Zeven 65-plussers omgekomen tijdens grootste seniorenorgie.

19-10-2014 14:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeven 65-plussers omgekomen tijdens grootste seniorenorgie







In België zijn afgelopen weekend zeker zeven 65-plussers omgekomen door een hartaanval. Ze deden mee aan de ‘grootste seniorenorgie ooit’, maar helaas liep dat niet goed af.



Ruim 2000 oudjes kwamen bijeen op een onbekende locatie in het Belgische stadje Charleroi, om de grootste seniorenorgie te houden. Op het feestje, dat bekend staat als de ’50 Shades of Karolos’ mogen alleen 65-plussers komen.



Het feestje was net op volle gang toen 2 personen pijn in hun borst kregen. Op het feestje waren ook twee doktoren aanwezig, maar die beseften al gauw dat ze het met zijn tweeën niet aankonden. Door de paniek die ontstond om de 1e slachtoffers, kregen andere enkele andere aanwezigen ook een hartaanval.



Verschillende ambulances moesten ter plaatse komen, maar helaas mocht het niet meer baten. In totaal zijn er 7 zeven 65-plussers overleden.

Bron: Lees het nu.nl

------------------------------------------------------------------------------------------

Dat is niet niks, 7 doden !

Ik had trouwens nog nooit eerder iets gehoord over deze seniorenorgie. Voor de nabestaanden die niets wisten van de "hobby" van ma en pa/opa en oma zal het even slikken zijn.
alixane wijzigde dit bericht op 19-10-2014 14:57
Reden: bron toegevoegd
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Bron?
Alle reacties Link kopieren
quote:aztec schreef op 19 oktober 2014 @ 14:57:

Bron?Toegevoegd.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Update: Het is tot onze attentie gekomen dat de originele bron, NordPresse, een satirische website is. Er is niemand omgekomen tijdens een seniorenorgie, althans niet tijdens deze. Onze excuses voor dit misverstand





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is het al 1 april?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het klinkt als een broodje aap. Zijn er andere nieuwssites die dit nieuws ook hebben?
Haha, broodje aap dus
Glijmiddelvergiftiging?



Wel tragisch voor de nabestaanden natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Als er nou 95 + had gestaan was het nog enigszins geloofwaardig geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2014 @ 14:59:

Update: Het is tot onze attentie gekomen dat de originele bron, NordPresse, een satirische website is. Er is niemand omgekomen tijdens een seniorenorgie, althans niet tijdens deze. Onze excuses voor dit misverstand





Ik vond het al vreemd dat er niets eerder van in het nieuws was. Ik dacht nog, voor de slachtoffers en nabestaanden houden ze dit nog even stil
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2014 @ 14:59:

Update: Het is tot onze attentie gekomen dat de originele bron, NordPresse, een satirische website is. Er is niemand omgekomen tijdens een seniorenorgie, althans niet tijdens deze. Onze excuses voor dit misverstand





Whoehahahahaha! Geweldig!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 oktober 2014 @ 15:10:

[...]





Whoehahahahaha! Geweldig!





je wil niet weten in hoeveel talen dit bericht klakkeloos over is genomen :





https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=%E2 ... s%E2%80%99+
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2014 @ 14:59:

Update: Het is tot onze attentie gekomen dat de originele bron, NordPresse, een satirische website is. Er is niemand klaaromgekomen tijdens een seniorenorgie, althans niet tijdens deze. Onze excuses voor dit misverstand





Alle reacties Link kopieren


Dit vrolijkt me ontzettend op !

Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Haha!

Maar ik heb dit nieuws ook ergens anders voorbij horen komen. Bij DWDD volgens mij?

Geen idee meer trouwens of die het wel als waarheid opvatten trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ah, de Belgische Speld.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven