Waarom je !!!Erotische!!! Avatar
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:22
Het kan natuurlijk helemaal NIETS zal natuurlijk alles met seks te maken hebben maar toch dus.....
WAAROM KOOS JE VOOR JE AVATAR?
Dekt deze een erotische lading??
Aftrap:
Mijn avatar is een 'onschuldig' kledingmerk dat enige relatie heeft met motoren.
Je A-rijbewijs halen betekent: Je mag op de motor.
Een grote hobby van me (Ik heb 4 motoren)
Het logo van dit merk is 'echter' ook super dubbelzinnig en dat ben ik zelf ook in mijn contacten. Kortom: een merk waar ik me bij thuis voel (al heb ik niet één kledingstuk van ze)
In jij? Koos jij je avatar bij je persoonlijkheid of was het toevallig een plaatje dat je nog had?
WAAROM KOOS JE VOOR JE AVATAR?
Dekt deze een erotische lading??
Aftrap:
Mijn avatar is een 'onschuldig' kledingmerk dat enige relatie heeft met motoren.
Je A-rijbewijs halen betekent: Je mag op de motor.
Een grote hobby van me (Ik heb 4 motoren)
Het logo van dit merk is 'echter' ook super dubbelzinnig en dat ben ik zelf ook in mijn contacten. Kortom: een merk waar ik me bij thuis voel (al heb ik niet één kledingstuk van ze)
In jij? Koos jij je avatar bij je persoonlijkheid of was het toevallig een plaatje dat je nog had?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:31
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:36
quote:Viva Angel5 schreef op 26 augustus 2008 @ 21:32:
Toch verplaats ik het topic naar overige.
Beetje simpel gedacht! Vind je ook niet?
Één (re-)actie en je handelt al voorbarig.
Het maaiveld blijft laag
Je kunt je eer nog redden door hem terug te plaatsen.
Bovendien laat je jezelf nu wel erg gemakkelijk achter de kaarten kijken Ivy!
Toch verplaats ik het topic naar overige.
Het maaiveld blijft laag
Bovendien laat je jezelf nu wel erg gemakkelijk achter de kaarten kijken Ivy!
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:40
quote:Viva Angel5 schreef op 26 augustus 2008 @ 21:32:
Toch verplaats ik het topic naar overige.En terecht. Het heeft niets met seks te maken. Ik ben een World of Warcraft fan, en ik ben een van de weinigen die Wrath of the Lich King Closed Beta mag uitproberen. Dus vandaar de huidige avatar.
Toch verplaats ik het topic naar overige.En terecht. Het heeft niets met seks te maken. Ik ben een World of Warcraft fan, en ik ben een van de weinigen die Wrath of the Lich King Closed Beta mag uitproberen. Dus vandaar de huidige avatar.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:40
quote:Thomba schreef op 26 augustus 2008 @ 21:36:
[...]
Het maaiveld blijft laag
Bovendien laat je jezelf nu wel erg gemakkelijk achter de kaarten kijken Ivy!Vertel mij een goede reden waarom een topic over een avatar (= instelling op een forum) in de pijler seks zou moeten horen?
[...]
Het maaiveld blijft laag
Bovendien laat je jezelf nu wel erg gemakkelijk achter de kaarten kijken Ivy!Vertel mij een goede reden waarom een topic over een avatar (= instelling op een forum) in de pijler seks zou moeten horen?
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:51
dinsdag 26 augustus 2008 om 21:57
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2008 @ 21:49:
[...]
Oh Eentsjel, had ik al gezegd hoe ontzettend leuk, adrem, welbespraakt, intelligent, aantrekkelijk en spannend ik je vind?
(geef mezelf graag complimenten )
Vond ik ook!
Helemaal mijn type!
Maar op je vraag:
IK ben juist benieuw naar die avatars die ontstaan zijn omdat/nadat men op het sexforum is gaan schrijven.
En aangezien er wel meer topics zijn ontstaan vanuit een persoonlijke (seksuele) nieuwsgierigheid, heeft deze topic het recht om op het seksforum te staan, edelachtbare!
[...]
Oh Eentsjel, had ik al gezegd hoe ontzettend leuk, adrem, welbespraakt, intelligent, aantrekkelijk en spannend ik je vind?
(geef mezelf graag complimenten )
Vond ik ook!
Helemaal mijn type!
Maar op je vraag:
IK ben juist benieuw naar die avatars die ontstaan zijn omdat/nadat men op het sexforum is gaan schrijven.
En aangezien er wel meer topics zijn ontstaan vanuit een persoonlijke (seksuele) nieuwsgierigheid, heeft deze topic het recht om op het seksforum te staan, edelachtbare!
dinsdag 26 augustus 2008 om 22:00
quote:Thomba schreef op 26 augustus 2008 @ 21:57:
[...]
Vond ik ook!
Helemaal mijn type!
Sorry...ben al getrouwd
quote:Thomba schreef op 26 augustus 2008 @ 21:57:Maar op je vraag:
En aangezien er wel meer topics zijn ontstaan vanuit een persoonlijke (seksuele) nieuwsgierigheid, heeft deze topic het recht om op het seksforum te staan, edelachtbare!Nou, als jij nou je openingstekst aanpast dááraan, dan verplaats ik m weer naar Seks.
[...]
Vond ik ook!
Helemaal mijn type!
Sorry...ben al getrouwd
quote:Thomba schreef op 26 augustus 2008 @ 21:57:Maar op je vraag:
En aangezien er wel meer topics zijn ontstaan vanuit een persoonlijke (seksuele) nieuwsgierigheid, heeft deze topic het recht om op het seksforum te staan, edelachtbare!Nou, als jij nou je openingstekst aanpast dááraan, dan verplaats ik m weer naar Seks.
dinsdag 26 augustus 2008 om 22:01
quote:Viva Angel5 schreef op 26 augustus 2008 @ 21:51:
ROFL Ivy
Ik wil heus wel zeggen wie ik wél ben, maar t mag (nog) niet van viva. A.s. donderdag valt het besluit wel of niet anoniem modereren. Maar Thomba; neem maar van me aan dat ik Ivy niet ben
De personen die tegen mij zeiden: "Neem maar van mij aan..." heb ik altijd kunnen betrappen op leugens.....
Your call!
ROFL Ivy
Ik wil heus wel zeggen wie ik wél ben, maar t mag (nog) niet van viva. A.s. donderdag valt het besluit wel of niet anoniem modereren. Maar Thomba; neem maar van me aan dat ik Ivy niet ben
De personen die tegen mij zeiden: "Neem maar van mij aan..." heb ik altijd kunnen betrappen op leugens.....
Your call!
dinsdag 26 augustus 2008 om 22:04