Vrouwen hoeven niet klaar te komen

05-07-2013 21:47 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag maar hij komt toch steeds bovendrijven.



Ik lees en hoor regelmatig vrouwen die aangeven dat ze niet hoeven klaar te komen bij seks en dat het net zo lekker is zonder. Het gaat om het geheel en klaarkomen doet eigenlijk niet ter zake.



Wellicht dat het aan mij ligt maar als ik seks zou hebben zonder orgasme voelt dat voor mij absoluut niet af. Dan kan de seks wel lekker geweest zijn maar eindigt het toch met een domper.



Nu heb ik makkelijk praten want ik kom makkelijk klaar maar de keren dat dit ooit niet lukte gaven mij toen een gevoel alsof de seks niet af was.



Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe andere vrouwen hier over denken.
Ik ben het met jou eens.



Zeggen dat het niet erg is lijkt me iets wat vrouwen tegen hun vent zeggen als doekje voor het bloeden. (geeft niet schat, je hebt je best gedaan en het was zo ook heel erg fijn)
Alle reacties Link kopieren
Als man zeg ik dat het over algemeen wel zo prettig als zijn partner ook geniet en kan klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met jou eens.



Ik vind het niet erg als ik een enkele keer niet klaarkom, maar als dit regelmatig voor zou komen zou mijn zin toch al snel naar een nulpunt dalen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 05 juli 2013 @ 21:51:

Zeggen dat het niet erg is lijkt me iets wat vrouwen tegen hun vent zeggen als doekje voor het bloeden. (geeft niet schat, je hebt je best gedaan en het was zo ook heel erg fijn)Idem. Ik heb er geen beter antwoord op.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Eens. Voor mij is seks ook niet af als ik niet klaarkom. Integendeel, het is erg frustrerend als ik erg opgewonden ben en als er dan geen orgasme volgt.



In het verleden had ik wel eens een ONS met iemand die erg onhandig was, en dan ging ik gefrustreerd naar huis. Nu maak ik het zelf af



Die vrouwen die zeggen geef niks schat , het was zo ook fijn hoor, die hebben het misschien opgegeven bij hun partner. Zo iets van, hou maar op, ik wil slapen of zo.



Ik vraag me ook altijd af hoeveel mannen zoiets zullen zeggen .Ach geef niks hoor, ik hoef niet klaar te komen, seks zonder orgasme is ook fijn......
Tja, soms zit het er gewoon niet in. Dan zakt de zin vanzelf ook wel af en ben ik niet gefrustreerd dat het niet gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hele volksstammen met vrouwen die gewoon niet klaar kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
Mwah ik vind het echt niet erg als ik af en toe niet klaarkom tijdens de seks. Ik moet toch die psychische knop om zetten en soms lukt dat gewoon niet. Dan heb ik nog steeds lekkere seks gehad. Maar dat betekent niet dat seks MET orgasme niet lekkerder is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 05 juli 2013 @ 21:51:

Ik ben het met jou eens.



Zeggen dat het niet erg is lijkt me iets wat vrouwen tegen hun vent zeggen als doekje voor het bloeden. (geeft niet schat, je hebt je best gedaan en het was zo ook heel erg fijn)







(overigens wil ik ook graag klaarkomen tijdens een vrijpartij)
quote:jo12345 schreef op 05 juli 2013 @ 22:20:

Er zijn hele volksstammen met vrouwen die gewoon niet klaar kunnen komen.Dus? Daarom moeten vrouwen die dat wel kunnen het niet missen als er een prutser in bed bezig is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 05 juli 2013 @ 22:27:

[...]





Dus? Daarom moeten vrouwen die dat wel kunnen het niet missen als er een prutser in bed bezig is? Nee, natuurlijk niet. Maar al die vrouwen zeggen dat het niet belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er echt zoveel vrouwen die niet kunnen klaarkomen of kunnen veel vrouwen het niet met een partner?
Alle reacties Link kopieren
Of zijn er zoveel egoïstische mannen die hun eigen orgasme boven dat van hun vrouw stellen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend voor je winterhater. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je en anderen in jouw situatie zeggen het niet belangrijk te vinden juist omdat het zo moeizaam gaat. Het lijkt mij dan dat het niet daadwerkelijk zo is dat je het niet belangrijk vindt maar meer door de situatie.



Maw zou he het nog steeds niet belangrijk vinden als he makkelijk klaar kwam?
Alle reacties Link kopieren
quote:laurentien1979 schreef op 05 juli 2013 @ 21:47:Wellicht dat het aan mij ligt maar als ik seks zou hebben zonder orgasme voelt dat voor mij absoluut niet af. Dan kan de seks wel lekker geweest zijn maar eindigt het toch met een domper.Heb ik ook, gelukkig ken ik mijn eigen plekjes goed en ben ik zelf zeer handvaardig. Mijn standpunt: elke vrouw kan haar eigen lichaam (mits voorzien van originele clitoris) leren kennen en in haar eigen orgasme behoefte voorzien. Het hangt er alleen vanaf of zij dat daadwerkelijk wil.quote:laurentien1979 schreef op 05 juli 2013 @ 22:48:Zijn er echt zoveel vrouwen die niet kunnen klaarkomen of kunnen veel vrouwen het niet met een partner?Ik weet van een stel vriendinnen van mij dat zij de knop in hun hoofd niet op dirty kunnen zetten en/of met een dirty mind veel moeite hebben, want ze zijn netjes opgevoed enz. Die hebben geeneens seks met zichzelf alleen, want dat vinden ze vies.

Mijn ervaring is dat ik makkelijk klaarkom als mijn hoofd geil geprikkeld word, dat ik al seks in mijn brein zie voordat ik het doe, dat mijn man mij begint te prikkelen met dubbelzinnige opmerkingen via de app oid en we bij thuiskomst die draad zo op kunnen pakken..

quote:laurentien1979 schreef op 05 juli 2013 @ 22:49:Of zijn er zoveel egoïstische mannen die hun eigen orgasme boven dat van hun vrouw stellen?Ik ken genoeg mannen die een vrouw inderdaad als vaginahoudster zien en voor hun gemak vergeten dat er ook nog een mens aan die vagina zit.
Ik vind het wel belangrijk, en het geeft niet als het eens niet lukt.

Maar als het amper lukt, of nooit, is dat vind ik WEL een probleem.



Natuurlijk zijn er stammen met vrouwen die niet klaar meer kunnen komen (omdat ze besneden zijn)

Maar ik denk als je met clitores geboren bent, dat het niet verwijderd mag worden.

Een onzin geloof is dat.



Bullshit.



Maar dat is weer een heel andere discussie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niet erg om niet klaar te komen. Ik vind seks gewoon leuk en lekker. Op een gegeven moment word ik narrig en moet man aan de bak.

Alle reacties Link kopieren
quote:Dolores007 schreef op 05 juli 2013 @ 22:58:

Ik vind het wel belangrijk, en het geeft niet als het eens niet lukt.

Maar als het amper lukt, of nooit, is dat vind ik WEL een probleem.



Natuurlijk zijn er stammen met vrouwen die niet klaar meer kunnen komen (omdat ze besneden zijn)

Maar ik denk als je met clitores geboren bent, dat het niet verwijderd mag worden.

Een onzin geloof is dat.



Bullshit.



Maar dat is weer een heel andere discussie.Neem nog 1.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook zo 1, de keren dat ik van penetratie klaar ben gekomen zijn ook op 1 hand te tellen.

vaak lig ik op mijn buik en terwijl we seks hebben gebruik ik zo mijn handen, en zo lukt het met stimulatie wel.

nu ben ik zwanger en lukt het buikstandje dus niet echt meer maar ik heb nog steeds regelmatig seks met hem, en ook zin in hem, en zo af en toe orale seks of vingerwerk wat hij prima kan is dan ook nog eens een leuk extraatje.

ik vind seks zonder orgasme geen domper, ik vind seks een heerlijk gevoel, het is niet dat ik helemaal dood daar ben van onderen dus het voelt gewoon lekker en geil, dat ik niet klaarkom heeft niets te maken met zijn skills, en ik zeg ook niet het geeft niet, het is bij ons gewoonweg geen taboe en al helemaal geen issue.
Alle reacties Link kopieren
Ik (man) vind het niet zo'n probleem als ik er 'es een keer niet bij klaarkom. Zij ook niet. En ze vindt het vaak ook niet zo'n probleem als ik wél klaarkom, en zij niet. En dat vind ik dan ook geen probleem.



't Zal wel een kwestie van leeftijd wezen. We zijn ouder dan 40, maar nog geen 50.
Volgens mij kan maar 30% van de vrouwen klaarkomen door alleen penetratie, dus het is wel een beetje jammer dat die juist allemaal hier reageren De meeste vrouwen moeten er wel een beetje moeite voor doen, niet afgeleid raken e.d. Ik vind het ook bijzonder dat sommige vrouwen 2 of meer keer achter elkaar kunnen klaarkomen. Zelf ben ik na 1 keer wel uitgeteld, en hoef ik de eerstkomende drie dagen niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Als je persé klaar wilt komen, behoort een stiekem vluggertje ( als in écht een kwikkie ) dan niet tot je repertoire?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 05 juli 2013 @ 23:21:

Volgens mij kan maar 30% van de vrouwen klaarkomen door alleen penetratie, dus het is wel een beetje jammer dat die juist allemaal hier reageren De meeste vrouwen moeten er wel een beetje moeite voor doen, niet afgeleid raken e.d. Ik vind het ook bijzonder dat sommige vrouwen 2 of meer keer achter elkaar kunnen klaarkomen. Zelf ben ik na 1 keer wel uitgeteld, en hoef ik de eerstkomende drie dagen niet meer.Dat vind ik dan wel weer interessant. Bij mij was dit meer een kwestie van leeftijd. Rond mijn 13e kwam ik elke avond, door eigen bemoeienis uiteraard, minstens 2 x per avond klaar en dan bediende ik mijzelf elke morgen nog 1 á 2 keer, dus het werd gemakkelijk 3 of 4 x per etmaal. Tegenwoordig vind ik 1 x per dag méér dan voldoende, het wordt inderdaad eerder 2 of 3 keer per week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven