Waarom mannen anale seks willen...?

22-01-2021 16:07 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijwel iedere man met wie ik een relatie heb gehad, vraagt vroeg of laat aan mij of we een keer anale seks kunnen hebben. Het antwoord is nee. Het idee staat me tegen en daar verandert niemand iets aan. Wat ik me afvraag waarom mannen die zo graag willen. Is het werkelijk zoveel beter voor hen, of is het vooral het idee dat ze het gedaan hebben, dat ze hun vriendin zover hebben gekregen... Het valt me op dat de vraag vaak zo wordt gesteld: "Mag ik een keertje anaal." Alsof het iets is wat ik ze kan gunnen.
Moirmel schreef:
22-01-2021 17:56
Nou, daarna was ze zo botergeil dat het haar niets meer uitmaakte.
Ik ben de 'ze' in het verhaal en ze is nooit in haar leven zó geil geweest dat poep aan een vinger haar niet meer uitmaakte ;-)
Nicco88 schreef:
22-01-2021 17:40
Door zijn medische geschiedenis. Hij heeft het onderzoek vaker gehad. Hij mag nooit meer zetpillen gebruiken in elk geval.

Maar dat was dus steeds een situatie van een volle darm waar een zetpil bij kwam.

Maar iets moeten oprekken vind ik dus al niet natuurlijk klinken. Ik ga het er niet op gokken.
Min vagina is ook behoorlijk strak, moet zeker bij een wat forser geschapen man ook eerst weer wennen, worden opgerekt. Vind je dat ook onnatuurlijk klinken?
lilalinda schreef:
22-01-2021 17:56
Ik heb in mijn vriendenkring meerdere oudere homo's die zakken echt niet over hun fietszadel hoor
En die doen het al decennia anaal
Nee dat lijkt mij ook wat overdreven.
Maar je kan er echt wel incontinent van worden. Maar dat zullen ze vast niet aan de grote klok hangen.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
22-01-2021 18:00
Min vagina is ook behoorlijk strak, moet zeker bij een wat forser geschapen man ook eerst weer wennen, worden opgerekt. Vind je dat ook onnatuurlijk klinken?
Je vagina bevat geen kringspier.
Nicco88 schreef:
22-01-2021 18:03
Nee dat lijkt mij ook wat overdreven.
Maar je kan er echt wel incontinent van worden. Maar dat zullen ze vast niet aan de grote klok hangen.
Kan je van koters werpen ook. Wat een gezeik.
Star3 schreef:
22-01-2021 18:04
Kan je van koters werpen ook. Wat een gezeik.
Je zal het maar hebben. Ik zou er niet blij van worden.
lilalinda schreef:
22-01-2021 17:55
De vraag in dit topic is: waarom willen mannen anaal

Niet: waarom willen sommige vrouwen niet anaal

Maar begin gerust een topic
Dat is inderdaad de vraag die TO heeft gesteld, maar er zijn meer vragen gesteld in dit topic.
DontYouHatePants schreef:
22-01-2021 17:59
Ik ben de 'ze' in het verhaal en ze is nooit in haar leven zó geil geweest dat poep aan een vinger haar niet meer uitmaakte ;-)
Ach, die poep is snel weg met een doekje terwijl zij ligt te bekomen.
Nicco88 schreef:
22-01-2021 17:56
Het gaat om het oprekken. Die zetpil zit er ook maar kort in overigens.

Maar voel je vrij om het te doen hoor. Het is niet mijn darm, dus ik lig er ook niet wakker van als het fout gaat.
Hoe kan een zetpil nou een darm oprekken. Zelfs als je hem er overdwars induwt lukt zat je niet.

Soms is een zetpil een prettige optie inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Nicco88 schreef:
22-01-2021 18:03
Nee dat lijkt mij ook wat overdreven.
Maar je kan er echt wel incontinent van worden. Maar dat zullen ze vast niet aan de grote klok hangen.
Incontinent kan iedereen worden
Er zijn onderzoeken die aantonen dat anale seks de kans wat vergroot er zijn onderzoeken die geen verband vinden.

Maar met of zonder onderzoek.... als jij niet wil, doe je het niet
Nicco88 schreef:
22-01-2021 18:03
Nee dat lijkt mij ook wat overdreven.
Maar je kan er echt wel incontinent van worden. Maar dat zullen ze vast niet aan de grote klok hangen.
Dan moet je echt butplugs ter grootte van Amsterdammertjes gebruiken.
Van een fistel kan je ook incontinent raken. van een totaalru
Nicco88 schreef:
22-01-2021 18:03
Je vagina bevat geen kringspier.
Die hebben zeer strakke bekkenbodemspieren. Andere naam, zelfde principe.
lilalinda schreef:
22-01-2021 17:56
Ik heb in mijn vriendenkring meerdere oudere homo's die zakken echt niet over hun fietszadel hoor
En die doen het al decennia anaal
Het gaat tenslotte om een spier, die kan je trainen..... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Heb het 1x gedaan met seksvriendje. Was erg spontaan, maar toch niet pijnlijk. Had nog minder pijn gedaan als het een minder spontane actie was geweest. De eikel is het dikste, dat was voor mij even gevoelig die erin zat was het een lekker gevoel om zo 'vol' te zijn. Bijna gelijk aan vaginale seks qua stimulans. Het stoten kan hetzelfde als bij vaginale seks, ik zou het alleen niet prettig gevonden hebben als hij er helemaal uitging en weer naar binnen denk ik.
Kortom: was fijn, voor hem (voelt extra strak schijnt) en voor mij. Toen we het een uurtje of 2 later nog een keer wilden doen was het te gevoelig. Mijn man heeft er helemaal niets mee, maar anders wilde ik het best nog eens.

Qua spontaniteit, het kán dus. Is net fijner als kort ervoor nog gepoept hebt en met vingers en glijmiddel voorwerk doet. Maar ja, een vagina kun je ook niet zomaar in, daarvoor is ook voorwerk nodig..
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
22-01-2021 17:00
Poep hoort wat mij betreft niet bij seks. (Tenzij je een poep fetish hebt)
Hoezo?
Afbeelding
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
22-01-2021 18:20
Die hebben zeer strakke bekkenbodemspieren. Andere naam, zelfde principe.
Ja. Vandaar dat de plasluiers voor vrouwen zo'n opgang maken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-01-2021 19:53
Ja. Vandaar dat de plasluiers voor vrouwen zo'n opgang maken.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Lucieanders schreef:
22-01-2021 19:59
:biggrin:
Vind het soms wel komisch. In die zin: is zeker een half reclameblok gevuld met alle lichamelijke gebreken van vrouwen. Inlegluiers voor het urineverlies, daarna capsules voor schimmels in de vagina, daarna smeerseltjes tegen hun schimmelnagels, en dan heb je dat allemaal gehad, en dan komen de smeersels tegen het ouder worden (nooit geweten dat een zalfje daartegen helpt, maar ok)...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-01-2021 20:04
Vind het soms wel komisch. In die zin: is zeker een half reclameblok gevuld met alle lichamelijke gebreken van vrouwen. Inlegluiers voor het urineverlies, daarna capsules voor schimmels in de vagina, daarna smeerseltjes tegen hun schimmelnagels, en dan heb je dat allemaal gehad, en dan komen de smeersels tegen het ouder worden (nooit geweten dat een zalfje daartegen helpt, maar ok)...
Na zwangerschappen zijn vrouwen niet meer zo strak, vandaar de voorkeur voor anaal.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt daar snel een scheurtje krijgen en dat duurt weken om te helen. Zouden homo’s of vrouwen die vaak anaal doen nooit last hebben van fissuren oh aambeien en zo?
pejeka schreef:
22-01-2021 19:53
Ja. Vandaar dat de plasluiers voor vrouwen zo'n opgang maken.
Je hebt niet veel kennis van het vrouwelijk lichaam he? Ooit gehoord van de overgang, of de gevolgen van zwangerschap/bevalling die dat veroorzaakt?

Bovendien: anaal vs urine-incontinentie, leg dat eens uit?
KamilleT schreef:
22-01-2021 20:11
Je kunt daar snel een scheurtje krijgen en dat duurt weken om te helen. Zouden homo’s of vrouwen die vaak anaal doen nooit last hebben van fissuren oh aambeien en zo?
Nee, waarom denk je dat? Een vrouw die een strakke vagina heeft, heeft daar toch ook niet zomaar last van?
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
22-01-2021 20:33
Nee, waarom denk je dat? Een vrouw die een strakke vagina heeft, heeft daar toch ook niet zomaar last van?
Omdat de kans op een soa bijv hoger is bij anale seks, juist omdat er sneller scheurtjes ontstaan en wondjes.
Alle reacties Link kopieren
Nicco88 schreef:
22-01-2021 21:05
Omdat de kans op een soa bijv hoger is bij anale seks, juist omdat er sneller scheurtjes ontstaan en wondjes.
Ja, als je er met je acrylnagels in gaat zitten pulken, dan wel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-01-2021 21:06
Ja, als je er met je acrylnagels in gaat zitten pulken, dan wel.
In je vagina of in je anus? Acryl nagels vind ik sowieso ranzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven