhoog te krijgen, zodat ik aan mijn trekken kan komen. Ik hoop wel dat ze met mij goed wil nagaan waar het aan kan liggen. En dat ze beseft dat we samen een probleem hebben en daar samen aan moeten werken.

Wat de uitkomst zal zijn, moet ik afwachten. Maar ik zal het onderwerp wel op tafel moeten houden, zelf doet ze dat niet. Ze lijkt het seksloze prima te vinden, terwijl ze toch ook goed beseft dat het 'eigenlijk niet zo hoort'.
@johannes, ik bedoelde het niet in haar verdediging. In tegendeel. Als je AD slikt heb je een probleem en dáár moet je iets aan doen. Niet alleen AD slikken en doorgaan met je leven en hopen dat het overgaat.
Alle reacties Link kopieren
johannes1973 schreef:
30-05-2017 23:47
Ik wil ook niet per se dat ze stopt met ad (of de pil) om haar libido omhoog te krijgen, zodat ik aan mijn trekken kan komen. Ik hoop wel dat ze met mij goed wil nagaan waar het aan kan liggen. En dat ze beseft dat we samen een probleem hebben en daar samen aan moeten werken.

Wordt nou eens goed kwaad, man.

Je vrouw laat de pootjes hangen, ze rijdt op topsnelheid jullie relatie de afgrond in en jij begint je zinnen met "ik wil ook niet per se" en "ik hoop wel". Zeg nou eens: "TOT HIER EN NIET VERDER!!"

Natúúrlijk stopt ze met de pil om haar libido omhoog te krijgen! Ze wil toch ook dat jullie gelukkig worden?!

En je bent ook zo denigrerend over jezelf, "zodat jij aan je trekken kan komen"? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat jij een mens bent, en dat jij liefde, fysieke aandacht en lichamelijke aanraking nodig hebt. Je wilt aangeraakt worden door de vrouw van je leven. Is dat "aan je trekken komen"? Nee, dat is veel te kort door de bocht want dat kan overal. Jij wilt de essentie van het huwelijk op tafel krijgen, weer samen gelukzalig elkaar aankijken en lachen. De volgende dag appen "je was fantastisch gisterenavond".

Dus wacht niet op een goed moment, forceer een moment. En als ze met de TV bezig is, flikker de afstandbediening het raam uit. D'r telefoon gaat over? Hup, tegen de muur aan met dat kreng. Wil niet praten? Is goed, maar dan overnacht jij vannacht bij een vriend. Druk haar met de neus op de feiten. Laat zien dat het menens is, en dat je nog ballen in je broek hebt.
Alle reacties Link kopieren
To, als ik jouw woorden vergelijk met de woorden van Monsterpinquin, dan is hij degene met wie ik het bed in duik.
Een al te meegaande man is ook gewoon niet sexy.
Buiten dat je volledig in je recht staat eens met je vuist op tafel te slaan, kan het ook geen kwaad voor de seksuele aantrekkingskracht tussen jullie.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
-
anoniem_299075 wijzigde dit bericht op 31-05-2017 11:48
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet wel zeggen he, uit ervaring zelf dan, dat als het de pil is die dit veroorzaakt, je dat zelf niet altijd door heb totdat je er pas vanaf bent en je weer een tijdje als vanouds draait. Hormonen doen gekke dingen met mensen. Dus dat Johannes zijn vrouw het dan zelf niet ziet hoeft niet perse uit onwil te zijn, maar kan ook zijn dat ze niet goed in haar vel zit en zelf ook niet helemaal weet waar dat door komt. De anticonceptiepil kan een vrouw zeker meer koud en frigide maken, iets wat er vaak insluipt. Als je het mij vraagt maken die dingen tegenwoordig sowieso meer stuk dan goed XD Maar dat is weer een ander topic. Als ze aan de pil is, is dat zeker te bespreken Johannes en zeg niet, omdat jij weer seks wil, maar vooral omdat zij zichzelf dan wellicht weer beter gaat voelen. En een vrouw die zich goed voelt, wilt weer seks, dus mooi voor jou XD
Alle reacties Link kopieren
monsterpinguin schreef:
31-05-2017 08:24
Wordt nou eens goed kwaad, man.

Je vrouw laat de pootjes hangen, ze rijdt op topsnelheid jullie relatie de afgrond in en jij begint je zinnen met "ik wil ook niet per se" en "ik hoop wel". Zeg nou eens: "TOT HIER EN NIET VERDER!!"

Natúúrlijk stopt ze met de pil om haar libido omhoog te krijgen! Ze wil toch ook dat jullie gelukkig worden?!

En je bent ook zo denigrerend over jezelf, "zodat jij aan je trekken kan komen"? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat jij een mens bent, en dat jij liefde, fysieke aandacht en lichamelijke aanraking nodig hebt. Je wilt aangeraakt worden door de vrouw van je leven. Is dat "aan je trekken komen"? Nee, dat is veel te kort door de bocht want dat kan overal. Jij wilt de essentie van het huwelijk op tafel krijgen, weer samen gelukzalig elkaar aankijken en lachen. De volgende dag appen "je was fantastisch gisterenavond".

Dus wacht niet op een goed moment, forceer een moment. En als ze met de TV bezig is, flikker de afstandbediening het raam uit. D'r telefoon gaat over? Hup, tegen de muur aan met dat kreng. Wil niet praten? Is goed, maar dan overnacht jij vannacht bij een vriend. Druk haar met de neus op de feiten. Laat zien dat het menens is, en dat je nog ballen in je broek hebt.
Ik zou je met je ballen in je broek naar buiten gesmeten hebben en nieuwe sloten erop gezet hebben.
vaporilla schreef:
31-05-2017 10:28
Ik zou je met je ballen in je broek naar buiten gesmeten hebben en nieuwe sloten erop gezet hebben.
Dat is dan in ieder geval duidelijk en meer actie dan er de afgelopen jaren geweest is.

Makkelijker gezegd dan gedaan maar op je strepen staan lijkt me in dit geval nog de enige optie die iets teweeg gaat brengen. Halfbakken signalen en hints zijn zo weggewuifd en dan voelt niemand zich gehoord of begrepen
Alle reacties Link kopieren
monsterpinguin schreef:
31-05-2017 08:24
Wordt nou eens goed kwaad, man.

Je vrouw laat de pootjes hangen, ze rijdt op topsnelheid jullie relatie de afgrond in en jij begint je zinnen met "ik wil ook niet per se" en "ik hoop wel". Zeg nou eens: "TOT HIER EN NIET VERDER!!"

Natúúrlijk stopt ze met de pil om haar libido omhoog te krijgen! Ze wil toch ook dat jullie gelukkig worden?!

En je bent ook zo denigrerend over jezelf, "zodat jij aan je trekken kan komen"? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat jij een mens bent, en dat jij liefde, fysieke aandacht en lichamelijke aanraking nodig hebt. Je wilt aangeraakt worden door de vrouw van je leven. Is dat "aan je trekken komen"? Nee, dat is veel te kort door de bocht want dat kan overal. Jij wilt de essentie van het huwelijk op tafel krijgen, weer samen gelukzalig elkaar aankijken en lachen. De volgende dag appen "je was fantastisch gisterenavond".

Dus wacht niet op een goed moment, forceer een moment. En als ze met de TV bezig is, flikker de afstandbediening het raam uit. D'r telefoon gaat over? Hup, tegen de muur aan met dat kreng. Wil niet praten? Is goed, maar dan overnacht jij vannacht bij een vriend. Druk haar met de neus op de feiten. Laat zien dat het menens is, en dat je nog ballen in je broek hebt.
Ze gebruikt dus niet voor niets AD. Dat was mijn punt.
Ik vind het voorlopig belangrijker dat erover wil praten. Als dat goed gaat, is dat een prima vertrekpunt voor de volgende stap.

Er zijn gelukkig meer manieren om haar met de neus op de feiten te drukken en jouw manier werkt bij mijn vrouw averechts. Dat ik te lang heb gewacht is waar, maar dat betekent nog niet dat ik nu met de botte bijl aan de slag moet.
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
31-05-2017 10:53
Dat is dan in ieder geval duidelijk en meer actie dan er de afgelopen jaren geweest is.

Makkelijker gezegd dan gedaan maar op je strepen staan lijkt me in dit geval nog de enige optie die iets teweeg gaat brengen. Halfbakken signalen en hints zijn zo weggewuifd en dan voelt niemand zich gehoord of begrepen
Duidelijk zijn is heel belangrijk, net als het onderwerp op tafel houden. Maar dat is iets anders dan smijten met allerlei spullen.
Alle reacties Link kopieren
monsterpinguin schreef:
31-05-2017 08:24
Wordt nou eens goed kwaad, man.

Je vrouw laat de pootjes hangen, ze rijdt op topsnelheid jullie relatie de afgrond in en jij begint je zinnen met "ik wil ook niet per se" en "ik hoop wel". Zeg nou eens: "TOT HIER EN NIET VERDER!!"

Natúúrlijk stopt ze met de pil om haar libido omhoog te krijgen! Ze wil toch ook dat jullie gelukkig worden?!

En je bent ook zo denigrerend over jezelf, "zodat jij aan je trekken kan komen"? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat jij een mens bent, en dat jij liefde, fysieke aandacht en lichamelijke aanraking nodig hebt. Je wilt aangeraakt worden door de vrouw van je leven. Is dat "aan je trekken komen"? Nee, dat is veel te kort door de bocht want dat kan overal. Jij wilt de essentie van het huwelijk op tafel krijgen, weer samen gelukzalig elkaar aankijken en lachen. De volgende dag appen "je was fantastisch gisterenavond".

Dus wacht niet op een goed moment, forceer een moment. En als ze met de TV bezig is, flikker de afstandbediening het raam uit. D'r telefoon gaat over? Hup, tegen de muur aan met dat kreng. Wil niet praten? Is goed, maar dan overnacht jij vannacht bij een vriend. Druk haar met de neus op de feiten. Laat zien dat het menens is, en dat je nog ballen in je broek hebt.
Yes!! Geen slappe excuses meer en wegdraaien van het probleem. Tot de kern terug, de essentie, man, vrouw, de paringsdrift. Neuken!
Alle reacties Link kopieren
Johannes, je hoeft niet met de botte bijl aan de slag, maar ik zou wel duidelijk maken dat het nu menens is.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
elmo1972 schreef:
31-05-2017 11:59
Johannes, je hoeft niet met de botte bijl aan de slag, maar ik zou wel duidelijk maken dat het nu menens is.
Daar was ik al over uit. Komend weekend weet ik meer.
johannes1973 schreef:
31-05-2017 11:30
Duidelijk zijn is heel belangrijk, net als het onderwerp op tafel houden. Maar dat is iets anders dan smijten met allerlei spullen.
Gelukkig zei ik ook niet dat je met spullen moet gaan smijten
Alle reacties Link kopieren
;-) ;-)
Delite_ schreef:
31-05-2017 09:28
To, als ik jouw woorden vergelijk met de woorden van Monsterpinquin, dan is hij degene met wie ik het bed in duik.
Een al te meegaande man is ook gewoon niet sexy.
Buiten dat je volledig in je recht staat eens met je vuist op tafel te slaan, kan het ook geen kwaad voor de seksuele aantrekkingskracht tussen jullie.
Gelukkig zijn niet alle mannen en vrouwen hetzelfde. ;-)
De reden dat ik niet te hard met de vuist op tafel wil slaan, is dat ik het zelf al een paar op zijn beloop laat. Dan kan ik het niet maken om bijna vanuit het niets boos te worden en ultimatums te gaan stellen.

Ik zal daarom maar beginnen om zonder omwegen het gesprek aan te gaan en aan te houden. Pas als ze na het zoveelste gesprek niet vooruit wil, wordt het tijd voor iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven