Wat stiekem niemand van je weet

14-04-2021 11:54 1008 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat voor sexuele handelingen heb jij ooit gedaan, maar niemand verteld?
Denk aan een trio vvm/ mmv, parenclubbezoek, orgie, buitensex, partnerruil, erotische feesten enz.
Maar denk ook aan dp, anaal, fisten, squirten, prostaatmassage enz.
Vergeet niet de bdsm en andere fetisjes, prostitutie bezoek enz.

Waarom dit topic?
Nou, laats zaten we bij vrienden en toen kwam vanalles ter sprake.
Uiteraard zei niemand dat ze een van bovengenoemde hebben gedaan, maar ik zat daar maar en dacht "ze moesten eens weten...."
En soms zou je het wel willen zeggen, maar is het beter van niet.

Aanvulling: wat zou je ooit, stiekem nog wel eens willen doen?
thanx wijzigde dit bericht op 12-06-2021 09:00
5.39% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
15-04-2021 07:57
maar op dit forum zijn weinig taboes toch?
Ik herinner me een schrijver ooit die een term als "blumkin" introduceerde hier. Dat bleek toch behoorlijk taboe te zijn! ;-D
...
lollypopje schreef:
15-04-2021 07:47
In mijn geval: waarom niet?

Voor mij is het net zo'n normaal onderdeel van mijn leven, als andere dingen die ik doe.
Natuurlijk deel ik enkel met mensen die er net zo over denken of die er interesse in hebben en niet met iedereen. Om die reden deel ik meer met mijn kinki vrienden, dan met mijn vanilla vrienden. Al heb ik het met die laatsten ook gerust over seks, als het ter sprake komt en sommigen vinden het bijvoorbeeld heel interessant om over mijn kinkleven te horen.

Ik begrijp dat niet iedereen alles met iedereen wil delen. Maar voor mij is die schaamte of geheimzinnigheid niet nodig.
Goed punt, ik denk dat we (ik) ons toch een beetje schamen, we begrijpen zelf ook dat het niet helemaal normaal is.
Geen zin in geroddel enzo.
lilalinda schreef:
15-04-2021 07:56
dat is maar een heel klein beetje, aangevuld met urine
er zijn mooie onderzoeken (scans) waarbij de blaasinhoud wordt bekeken voor en na een squirtend orgasme

(en urine is natuurlijk niks viezer, dan vaginaal vocht, ik snap niet zo goed, waarom mensen zo willen vasthouden aan dat er geen urine vrijkomt)
1 onderzoek met 7 vrouwen, dacht ik.

De klieren zijn te klein om zoveel in 1 keer uit te stoten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
15-04-2021 08:00
Ik herinner me een schrijver ooit die een term als "blumkin" introduceerde hier. Dat bleek toch behoorlijk taboe te zijn! ;-D
er is wat mij betreft een verschil tussen:
- nou nee, dank je. Ik sla over
- of: gatverdamme, dat zou niemand moeten doen
Dat laatste is een taboe, en dat eerste hoor je hier nog wel eens.

Ik neem aan, dat Blumkin onder het laatste viel?

er zijn voor mij best wel dingen die onder het eerste streepje vallen. Ik vind pijpen prima, zaad mag overal. Maar geen snowballen en dat soort 'gesmeer'. Maar als anderenm het doen, je doet maar
Alle reacties Link kopieren Quote
Midnight-Blue schreef:
15-04-2021 08:01
Goed punt, ik denk dat we (ik) ons toch een beetje schamen, we begrijpen zelf ook dat het niet helemaal normaal is.
Geen zin in geroddel enzo.
Wat is normaal? Ik vind mijzelf verstrekt normaal, volgens mijn eigen definitie :P

Nu zijn mijn vanillavrienden behoorlijk openminded, dat scheelt een hoop. Maar met hen is het wel een onderwerp dat minder besproken wordt. Dat zijn zij minder gewend merk ik. Al zijn daar ook uitzonderingen in.
Onder kinksters zijn mensen gewend opener te zijn, waardoor er met hen meer over tafel komt. Ook als het gaat om interesses die we niet delen.

Ik zelf kan dus niet zozeer schaamte, maar pas mij qua onderwerpen wel aan aan de ander.
En het is gewoon fijn dat als mijn vrienden vragen wat ik ga doen het weekend, ik kan vertellen dat ik een hele leuke date met een D ga hebben. Dat ik niet geheimzinnig hoef te doen en ook mijn vanillavrienden mij vervolgens met een knipoog veel plezier wensen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Westerpaviljoen schreef:
14-04-2021 19:23
Bot
Snot
Grot

Roede
Knots
Staaf

Vuist
Onderarm
Vinger

Mmv
Vvm
Mmnb
Vvnb
Ode aan je helaas overleden stadsgenoot Jules Deelder?

https://m.youtube.com/watch?v=CpRTge0awsQ
Midnight-Blue schreef:
15-04-2021 08:01
Goed punt, ik denk dat we (ik) ons toch een beetje schamen, we begrijpen zelf ook dat het niet helemaal normaal is.
Geen zin in geroddel enzo.


Hieruit proef ik dat je misschien toch wel een beetje behoefte zou hebben aan erover kunnen praten met gelijkgestemden? Itt je eerdere post met 'waarom zou je erover praten'...
Geen: parenclubbezoek, orgie, partnerruil, erotische feesten,
dp, fisten, squirten, prostaatmassage.

Ik mis eigenlijk kwartet, das niet echt een orgie
Alle reacties Link kopieren Quote
Midnight-Blue schreef:
15-04-2021 08:01
Goed punt, ik denk dat we (ik) ons toch een beetje schamen, we begrijpen zelf ook dat het niet helemaal normaal is.
Geen zin in geroddel enzo.
en daar is dit forum voor, gooi het eruit! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
FarFarAway schreef:
14-04-2021 18:24
Ja ik voel iedere oneffenheid haha :P
Ik hou het wel op een lekkere warme, zachte, gladde, normaal geschapen penis :hyper:
Dat ervaar ik ook; vingeren is best plezierig maar ik ben (kennelijk) heeel gevoelig van binnen. Ik voel werkelijk ieder randje. Zelfs bij condooms waar dan dat kleine reservoir topje aan de bovenkant van dubbelgeklapt zit als ie erin gaat kan ik voelen schuren, ook met glijmiddel. Geen vingers erin voor mij, doe maar gewoon een piemel ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
MajaDB schreef:
14-04-2021 13:31
Als studente ben ik eens uitgwoond heb ik een keer seks gehad met alle mannen in het huis, tegelijk..... 7 stuks. En ik vond het FANTASTISCH!
Wow, 7 stuks. Dit zijn de betere verhalen. Vertel eens hoe dat verliep :lol:

Toen ik 16-17 was, ging ik regelmatig oppassen bij de buren. Als ze thuiskwamen hadden ze seks met elkaar waarbij ik toekeek. Ik vond het raar maar ook fantastisch. Ze hebben daarbij nooit aan mij gezeten of avances gemaakt om mee te doen. Alleen kijken.
Marana schreef:
15-04-2021 07:13
Vrouwen hebben ook een soort prostaat. Als je opgewonden bent kun je niet zomaar plassen. Net zoals bij mannen de prostaat de urinebuis afsluit bij seks. Die vrouwelijke prostaat zijn de para-urethrale klieren.
Vrouwen kunnen gewoon plassen als ze opgewonden zijn hoor. Er wordt helemaal niks afgesloten in tegenstelling tot bij mannen.

Sorry voor off-topic, maar er is al zoveel onwetendheid over vrouwelijke anatomie dus dit soort foutieve trivia triggert mij hard :p
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
15-04-2021 09:55
Wow, 7 stuks. Dit zijn de betere verhalen. Vertel eens hoe dat verliep :lol:

Toen ik 16-17 was, ging ik regelmatig oppassen bij de buren. Als ze thuiskwamen hadden ze seks met elkaar waarbij ik toekeek. Ik vond het raar maar ook fantastisch. Ze hebben daarbij nooit aan mij gezeten of avances gemaakt om mee te doen. Alleen kijken.
Ik ben ook zeer benieuwd.

16-17 jaar? Je zou tegenwoordig voor minder worden aangeklaagd.

Kwartet, ja dat mis ik ook, heb dat wel gedaan. Was spannend.
Maar het spannendste vond ik toch wel PR in een hotel.
Het personeel wist echt niet wie bij wie hoorde.
En de sex was heerlijk!

Ik ben zo iemand die er wel over zou willen praten, maar dat niet kan.
Zowel mijn man als ik zitten in beroepen waarin je hierom veroordeeld wordt.
Ik ga het niet precies uitleggen, maar stel dat je b.v. basisschoollerares bent....
thanx wijzigde dit bericht op 15-04-2021 11:38
0.49% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ceder schreef:
15-04-2021 08:10
Ode aan je helaas overleden stadsgenoot Jules Deelder?

https://m.youtube.com/watch?v=CpRTge0awsQ
Jij snapt m!
Ik herinner me uit de pre-Tinder tijd dat we een collega hadden waarvan iemand erachter was gekomen dat zij actief was op een site waar mensen afspraken maken voor casual sex, in alle soorten en smaken, in hotels, op parkeerplaatsen, of bij hun thuis.

Nu kijkt niemand meer op als je op Tinder zit, maar destijds was dat voor ons snelle jonge mannen die dachten alles te weten was dat een hele shock. Daar werd weliswaar niet hard over geroddeld, maar er werd wel degelijk over gesproken.
Alle reacties Link kopieren Quote
VanPoeshoven schreef:
15-04-2021 13:45
Ik herinner me uit de pre-Tinder tijd dat we een collega hadden waarvan iemand erachter was gekomen dat zij actief was op een site waar mensen afspraken maken voor casual sex, in alle soorten en smaken, in hotels, op parkeerplaatsen, of bij hun thuis.

Nu kijkt niemand meer op als je op Tinder zit, maar destijds was dat voor ons snelle jonge mannen die dachten alles te weten was dat een hele shock. Daar werd weliswaar niet hard over geroddeld, maar er werd wel degelijk over gesproken.
In het pre-tindertijd, had ik een getrouwde collega, zij liet zich door haar scharrels ophalen vanaf het werk
Haar man wist ervan, ik (in al mijn jeugdige onschuld) vond het bizar, maar ook jaloersmakend :)
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
15-04-2021 13:52
In het pre-tindertijd, had ik een getrouwde collega, zij liet zich door haar scharrels ophalen vanaf het werk
Haar man wist ervan, ik (in al mijn jeugdige onschuld) vond het bizar, maar ook jaloersmakend :)
haha ja dat had ik ook altijd, jaloers op dat soort dingen die mensen gewoon deden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gedaan: dp, parenclub, buitenseks (heel vaak ), anaal, squirten.
Dit weet enkel mijn ex maar vind het ook niet zo shocking als je een lange tijd met iemand bent ga je op een gegeven moment ook steeds meer ontdekken en uitproberen. Volgens mij zijn er weinig mensen die in een relatie jarenlang standaard gewone vanilla seks hebben.

Op het werk hebben ze het wel eens over parenclubs en hoe walgelijk dit wel niet is. Ik denk dan ook ze zouden eens moeten weten :biggrin:

De rest spreekt mij niet aan al zou ik wel een keer BDSM willen doen of naar een seks sauna willen gaan. Of het hier ooit nog van gaat komen betwijfel ik echter ten zeerste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik praat niet met iedereen over mijn seksleven, maar mijn zus weet wel veel en ik heb ook een vriendin met wie ik veel bespreek. We maken wel eens filmpjes van onze seks, dat weten ze en ik weet dat ook mijn vriendin dat wel eens doet. Maar elkaars filmpjes bekijken, dan doen we dan weer niet.

Buitenseks doen we best vaak, en ik weet dat mijn zus dat ook doet. Zeker toen we jonger waren en we samen gingen stappen, gebeurde het nog wel eens dat er onderweg terug naar huis een korte stop werd ingelast (ieder met een eigen scharrel) en we dan binnen gehoorsafstand van elkaar seks hadden. Na afloop weer samen doorfietsen naar huis. Met een vriendin erbij wel eens seks in één kamer gehad (ieder met eigen partner). Had wel iets extra's.

Handelingen: we doen het vaak, maar niet heel extreem. Geen BDSM, wel een vibo maar veel vriendinnen hebben die tegenwoordig, dus dat is ook niet heel bijzonder. ik slik en mijn vriend mag klaarkomen in mijn gezicht als hij wil. Van veel vriendinnen weet ik dat ze slikken, laten klaarkomen in gezicht doet mijn zus soms ook, vriendin doet het niet. Dat weten we dus wel van elkaar.

Ik heb geen moeite met praten over seks, maar niet iedereen zit erop te wachten. Dan begin ik er ook niet over.
Potpourri schreef:
14-04-2021 22:28
Ja, vrouwen kunnen squirten. Google maar eens op klier van Bartholin, als je vrouw bent heb je er als het goed is 2.

Maar meestal is het inderdaad gewoon een beetje urineverlies als ze de controle over bekkenbodemspieren verliest.
in de meeste gevallen is het een mix inderdaad. dat dat het algemeen bekend was.
Alles wel gedaan en er zijn wel mensen die iets weten, maar niemand alles. Vind ik ook niet nodig :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
15-04-2021 08:00
Ik herinner me een schrijver ooit die een term als "blumkin" introduceerde hier. Dat bleek toch behoorlijk taboe te zijn! ;-D
Moest het even googlen maarre :O nee, daar zou je mij ook niet gelukkig mee maken al zijn er misschien hele volksstammen die er wel blij van zouden worden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben maar heel braafjes als ik dit zo lees... Het enige dat ik wel eens heb gedaan is buitenseks...

Het onderwerp komt eigenlijk niet zo vaak ter sprake. Dus of mensen het echt weten van mij weet ik eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vrienden uit het wereldje weten heel veel van mij en sommige vriendjes ook.

In het “gewone” leven bijna niemand.

Niet gedaan fisting & prostitutie
In mijn privé omgeving weet niemand wat ik doe of gedaan heb, zelfs mijn beste vrienden niet. Ze zouden verbaasd zijn want keurige mevrouw :P
De enigen die een paar dingen weten zijn een paar (ex)forummers.
Als ik iets wil vragen of weten over een specifiek onderwerp weet ik wel bij wie ik hier terecht kan en met wie ik daarover zou kunnen/willen praten. Ik vind het geen probleem dat in mijn privé omgeving niet te doen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven