Womanizer

08-04-2015 17:01 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.



alvast bedankt x
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna jarig....



*sexual innuendo*
quote:Sensy12 schreef op 16 mei 2015 @ 20:06:

Ow...is het zó'n orgasme. Zo eentje waar je scheel van kijkt en het nog een uur duurt voor je terug bent op aarde?



159 euro is een hoop geld, maar waar een wil is, is een clit of was het waar een clit is, is een wil?



Nou, zóóveel credit wil ik hem ook weer niet geven...die krijg ik van mijn man...



Máár hij is een goede 2e....

Dames ,fijne avond! Ik heb nog een feestje...moet me nog opdoffen...

@ armband...jij ook fijne avond...ruk ze!!!😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht m bij easy toys en die hebben wel vaak kortingacties, gewoon even googelen. Ik kocht m met 16 euro korting, kom je toch net iets lekkerder klaar dan als je m voor de volledige prijs hebt
Heb het mijn man gevraagd....ik keek wèl scheel....
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds met dit 'ding' in mijn hoofd, zijn er nog meer vrouwen die het gekocht hebben (en tevreden zijn)?
Hatsjikideee...
De mijne is kapot!!!!!

Hij is mee op vakantie geweest...so far...so good.

Thuis deed hij het ook nog....maar ineens....kapot!!

Alleen het rode lampje brand nog.....voor de rest niks!! Heb al een mailtje gestuurd...nog geen reactie daar op..



Ik mis haar zo....mijn vriendinnetje...nu moet ik weer met dat monster van een EMW aan de gang....met zijn onhandige snoer..... Om me te verlossen!!



Ik laat weten hoe snel de klacht verholpen is...ik had " haar " pas sinds 1/2 April...



Wellicht overbelast???
Alle reacties Link kopieren
Had jouw reactie voorheen al gelezen en dat beeld verdwijnt niet snel (nog snel even op de trap)

maar dat is goed balen zeg.....

Ik wacht nog even af.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Oh balen Tinkerbell! Ben benieuwd hoe het afloopt, voor de aanschafprijs mag je wel wat service verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me wel een interessant apparaatje Maar is het een beetje makkelijk schoon te maken?

En iemand ervaring met deze: Lelo - Ora Oral Sex Stimulator. Aan de hand van het plaatje snap ik niet echt hoe je hem zou moeten gebruiken haha.
Alle reacties Link kopieren
Niet bekend mee... snap het ook niet maar heb het ook niet gelezen moet ik eerlijk bekennen.....
Hatsjikideee...
Womanizer is zó schoon...je haalt het plastic kapje eraf...houdt het onder de kraan...c'est cá..

Ik mis hem nu al...nog geen reactie op mail..morgen bellen.



Ik kom moeilijk klaar...mijn man lukt het niet met zijn vingers of tong.

Zelf kan ik het wel met mijn vingers...maar blijkbaar ben ik een type met een pin point stimulatie...pfff zoek maar op...ik blijf met mijn vinger op één punt...lang...en dan heb ik een orgasme.



Voor een partner is dat lastig...want hij moet precies het punt vinden...



Echter...die Womanizer op mijn Clitje...mijn man met 2 vingers bij mij naar binnen...g- spot stimulatie....in mss 2 minuten blijf ik komen....mss wel 6 x achtereen...maar soms lijkt het één lang orgasme van een paar minuten lang...



Ik wil hem dus SNEL terug...
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk tinkerbell.

6 orgasmes achter elkaar! Wow.

Lijkt mij dat er nog wel garantie op moet zitten dus ik hoop dat je hem snel weer terug hebt.
Alle reacties Link kopieren
Nav het andere topic moest ik even aan je denken Tinkerbell...doet ie het weer?
Alle reacties Link kopieren
Had op nieuws gehoopt
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt veelbelovend.

Er zijn nu 2 soorten: de smalle van 159 met 6 standen en de 500 versie van 189 met 8 standen. Zijn er meiden die het verschil kunnen aangeven? Is de 500 de extra 30 euro waard?
Er is idd een nieuwer model. Ik heb zelf de " oude" .Het is een heerlijk apparaatje. Nu ben ik zelf wars van geluiden. Die van mij maakt geen heel hard geluid, maar die nieuwe zou nóg stiller zijn.

Ik zou altijd kiezen voor het nieuwe model.

Laat je weten hoe jij ' m vindt?

Al ast één tip van de sluier: tegen dit apparaatje kan geen vent tegenop...
Alle reacties Link kopieren
Mag ook wel voor dat geld

Ik wacht op nog een paar recensies.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de oude versie. Hij zuigt zo krachtig aan je clitoris dat ik nooit verder ben gekomen dan standje 3. Super speeltje..binnen 2 minuten een orgasme. ..gegarandeerd. de womaniser geeft mij een heel heftig maar kort orgasme bij een normale vibrator is het intenser en lekkerder...
Alle reacties Link kopieren
Het is echt de beste vieb ooit!! De rest kan gelijk de deur uit hihi
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm ik heb er al veel over gehoord. Maar ik denk dat ik al weet wat ik met mijn vakantiegeld ga doen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ook.
Hatsjikideee...
ik ken het niet maar wil nu ook weten hoe het voelt
Alle reacties Link kopieren
quote:Eefkiki schreef op 23 maart 2016 @ 19:19:

Dat klinkt veelbelovend.

Er zijn nu 2 soorten: de smalle van 159 met 6 standen en de 500 versie van 189 met 8 standen. Zijn er meiden die het verschil kunnen aangeven? Is de 500 de extra 30 euro waard?



Ik gebruik meestal standje 1 en soms 2 en 3...dan ben ik al lang klaargekomen ;)

Ik zou stand 8 dus niet gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Is dit apparaat ook geschikt voor vrouwen die normaal gesproken niet van weinig maar juist van veel stimulatie houden?

En ik heb eerlijk gezegd nog nooit een vrouw meegemaakt die van zuigen hield, dus vraag me nu af of dit apparaatje nu zuigt of blijkbaar toch iets anders bijzonders doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven