Witte vlekken in vriends onderbroek

13-09-2011 09:03 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is met zijn werk weggeweest en heeft in een Hotel geslapen. De dag dat hij weg ging schone onderbroek aan en gedouched. Volgende ochtend dat hij terug was 1 grote witte vlek en 1 kleine hoger. Hij zegt zweet, kan dit?

Schone onderbroek heeft hijn2 dagen aangehad, het is warm geweest, ziek geweest en gezweet, niet gedocuhed maar na 2 dagen geen witte vlekken. Wat zijn die witte vlekken?



Ik heb het niet gecontroleerd zijn ondrbroek zat binnestebuiten (zoals sokken ook altijd) en zag het met omdraaien, daarom vroeg ik ook meteen wat is dit. Maar geloof het niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
en als je vriend jou string checkt en er zit vocht in? Je bent duidelijk opgewonden geweest! Ojeeeeeeeeeeee!
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed zomaar dat we hier wel klaar zijn.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 16 september 2011 @ 14:22:

Ik vermoed zomaar dat we hier wel klaargekomen zijn.

En hij ook!

Leuk man, spelen met andermans quotes
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 16 september 2011 @ 14:22:

Ik vermoed zomaar dat we hier wel klaar zijn.



Precies,

Gooi die broek nu maar snel in was en we hebben het er niet meer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 16 september 2011 @ 14:25:

[...]



En hij ook!

Leuk man, spelen met andermans quotes Het was dan ook een prima quote om mee aan de haal te gaan.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Overigens adviseer ik de vriend in kwestie om voortaan zijn eigen was te gaan doen. What is the fun om iemand jouw gore was te laten doen als je er dít voor terug krijgt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad. Als ik dit soort gezeik over me heen krijg, doe ik ook voortaan zelf de was. Of maak ik me dan extra verdacht...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsstanleywalker schreef op 16 september 2011 @ 14:57:

Ja, inderdaad. Als ik dit soort gezeik over me heen krijg......kan het zijn dat je onderbroek daardoor geel wordt...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal bedankt voor de adviezen, ik heb hem de deur uitgezet en vandaag zijn al zijn spullen opgehaald. Morgen advocaat in hand en dan worden de andere zaken geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Want..........hij was dus toch vreemdgegaan?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Advocaat? Je was toch niet getrouwd? En hoe komt het nu dan? Ben nieuwsgierig benieuwd.
Huh?

TO, je mag best wat meer vertellen!

En inderdaad, advocaat? Wat eis je van je vriend, schadevergoeding? Of hou je ons voor de gek?
Alle reacties Link kopieren
eeeeh..huh?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
heb thuis ook kleine witte plekken ontdekt in mijn mans boxer. ben erop beginnen letten nadat mijn zus me erop wees dat je zo wel eens kan zien of je partner vreemdgaat.

Hij man heeft me vorig jaar bedrogen en kwam thuis met allemaal krabben op zijn rug. Na veel vragen en geruzie heeft hij 2 weken later moeten toegeven dat hij vreemd was gegaan. Ondertussen was ik door de vrouw in kwestie zelf al op de hoogte gebracht.



Af en toe 2 à 3 maal per maand vind ik zulke vlekken terug. hij vertrekt wel in zijn werkkledij en komt ermee terug thuis, maar ik vind het raar dat als je 's morgens een propere zwarte boxer aandoet die 's avonds bij thuiskomst witte kleine plekken bevat. Zelfs als je de dag ervoor samen geen seks hebt gehad.
Als je besluit om met iemand verder te gaan, moet je het wel een plek kunnen geven, dat vreemdgaan. Als jij nu enorm controlerend wordt, zou ik er nog eens een keer over nadenken of je wel de juiste beslissing hebt genomen om door te gaan met iemand die je blijkbaar niet meer kunt vertrouwen (anders zou je niet controleren).
Alle reacties Link kopieren
heb ook witte plekken gevonden in. Hij is vertrokken met propere boxer en s'avonds terug gekomen met 2 kleine witte plekken erin. Hij rijdt met een beton mixer en vertrekt s' morgens in werkleding en komt s'avond terug in werkkleding.



Hij heeft me vorig jaar wel bedrogen en ben erachter gekomen omdat vrouw in kwestie me de waarheid heeft verteld.

Dus mijn vertrouwen is weg.

het kan toch niet dat er zomaar plekken zitten in proper ondergoed , zelfs als we da dag voordien geen seks hebben gehad. Zichzelf aftrekken doet hij niet. Komt trouwens niets te kort.
Alle reacties Link kopieren
ja, ben aan maanden aan het uitpluizen en aan het zoeken of ik toch nog iets zou vinden dat op bedrog wijst. Wel raar is dat hij geen witte slips koopt of de vlekken niet probeert te verbergen. ik heb hem al een anatal keer gewezen op de vlekken en hij zegt dat hij niets anders doet dan werken en bij mij zijn om mijn vertrouwen terug te winnen. na 1 jaar is het vertrouwen nog steeds niet terug. Controleer wel al minder, maar af en toe duikt het terug op.
En jij voelt je gelukkig in deze relatie op deze manier? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Als iets meer energie kost dan het je geeft, zouden dat alarmbellen moeten zijn.
En over die vlekken heb ik een ander idee: voorvocht, opgewonden zijn (is geen schande en geen vreemdgaan). Net zoals dat vrouwen ook wel eens afscheiding hebben (of heb jij dat ook alleen maar als je opgewonden ben?)



Maar dit heb ik zelf al eerder in dit topic vermeld, en als je dit verhaal hebt gelezen gok ik dat je ook wel weet hoe de meeste forummers erover denken (de vlekken dan).



In combinatie met vreemdgaan snap ik de paranoia, maar kijk eens van een afstandje naar jezelf: zelfs iemands onderbroeken controlen om 'bewijs van bedrog' te vinden, dat gaat toch veel te ver? Dat is geen gezonde relatie meer.
Sjonge. Benieuwd wat mijn vlekken in mijn slips over mijn niet aanwezige seksleven zouden vertellen.
quote:emaille schreef op 18 oktober 2011 @ 10:55:

Sjonge. Benieuwd wat mijn vlekken in mijn slips over mijn niet aanwezige seksleven zouden vertellen.Het is eigenlijk net zoiets als theebladen lezen emaille. Of handlezen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op die manier in een relatie zou moeten zitten........
quote:elastiekje schreef op 18 oktober 2011 @ 10:56:

[...]





Het is eigenlijk net zoiets als theebladen lezen emaille. Of handlezen.Jamaar dan drink je tenminste thee, of je hebt handen.
quote:emaille schreef op 18 oktober 2011 @ 10:59:

[...]





Jamaar dan drink je tenminste thee, of je hebt handen.Of je hebt vlekken
maar niet de daarvoor vereiste seks. Eigenlijk is het dus net als cola drinken en onderin je glas theeblaadjes vinden. Die je dan gaat lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven