Seks
alle pijlers
Wat is jouw meest kinky sexmoment (en wat is je grens?)
zaterdag 6 september 2008 om 10:26
zaterdag 6 september 2008 om 10:36
zaterdag 6 september 2008 om 10:42
Mijn meest kinky moment was ooit een blowjob in gezelschap. Ik kan niet zeggen dat ik het erg opwindend vond, ik houd het toch liever prive.
Mijn grenzen liggen denk ik wat dichterbij dan van de meesten hier. Ik heb geen enkele behoefte aan sex met meerdere personen en ook niet aan sex met het andere geslacht. Daarnaast vind ik pijn en sex geen goede combi (uitzondering voor pijn die per ongeluk ontstaat, bijvoorbeeld doordat je in de heat of the moment van het bed valt oid) en word ik echt onpasselijk van vieze sex (poep, plas, kots). En uiteraard zijn dieren en kinderen ook taboe.
Mijn grenzen liggen denk ik wat dichterbij dan van de meesten hier. Ik heb geen enkele behoefte aan sex met meerdere personen en ook niet aan sex met het andere geslacht. Daarnaast vind ik pijn en sex geen goede combi (uitzondering voor pijn die per ongeluk ontstaat, bijvoorbeeld doordat je in de heat of the moment van het bed valt oid) en word ik echt onpasselijk van vieze sex (poep, plas, kots). En uiteraard zijn dieren en kinderen ook taboe.
zaterdag 6 september 2008 om 11:02
Ik heb eerlijk gezegd eigenlijk geen idee. Het was een feestje voor volwassenen waar op een gegeven moment iedereen met elkaar begon te klooien. Ik vond het helemaal niets, maar liet me door mijn toenmalige vriendje toch overhalen om hem een plezier te doen. Gelukkig had hij ook in de gaten dat het genoegen niet geheel wederzijds was en we zijn uiteindelijk al na een paar minuten vertrokken om er in een intiemere setting wel een wederzijds genoegen van de maken!
zaterdag 6 september 2008 om 11:11
mm mijn meest kinky moment vond ik toch wel dat mijn sv'tje me verraste met een extra man. Bij binnenkomst in de hotelkamer deed hij me een blinddoek voor, bond me vast op bed en pas toen had ik in de gaten dat hij niet alleen was
Was waarschijnlijk zijn 'wraak' omdat ik hem ooit zo met een vrouw verrast had.. Wraak was zoet..
En verder geldt dat mijn grenzen ook liggen bij kids, dieren en P&P, zoals bij zo velen.
Was waarschijnlijk zijn 'wraak' omdat ik hem ooit zo met een vrouw verrast had.. Wraak was zoet..
En verder geldt dat mijn grenzen ook liggen bij kids, dieren en P&P, zoals bij zo velen.
zaterdag 6 september 2008 om 12:20
zaterdag 6 september 2008 om 13:38
Klopt Kinky is voor iedereen anders. Ik had een vriendin die erop kickte als ik haar tijdens de seks slet of hoer noemde en haar ruw en hard aanpakte. Persoonlijk wind het me niet op, maar het wondt mij wel op dat zij er erg geil van werd
Mijn eigen kinky ervaring was dat ik een keer gerimt werd door een een ander vrieninnetje. Wat een ervaring.....
Mijn eigen kinky ervaring was dat ik een keer gerimt werd door een een ander vrieninnetje. Wat een ervaring.....
zaterdag 6 september 2008 om 14:15
Wat ook best kinky was is de manier waarop mn man de 2e M regelde voor onze eerste MMV ... Ik had mn man verteld dat ik een geschikte kandidaat gevonden had en vervolgens heeft mn man gewoon tegen m gezegd dat ik m wel zag zitten en of ie die nacht een handje mee wilde helpen in bed.. In eerste instantie dacht hij dat het een grap was, maar naarmate de avond vorderde kreeg ie wel door dat het menens was en werd de sfeer 'stiekum' geil.. We waren op een feestje waar allemaal vrienden van ons waren die niets mee mochten krijgen, dat was heel spannend! Zit je met een vriendin te praten stiekum over haar schouder 'blikken' uit te wisselen ...
Is misschien anders kinky als mn fistervaring, maar op zn eigen manier voelde het ook kinky...
Is misschien anders kinky als mn fistervaring, maar op zn eigen manier voelde het ook kinky...