Weinig tot geen zin in seks.

29-04-2019 20:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal jaar is mijn libido gezakt tot zo ongeveer het 0 punt. Als ik uit me werk kom ben ik moe, ga ik koken eten, opruimen, douchen en ben dan blij dat ik zit. De intimiteit tussen mij en mijn partner is hier door minimaal geworden. Ik mis het, net als hij want hij gaat dit nu zien als een serieus probleem. Ik wil zo graag weer intimiteit, genieten van elkaar ipv uitgeput op.de bank te hangen .. heeft iemand tips om dit gevoel terug te krijgen en er weer van te genieten ipv het als "moeten" zien. Hoe kan ik mijn gevoel van zin in seks en intimiteit terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Annette14 schreef:
30-04-2019 08:18
Voel me zelf niet aantrekkelijk zit ook wel een deel van het probleem misschien. Schaamte voor buikje. Zou mijj zelfvertrouwen ook graag een boost geven. Doe wel aan sport elke week. Mijn vriend zit op dit moment in de ziektewet wat mij misschien nog meer energie kost. (Hij kan op dit moment niet heel veel)
Okee, daar kunnen we iets mee. Wat doe je aan sport? Wat zou jou nou juist een boost geven aan zelfvertrouwen? Concentreer je je niet te veel op je buikje? In plaats van te kijken naar het geheel? Vind je jezelf wel een leuke vrouw? Zou jij met jezelf omgaan? Waar loop je vast?

Misschien jezelf een makeover geven. Een ander kleurtje of ander kapsel kan veel voor je doen. Vraag het eens aan je kapper
Say it like you mean it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven