Wat is de truuk om klaar te komen tijdens het neuken?

07-08-2017 20:51 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit klaar gekomen tijdens het neuken. En dat wil ik graag. Wat is de truuk ervoor? Ik kom alleen klaar door vingeren en beffen (wat mijn fwb bijzonder lekker doet). Ik vind neuken wel bijzonder lekker, maar klaarkomen lukt niet.

- niet als ik bovenop zit, cowboy style
- niet op zijn hondjes
- niet in missionaris (wat voor mij het lekkerste standje is)


Ik weet dat niet iedere vrouw het kan, maar laatste keer met neuken met mijn fwb voelde het net of ik nodig moest plassen (wat niet kon, omdat ik net was geweest). Kan ik het op een of andere manier alleen 'oefenen'? Moet ik iets aanspannen of juist niet? Bepaalde houding aannemen? Het lijkt mij geweldig als ik het wel kan. En nee, ik ben er niet door geobsedeerd, maar het is iets wat graag zou willen. Genieten van sex doe ik sowieso.
Cherilee schreef:
13-11-2017 23:47
Dit, ja.

De clitoris is niets meer dan een bundel met zenuwuiteinden. Die zenuwen lopen ook langs en door de vagina heen. Bij de een dus meer dan bij de ander. Vaginaal klaarkomen is indirect dus ook clitoraal. Waarom dan zo moeilijk doen?
Het voelt totaal anders.
Heeft niets met moeilijk doen te maken. Dat er zenuwuiteinden bij betrokken zijn is een nobrainer.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel een beetje prediken voor eigen parochie, hoor. Alle Viva-forum vrouwen weten hoe het zit, namelijk. Wat kunnen we feitelijk doen voor alle niet-lezers?
MoirenPhae schreef:
13-11-2017 23:51
Het voelt totaal anders.
Heeft niets met moeilijk doen te maken. Dat er zenuwuiteinden bij betrokken zijn is een nobrainer.
Dit bedoel ik eigenlijk:

http://www.overgangstergirls.nl/wp-cont ... s-geel.jpg

Al het gele is de clitoris.

Ik snap dan weer wel dan indirecte stimulatie anders kan aanvoelen. Maar als die vertakking bij de een minder makkelijk te bereiken is dan bij de ander vind ik dat inderdaad moeilijk doen.
Dus eigenlijk is 70% van de vrouwen niet goed aangelegd.
Das lullig :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mwoah. Het vrouwelijk orgasme heeft evolutionair geen betekenis gehad totdat de pil op het toneel verscheen en vrouwen opeens voor de lust konden gaan neuken.
_Amand schreef:
13-11-2017 23:59
Mwoah. Het vrouwelijk orgasme heeft evolutionair geen betekenis gehad totdat de pil op het toneel verscheen en vrouwen opeens voor de lust konden gaan neuken.
Daar verschillen de theorieën over.
Angst2017 schreef:
13-11-2017 23:40
Het is altijd een standje waardoor de klit indirect gestimuleerd word.

Klopt niet. Vaginaal is een heel ander orgasme (kan alleen voor mezelf spreken).
Vaginaal voelt als een soort aanrollende golf, clitoraal meer als een vulkaanuitbarsting.
Knuffelheks schreef:
14-11-2017 00:23
Klopt niet. Vaginaal is een heel ander orgasme (kan alleen voor mezelf spreken).
Vaginaal voelt als een soort aanrollende golf, clitoraal meer als een vulkaanuitbarsting.
Het schijnt 1 pot nat te zijn.
Ik vraag me dan wel af waarom maar zo’n 30% van de vrouwen vaginaal kunnen klaarkomen.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 00:24
Het schijnt 1 pot nat te zijn.
Ik vraag me dan wel af waarom maar zo’n 30% van de vrouwen vaginaal kunnen klaarkomen.

Dat is dus gelul, die 1 pot nat, ik weet toch zelf verdorie wel hoe mijn eigen lijf voelt (en jij ook ;-D ) ?

Heb ik geen Amand of wie dan ook voor nodig hoor :proud:
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2017 10:03
Reden: ivm trollen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2017 10:02
Reden: ivm trollen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
13-11-2017 23:59
Mwoah. Het vrouwelijk orgasme heeft evolutionair geen betekenis gehad totdat de pil op het toneel verscheen en vrouwen opeens voor de lust konden gaan neuken.
.
Het vrouwelijk orgasme bij geslachtsgemeenschap rond de ovulatie vergroot de kans op een succesvolle bevruchting. Aldus de gynaecoloog.
Lijkt mij evolutionair gezien toch wel betekenis hebben....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild schreef:
14-11-2017 02:16
.
Het vrouwelijk orgasme bij geslachtsgemeenschap rond de ovulatie vergroot de kans op een succesvolle bevruchting. Aldus de gynaecoloog.
Lijkt mij evolutionair gezien toch wel betekenis hebben....
Ah, de Upsuck-theorie. Helaas, daar is geen bewijs voor.

https://youtu.be/7jx0dTYUO5E
Vanaf 7:25
janneman78 schreef:
14-11-2017 01:32
gewoon n groen blaadje naaien
Woon je begeleid of in een gemeenschap? Heb je dan genoeg privacy voor seks?
_Amand schreef:
13-11-2017 23:45
Je klit is enorm groot, blijkt. De gevoeligheid verschilt per vrouw. Bij sommigen is alleen dat knopje aan de buitenkant gevoelig, bij anderen loopt de gevoelligheid ver door naar binnen.
Ja! Mansplaining in zijn puurste vorm!
Nooit gelukt, vaginaal klaar komen.
Alle reacties Link kopieren
honingbijtje schreef:
14-11-2017 19:03
Ja! Mansplaining in zijn puurste vorm!
Nee, niks daarvan. Ik heb begrepen, zoals eerder ook al door een ander in de vorm van een plaatje werd getoond, dat de clitoris zich uitstrekt vanaf wat wij de clitoris noemen aan de buitenkant tot in de vagina, in de vorm van een stemvork.

Ik vind het eigenlijk wel logisch ook; waarom zou OLH de moeite genomen hebben om zo dicht op elkaar, in het zelfde orgaan, niet één maar twee verschillende soorten genotscentra te ontwerpen en aan te leggen? Is gewoon efficiënt zoals het nu is lijkt te zijn. Hij had nog meer te doen die dag, weetjewel.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 20:47
0.51% gewijzigd
strikjemetstippels schreef:
14-11-2017 19:18
Nooit gelukt, vaginaal klaar komen.
Dan ben je niet goed aangelegd. Ik zou een lotgenotengroepje zoeken als ik jou was.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 20:46
Dan ben je niet goed aangelegd. Ik zou een lotgenotengroepje zoeken als ik jou was.
Ha, wel nee, ik kan echt minutenlang clitoraal klaar komen dus ik mis niets :P
strikjemetstippels schreef:
14-11-2017 21:10
Ha, wel nee, ik kan echt minutenlang clitoraal klaar komen dus ik mis niets :P
Echt wel.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Uiltje66 schreef:
07-08-2017 22:29
Ik kan het wel, clitoraal kom ik zelfs moeilijker klaar. Nu moet ik wel zeggen dat voor beide hard werk nodig is en dus zeker niet met elke partner lukt
Kom je vaginaal heftiger klaar dan clitoraal?
Ik 'kan' het ook, door neuken klaarkomen. Altijd al zo geweest, vanaf dat ik seks ging hebben vanaf mijn 16e ofzo.

Ik zie het als clitoraal klaarkomen trouwen, de penis schuift langs het hele gebied, dus ook langs de clitoris, al is het wat indirecter dan met vingeren/beffen. Het bouwt juist lekkerder op. Het is ook zeker mijn fijnste manier van klaarkomen. Gevuld worden, steeds geiler worden door de penis die alles prikkelt tot je klaarkomt. Heerlijk!
Bblientje schreef:
14-11-2017 21:14
Kom je vaginaal heftiger klaar dan clitoraal?
Anders.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 22:53
Anders.
Ja, het voelt gewoon anders.
En voir diegenegen bij wie het lukt: wees blij.

Maar ga niet roepen dat als het je niet lukt je dan maar in een lotgenotengroepje moet.

To: ik heb geen tip hoe het je moet lukken.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven