Waar vind je het best contact met een leuke rijpe dame?

13-02-2018 13:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er niet een bar of leuke site waar je makkelijk in contact komt? Er zit zoveel onzin tussen. En nee ik ben geen 20 meer dus toyboy gaat hier niet op denk en jullie mening hoef ik niet te weten alleen nuttige info graag .alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Op Dit Forum!!

gewoon de kroeg in
Bij de appie, gangpad 8, bij tena lady, daar vind je geheid rijpe dames.
Alle reacties Link kopieren
Kroeg d’olde fiets staat goed bekend, zou daar eens heengaan.
Alle reacties Link kopieren
"Rijpe vrouw" , is dat zoiets als appels, pas eetbaar als ze rijp zijn?

OT: gewoon naar de kroeg of zo lijkt mij.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is een vrouw eigenlijk ´rijp´?
De Wallen en omgeving?
lilalinda schreef:
13-02-2018 13:16
Wanneer is een vrouw eigenlijk ´rijp´?
Even erin knijpen om zeker te weten?
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Roggenbrood schreef:
13-02-2018 13:17
Even erin knijpen om zeker te weten?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-02-2018 13:16
Wanneer is een vrouw eigenlijk ´rijp´?
Als je voorzichtig erin knijpt en ze geeft een beetje mee, is ze precies goed :sarcastic:
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 13:23
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-02-2018 13:16
Wanneer is een vrouw eigenlijk ´rijp´?
http://nl.wiktionary.org/wiki/rijp

Link werkt niet. Definitie: tot volwassenheid gekomen.

Met 18 dus al :O
miedo schreef:
13-02-2018 13:19
Als je voorzichtig erin knijpt en ze geeft een beetje me, is ze precies goed :sarcastic:
Als je een beuk krijgt, nog niet.
Bejaarden soos de ouwe bok, gewoon aanschuiven bij de bingo of vrijwilligerswerk gaan doen daar.
Alle reacties Link kopieren
Roggenbrood schreef:
13-02-2018 13:14
Bij de appie, gangpad 8, bij tena lady, daar vind je geheid rijpe dames.
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
Haakclubjes, breiclubjes, bij water aerobics, het plaatselijke nordic-walk groepje.
Ga posten bij het mortuarium!
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een parenclub, is vaak ook voor single heren.

en val ons hier niet langer lastig met zulke oninteressante vragen
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 13-02-2018 13:25
42.54% gewijzigd
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:22
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
Hahaha :)
Nah, ik ga weer aan het werk. Succes met je zoektocht, en ik denk inderdaad dat de kroeg je beste optie is. Tinder al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:22
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
Rolvie. Is is een werkwoordsvervoeging. EENS!
Oudere dames zijn ook vaak nogal kritisch op spelling.
Alle reacties Link kopieren
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:22
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
jij bent uit 81?
Dan ben je nu 37? Ik neem aan, dat je met een rijpere vrouw eentje bedoelt die een stuk ouder is dan jij. Dan zit je toch tussen de 55 en de 60?
Alle reacties Link kopieren
Zó moeilijk kan dat toch niet zijn? Er zijn zat van die 30+, 40+, 50+ avonden. Ga je daar 's heen zou ik zeggen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:22
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
Jezus krijst gast, zo wordt het natuurlijk nooit wat. Kansloze reactie.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:22
Ja ja zo oud bedoel ik er ook niet mee .als je iets te zeuren heb waar jij waarschijnlijk genoeg tijd voor heb ga is naar Israël op vakantie daar hebben ze speciaal een muur gebouwd voor dat soort mensen als jij ..lol
Ha





Ha







Ha










Wat ben jij grappig, zeg.









Not.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja als jullie zulke nutteloze antw geven dan kan je ook een dom antw terug verwachtten,en bedankt voor de reacties die wel goed bedoelt zijn. Dames tussen 40 en 50 doen niet aan bingo enzo. . En of rijp dan de goeie definitie is weet ik ook niet hoe noem je dan vrouwen van deze leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Rolvie81 schreef:
13-02-2018 13:44
. En of rijp dan de goeie definitie is weet ik ook niet hoe noem je dan vrouwen van deze leeftijd?
gewoon ´vrouwen van tussen de 40 en de 50`?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven