Wat is jouw meest kinky sexmoment (en wat is je grens?)

04-09-2008 18:06 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel lijkt me duidelijk, beetje hetzelfde principe als het topic 'doorgeefvraag'.

Mijn meest kinky moment: plasseks.

Mijn grens: poepsex
heavenandhell schreef op 06 september 2008 @ 05:08:

[...]

Dus ik ben een lulletje omdat ik me niet laat naaien door lelijke mannen zoals jij? Jij hebt dat schijnbaar wel graag toch? Rrrrrr...

twee dingen:

ten eerste ben k niet lelijk maar een spetter.

ten tweede geef jij op jouw singersprofieltje aan geen verdwaalde hand te willen. En nu gaat het over genaaid worden? Heb jij geennuances?
@ H&H, vind je het ook kinky als er 2 (vrouwen) vuisten in jouw kont gaan?
heavenandhell schreef op 06 september 2008 @ 05:12:

[...]

Nee, ook niet stoer doen. Er word naar kinky ervaringen gevraagd en die geef ik je eerlijk. Dat dat toevallig niet jouw smaak is is een ander verhaal.

Waarom allemaal zo wantrouwend? Omdat het inderdaad voor veel mensen 'te heftig' klinikt?

Vind dat HandH een punt heeft met wat hij schrijft hoor.

Reacties van anderen komen op mij meer gekleurd over misschien vanwege eerder gelezen teksten van hem.
willem1959 schreef op 06 september 2008 @ 08:59:

[...]

En nou heb je zeker een knalrode snikkel. Das ook kinky hoor.
Zelfde geldt voor deze reactie trouwens; waar is dat nodig voor? Er wordt een vraag gesteld in de begintopic, mensen reageren erop en worden vervolgend onderuit gehaald. @-(
@Kym

Ik denk dat vooral het "dank u, dank u, buigt voor applaus" van H&H zelf de toon heeft gezet...
Tja, je zou het ook even met een korrel zout kunnen nemen en de humor ervan in kunnen zien toch? (want wat ie vertelde was niet vergelijkbaar met andermans verhalen en die cynische opmerking op het eind vond ik dus wel passen, eigenlijk)
Mijn meest kinky moment was ooit een blowjob in gezelschap. Ik kan niet zeggen dat ik het erg opwindend vond, ik houd het toch liever prive.

Mijn grenzen liggen denk ik wat dichterbij dan van de meesten hier. Ik heb geen enkele behoefte aan sex met meerdere personen en ook niet aan sex met het andere geslacht. Daarnaast vind ik pijn en sex geen goede combi (uitzondering voor pijn die per ongeluk ontstaat, bijvoorbeeld doordat je in de heat of the moment van het bed valt oid) en word ik echt onpasselijk van vieze sex (poep, plas, kots). En uiteraard zijn dieren en kinderen ook taboe.
Kym schreef op 06 september 2008 @ 10:36:

Tja, je zou het ook even met een korrel zout kunnen nemen en de humor ervan in kunnen zien toch? (want wat ie vertelde was niet vergelijkbaar met andermans verhalen en die cynische opmerking op het eind vond ik dus wel passen, eigenlijk)
Ik vind het niet direct humor, maar ach, wie ben ik? ;-)
nummerzoveel schreef op 06 september 2008 @ 10:46:

[...]

Ik vind het niet direct humor, maar ach, wie ben ik? ;-)

Ik vond het niet direct een reden om iemand af te branden.

:)

Jouw kinky moment is trouwens ook niet mis ;-) Keek het gezelschap naar hoe je pijpte?
Kym schreef op 06 september 2008 @ 10:51:

Jouw kinky moment is trouwens ook niet mis ;-) Keek het gezelschap naar hoe je pijpte?
Ik heb eerlijk gezegd eigenlijk geen idee. Het was een feestje voor volwassenen waar op een gegeven moment iedereen met elkaar begon te klooien. Ik vond het helemaal niets, maar liet me door mijn toenmalige vriendje toch overhalen om hem een plezier te doen. Gelukkig had hij ook in de gaten dat het genoegen niet geheel wederzijds was en we zijn uiteindelijk al na een paar minuten vertrokken om er in een intiemere setting wel een wederzijds genoegen van de maken!
Hm, dat is jammer dan nummerzoveel. Niet echt kinky te noemen, maar misschien al een grens voorbij?

Gelukkig thuis nog wel pret kunnen hebben dus :)
Kym schreef op 06 september 2008 @ 11:06:

Hm, dat is jammer dan nummerzoveel. Niet echt kinky te noemen, maar misschien al een grens voorbij?

Gelukkig thuis nog wel pret kunnen hebben dus :)
Ja en nee. Wel nog veel pret gehad die avond, maar het werd het bos onderweg want thuis was nog wel erg ver rijden! ;-)
mm mijn meest kinky moment vond ik toch wel dat mijn sv'tje me verraste met een extra man. Bij binnenkomst in de hotelkamer deed hij me een blinddoek voor, bond me vast op bed en pas toen had ik in de gaten dat hij niet alleen was :)

Was waarschijnlijk zijn 'wraak' omdat ik hem ooit zo met een vrouw verrast had.. Wraak was zoet..

En verder geldt dat mijn grenzen ook liggen bij kids, dieren en P&P, zoals bij zo velen.
Spannend :-p
Ja :) zeker omdat ik nog steeds niet weet wie die andere man was.
Dat is helemaal spannend ja!

Geen idee wie het was? Rook of hoorde je dat niet? :)
Geen idee. Hebben beiden onze eigen vrienden en kennen die van elkaar niet (onze normale levens lopen ver uiteen) Maar de stem was leuk!
willem1959 schreef op 06 september 2008 @ 09:01:

[...]

twee dingen:

ten eerste ben k niet lelijk maar een spetter.

ten tweede geef jij op jouw singersprofieltje aan geen verdwaalde hand te willen. En nu gaat het over genaaid worden? Heb jij geennuances?
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat het om verdwaalde mannenhanden ging en ik wilde alleen maar duidelijk maken dat niet bi of gay ben.
stewardess schreef op 06 september 2008 @ 09:20:

@ H&H, vind je het ook kinky als er 2 (vrouwen) vuisten in jouw kont gaan?
Nee, heb ik niets mee.... Maar de vrouwen die het laten doen doen het omdat ze het lekker vinden. En daar gaat het toch om, niet? Ik begrijp wat je met je vraag bedoeld maar je hoeft vind ik niet eerst zelf hetgene te ondergaan wat je bij een ander gaat doen.
Kym schreef op 06 september 2008 @ 10:36:

Dank je wel Kym, jij snapt het tenminste... Iedereen pakt het allemaal zo zwaar op... Het is misschien een beetje brallerig/stoer geschreven maar ik wilde gewoon mijn ervaringen delen ook al lijkt het voor sommige onwaarschijnlijk.
Je geeft antwoord op de vraag, maar blijkbaar was ie net iets te kinky ;-)
@heavenandhell: Niet gaan generaliseren.
HandH: ik denk dat het vooral te maken heeft met je andere reacties op andere topics.

Ik vind sommige dingen die jij beschrijft niet Kinky, maar goor.

Maar dta is juist zo grappig, kinky is voor iedereen wat anders.
Klopt Kinky is voor iedereen anders. Ik had een vriendin die erop kickte als ik haar tijdens de seks slet of hoer noemde en haar ruw en hard aanpakte. Persoonlijk wind het me niet op, maar het wondt mij wel op dat zij er erg geil van werd

Mijn eigen kinky ervaring was dat ik een keer gerimt :ass: werd door een een ander vrieninnetje. Wat een ervaring..... X-D
Wat ook best kinky was is de manier waarop mn man de 2e M regelde voor onze eerste MMV ... Ik had mn man verteld dat ik een geschikte kandidaat gevonden had en vervolgens heeft mn man gewoon tegen m gezegd dat ik m wel zag zitten en of ie die nacht een handje mee wilde helpen in bed.. In eerste instantie dacht hij dat het een grap was, maar naarmate de avond vorderde kreeg ie wel door dat het menens was en werd de sfeer 'stiekum' geil.. We waren op een feestje waar allemaal vrienden van ons waren die niets mee mochten krijgen, dat was heel spannend! Zit je met een vriendin te praten stiekum over haar schouder 'blikken' uit te wisselen ...

Is misschien anders kinky als mn fistervaring, maar op zn eigen manier voelde het ook kinky...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven